Heippa!
Voiko kukaan neuvoa,kun olen avioitunut vaimoni
kanssa,ja hänellä on edellisestä liitosta 5 lasta,
nyt hän tementioitui, ja olen hoitanut hänen raha-
asiansa tähän saakka,mutta jos hän joutuu hoitoon
sairauden johdosta,olenko edelleen vastuussa
hänen rahan-hoidosta,hänellä on velkaa, joista ei
lapsilla ole tietoa, ja hän on ne velat aloittanut
ennen avioliittoa.Vuokra-asunto on molempien-
nimissä,voinko edelleen periä vuokraosan häneltä,
jos vuokra-sopimusta ei muuteta.MINÄ VAI LAPSET.
Aviomies ja edellisen avioliiton lapset
2
748
Vastaukset
- Mix
niin ettei hänelle jää mitään. Pidä tarkkaa kirjaa vaimosi raha-asioiden hoidosta, niin ei ole lapsilla mitään sanomista. Kun jäät yksin asumaan vaimosi joutuessa hoitokotiin, ota selvää voitko saada asumistukea vuokranmaksuun.
- Ezzy
Tällaisessa tilanteessa voi ihan virallinen edunvalvonta olla selvin, ja sinä itse voit olla vaimosi edunvalvoja. Silloin lapsilla ei ole mtiään sanomista raha-asioihin vaan niitä valvoo maistraatti ja se taas voi olla paljon suurpiirteisempi kuin ahneet lapset.
Pidä ainakinhyvion tarkka kirjanpito kaikista menoista ja tuloista mieluummin eriteltynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1842333
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,881689Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821474Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141375Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2361194Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita441144- 451017
- 98919
- 85855
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan50842