Mikä on mielestänne Oulun pahin lähiö ja miksi?
Mun mielestä perää pitää ehdottomasti Tuira.
Perustelut:usein kun menee vaikka päivällä pankkiin
taikka kauppaan, on siellä joku kännissä örveltämässä. Ja ruumiiskin
on tullut siellä tutun rappukäytävässä.
OULUN PAHIN LÄHIÖ-GALLUP
29
12403
Vastaukset
- se on
Legendaarinen Merikoskenkatu, 1 ruumis/vuosi, kokemusta on tuosta, eikä haju ole mukava. *yöks*
Pillit ulvoo joka viikonloppu ja ovissa valtavat kalterit, naapurit pelkää naapureitaan, verijälkiä silloin tällöim ja ilmaa värittää eritteiden, vanhan alkoholin ja huumehitten tuoksu..
Oulussa, suhteessa väkimäärään, luvattomasti käyttöönotetaan eniten autoja suomessa ja tuirassa eniten pyöriä Oulussa!
Hitto mikäs täällä on asua, en muuta minnekkään koska tämä on oulun napa, ja tännehän kaikki haluaa!!!!- C
Kyllä se Tuira on. Kun siellä liikkuu kaiken maailman nistit ja mustalaiset. Mut enpä kyllä Kaijonharjussakaan mielellään asuis.
- rumbledumble
C kirjoitti:
Kyllä se Tuira on. Kun siellä liikkuu kaiken maailman nistit ja mustalaiset. Mut enpä kyllä Kaijonharjussakaan mielellään asuis.
Asuin ennen Merikoskenkadulla mieleen jäi ainaki
Merikulma pub siellä on kova meno :) - Dök
C kirjoitti:
Ne muutti 90-luvun alussa Rajakylään.
- se on
rumbledumble kirjoitti:
Asuin ennen Merikoskenkadulla mieleen jäi ainaki
Merikulma pub siellä on kova meno :)No eipäs ole! Olen käynyt monesti.
Ei taida sana Valmeri sanoa mitään??
Paikka joutui lopettamaan pari vuotta sitten taloyhtiöiden painostuksesta...
;)
- minni
Kaijonharju, koska siellä asuu mun hirviöanoppi!! Se ihminen pilaa ilman pelkällä olemassaolollaan, muuta ei tarvita koko kaupunginosan pahennukseen.
- Kikka
Kaijonharju on täynnä spurkuja ja luusereita. Lyö laudalta jopa Rajakylän.
- vanha maine??!!
Kikka kirjoitti:
Kaijonharju on täynnä spurkuja ja luusereita. Lyö laudalta jopa Rajakylän.
Kyllä täällä ihan töissäki käyviä ihmisiä asuu.Ja niistä vanhoista spurkuista ei kyl ole mitään haittaa tai vaaraa.
- Kasse
Rajakylä on oulun häpeäpilkku. Siellä ei ole mitään hyvää. Tuira on sentään lähellä keskustaa ja maisemat on kivat.
- lk
Olen asunut 8 lähiössä Oulussa ja Rajukylä on ehdottomasti paras. Halvat asunnot, hyvät palvelut ja teknologia kylä vieressä. Sitten on vielä luonto vieressä ja hyvä uimaranta ja venesatama. Hyvät liikenneyhteydet keskustaan, bussi joka 15:s minuutti. Oisko parempaa jossakin?
- Niina
lk kirjoitti:
Olen asunut 8 lähiössä Oulussa ja Rajukylä on ehdottomasti paras. Halvat asunnot, hyvät palvelut ja teknologia kylä vieressä. Sitten on vielä luonto vieressä ja hyvä uimaranta ja venesatama. Hyvät liikenneyhteydet keskustaan, bussi joka 15:s minuutti. Oisko parempaa jossakin?
Mä asun Rajitsussa ja inhoon tätä paikkaa yli kaiken. Heti muutan täältä pois kun saan kerättyä vähän ylimääräistä rahaa kasaan. Kamala paikka. Tunnen olevani kakkosluokan kansalainen.
- Kaijonharjutyttö
Tää on pahin mahollinen persläpi.
- sinikka
Onhan noita Oulussa aika pahojakin paikkoja, mutta yksi on ylitse muiden: Toppilaan en lähtisi asumaan edes kilon palasina, ja varsinkaan en veisi sinne lapsia asumaan. jo ensivilkaisulta näkee, että Meri-Toppila on slummi, ei luontoa missään, koko alue ahdettu täpötäyteen kerrostaloja ja rumia parkkitaloja ! Asuntojen ikkunoista näkyy vastapäiseen asuntoon, joka on noin 1,5 metrin etäisyydellä. Hyi helvetti, missä oloissa ihmisiä pidetään !
- jaana
Tosi on, Toppila on ahdistava. Meri-Toppilasta on vain yksi ulosmenotie, koko asuma-alue on siinä pussissa. Apuva !
- TLSY
jaana kirjoitti:
Tosi on, Toppila on ahdistava. Meri-Toppilasta on vain yksi ulosmenotie, koko asuma-alue on siinä pussissa. Apuva !
Onhan siellä se rantapusikko mistä hetkeksi suojaa ja polltopuuta saa hädän sattuessa. Ja ulosmeno teitä on ilman autoo (vaikka kanava tukkii eteläänpäin osan) ja huonosommin tai hyvin koulutettuja rohkeita sekarotusia hurttia niin paljo että ne kyllä listii vaikka koko pohjois-suomen koirapartiot. Tampereelta joutuvat pyytää apua!
- åpoimju
Siis mitä höpötät ettei luontoa missään. Oletko aina päissään. Meri Toppilassa on todella isot ulkoilualueet ja vihreät kentät merenpuolella isommat mitä missään muualla Olussa. PUHUT TÄYTTÄ PASOLDEE
- joku randomi
toppila ei ees oo paha kun pääsee meren rantaa mutta on tää toppila aika slummin on nistejä ihan helvetisti
- no thänx
Kaakkuri ja Metsokangas on aika ghettoa.
- nei tak
Samoin Värttö ja Toppilansaari.
- Värtöstä huomenta
Värtto on vanhaa hyvää aluetta ja Toppilansaaressa asuu rikkaat sinkut, jotka juovat viiniä pikkutilli pystyssä.
Kaakkurissa asuu siinä Cittarin kupeessa kaikki suonensisäisiä käyttävät hepatiitinkantajat, ja sitten siellä Metsokankaalla konkurssianomusta täyttävät inssit ja lestadiolaiset. -Se on paha ghetto! Ja eiks sitä moni hauku lentolemusta ja maantiemelustakin?
Kaakkuriinhan pukattiin sosiaalikämpät, kun se on niin kaukna keskustasta, että hampit rötöstelee sitten siellä ja tietää poliisikin minne lähtee järjestystä valvomaan. Kaakkurin CM;ssä parhaat mahdolliset vartijat, kun niin seko paikka se koko ostari siellä tulevassa slummissa. - kaupunkilainen
Jessus, että tätä samaa peetä jaksetaan jauhaa täällä viikosta ja vuodesta toiseen. Miksi kukaan ei mainitse keskustaa? Missä tapahtuu eniten rikoksia. Slummialue, baareja, narkkareita ja juoppoja täynnä. Ikkunat naapuriin.
Lopettakaa jo tuo typerä vaahtoaminen lähiöistä ja muuttakaa maalle.- tiukka fakta.
Siksi kun siellä keskustassa riehuu just ne tuiran, rajakylän, kaketsun ja meri-toppilan piripäät joiden elämisen kustantaa muut veronmaksajat.
- r4nd0m
toppila tai kaijonharju
- Captain speaking
Metsokankaan melualue, jonne lentokoneet tiputtavat vessojensa paskasäiliöt ennen kun renkaat koksevat kenttään laskussa, jotta ei tarvitse lentokentille maksaa.
- KGB Kaukovainio
Kaukovainio/Toppila!
- juttuturpa
Toppila,rajakylä ja ehkä myös tuira ( ei tosiaan niin paljon). kaukovainio on rahoittunut siitä aika paljon mitä oli pahimpina aikoina.
- asukki täältä
Milläs perustelet toppilan ? Olen asunut useamman vuoden, eikä mitään häiriötä ole ollut. Oletkos edes käynyt täällä koskaan ? Ainut miinus on se, että kauppa lopettaa...Rajakylässäkin on vain kerrostaloalue aina ollut levoton ja tulee olemaan.
- ruu321
Haukiputaan kirkonkylä on aika paha.
- hhhhhhhhiop
sonnisaari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853210Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921813Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871673- 1401513
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651448- 1621403
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur881292Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j991242- 851229