Joopa se joo,,,,
yhdyn moneen tällä sivulla esitettyyn mielipiteeseen muunmuassa Costista se ei oo niitä kivoimpia tyyppejä mutta kyllä kait sekin on joskus hyvällä tuulella, no on se. =) oon ite kokenut senkin.
Tunnen osan pojista henk.koht ja täytyy sanoo että kyllä se Pauli voiton vie ihan noin sekä siviilissä että lavalla.
Voipi olla myös niinkin että se Costi hieman pompottaa mutta ehkä se on sit tarpeen aina välillä kai me jokainen joskus tien-näyttäjää tarvitaan.
Mitä Paten juomiseen tulee eiköös se oo normaali suomalainen äijä duunari joka "perjantai-pullonsa" ansaitsee ainakin omasta mielestään. Moni keikka ois kyllä menny paremmin kun ois jääny ne korkit kiinni mutta noh..elämä on..
Costi ja Petsku on ihan varmasti monen naikkosen mieleen sekä ulkoisesti että muutenkin sou? Kyllähän joku voi kuunnella musaa senkin takia että siin on hyvänäköisiä soittaja poikia. Ite kyllä tykkään enemmän tämmösestä äijä meininkistä mitä oon jääny vähän kaipaamaan täytyy myöntää. Uusin häkää levy oli veto alta lipan kuten Paulin soolokin mutta noh, mun mielestä levyt on muutenkin alkaneet huonontua sen jälkeen kun niit on tekemällä tehty.
Ennen kun pojat vaan panivat piuhat kiinni ja antoivat mennä sen kummemmin suunnittelematta olivat levytkin parempia mutta Pauli on edelleenkin rautaa ja laivat puuta heh =).
yhdyn moneen tekstiin....
ikurin mimmikkä minäkin
0
371
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521987
- 621912
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121445- 611251
- 501219
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41845Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118707Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit88707Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33678- 40643