Shining Center

Espoossa

Onko kellään kokemuksia tästä firmasta? Tarkoituksena olisi viedä musta auto kiillotettavaksi eli pintanaarmujen ja pyörrejälkien poistoon. Tekevätkö hyvää jälkeä?

8

1835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytymätön

      omalla kokemuksella huono paja. en suosittele.

    • ex-asiakas_

      Aiemmin eli noin parivuotta sitten oli ihan hyvä paikka. Käytin silloista autoani 2 kertaa vahauksessa.

      Nyt tänä kesänä käytin uuden autoni vahauksessa ja jälki oli suorastaan karmeaa. Vahaaja oli jättänyt kaikki hyttysten raadot keulaan ja peileihin vahan alle. Lisäksi valkeaa vahaa oli roiskittu pitkin ikkunan ja katon mustia listoja!

      Reklamoidessani asiasta, kaveri totesi vain ettei ne hyttyset lähde pois. Jopa minä olen aina saanut raadot pois ihan normaalilla pesulla. Ihmettelenkin vain kuinka ammattilaiset eivät niitä saa?

    • paivapekka24

      Erittäin huonoja maalipinnan myllytyksestä. Helmoista muutamasta kohtaa maali ajettu puhki, takaluukussa kahdessa kohtaa syvät laikan jäljet, BMW logot edessä ja takana ajettu puhki. Harrastelijakin pystyy parempaan. Kierran kyseisen firman kaukaa jatkossa.

      • paivapekka24

        reklamaatiosta päästiin joltisenkiin yhteisymmärrykseen


      • setä haloo
        paivapekka24 kirjoitti:

        reklamaatiosta päästiin joltisenkiin yhteisymmärrykseen

        pekka voi katsella koska kyusymys on tehty. Voi olla että vuosien 2006-2013 välissä on tapahtunut kyseisessä firmassa joitain muutoksiakin. On siellä taidettu tehdä hyvääkin jälken jos on vielä pystyssä.


    • entinenvahauttaja

      Nykyään Shining Center kantaa nimeä Espoon Auto- ja Rengaspalvelu. Joka tapauksessa huonoja kokemuksia kyseisestä liikkeestä. Asiakaspalvelu oli ihan ok, mutta työjälki ala-arvoista ja sovitut hinnat eivät pidä. Eipä tarvitse autoa enää sinne viedä.

    • vahauttaja

      Itse ainakin olen tyytyväinen työnjälkeen ja asiakaspalveluun. Käytän autoani säännöllisesti pesussa ja vahautan sen 2 kertaa vuodessa. Ensiviikolla vien autoni Silver one käsittelyyn

    • tummennuttaja

      Älkää nyt ainakaan autoa viekö sinne lasien tummennukseen. Niin oli lasit ilmakuplia täynnä ja kalvoja on sitten kiva irrotella jälkikäteen. Asiakaspalvelu muuttui heti tympeäksi, kun ongelmia ilmeni. Ei jatkoon!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe