Shining Center

Espoossa

Onko kellään kokemuksia tästä firmasta? Tarkoituksena olisi viedä musta auto kiillotettavaksi eli pintanaarmujen ja pyörrejälkien poistoon. Tekevätkö hyvää jälkeä?

9

1972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytymätön

omalla kokemuksella huono paja. en suosittele.

• ex-asiakas_

Aiemmin eli noin parivuotta sitten oli ihan hyvä paikka. Käytin silloista autoani 2 kertaa vahauksessa.

Nyt tänä kesänä käytin uuden autoni vahauksessa ja jälki oli suorastaan karmeaa. Vahaaja oli jättänyt kaikki hyttysten raadot keulaan ja peileihin vahan alle. Lisäksi valkeaa vahaa oli roiskittu pitkin ikkunan ja katon mustia listoja!

Reklamoidessani asiasta, kaveri totesi vain ettei ne hyttyset lähde pois. Jopa minä olen aina saanut raadot pois ihan normaalilla pesulla. Ihmettelenkin vain kuinka ammattilaiset eivät niitä saa?

• paivapekka24

Erittäin huonoja maalipinnan myllytyksestä. Helmoista muutamasta kohtaa maali ajettu puhki, takaluukussa kahdessa kohtaa syvät laikan jäljet, BMW logot edessä ja takana ajettu puhki. Harrastelijakin pystyy parempaan. Kierran kyseisen firman kaukaa jatkossa.

• paivapekka24

reklamaatiosta päästiin joltisenkiin yhteisymmärrykseen

• setä haloo
        paivapekka24 kirjoitti:

reklamaatiosta päästiin joltisenkiin yhteisymmärrykseen

pekka voi katsella koska kyusymys on tehty. Voi olla että vuosien 2006-2013 välissä on tapahtunut kyseisessä firmassa joitain muutoksiakin. On siellä taidettu tehdä hyvääkin jälken jos on vielä pystyssä.

• entinenvahauttaja

Nykyään Shining Center kantaa nimeä Espoon Auto- ja Rengaspalvelu. Joka tapauksessa huonoja kokemuksia kyseisestä liikkeestä. Asiakaspalvelu oli ihan ok, mutta työjälki ala-arvoista ja sovitut hinnat eivät pidä. Eipä tarvitse autoa enää sinne viedä.

• vahauttaja

Itse ainakin olen tyytyväinen työnjälkeen ja asiakaspalveluun. Käytän autoani säännöllisesti pesussa ja vahautan sen 2 kertaa vuodessa. Ensiviikolla vien autoni Silver one käsittelyyn

• tummennuttaja

Älkää nyt ainakaan autoa viekö sinne lasien tummennukseen. Niin oli lasit ilmakuplia täynnä ja kalvoja on sitten kiva irrotella jälkikäteen. Asiakaspalvelu muuttui heti tympeäksi, kun ongelmia ilmeni. Ei jatkoon!

• Anonyymi

Vanha lanka mut pakko mainii ett joku vuos sit tasan eka ja vika kerta ku vein. Autosta hinkattu kojelaudan pinnoista ja nupeista pinnat rikki. Menin takas sanoo ni joku vitun pentu leikkimäs siel toimarii joka alko heti väittää että ollu siinä. Sanoin ett kai mä nyt oman autoni tunnen ett mikä saatanan munaton sälli sä oot joka kaihtaa vastuitaan .. jos olis ollu vähän vanhempi ni olisin vetäny leukaa tollasta ja tyhjentäny sen kassan samalla jonka olis ansainnu. Vissii eri nimellä rikkomas toisten arvo autoi, rikosilmotusta vaa menee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      140
      2802
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      484
      2492
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      98
      1270
    4. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      29
      1156
    5. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      16
      1103
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      45
      989
    7. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      899
    8. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      886
    9. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      38
      849
    10. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      840
    Aihe