Heinolan sinkkumiehet

tytöt

Heinolasta ei taida löytyä ainuttakaan hyvännäköstä vapaata miestä. Kaikki tuntuu olevan äidin luona majailevia peräkammarin poikia.Heinolan sinkku miesten ulkonäkö on useimmiten lihava, silmälasipäinen,naama muutenkin ku pommin jäljiltä vaatetuksesta puhumattakaan ja niin, hiuksista nyt ei pahemmin ole tietoakaan, keskellä kuulaa tönöttää ehkä muutama haituva. Näitä sinkku miehiä ei tapaa muualla kuin omissa autoissaan...

107

13655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todellakin

      Tiedän yhen hyvännäkösen ja vapaan, mutta sekin todella on niitä peräkammarin poikia...

      • tytöt

        missäs tämä peräkammarin poika mahdollisesti asustelee...?


      • Tyttö

        Missäpäin ja minkäikäinen? Tumma vai valee?


      • ja vaaleen
        Tyttö kirjoitti:

        Missäpäin ja minkäikäinen? Tumma vai valee?

        väliltä, tosi lutu!nam nam


      • nyrkillä tapettava huora..
        ja vaaleen kirjoitti:

        väliltä, tosi lutu!nam nam

        joo elikkäs muijat haukkuu täällä jätkiä,mitähä se kertoo teijä älykkyydestä et pitää tulla johku nettii inisemää.Jos sitä mulkkua ei tuu ni kannattaa varmaa jättää muutama namupussi syömättä..


      • mä otan sen
        ja vaaleen kirjoitti:

        väliltä, tosi lutu!nam nam

        sano ny mis päi heinolaa hää asuu ja mitä on ikää onko auto (toivottavasti bemari) ja minkä värinen kerro ny äkkii mä haluun tietää


      • sillä
        mä otan sen kirjoitti:

        sano ny mis päi heinolaa hää asuu ja mitä on ikää onko auto (toivottavasti bemari) ja minkä värinen kerro ny äkkii mä haluun tietää

        montakin autoo....isojakin...


      • et sit
        sillä kirjoitti:

        montakin autoo....isojakin...

        käy kiinni jos kerta nin ihana???


      • peräkammarin

        poika


      • käynytkin
        et sit kirjoitti:

        käy kiinni jos kerta nin ihana???

        pitäs vaan lempata toi nykyinen


      • Stondiscorolla20cm
        mä otan sen kirjoitti:

        sano ny mis päi heinolaa hää asuu ja mitä on ikää onko auto (toivottavasti bemari) ja minkä värinen kerro ny äkkii mä haluun tietää

        Joo, on sillä bemari. Tytöt kertoili että kovin on pieni ja nopea penis pojalla.


    • superman

      onhan meitä täälä,mutta sopivaa naista ei taida olla ainakaan vapailla markkinoilla. kaikki kauniit aivoilla varustetut taitaa jo olla varattuja.

      • sinkkumies20000

        Heinolan tyttöjen käytös ei kiinnosta sinkkumiehiä. pitäisi osata edes alkeellisia käytöstapoja. Kiroilu, kännääminen ja tupakanpoltto ei kuulu ihannetytölleni.

        Terv. sinkkumies


      • olis
        sinkkumies20000 kirjoitti:

        Heinolan tyttöjen käytös ei kiinnosta sinkkumiehiä. pitäisi osata edes alkeellisia käytöstapoja. Kiroilu, kännääminen ja tupakanpoltto ei kuulu ihannetytölleni.

        Terv. sinkkumies

        Olisihan tuo kirjoitustaitokin kova juttu. Ainakin yhdyssanat...


      • taitaa olla tylsä elämä
        olis kirjoitti:

        Olisihan tuo kirjoitustaitokin kova juttu. Ainakin yhdyssanat...

        ton viestin oli kyllä kirjoittanut joku läski, jolla on perse ku seittemän leivän uuni ja silmälasipäinen finninaama jolla on kissa kotona ja odottelee unelmien prinssiltä kirjettä missä ei ole virheitä...


      • Ööö...
        olis kirjoitti:

        Olisihan tuo kirjoitustaitokin kova juttu. Ainakin yhdyssanat...

        Ei siinä ollut mitään virheitä. Taidat itse olla lukihäiriöinen tai vajakki.


      • sinkku sinkku
        sinkkumies20000 kirjoitti:

        Heinolan tyttöjen käytös ei kiinnosta sinkkumiehiä. pitäisi osata edes alkeellisia käytöstapoja. Kiroilu, kännääminen ja tupakanpoltto ei kuulu ihannetytölleni.

        Terv. sinkkumies

        Parissa lauseessa noin monta kirjoitus virhettä ...????
        Et kai vaan ole se lappujen teippailija Lahdesta ..Hän kirjoittelee, just tuolleen..


      • sinä juuri
        sinkku sinkku kirjoitti:

        Parissa lauseessa noin monta kirjoitus virhettä ...????
        Et kai vaan ole se lappujen teippailija Lahdesta ..Hän kirjoittelee, just tuolleen..

        kuljet laput silmillä ja taidat olla ruskean reiän ritari.


    • oo sellasia

      "vapaata miestä", hyvin puhuttu. Kun lukee tämän Heinolan palstan juttuja enempi, niin voi tosiaan päätellä että linnassahan ne kaikki on tämän kylän poijaat, tai ainaki menossa sinne. Sen verta sekopäistä selittelyä on jutuissa välillä.

    • kamu

      Tytöt taitaa ite olla niitä lihavia ja rillipäisiä, joilla se naamavärkki on kuin petolinnun perse...kannattaa joissain tapauksissa laskea hieman niitä laatuvaatimuksiaan ja katsoa itsekkin peiliin

    • sinkkumies..kans

      No joo asun tällä hetkellä vanhempieni luona olosuhteiden pakosta, kun tästä tuppukylästä ei löydy kuin ylihintaisia osakkeita jostain tommolan perukoilta…. Ja vuokralle kun en viitsi muuttaa mihinkään kaupungin narkki luoliin. ja oma poikamies asuntoni on vuokrattu ja irtisanomisaika on puolivuotta. ettei nämä tytöt sitten asustele äitin peräkammarissa kun ei voi kylään pyytää :) vai oletko kenties niitä tyttöjä jotka tulee baarissa vonkaamaan ja kas kas ei teille voi mennä kun poika kaveri odottelee kotona??? Terveiset itäsiivestä ei peräkammarista ;)

      • varattu muija

        just tollasia luuseri- mammanpoikia te ootte! voi lässyn lässyn lää... "asun vanhempieni luona olosuhteiden pakosta". meinasitko tulevan tyttöystäväs tuoda porukoilles asumaan? hahahaa! ei ihme ettet saa muijaa


      • edellisen kirjoittaja
        varattu muija kirjoitti:

        just tollasia luuseri- mammanpoikia te ootte! voi lässyn lässyn lää... "asun vanhempieni luona olosuhteiden pakosta". meinasitko tulevan tyttöystäväs tuoda porukoilles asumaan? hahahaa! ei ihme ettet saa muijaa

        just sinähän se terävä olet, ja näköjään varattu... ja toisaalta tommosta muijaa ottais asumaan edes omaan kämppään... veikkaampa, että juuri sinä asut jossain paskapumppaamon luona yksin huoltaja äitisi kanssa (vuokralla) ja poikakaverisi on joku mielikuvitus olento.... ja voin ollakkin sen verran luuseri kun en vuokralle muuta mut oma on aina omaa. ps kun olet noin näppärän tuntuinen niin etippä tästä kaupungista HYVÄ osake.


      • huoh
        edellisen kirjoittaja kirjoitti:

        just sinähän se terävä olet, ja näköjään varattu... ja toisaalta tommosta muijaa ottais asumaan edes omaan kämppään... veikkaampa, että juuri sinä asut jossain paskapumppaamon luona yksin huoltaja äitisi kanssa (vuokralla) ja poikakaverisi on joku mielikuvitus olento.... ja voin ollakkin sen verran luuseri kun en vuokralle muuta mut oma on aina omaa. ps kun olet noin näppärän tuntuinen niin etippä tästä kaupungista HYVÄ osake.

        kuka idiootti ostaa osakkeen heinolasta?!! täällä voi viettää eläkepäiviään mut en minä ainakaan tänne perhettäni perusta!


      • keke & matti
        huoh kirjoitti:

        kuka idiootti ostaa osakkeen heinolasta?!! täällä voi viettää eläkepäiviään mut en minä ainakaan tänne perhettäni perusta!

        esim.sun porukat..


    • kaupungissa

      onkin homoja,kun poika porukassa ajelee.

    • valitettavasti itse varattu

      Löytyy yksi aivan ihana ja vapaa mies, valitettavasti olen itse varattu.

      • niin ne muutkin tekee

        eli suomeksi sanottuna jätä se jätkä


      • valitettavasti itse varattu
        niin ne muutkin tekee kirjoitti:

        eli suomeksi sanottuna jätä se jätkä

        tämän miehen takia oon jotunu harkitsemaan tollastakin ratkasua. :/


    • Bemumies

      Kuka hemmetti nyt mamman hoivissa asustelisi?

      Mutta toisaalta, kun on ulkonäköä ja statusta niin miksi ihmeessä pitäisi vilkaista tuollaisia ruikuttajia? Teidäthän on luotu toisillenne ja siksi sinä niistä vaahtoatkin. Hahaha...

      • nainen -85

        vai oikee bemumies mä en oo valittaja ota mut. mä tykkään bemareista ihan kauheesti ota mut kyytiin


      • just
        nainen -85 kirjoitti:

        vai oikee bemumies mä en oo valittaja ota mut. mä tykkään bemareista ihan kauheesti ota mut kyytiin

        kakaroita te viel ootte.


      • Bemumies
        nainen -85 kirjoitti:

        vai oikee bemumies mä en oo valittaja ota mut. mä tykkään bemareista ihan kauheesti ota mut kyytiin

        Jos et renkkaa ikkunoita niin saat tulla.


      • t ulla
        Bemumies kirjoitti:

        Jos et renkkaa ikkunoita niin saat tulla.

        mut säkään et sit renaa mun pillua


    • mursu

      Voi itkupotkuraivari. Onko se täydellinen takatukalla, bemarilla ja trendivaatteilla varustettu mies pakko löytää juuuuri tästä tuppukylästä. Ja mitä ihmeellistä siinä on jos asuu kotona. Ei minun mielestä ainakaan mitään ihmeellistä jokainen asukoon miten haluaa sanoi sitten kaikkivaltiaat pissikset mitä tahansa.
      Itse asun ainakin niin kauan kotona kunnes saan jostakin vakituisen työpaikan ja sellasen kämpän mikä ei ole paskapumppaamon vieressä.

    • fleq

      - Mitä? Asutsä mutsiz luona?!

      • jeb

        mix??


    • sinkku tyttö

      heinolassa on liian pienet ympyrät,kaikki tietää toisensa jne...ehkä sen takia täälä on vaikee löytää mitää vakavampaa!! jos vaik baaris näkee jonku tuntemattoman ihmisen ja menee juttelee,ni se onki kuullu jo vaikka minkä näköstä juttua musta. eikä aina niin kauheen kaunista vaikka se ioski pelkkää paska puhetta...että näin.

      • muikkeli

        huono itsetunto jos tollasen takia ei uskalla seurustella! eikä kannata hankkia itelleen huoran mainetta! oli mullaki huoran mainen mut silti nyt 4 vuotta seurustellu... aina ne väärinkäsitykset voi oikasta...


      • toisesta sisään..
        muikkeli kirjoitti:

        huono itsetunto jos tollasen takia ei uskalla seurustella! eikä kannata hankkia itelleen huoran mainetta! oli mullaki huoran mainen mut silti nyt 4 vuotta seurustellu... aina ne väärinkäsitykset voi oikasta...

        en voi ymmärtää, miten jotkut jaksaa eis välittää tollasista "maineista".. mua on kans huoriteltu (naisten suusta kuultua) mut enpä oo koskaan ottanu vakavasti. Kaikki miehet joita oon tapaillu ei oo välittäny kyl noista jutuista. Ja tämä huora on seurustellut tasan kahden heinolalaisen miehen kanssa. (ikää jo riittävästi)


      • minä ainakin
        toisesta sisään.. kirjoitti:

        en voi ymmärtää, miten jotkut jaksaa eis välittää tollasista "maineista".. mua on kans huoriteltu (naisten suusta kuultua) mut enpä oo koskaan ottanu vakavasti. Kaikki miehet joita oon tapaillu ei oo välittäny kyl noista jutuista. Ja tämä huora on seurustellut tasan kahden heinolalaisen miehen kanssa. (ikää jo riittävästi)

        hieman tarkkailen, jos jotain huoraksi on kutsuttu. Tuskin ne nyt ihan tuulesta temmattuja on. Varmaan itsekin välität, jos jostain miehestä puhutaan, että se pettää kaikkia ketkä vaan lähelle tulee.

        *****Kaikki miehet joita oon tapaillu ei oo välittäny kyl noista jutuista.*****

        Hahahaha. :D No eikai ne miehet mitään välitä, jos niillä on van yksi asia mielessä.

        Tää on tän tuppukylän ongelma, annat tavaraas parille, ni huora oot.


      • Anonyymi
        minä ainakin kirjoitti:

        hieman tarkkailen, jos jotain huoraksi on kutsuttu. Tuskin ne nyt ihan tuulesta temmattuja on. Varmaan itsekin välität, jos jostain miehestä puhutaan, että se pettää kaikkia ketkä vaan lähelle tulee.

        *****Kaikki miehet joita oon tapaillu ei oo välittäny kyl noista jutuista.*****

        Hahahaha. :D No eikai ne miehet mitään välitä, jos niillä on van yksi asia mielessä.

        Tää on tän tuppukylän ongelma, annat tavaraas parille, ni huora oot.

        Just ton takia en oo antanu kellekään koska sit pitäs olla satavarmasti loppuelämä sen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just ton takia en oo antanu kellekään koska sit pitäs olla satavarmasti loppuelämä sen kanssa.

        Juu sun kannattaa olla yksin.Lähtökohtaisesti vaimon kanssa ollaan kunnes kuolema erottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu sun kannattaa olla yksin.Lähtökohtaisesti vaimon kanssa ollaan kunnes kuolema erottaa.

        Ettekö työ harjota minkäänlaista koeajoa? Heti naimisiin ekan panon jälkeen??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettekö työ harjota minkäänlaista koeajoa? Heti naimisiin ekan panon jälkeen??

        Eikun ensin naimisiin.


    • pikkuportot

      on heti poikakaverin kämppää vailla, kun on vanhempien kanssa kasvukipuja.

      Vittu ei kai se haittaa vaikka horot hiukan itsenäistyisi.

      Ja noihin asioihin kuin lasit ja kaljuuntuva pää, mitäs vittua sä kuvittelet ihmisen niille voivan, tuskin se rogaine niin tehokasta on, jotta vois rastat kasvattaa, tai että piilarit päässä tai monta k€ maksava laserleikkaus?

      Tytsyt vetää sitten ite sätkää ja siideriä, ääni kähee ku Paula Koivuniemellä, vehe haisee ku päivän auringossa lojuneet silakat, alapää siistimättä, perse leviää, maha kasvaa ja finnejä pärstä täys...

      En nyt olis silleen puuttunut tuohon ulkonäköasiaan, mutta itse aloitit...

      Ja onhan se hyvä että näillä kuvailemillasi poikamiehillä on edes ne autot, entä jos ei olis niitäkään, nehän vois sitten istuu Vitikaisen kanssa paikkaripysäkeillä, ei ehkä tähän vuodenaikaan kuitenkaan.

      • gbvtrbv

        noi pikkuhorot pitäis kaikki tappaa repiä kappaleiks...


      • varattu muija

        nyt pistit pahan! "nehän vois sitten istuu Vitikaisen kanssa paikkaripysäkeillä" nauroin ihan kippurassa :D


      • 2-kymppinen
        gbvtrbv kirjoitti:

        noi pikkuhorot pitäis kaikki tappaa repiä kappaleiks...

        kaikki teinit vois viedä jonneki autiosaarelle... sinne vaan kylmälaukut täyteen siidereitä ni teinit on tyytyväisiä... eix ois ihQ


      • toi ole ihan
        varattu muija kirjoitti:

        nyt pistit pahan! "nehän vois sitten istuu Vitikaisen kanssa paikkaripysäkeillä" nauroin ihan kippurassa :D

        luonnollinen vaihtoehto jos on koditon, autoton ja rahaton?


      • varattu muija
        toi ole ihan kirjoitti:

        luonnollinen vaihtoehto jos on koditon, autoton ja rahaton?

        taitaa meiän peräkammarin pojat jo istuskella siellä... sieltä vaan suínkku-tyttöset poikia bongailemaan... ja kyllä varmasti heruu... taudit kaupan päälle... ja sossusta saa toimeentulon...


    • menee näin:

      Ronkelit runkkaa! Ja kyl se pätee tyttöihinkin...

      • poekamiäs

        he hee nyt iskit hyvällä idealla otan tänää duraselin pattereita paketin mukaa tonne nighttiin ja joka muijalle joka antaa pakit ni mä tarjoan patterin... tai kaks...


      • varattu muija
        poekamiäs kirjoitti:

        he hee nyt iskit hyvällä idealla otan tänää duraselin pattereita paketin mukaa tonne nighttiin ja joka muijalle joka antaa pakit ni mä tarjoan patterin... tai kaks...

        mulle kans! mun dildost on aina patterit loppu eikä ukko riitä... :-/


      • jykä
        varattu muija kirjoitti:

        mulle kans! mun dildost on aina patterit loppu eikä ukko riitä... :-/

        vertaile pattereita niissä on eroja,en uskalla mainostaa merkkejä ja eri patterit soveltuvat paremmin erilaiseen "maastoon" ja patterin kulutus on vähän ajotavasta kiinni,ei pidä hirveästi väännättää jos rupeaa tiukkenee,se vasta patteria syö.paitsi duracelliä,oho!tais ny lipsahtaa....


      • varattu muija
        jykä kirjoitti:

        vertaile pattereita niissä on eroja,en uskalla mainostaa merkkejä ja eri patterit soveltuvat paremmin erilaiseen "maastoon" ja patterin kulutus on vähän ajotavasta kiinni,ei pidä hirveästi väännättää jos rupeaa tiukkenee,se vasta patteria syö.paitsi duracelliä,oho!tais ny lipsahtaa....

        duraselit on kalliita :(


      • jykä
        varattu muija kirjoitti:

        duraselit on kalliita :(

        saattaa olla d-cellit tarjouksessa?tänään alkaa hurja tyhjennysmyynti....mukavaa.


      • eki
        varattu muija kirjoitti:

        duraselit on kalliita :(

        Ei muuta ku hommaat muutamat parit ladattavia pattereita. Saat aina tyhjät lataukseen ja uudet heti tilalle...siitäpä se lähtee


      • taitaa olla
        eki kirjoitti:

        Ei muuta ku hommaat muutamat parit ladattavia pattereita. Saat aina tyhjät lataukseen ja uudet heti tilalle...siitäpä se lähtee

        anustappi kovassa käytössä, rahtari?


      • Anonyymi
        varattu muija kirjoitti:

        mulle kans! mun dildost on aina patterit loppu eikä ukko riitä... :-/

        Missä päin siten pitais tulla?


    • ????

      Tiedän heinolasta muutaman söpön kundin. Yksi kundi on vuosi sitten eronnut vaikeasti tytöstään joka törkeästi jätti tämän baarikeikan päätteeksi. Sen takia tätä kundia ei ole paljon baareissa näkynyt vaikka täyttääkin jo kohta 19v.

      Paljon tykkää autolla ajella, yksinkin. Joten tytöt, ei muutaku kimppuun vaan.

      Tunnen kundin todella hyvin ja olemme todella hyviä ystäviä, siksi en itse häntä yritä iskeä. Mutta sen voin sanoa että tämä jätkä osaa tehdä naisen todella onnelliseksi. Tietää mitä nainen haluaa!!

      Kundin löytää sinilähteeltä!!

    • peiliin

      Vanha maholehmä, mistähän johtuu että olet vieläkin yksinäsi. Katkeraa puutteessa olevan persjalkaisen ämmän jorinaa. Liimaa siihen etusormeesi karvoja, niin voit sitten kehua työmaallasi(tuskin sulla sellaista onkaan) että nyt olet löytänyt Heinolasta sellaisen ihanan orgasmin antajan jolla on karvaa päässä. Sillä sitähän sinä olet käyttänyt tähänkin asti, ja tulet loppu elämäsi käyttämäänkin. Frigidi lumppu.







      SAATANA YÖK Muuta asumaan sinne tommolan vedenpuhdistamolle niin hajuasi ei heti huomaa :)

      • HURRAA HEINOLA

        JOO, KYLLÄ NE IHANAT HYVNNÄKÖISET MIEHET OVAT TÄÄLLÄ HEINOLASSA LAHTELAISET OVAT KATEELLISIA
        SEKIN LAHTELAINEN 50 ja risat mies joka kävi mustasukkiasuudessaan teippailemassa lappuja kerrostalojen oviin on tosi surkea tyyppi ja laittelee naisten nimissä iskuriin seuranhaku ilmoituksia ja vastailee naisena
        Ei Heinoolaiset miehet tuollaista tee he ovat fiksuja osaavat käyttäytyä kohdella naisia..
        SILLÄ ON NIIN PIENI KIKELIKIN
        OLIS TEIPANNU SEN PIENEN KIKKELINSÄ
        JA SE HAISEEKIN NIIN PAHALLE YÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK


    • M****

      ainoastaan yhden varteenotettavan sinkkumiehen tiedän, ulkonäköä ei nyt niin mainittavasti, "nuoruutta" jäljellä pari vuotta, mut rahaa on varmasti senkin edestä! kannattaa saalistaa itselleen jos vaan pystyy, mikään helppo saalis ei kyllä tunnu olevan. ;)

      • Anonyymi

        Nuoruutta ja rahaa vieläkin, vaan missä morsian?


      • Anonyymi

        Nuoruutta ja rahaa vielä, vaan missä morsian?


      • Anonyymi

        Nuoruutta ja rahaa vielä, vaan missä morsian?


    • HEINOLAN MIEHET

      HEINOLASSA NIITÄ HYVÄNNÄKÖISIÄ MIEHI VASTA ONKIN TAIDAT OLLA LAHDESTA KUN TUOLLAISIA KIRJOITTELET ET KAI VAAN OLE SE LAPPUJEN TEIPPAILIJA LAHDESTA JOLLA EI OIKEIN KÄY FLAKSI

      HEINOLAN MIEHET OVAT IHA HA HA NIA:: AAAAH

      • tra lal lal laa

        oikein ihania homoja.


      • joopa joo
        tra lal lal laa kirjoitti:

        oikein ihania homoja.

        taidat olla jooo ...


    • ;)

      tiedän useammankin.mutta yksi esim joka ajaa sinisellä passatilla on tosi mukava ja asiallinen ja ihan komeakin. eikä ole mikään tyhjä tasku kuulema, omistaa myös moottoripyörän

      • Näpit irti!!

        Se on mun mies!!!


      • ai sun mies se sit o
        Näpit irti!! kirjoitti:

        Se on mun mies!!!

        sorry, en tiennyt, että se oli sun mies ...
        mutta ihana se oli täytyy sanoa... otetaan joskus uusiksi ..


      • mies naimisissa
        Näpit irti!! kirjoitti:

        Se on mun mies!!!

        kenen mies?


      • ...
        mies naimisissa kirjoitti:

        kenen mies?

        MUN mies!!!


      • SUN MIEHES ON IHA NA
        Näpit irti!! kirjoitti:

        Se on mun mies!!!

        Etkö ole kuulluut sanontaa, että vapusta lähtien vitut ja veneet ovat yhteisiä ... Taitaa olla sunkin miehes
        hmmmm.. sillä on aikas tylsää sun kanssa ei seksikään maistu ja muutenkin ihan paskaa. Älä ihmettele, jos mihesi käy vieraissa.


      • UKKOMIEHET NAM MMMMM
        ... kirjoitti:

        MUN mies!!!

        UKKO MIEHET OVAT KAIKKEIN PARHAIMPIA .. NAM MMMM
        RAKASTAN SU MIESTÄSI . SE ON IHA NA NA NA NA OIKEIN NAMI PALA
        SALAA IHANAAA NAA NAAA


    • innu__

      Mikä vika silmälaseissa? Seksikkääksi ne miehen tekee, jos ovat kyseiselle tyypille sopivan malliset. Näköään ei usein voi valita, joten pinnallisuutta tuo minusta on. Toivottavasti saat joskus itse lasit niin tajuat ettei ne oo sen kummempi juttu kuin lasittomuuskaan. Pääasia on se, miten lasinsa kantaa.

    • Kateellinen

      Tunnen yhden mahtavan sinkun ottaisin itse mutta en voi.

      • Utelias12

        Kerro muillekkii!!


    • kiinnostunut n

      mistä löytäis sen sinisen passatti pojun? oisko kellään tietoa siitä?

      • miehiä

        ei! Suurimmalla osalla nuorista "räkä poskella", epäsiistejä ja kalja vaan maistuu.............siitä voi päätellä, mikä on taso 40- 60 vuotiaissa miehissä ;((((((((((( eli täällä ei todellakaan ole miehiä, jotka kiinnostaisivat.
        Täytyy käyttää toisen kunnan miestä ;) t. itsestään huolta pitävä "täti" ;)


      • Varattuja, nam
        miehiä kirjoitti:

        ei! Suurimmalla osalla nuorista "räkä poskella", epäsiistejä ja kalja vaan maistuu.............siitä voi päätellä, mikä on taso 40- 60 vuotiaissa miehissä ;((((((((((( eli täällä ei todellakaan ole miehiä, jotka kiinnostaisivat.
        Täytyy käyttää toisen kunnan miestä ;) t. itsestään huolta pitävä "täti" ;)

        Tartteeko niiden miesten olla vapaita? Kyllä varatutkin kelpaa, ainakin minulle. Eipähän jää roikkumaan ja seksi on mahtavaa! Naisten oma vika, kun eivät annat miehilleen! Hautaanko ne rasiaansa säästelee?


      • mie ite
        Varattuja, nam kirjoitti:

        Tartteeko niiden miesten olla vapaita? Kyllä varatutkin kelpaa, ainakin minulle. Eipähän jää roikkumaan ja seksi on mahtavaa! Naisten oma vika, kun eivät annat miehilleen! Hautaanko ne rasiaansa säästelee?

        tarkoitin ;)


      • kiinnostaa vaan

        eikö kellään tietoa?


      • kiinnostunut n
        kiinnostaa vaan kirjoitti:

        eikö kellään tietoa?

        kuka on se joka ajaa oranssilla korkealla lava autolla. on aika komea ja haluaisin tutustua, onkohan vapaa?


    • Kasteen kestävä

      Täällä! Minä olen hyvännäköinen ja vapaa... ei hitto, luin että skunkkimies. No se siitä sitten.

      • erwgthryjtkuliuoöpä

        kenkien myyjä? Sehän on tosi namun 35-40v mies!


    • Toi skunkki oli paha

      Ei ehkä niin hyvännäköisiä mutta fiksuja on vaikka kuinka paljon. Sen tämä ketju todistaa aukottomasti.

    • Ihastunut

      Entäs se maasturilla ajava jätkä? Nam!!!

    • Kysyvä ei....

      Mustalla isolla mersulla ajava tumma mies ? sinkku ?

    • Järvenpää-Nurmij.

      Muuttakaa nyt hyvät miehet jo pois sieltä hönölästä. Itse nostin kytkintä jo 09 ja voin sanoa en ole katunut. Heinolassa kävin viimeksi Joulukuussa 2011 ja kenties joskus 2016 uudestaan. Tampere, Turkku, kehäkolmosen lähellä olevat pienemmät kaupungit Järvenpää ja Nurmijärvi ovat ihan ok ja naisetkin paljon antavaisempia. Yhteenvetona tulen takaisin ehkä eläkeiässä 30 vuoden päästä!

      • onni hönölässä

        Minusta on hyvä asua vanhana kaupungissa, jossa on vuosikymmenet asunut, tutussa paikassa. Siksi kannattaa ostaa Heinolasta asunto jo työikäisenä, ja nauttia sitten eläkepäivistään kauniissa ympäristössä, joka jo tuntuu kodilta. Siihen mennessä Heinolan korruptiot on jo saatu siivottua. Ostakaa nyt, ennenkuin uudistetun kaupungin asuntojen h innat karkaavat käsistä.

        Ei kannata syyttää koko kaupunkia siitä, että sitä johtaa osaamaton ja korruptoitunut mummo-pappalauma. Uudet tuulet puhaltavat jo. Rohkeutta on jo rinnassa monella, ja asioita tuodaan esille ja tutkitaan väärintekoja. Hyvä kaupunki tästä vielä tulee. Kaunis luonto on jo valmiina - sitä ei voi rahallakaan ostaa.


      • Anonyymi
        onni hönölässä kirjoitti:

        Minusta on hyvä asua vanhana kaupungissa, jossa on vuosikymmenet asunut, tutussa paikassa. Siksi kannattaa ostaa Heinolasta asunto jo työikäisenä, ja nauttia sitten eläkepäivistään kauniissa ympäristössä, joka jo tuntuu kodilta. Siihen mennessä Heinolan korruptiot on jo saatu siivottua. Ostakaa nyt, ennenkuin uudistetun kaupungin asuntojen h innat karkaavat käsistä.

        Ei kannata syyttää koko kaupunkia siitä, että sitä johtaa osaamaton ja korruptoitunut mummo-pappalauma. Uudet tuulet puhaltavat jo. Rohkeutta on jo rinnassa monella, ja asioita tuodaan esille ja tutkitaan väärintekoja. Hyvä kaupunki tästä vielä tulee. Kaunis luonto on jo valmiina - sitä ei voi rahallakaan ostaa.

        Asuntojen hinnat ei ole vuodesta 2013 karanneet käsistä, vaan laskeneet huomattavasti.
        No, se siitä.
        Heinolassa ei ole liikkuvia nuoria miehiä, lenkkeillessäkin törmää vaan mummoihin ja pappoihin. Kyllä tämä on sellainen eläkeläisten kaupunki, ei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asuntojen hinnat ei ole vuodesta 2013 karanneet käsistä, vaan laskeneet huomattavasti.
        No, se siitä.
        Heinolassa ei ole liikkuvia nuoria miehiä, lenkkeillessäkin törmää vaan mummoihin ja pappoihin. Kyllä tämä on sellainen eläkeläisten kaupunki, ei muuta.

        On meitä nuoria lenkkeilijöitä.Minkä ikäinen on nuori?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On meitä nuoria lenkkeilijöitä.Minkä ikäinen on nuori?

        No sanotaan vaikka alle 40v :)
        Eipä niitä pahemmin ole näkynyt
        Liikkujien keski-ikä on varmaan 60


    • Anonyymi

      Tänään on 05.10.2020,jos aloittaja on kuulolla, kysyisin, että miten kävi, vai jatkuuko yksinolo.

    • Anonyymi

      Mäkin valitettavasti olen varattu. :(

      • Anonyymi

        Näin yhden todella kauniin naisen ja oli viedä jalat alta,moikkasinkin mutta en kelvannut,sitten totesin että näin sen tulikin olla.Ihan mahtavaa!


    • Anonyymi

      Torin lähellä, kaupan edessä on penkki täynnä, vapaita sinkkumiehiä.

      • Anonyymi

        Pete ja Jukkis!


      • Anonyymi

        Ai ne paskaset juoponretaleet, no thanks!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ne paskaset juoponretaleet, no thanks!

        Myös kaksi komeaa Juhaa löytyy kaupungista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös kaksi komeaa Juhaa löytyy kaupungista.

        Match a gigolo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ne paskaset juoponretaleet, no thanks!

        Kuitenkin tykkäät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Match a gigolo.

        Kuka ja ketkä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ja ketkä?

        Jukkis Tommolasta aikuisten naisten suosikki, huumorintajuinen ja iso mies! Ja osaa viedä Naisen.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe