Heippa!
Voiko kukaan neuvoa,kun olen avioitunut vaimoni
kanssa,ja hänellä on edellisestä liitosta 5 lasta,
nyt hän tementioitui, ja olen hoitanut hänen raha-
asiansa tähän saakka,mutta jos hän joutuu hoitoon
sairauden johdosta,olenko edelleen vastuussa
hänen rahan-hoidosta,hänellä on velkaa, joista ei
lapsilla ole tietoa, ja hän on ne velat aloittanut
ennen avioliittoa.Vuokra-asunto on molempien-
nimissä,voinko edelleen periä vuokraosan häneltä,
jos vuokra-sopimusta ei muuteta.MINÄ VAI LAPSET.
Aviomies ja edellisen avioliiton lapset
2
759
Vastaukset
- Mix
niin ettei hänelle jää mitään. Pidä tarkkaa kirjaa vaimosi raha-asioiden hoidosta, niin ei ole lapsilla mitään sanomista. Kun jäät yksin asumaan vaimosi joutuessa hoitokotiin, ota selvää voitko saada asumistukea vuokranmaksuun.
- Ezzy
Tällaisessa tilanteessa voi ihan virallinen edunvalvonta olla selvin, ja sinä itse voit olla vaimosi edunvalvoja. Silloin lapsilla ei ole mtiään sanomista raha-asioihin vaan niitä valvoo maistraatti ja se taas voi olla paljon suurpiirteisempi kuin ahneet lapset.
Pidä ainakinhyvion tarkka kirjanpito kaikista menoista ja tuloista mieluummin eriteltynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k292237Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel482000Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä81922Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien421651Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1301276Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘62843Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka117835- 66807
Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️63792Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi19762