minkä nimistä naista kaipaat?

:) :)

kuka on se tyttö/nainen, joka on jättänyt sinuun lähtemättömän vaikutuksen, ja keneen olet ihastunut? nimiä kehiin :)

124

18512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hankalaa kun ei tiedä edes nimeä :( hän on kyllä varmaan maailman suloisin ihminen :)

• FlyingHighTimeToTime

etä se olet juuri sinä. En jaksa lausua turhanpäiten.

• lausua

rakkaansa nimeä???Ihmettelen.

• FlyingHighTimeToTime
        lausua kirjoitti:

rakkaansa nimeä???Ihmettelen.

toinen ole tosiaankaan kiinnostunut. En lausu! Olen pihalla kuin lumiukko.
        :)

• sit sinäkään
        FlyingHighTimeToTime kirjoitti:

toinen ole tosiaankaan kiinnostunut. En lausu! Olen pihalla kuin lumiukko.

kinaaja:)

• FlyingHighTimeToTime
        sit sinäkään kirjoitti:

kinaaja:)

Siis - en kinaaja enkä kinuaja. No ehkä meidän molempien aika koittaa vielä. Tai edes jommankumman...

• FlyingHighTimeToTime
        FlyingHighTimeToTime kirjoitti:

Siis - en kinaaja enkä kinuaja. No ehkä meidän molempien aika koittaa vielä. Tai edes jommankumman...

lausun sittenkin hänen nimensä ääneen.
        K***i
        sekoan pian... totta se on. mikään ei ole niin totta.

• aabeecee

Hymyllä ja silmillänsä tämän miehen valloitti! Ei siis ole häntä voittanutta..

• riikka

täällä mua kaipailet, mutta koskaan et paljasta enempää... et taida haluta mitään tapahtuvan?

• viestin
        riikka kirjoitti:

täällä mua kaipailet, mutta koskaan et paljasta enempää... et taida haluta mitään tapahtuvan?

vois ajatella kahden ihmisen kirjoittamaksi, joko riikan tai kaipaajan, kumpi?

• kirjoitti
        viestin kirjoitti:

vois ajatella kahden ihmisen kirjoittamaksi, joko riikan tai kaipaajan, kumpi?

riikka =)

• vähän

enemmän? Tai minusta. Ihan totta voisi osua kohdalle. Minäkin kaipaan erästä, mutta en "uskalla" toimia...

• se rauhaan
        vähän kirjoitti:

enemmän? Tai minusta. Ihan totta voisi osua kohdalle. Minäkin kaipaan erästä, mutta en "uskalla" toimia...

piste. viesti on mennyt jo perille.

• yks vaan
        vähän kirjoitti:

Sen voin sanoa että tällä Riikalla on koiria.Näen hänet aina kävelyttämässä niitä koiria...

• varmasti
        yks vaan kirjoitti:

Sen voin sanoa että tällä Riikalla on koiria.Näen hänet aina kävelyttämässä niitä koiria...

minä uskon ihmeisiin, ja kaiken lisäksi tiedän mitä ne koirat ovat.

• yks vaan
        varmasti kirjoitti:

minä uskon ihmeisiin, ja kaiken lisäksi tiedän mitä ne koirat ovat.

minulle tyhmälle kun ei ymmärrä???

• minun
        yks vaan kirjoitti:

minulle tyhmälle kun ei ymmärrä???

mielikuvitukseni, keksi sen että nuo koirat ovat kavereita, on mulla tavallaan koira, mut se on mun porukoilla kaukana.

• yks vaan
        minun kirjoitti:

mielikuvitukseni, keksi sen että nuo koirat ovat kavereita, on mulla tavallaan koira, mut se on mun porukoilla kaukana.

milikuvituksen kepposia...jatka sinä kuvittelemista

• olen
        yks vaan kirjoitti:

milikuvituksen kepposia...jatka sinä kuvittelemista

ihan höh-tyyppi.

• yks vaan
        olen kirjoitti:

ihan höh-tyyppi.

en tarkoittanut loukata jos niin käsitit.Kuvittelin tuossa vaan niin... ;)

• hauskaa!!!
        yks vaan kirjoitti:

en tarkoittanut loukata jos niin käsitit.Kuvittelin tuossa vaan niin... ;)

sullakin ;)

• mies jonka tiedät

Ikävä on.

• myös

minä kaipaan. Toivottavasti sulla ei ole ikävä mun ihastusta.

• N..

minut vielä?

• mies jonka t
        N.. kirjoitti:

minut vielä?

Kyllä.

• minäkin!

Minäkin liityn Ninaa kaipaavien joukkoon.

• nina

Toivottavasti joku noista kaipaili muakin :)
        Tosin nimi kirjotetaan kahella iillä mut ei kai täällä mitään pilkunnussijoita oo..

• Sydämen tykytyksiä

Kaipaus ei ehkä tässä tapauksessa ole oikea kuvaus mutta erästä Heiniä ajattelen hyvinkin usein vaikka en tiedä kyseisestä "tytöstä" oikeastaan muuta kuin nimen.

Hänessä on vain sitä jotain jota ei aina sanoin voi kuvailla.

Hän on ainoa ihastus jota en ole pystynyt unohtamaan vaikka itse seurustelenkin vielä tällä hetkellä.

Tunne on jostain syystä hyvinkin voimakas vaikka harvakseltaan häntä näen..

• Redhead

Mistä kaupungista mahtaa olla..

• Sydämen tykytyksiä
        Redhead kirjoitti:

Mistä kaupungista mahtaa olla..

jossa joki virtaa läpi kaupungin.

• nimi enne?

sellanen unohtumaton. mutta saavuttamaton.

• Loistava Helena

mutta nyt vähän nuupallaan. Mutta kohta säteilen taas!

• >><<

toinen nimi on Hannele

• eräs n

taidat tietää minusta paljonkin?!

• Joku vaan mies
        eräs n kirjoitti:

Minunkin kaivattuni toinen nimi on Hannele. Kirjaimet MHP olivat :)

• >><<
        eräs n kirjoitti:

ihastuksestaan vähintään nimi kaivaa esille.Kiva tietää edes kehen sitä on ihastunut.Varsinkin kun tuntuu tämä ihastuminen kestävän.Siihen se sitten taitaa jäädäkin erilaisten esteiden takia...

• ???
        >><< kirjoitti:

ihastuksestaan vähintään nimi kaivaa esille.Kiva tietää edes kehen sitä on ihastunut.Varsinkin kun tuntuu tämä ihastuminen kestävän.Siihen se sitten taitaa jäädäkin erilaisten esteiden takia...

eihän ole mitään esteitä!

• pieni

"Tiesin että se olit sinä." - "Niin minäkin."

• Ei mitään -

Tarkistin vain että olet siinä.
        Neito pieni, ihastukseni.

• oli neidolla
        Ei mitään - kirjoitti:

mikä?

• - hassua, jos et..
        oli neidolla kirjoitti:

mikä?

..omaa nimeäsi tiiä.

• kyl
        - hassua, jos et.. kirjoitti:

..omaa nimeäsi tiiä.

mä tiiän et se oot sä joka täällä haahuilet viikosta toiseen, aivan kuten minäkin.

• kirjoittanut
        - hassua, jos et.. kirjoitti:

..omaa nimeäsi tiiä.

ylläolevaa viestiä.

• olet sitten
        kirjoittanut kirjoitti:

ylläolevaa viestiä.

se, jolle sitä aiempi viesti kuului - mielestäsi?

• sanaleikki
        olet sitten kirjoitti:

se, jolle sitä aiempi viesti kuului - mielestäsi?

sun mielestä.Päätteleppä nyt tämä asia ihan miten haluat:)Sä haluat kiusata vaan.

• suo anteeksi
        sanaleikki kirjoitti:

sun mielestä.Päätteleppä nyt tämä asia ihan miten haluat:)Sä haluat kiusata vaan.

kiusottelu - jatkossa puhun vain asiaa.

• huumorista tykkään
        suo anteeksi kirjoitti:

kiusottelu - jatkossa puhun vain asiaa.

mut en tykkäis,jos olisit eräs ja hän mun tunteilla leikkis,en sitten ollenkaan.

• en leiki enkä
        huumorista tykkään kirjoitti:

mut en tykkäis,jos olisit eräs ja hän mun tunteilla leikkis,en sitten ollenkaan.

pelleile - ne on mulle arvokkaampia, kuin minä itse.

• kuinka sä
        en leiki enkä kirjoitti:

aina "löydät" mut täältä.Saat anteeksi mitä vaan noista sanoistasi.Mulle tuli taas sellanen olo,kyl sä tiedät..Apua.

• tarkistus
        kuinka sä kirjoitti:

aina "löydät" mut täältä.Saat anteeksi mitä vaan noista sanoistasi.Mulle tuli taas sellanen olo,kyl sä tiedät..Apua.

oletko mies tai nainen?

• minä mies
        en leiki enkä kirjoitti:

Sinä nainen-me tiedämme varmasti ja aina löydetäänkin toisemme mistä tahansa.Tuntosarvemme tuntevat.

• ei leiki
        tarkistus kirjoitti:

oletko mies tai nainen?

mies - ja sinähän olet nainen.

• NAINEN todella
        kuinka sä kirjoitti:

ja olen iloinen, että olen:)

• tosiaan uskoa
        minä mies kirjoitti:

Sinä nainen-me tiedämme varmasti ja aina löydetäänkin toisemme mistä tahansa.Tuntosarvemme tuntevat.

että ne tuntosarvet löytyy.Joku yritti taas sotkea tätä keskustelua tulemalla väliin.Minä siis olen nainen ja sinä se "neito pienen" haun aloittaja,eikös vaan.Olen oikeesti sellanen puolimetrinen naiseus:)Mut senhän sä tiedätkin.

• Tarkoitin tietysti
        tosiaan uskoa kirjoitti:

että ne tuntosarvet löytyy.Joku yritti taas sotkea tätä keskustelua tulemalla väliin.Minä siis olen nainen ja sinä se "neito pienen" haun aloittaja,eikös vaan.Olen oikeesti sellanen puolimetrinen naiseus:)Mut senhän sä tiedätkin.

puolitoistametristä,heh:)

• kuka
        minä mies kirjoitti:

Sinä pelleilet.Minä vastasin omasta puolestani,miksi sinä teit noin.

• kärryiltä
        Ei mitään - kirjoitti:

Tämän yllä olevan kirjoitti mies ja se henkilö,joka kirjoitti itsensä löytämisestä täältä oli nainen(minä) ja se henkilö joka kirjoitti tuntosarvista oli mies,niinhän.Voisko joku selventää? Mua ärsyttää jo tosi paljon tää sekoilu.Miksi ihmiset sekoilee väliin kun kaksi ihmistä keskustelee täällä.

• että olet
        kärryiltä kirjoitti:

Tämän yllä olevan kirjoitti mies ja se henkilö,joka kirjoitti itsensä löytämisestä täältä oli nainen(minä) ja se henkilö joka kirjoitti tuntosarvista oli mies,niinhän.Voisko joku selventää? Mua ärsyttää jo tosi paljon tää sekoilu.Miksi ihmiset sekoilee väliin kun kaksi ihmistä keskustelee täällä.

taas oikeassa ketjussa. Minä aloitin ja sinä tunnistit.

• oma syy
        kärryiltä kirjoitti:

Keksikää nimimerkki siksi aikaa, kun vastaatte viestiin. Ei ole kovin vaikeaa, vai mitä?

• käyttöön
        että olet kirjoitti:

taas oikeassa ketjussa. Minä aloitin ja sinä tunnistit.

seuraavalla kerralla.Sitä ei aina muista et voi näin käydä, eikä ole ekakerta.No,päivänjatkoja vaan sinulle.Ps.Olipas taas söpöä:)

• vailla todellisuutta
        oma syy kirjoitti:

Keksikää nimimerkki siksi aikaa, kun vastaatte viestiin. Ei ole kovin vaikeaa, vai mitä?

Se on ainoa tapa säilyttää yhteys oikeaan henkilöön.Uskotteko tosissanne keskustelevanne vain yhden ja saman (tuntemanne?) kanssa näissä ketjuissa?
        On monta kanavaa (priv.mahdollisuudella)jossa voitte keskustella 24h/vrk kenenkään häiritsemättä.
        :):):)

• ruvennut harkitsemaan
        vailla todellisuutta kirjoitti:

Se on ainoa tapa säilyttää yhteys oikeaan henkilöön.Uskotteko tosissanne keskustelevanne vain yhden ja saman (tuntemanne?) kanssa näissä ketjuissa?
        On monta kanavaa (priv.mahdollisuudella)jossa voitte keskustella 24h/vrk kenenkään häiritsemättä.
        :):):)

sitä vaihtoehtoa.Vois jutella kenenkään häiritsemättä...

• se käytännössä
        ruvennut harkitsemaan kirjoitti:

sitä vaihtoehtoa.Vois jutella kenenkään häiritsemättä...

olisi järjestettävissä?

• 24sivustolla niitä
        se käytännössä kirjoitti:

olisi järjestettävissä?

ohjeita.Siinä on kyl eräs ongelma...Mistä mä saan selville minkä nimisellä profiililla se mun ihastukseni surffailee.No kait mä sen tunnistasin tai se mut,sillä kun on ne tuntosarvet...

• Peksa

... Annea muistelen aina lämmöllä.. Hauska ja fiksu nainen.. Olisi nastaa tietää, että mitäs hänellä mahtaisi nykyään kuulua..

• Sitä

hoilottajaksi.

• olemaan

hoilottajasi.Ihan passeli nimitys mulle.

• nimityksessä
        olemaan kirjoitti:

hoilottajasi.Ihan passeli nimitys mulle.

on tietty juttu kun sitä vähän miettii. Vain hän tietää.

• mies vailla...

Siinäpä se

• Katja

että minuakin joku kaipaa...

• ....

....

• -M-

...niin mäki sua! =)

• ....
        -M- kirjoitti:

...niin mäki sua! =)

juuri sinä :)

• nainen joilla

nimi alkaa N:llä mutta kyllä se ihastus alkaa hiipua pois, ei näe hänet enää.

• Hei

Mikset näe? Onko silmissä vikaa?

• liikkuu
        Hei kirjoitti:

Mikset näe? Onko silmissä vikaa?

samassa piireissään, en edes tunnet hänet paljon ei asuu edes samasa kaupungissa, bla bla bla... Ei maailmalla kaatuu. Mun silmät on ok ja vihreät ja väsyneitä. :)

• kuules
        liikkuu kirjoitti:

samassa piireissään, en edes tunnet hänet paljon ei asuu edes samasa kaupungissa, bla bla bla... Ei maailmalla kaatuu. Mun silmät on ok ja vihreät ja väsyneitä. :)

puhut outoa murretta? ;D

• ...sydämeni...

... noin pari vuotta sitten Sirpa tai Siruksihan sua kutsutaan!!

• joka särki sydämesi..

Ansaitseeko hän kaipauksesi? Ajattelisit itseäsi tällä kertaa.Ei kannata kaivata sellaista.

• Oireillut
        joka särki sydämesi.. kirjoitti:

Ansaitseeko hän kaipauksesi? Ajattelisit itseäsi tällä kertaa.Ei kannata kaivata sellaista.

Onko sydän särkynyt?

• ???

J****** mutta ajatukset ovat vain ajatuksia,tuskin siitä koskaan mitään vakavampaa olisi voinut kehittyä.Vaikka kukapa tietää?

• j......

Emme tainneet edes yrittää .löytyisikö meistä,aikuisista rohkeutta, avoimuutta ..
        minä olen hieman yrittänyt kohdata sinua..

• ???
        j...... kirjoitti:

Emme tainneet edes yrittää .löytyisikö meistä,aikuisista rohkeutta, avoimuutta ..
        minä olen hieman yrittänyt kohdata sinua..

aikuisia olemme ja emme edes ole yrittäneet,totta. Kannattaisiko edes yrittää,kun tilanne voisi vain pitkittyä olosuhteiden pakosta.Rohkeutta ja avoimuutta kyllä löytyisi.Miten voisin tietää,että olet juuri hän. Olisi vähän noloa lähestyä jos et olisikaan "sinä" jota ajattelen.

• näin me
        ??? kirjoitti:

aikuisia olemme ja emme edes ole yrittäneet,totta. Kannattaisiko edes yrittää,kun tilanne voisi vain pitkittyä olosuhteiden pakosta.Rohkeutta ja avoimuutta kyllä löytyisi.Miten voisin tietää,että olet juuri hän. Olisi vähän noloa lähestyä jos et olisikaan "sinä" jota ajattelen.

kaikki ajattelee. Rohkeasti vaa etenpäin.

• j.....
        ??? kirjoitti:

..olosuhteet todellakin saattaisivat hieman mutkistaa,hidastaa tutustumista toisiimme.. mutta minä ainakin olisin valmis heittäytymään .. onhan tässä jo tullut mietiskeltyä monta asiaa..ja sitä paitsi olen hieman yrittänyt tehdä itseäni tykö,olethan huomannut =)
        rohkeasti vaan, kyllä minä vastaan..

• ???
        j..... kirjoitti:

..olosuhteet todellakin saattaisivat hieman mutkistaa,hidastaa tutustumista toisiimme.. mutta minä ainakin olisin valmis heittäytymään .. onhan tässä jo tullut mietiskeltyä monta asiaa..ja sitä paitsi olen hieman yrittänyt tehdä itseäni tykö,olethan huomannut =)
        rohkeasti vaan, kyllä minä vastaan..

Jospa sinä ottaisit jotenkin minuun yhteyttä,niin pääsisimme asiassa eteenpäin.

• j......
        ??? kirjoitti:

Jospa sinä ottaisit jotenkin minuun yhteyttä,niin pääsisimme asiassa eteenpäin.

voi harmi...et ole ... Sillä ,hänelle, olen pirauttanut,lähettänyt viestejä!
        Yhteys on ,mutta perin yksipuolinen..

• tummatus

Täältä löytyy yksi Johanna.
        Olisitkos sinä Olli? Olisitpa.

• ???
        j...... kirjoitti:

voi harmi...et ole ... Sillä ,hänelle, olen pirauttanut,lähettänyt viestejä!
        Yhteys on ,mutta perin yksipuolinen..

asia selvisi :)

• olen
        tummatus kirjoitti:

Täältä löytyy yksi Johanna.
        Olisitkos sinä Olli? Olisitpa.

jukka.

• j......

onko kirjoittajan kysymysmerkit - kolme - nimesi??

• ap.
        j...... kirjoitti:

onko kirjoittajan kysymysmerkit - kolme - nimesi??

on kolme kirjainta.

• johanna

minä olisin ollut kiinnostunut tutustumaan sinuun,vaikka olosuhteet hieman mutkistavatkin.ja ihan tosissani, ehei et ole mikään muka harjoittelukappale!

• Aki
        johanna kirjoitti:

minä olisin ollut kiinnostunut tutustumaan sinuun,vaikka olosuhteet hieman mutkistavatkin.ja ihan tosissani, ehei et ole mikään muka harjoittelukappale!

olet sitten väärä Johanna,mutta onnea etsintään :)

• oletko te takaisiin
        Aki kirjoitti:

olet sitten väärä Johanna,mutta onnea etsintään :)

styxin toiselta puoleta?

• S***MAA

On elämäni nainen, sukulaissieluni ja mahtavin ihminen maailmassa!

• sitä

itse tiedäkään!

• nimi...

alkaa luultavasti samalla kirjaimella, kuin Aapiskukko. En kyllä ole kyseistä
      teosta lukenut... Hän on siis tehnyt nuo molemmat ap:n esittämät variaatiot.

• Elina

...

• kaskas

M**** Elina?

• -T-

........

• yönä

Klo 12 aikaan näin puoliunessa mielikuvan sinusta, havahduin siihen ja yhtäkkiä olin täysin varma että sinäkin ajattelet yhä minua. Niin loogiselta kuin se tuntuikin, en ole saanut palautettua sitä varmuuden tunnetta tänään...tai ehkä vähän...

• utelias

Kuka Hanna ja mistä päin?

• olis itekin
        utelias kirjoitti:

kiva tietää kuka kaipailee?
        Ketä vois juosta karkuun..

• ???
        utelias kirjoitti:

punapää helsingistä

• minäminä

muuten olisin varmaankin ottanut yhteyttä.. kaunis kun mikä ja p-savosta

• :):):):)

:):):):):):)

• ....

on ihana.

• ...Jonna.
      Kerro jos näät tän :P

• Jerkku6969

Että jormaa

• =dick

=penis .)

• blue collar tweeker

Kun kävelet vastaan ja hymyilet, niin siinä vaiheessa voisin jo ryömiä. Ei sua hetkessä pysty unohtamaan.

• ikävä sua :(

...

• mä vain

kiusallasi nipistelit ja olit lähellä. harmi, etten uskaltanut sanoa sinulle mitään :/

• haluatko

vielä sukunimenkin??

• jk from jns

Yksi Jenni on hän, ketä rakastan.

• tietenkin

...yhä edelleen.

• Damian85.

Tuun kaipaa varmaan läpi elämäni,vaikka nyt seurustelenkin "onnellisesti". Harmittaa joskus niin paljon ettei uskallettu sillon, koska sellasta kipinöintiä tuskin pystyy enää kenenkään kanssa olemaan,se oli jotain todella ainutkertaista

Mut jatketaan elämää :)

• Minä vain

Tanja nimistä naista on ollut ikävä. Hänhän oli tosi mukava... Harmi vain, että en saanut sanottua sitä hänelle. Toiset ihmiset jättävät lähtemättömän vaikutuksen, joka kestää ikuisuuden. Hän voisi olla nyt 29- 30 vuotias. Silloin taisi asua Espoossa... Kaksi vuotta sitten. Toivottavasti minuakin muistaisi, joku ihminen hyvällä...

• nannaa...

Hannaa, koska Hanna antoi nannaa ja panna :D

• Efesos-

se ei ollu vaan tyttö muiden joukossa. Muistan lämmöllä sua, aina

• A-------------------

en ainakaan sinua, OLET LUUSERI ja VITUN EPÄTOIVOINEN!

• apuva!

Se punapää on painajaiseni.

• jessus

taidetaan nähdä samoja painajaisia!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      100
      4909
    2. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      173
      4771
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      89
      4330
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      117
      2700
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      137
      2678
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2227
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      30
      2124
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1890
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      12
      1801
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1789
    Aihe