selvällä suomenkielellä saako niitä Veholta ilmaiseksi. Luulis, että ne mieluummin antaa viimasuojan ilmaiseksi kuin korjaa takuuna auton josta oljyt lentäneet ulos!!
C4 viimasuoja
6
1666
Vastaukset
- selviää
Tällä palstalla on paha vastata minkään firman puolesta. Sehän riippu liikkeestä, henkilökunnasta ja asiakkaasta. Jos joku on saanut sen ilmaiseksi, ei se tarkoita sitä että kaikki saisi. Mutta C4 ei edes välttämättä tarvi tuota viimasuojaa ja se taitaa olla niin halpa osa että hukkuu muihin autoilun aiheuttamiin kuluihin.
- viimasuoja..
maksaa!!
- jettenen
Minne sinä sitä tarttet???
Shitroen-miesten mukaan sitikka on maailman paras auto ja etenkin talvella. - saat
Kaikkiin nelosiin saa viimasuojan ilmaiseksi,tänään kävin omaani hakemassa.
- tiedosta,
ajattelin vaan, että parempi mennä hakemaan jos on tietoa että niitä on saatu...
- saaaa
mut ei veho raisiosta !! Joulukuussa käyttöönotettuihin ja sen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265