Heippa!
Voiko kukaan neuvoa,kun olen avioitunut vaimoni
kanssa,ja hänellä on edellisestä liitosta 5 lasta,
nyt hän tementioitui, ja olen hoitanut hänen raha-
asiansa tähän saakka,mutta jos hän joutuu hoitoon
sairauden johdosta,olenko edelleen vastuussa
hänen rahan-hoidosta,hänellä on velkaa, joista ei
lapsilla ole tietoa, ja hän on ne velat aloittanut
ennen avioliittoa.Vuokra-asunto on molempien-
nimissä,voinko edelleen periä vuokraosan häneltä,
jos vuokra-sopimusta ei muuteta.MINÄ VAI LAPSET.
Aviomies ja edellisen avioliiton lapset
2
791
Vastaukset 2
- Mix
niin ettei hänelle jää mitään. Pidä tarkkaa kirjaa vaimosi raha-asioiden hoidosta, niin ei ole lapsilla mitään sanomista. Kun jäät yksin asumaan vaimosi joutuessa hoitokotiin, ota selvää voitko saada asumistukea vuokranmaksuun.
- Ezzy
Tällaisessa tilanteessa voi ihan virallinen edunvalvonta olla selvin, ja sinä itse voit olla vaimosi edunvalvoja. Silloin lapsilla ei ole mtiään sanomista raha-asioihin vaan niitä valvoo maistraatti ja se taas voi olla paljon suurpiirteisempi kuin ahneet lapset.
Pidä ainakinhyvion tarkka kirjanpito kaikista menoista ja tuloista mieluummin eriteltynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398