Onko kellään mitään hajua minkälaisia oireita kissalla on,jos sillä on kasvain? Yritin googlettaa,mutta tarkkoja tietoja ei löytynyt. Jossain luki että joisi enemmän mitä ennen ja virtsaa enemmän kuin ennen(Niinkuin meidän kissa tekee).
Kissan kasvain
5
1546
Vastaukset
- kasvai?
jos juo ja pissii paljon voipi olla munuaisissa häikkää tai pissatulehdus ,otatappa labrat.
- kasvain
Riippuu ihan siitä missä kasvain on, yleensä ensi oire on syömätömyys. Kuvailemasi oireet kuulostavat enemmän munuaisvialta tai sokeritaudilta. Myös yksi mikä lisää juomista ja sitä kautta tietenkin virtsaamista on kohtutulehdus. Kannattaa varata aika eläinlääkärille.
- täti
todettiin syöpäkasvaimia 2004 . eläinlääkärin ottaessa kokeet .kokeiden tulosten tultaessa nuoren kissan agressiivinen syöpä. oireet olivat oksenteli ruoan syötyään ja lakkasi vallan syömästä , sitten ilmestyi kaulalle patteja. tämä kaikki tapahtui 3 viikon sisällä. ei mitään oireita sitä ennen.kaikki tapahtui nopeasti.
- ?
nähtiin kaverin kanssa kissa jonka silmät rähmivät ja vaikutti siltä että oli vaikeuksia hengittää. sen oikeassa kyljessä tuntui hyvin suuria patteja. Mikä tällä kissalla voisi olla?
- ?
niin ja kissa ei ollut yhtään agressiivinen ja lysähteli maahan vähän väliä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324681Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152638Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642493Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252445- 321827
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321641Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501335- 661304
- 821241