Shining Center

Espoossa

Onko kellään kokemuksia tästä firmasta? Tarkoituksena olisi viedä musta auto kiillotettavaksi eli pintanaarmujen ja pyörrejälkien poistoon. Tekevätkö hyvää jälkeä?

9

1960

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytymätön

omalla kokemuksella huono paja. en suosittele.

• ex-asiakas_

Aiemmin eli noin parivuotta sitten oli ihan hyvä paikka. Käytin silloista autoani 2 kertaa vahauksessa.

Nyt tänä kesänä käytin uuden autoni vahauksessa ja jälki oli suorastaan karmeaa. Vahaaja oli jättänyt kaikki hyttysten raadot keulaan ja peileihin vahan alle. Lisäksi valkeaa vahaa oli roiskittu pitkin ikkunan ja katon mustia listoja!

Reklamoidessani asiasta, kaveri totesi vain ettei ne hyttyset lähde pois. Jopa minä olen aina saanut raadot pois ihan normaalilla pesulla. Ihmettelenkin vain kuinka ammattilaiset eivät niitä saa?

• paivapekka24

Erittäin huonoja maalipinnan myllytyksestä. Helmoista muutamasta kohtaa maali ajettu puhki, takaluukussa kahdessa kohtaa syvät laikan jäljet, BMW logot edessä ja takana ajettu puhki. Harrastelijakin pystyy parempaan. Kierran kyseisen firman kaukaa jatkossa.

• paivapekka24

reklamaatiosta päästiin joltisenkiin yhteisymmärrykseen

• setä haloo
        paivapekka24 kirjoitti:

reklamaatiosta päästiin joltisenkiin yhteisymmärrykseen

pekka voi katsella koska kyusymys on tehty. Voi olla että vuosien 2006-2013 välissä on tapahtunut kyseisessä firmassa joitain muutoksiakin. On siellä taidettu tehdä hyvääkin jälken jos on vielä pystyssä.

• entinenvahauttaja

Nykyään Shining Center kantaa nimeä Espoon Auto- ja Rengaspalvelu. Joka tapauksessa huonoja kokemuksia kyseisestä liikkeestä. Asiakaspalvelu oli ihan ok, mutta työjälki ala-arvoista ja sovitut hinnat eivät pidä. Eipä tarvitse autoa enää sinne viedä.

• vahauttaja

Itse ainakin olen tyytyväinen työnjälkeen ja asiakaspalveluun. Käytän autoani säännöllisesti pesussa ja vahautan sen 2 kertaa vuodessa. Ensiviikolla vien autoni Silver one käsittelyyn

• tummennuttaja

Älkää nyt ainakaan autoa viekö sinne lasien tummennukseen. Niin oli lasit ilmakuplia täynnä ja kalvoja on sitten kiva irrotella jälkikäteen. Asiakaspalvelu muuttui heti tympeäksi, kun ongelmia ilmeni. Ei jatkoon!

• Anonyymi

Vanha lanka mut pakko mainii ett joku vuos sit tasan eka ja vika kerta ku vein. Autosta hinkattu kojelaudan pinnoista ja nupeista pinnat rikki. Menin takas sanoo ni joku vitun pentu leikkimäs siel toimarii joka alko heti väittää että ollu siinä. Sanoin ett kai mä nyt oman autoni tunnen ett mikä saatanan munaton sälli sä oot joka kaihtaa vastuitaan .. jos olis ollu vähän vanhempi ni olisin vetäny leukaa tollasta ja tyhjentäny sen kassan samalla jonka olis ansainnu. Vissii eri nimellä rikkomas toisten arvo autoi, rikosilmotusta vaa menee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1555
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1193
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe