Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ketään angorakanien kasvattajaa täällä?

Lily79

Olisi miljuuna kysymystä alaan liittyen, tarkoitan nyt siis ihan villantuotantoa.
Jos täällä joku alasta tietävä on, mailaatko kiitos minulle :)
Lähinnä kiinnostaa, mihin villaa voi kaupata, elinolot kaneille jne.
Olen aloittamassa toimintaa niin angorakanien suhteen kuin mahdollisesti jonkin muun kanirodun kasvatusta ohessa, joko ensi tai sitä seuraavana keväänä.

[email protected]

9

1002

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gegs

      löydät tiedot www.kaniyhdistys.com -> kasvattajat.

    • roosapeikko

      Itekkin etsin angora kasvattajaa, ei tuolta kaniyhdistyksestä niin hirveästi niiden kasvattajia ollut.

      • lintutarha

        minulta löytyy angorakaneja myyntiin kun lopetan kasvatuksen 3kpl.2mustaa ja 1ruskea.asun kymenlaaksossa ja kuljetus onnistuu jyväskylään päin 25.1-13.kun menen näyttelyyn.p.040-7429598.Hannele hokkanen


    • rumpaliina

      Minulla kaksi poikasta. Tyttö ja poika. Heti luovutuksessa:D Saa kysellä mielin määrin muutenkin:D Lahti. Sähkäri on [email protected] Ei pila vaan oikeasti olen kasvattanu nää nappulasta:) Olen epävirallinen jos ei haittaa:)

    • dodo4

      paljon maksaa?

      • rumpaliina

        70 €. Ihan normi hinta. Viralliset pyytää 80 € Ei näissä vikaa ole kuiteskaa


    • lintutarha

      olisi myytävänä 3 Angorakani urosta 2mustaa ja 1ruskea,kaikki aikuisia.lopetan kasvatuksen ja haluaisin mielellään samaan paikkaan.asun kymenlaaksossa pyhtäällä.p.040-7429598.Hannele Hokkanen

    • aulimaija1

      meillä kasvatetaan angorakaneja Mikkelin lähellä. Luovutusikäisiä poikasia tarjolla nytkin. Kuljetus onnistuu etelä-suomeen ja välille Mikkeli- Ylläs. Lisätietoja aulimaija ( at) laurilan.net

    • soopeli44

      Tuo "epävirallinen" [email protected] - kasvattaja myy sitten sisäsiittoisia pentuja. Tekee poikasia sisar-veli-parille ja vielä näiden jälkeläisille. Jos haluatte terveen ja lisääntymiskykyisen angorakanin, kannattaa katsoa keneltä ostaa!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2434
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1788
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1581
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1515
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe