Missä kohdalla sydänkipu tuntuu?
Sydänkipu
4
4253
Vastaukset
- Kandi
Sydänperäinen kipu on yleensä laaja-alaista. Tarkoittaa siis sitä, ettet voi sormella osoittaa, että tuohon koskee. Kipualueen osoittamiseen tarvitaan ennemminkin koko kämmentä. Usein kipu säteilee kaulalle ja vasempaan käsivarteen.
- make
minulla on koskenut koko rintakehään ja lapoihin sekä käsivarsiin ja voi tuntua närästyksenä
- mielenjärkytys
Kipu tuntuu vasemmalla kyljellä sydämen kohdalla.
- Kokemusta
On laaja käsite koska sydänoireet voivat olla toki muuallakin kuin perinteinen käsite vasemmalla puolella rinnassa tai oireilu vasemmassa kädessä.
Kokemuksesta voin kertoa että kipuilua voi esiintyä koko rintakehän alueella,voi myös säteillä kaulaan kiertyen aina niskan puolelle sekä myös ylävatsalla..näin vaan omalla kohdallani eikä pidä yleistää.
Tuttu sai pahan infarktin ja ainut oireilu oli voimakas närästyksen tunne ja pahoinvointi onneksi putosi kotiin mennessään työstä tullessaan näkyvälle paikalle "persuksilleen" niin apu saatiin nopeasti.
Lääkärille ei saa hermostua jos sinne joutuu epämääräisten oireiden takia,kysymyksiä voi tulla paljon muun diagn-toiminnan ohessa juuri siksi että saataisiin suljettua pois eri vaihtoehtoja.
On joskus todella vaikea erottaa onko kivut sydänperäisiä vaiko mahdollisesti ruokatorvi-/mahan alueen vaivoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996