Olisi miljuuna kysymystä alaan liittyen, tarkoitan nyt siis ihan villantuotantoa.
Jos täällä joku alasta tietävä on, mailaatko kiitos minulle :)
Lähinnä kiinnostaa, mihin villaa voi kaupata, elinolot kaneille jne.
Olen aloittamassa toimintaa niin angorakanien suhteen kuin mahdollisesti jonkin muun kanirodun kasvatusta ohessa, joko ensi tai sitä seuraavana keväänä.
[email protected]
Ketään angorakanien kasvattajaa täällä?
9
1370
Vastaukset
- gegs
löydät tiedot www.kaniyhdistys.com -> kasvattajat.
- roosapeikko
Itekkin etsin angora kasvattajaa, ei tuolta kaniyhdistyksestä niin hirveästi niiden kasvattajia ollut.
- lintutarha
minulta löytyy angorakaneja myyntiin kun lopetan kasvatuksen 3kpl.2mustaa ja 1ruskea.asun kymenlaaksossa ja kuljetus onnistuu jyväskylään päin 25.1-13.kun menen näyttelyyn.p.040-7429598.Hannele hokkanen
- rumpaliina
Minulla kaksi poikasta. Tyttö ja poika. Heti luovutuksessa:D Saa kysellä mielin määrin muutenkin:D Lahti. Sähkäri on [email protected] Ei pila vaan oikeasti olen kasvattanu nää nappulasta:) Olen epävirallinen jos ei haittaa:)
- dodo4
paljon maksaa?
- rumpaliina
70 €. Ihan normi hinta. Viralliset pyytää 80 € Ei näissä vikaa ole kuiteskaa
- lintutarha
olisi myytävänä 3 Angorakani urosta 2mustaa ja 1ruskea,kaikki aikuisia.lopetan kasvatuksen ja haluaisin mielellään samaan paikkaan.asun kymenlaaksossa pyhtäällä.p.040-7429598.Hannele Hokkanen
- aulimaija1
meillä kasvatetaan angorakaneja Mikkelin lähellä. Luovutusikäisiä poikasia tarjolla nytkin. Kuljetus onnistuu etelä-suomeen ja välille Mikkeli- Ylläs. Lisätietoja aulimaija ( at) laurilan.net
- soopeli44
Tuo "epävirallinen" [email protected] - kasvattaja myy sitten sisäsiittoisia pentuja. Tekee poikasia sisar-veli-parille ja vielä näiden jälkeläisille. Jos haluatte terveen ja lisääntymiskykyisen angorakanin, kannattaa katsoa keneltä ostaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311