siskon mies..

nuori_tyttö

No päätin sitte kirjoitella tänne tästä asiasta kun en muualta voi apua tähän kysyä. Tää kirjottaminenki on vähän vaikeeta mut yritetään. Eli siis oon 17v tyttö ja joskus noin 3-4kk sitte kaikki tää alko. Oon välillä ollu mun isosiskon ja sen aviomiehen (42v) luona viikonloppuja ja yleensä oli tosi hauskaa ja viihdyin siellä. Mutta sitte yks yks ilta kun oltiin vähän alkoholia nautiskeltu siskoni mies pisti kätensä alaselän kohalle ja rupes silittelemään siitä ja välillä se käsi meni paidan alle ja tohon housujen rajalle. Ajattelin sen olevan ihan normaalia häneltä, enkä voinut tehdä mitään isoa juttua siitä, koska siskoni oli vieressä ja miehensä teki hänelle samoin luultavasti. No se siitä illasta ja muutamia viikkoja myöhemmin taas alkoholin vaikutuksen alaisena olimme olleet juhlistamassa iltaa ja siskoni luo päästyämme rupesin olemaa jo aika pahassa kännissä. siskoni meni vessaan ja minä jäin hänen miehensä kanssa olohuoneen puolelle. yritin päästä iteki vessaa mut se ei päästäny vaa pakotti mut olemaa sen vieres ja laitto mun käden sen kyrvän päälle vaikka yritin ottaa sen pois. jotenki pääsin vessaa ja sen jälkee halusin nukkumaa. siskoni meni nukkumaan ja se yks kävi tupakalla minkä jälkee heräsin kun se kosketteli mua, yritti suudella mut mä yritin estellä sitä.. sen kädet meni mun housujen alle... sain itteni siitä jotenki ylös ja juoksin vessaan ja yritin laittaa oven lukkoo mut se kerkes laittaa kätensä oven väliin.. no siel se jotai viel yritti ja halaili ja mä vaa itkin.. juoksin mun siskon huoneesee ja tää mies joutu ihan paniikkii. en mä sit pystyny herättää sitä mun siskoa ja menin takas nukkumaa.. tai siis yritin nukkua. se tuli pyytelemää anteeksi ja etten kertois sille mun siskolle. no se taas siitä illasta. ei tää tähän loppunu. n. kuukaus sitte olimme taas humalassa ja kotiin päästyämme sammuin melkein heti ja vaihteeksi heräsin siihen kun se taas tunkee sormiaa johonki sellasee paikkaa mihin se ei sais. yritin estellä mut ei sellaselle isolle miehelle pahemmin voinut mitää. ja olin iteki niin huonossa kunnossa että ei siin pystyny tekee mitää kun voimat oli ihan loppu.. no mutta se sit pääs mun sisää ja hetken pani mua. se oli jotain ihan hirveetä. olisinhan mä voinu vaikka huutaa tosi kovaa et joku heräis mut mä en todellakaa haluis siihen sotkuu mukaan. vaikka se ei mun syy ookaa mut siltä se välillä tuntuu.. mä sitte jäin itkemää siihen ja se meni vessaa tjnt. myöhemmin se tuli pyytelemää anteeks ja et lupas ettei koskaa enään koske muhun ja et se rakastaa mua. mä en pystyny sanomaa mitää, mä vaan itkin. eikä siinä vielä kaikki, kaiken lisäks mä olin neitsyt ja tää mies oli siis se kenelle menetin mun neitsyyden. hyvät muistot jäi sit siitäki tapahtumasta. me ei olla puhuttu tost asiast yhtää sen jälkee mut viikko sitte olin siellä mun siskon luona ja se mies oli kännissä ja kun meni nukkumaa niin se halas ja puristi perseestä ja tisseistä. mä kyl repäsin itteni irti siinä vaiheessa. mä en oo voinu puhua täst kellekää muulle ku mun nykyiselle poikaystävälle. mut ei sekään tiedä sitä kuka ton kaiken on mulle tehny. mä en haluu ikinä kertoo siit mun siskolle, en ikinä. mut mä en tiiä et pitäiskö mun puhua tai tehä jotain kuitenki. olis tosi kiva jos joku viittis kertoa jos on samantyylisiä kokemuksia tai muuten vaa haluais kertoa jotain neuvoja. välillä kun oon jääny kyseisen miehen kans kahestaa nii mulle tulee sellanen pieni hätä. tekis mieli vaa juosta karkuu mut en mä voi. en mä aluks pitäny tota niin raiskauksena mut nyt kun siit on puhunu nii raiskaushan se tosiaan oli. ei sitä vaa pysty edelleekää uskomaa ja mä toivon ettei kukaa joudu kokemaa sitä, mitä mä oon kokenu.
No mutta toivottavasti joku viittis vastailla ja tää ei sit todellakaa ole mikää vitsi. kaukana siitä.

36

14959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies vaan

      Tollasesta sun kyllä pitäis sanoa siskollesi. Siskosi ei taida tietää millaisen muna pään kanssa on yhdessä.. ja mitä suhun tulee niin oletko ajatellut mennä puhumaan jonnekkin tapahtuneesta? Tee ihmeessä rikos ilmoitus siitä! Koita pärjäillä ja voimia sulle!

      • nuori_tyttö

        tosiaanki kiva kun vastasit! tuntuu heti paremmalta kun puhuu jonkun kanssa. Mä en vaa tiiä pystynkö kertomaa siitä mun siskolle.. ja kuitenkin siit tulis kauhee riita. ja mä en tiiä mitä mä tekisin jos mä joutuisin riitoihin mun siskon kans. vaik se ei mun syy ookaa nii olisinhan mä voinu kertoo siitä aikasemminki sille. täytyy yrittää miettiä asiaa ja kattoo mihin päädyn..


      • Wastaaja
        nuori_tyttö kirjoitti:

        tosiaanki kiva kun vastasit! tuntuu heti paremmalta kun puhuu jonkun kanssa. Mä en vaa tiiä pystynkö kertomaa siitä mun siskolle.. ja kuitenkin siit tulis kauhee riita. ja mä en tiiä mitä mä tekisin jos mä joutuisin riitoihin mun siskon kans. vaik se ei mun syy ookaa nii olisinhan mä voinu kertoo siitä aikasemminki sille. täytyy yrittää miettiä asiaa ja kattoo mihin päädyn..

        Siskollesikin on hyvä tietää, että hän on aviossa miehen kanssa, joka raiskaa muita naisia - Mukaan lukien siskosi pikkusiskon.

        Miehet jotka raiskaavat eivät jätä sitä yhteen kertaan. Eli todennäköisesti et ole kyseisen miehen ensimmäinen uhri - Etkä viimeinen. Jo senkin takia kannattaisi kertoa siskollesi.


      • Mr. Nice
        nuori_tyttö kirjoitti:

        tosiaanki kiva kun vastasit! tuntuu heti paremmalta kun puhuu jonkun kanssa. Mä en vaa tiiä pystynkö kertomaa siitä mun siskolle.. ja kuitenkin siit tulis kauhee riita. ja mä en tiiä mitä mä tekisin jos mä joutuisin riitoihin mun siskon kans. vaik se ei mun syy ookaa nii olisinhan mä voinu kertoo siitä aikasemminki sille. täytyy yrittää miettiä asiaa ja kattoo mihin päädyn..

        Tottakai sinun pitäisi kertoa siskollesi.
        Tapahtunut ei ole todellakaan sinun vikaasi, joten siskollasi ei ole mitään syytä suuttua sinulle vaan miehelleen.

        Kerro siskollesi ja vaikka myös vanhemmillesi.
        He voivat puolustaa sinua jos siskosi tai hänen miehensä yrittää saada sinut olemaan hiljaa.

        Voimia ja jaksamista sinulle !!


      • tai sitten ei
        Mr. Nice kirjoitti:

        Tottakai sinun pitäisi kertoa siskollesi.
        Tapahtunut ei ole todellakaan sinun vikaasi, joten siskollasi ei ole mitään syytä suuttua sinulle vaan miehelleen.

        Kerro siskollesi ja vaikka myös vanhemmillesi.
        He voivat puolustaa sinua jos siskosi tai hänen miehensä yrittää saada sinut olemaan hiljaa.

        Voimia ja jaksamista sinulle !!

        Kaikki vanhemmat ja siskot kun eivät reagoi niin kuin sinä tai niinkuin ehkä pitäisi.

        Joku voi kääntää asian niinkin, että "pikku lutka vietteli siskonsa miehen" vaikka siis oikeasti asia ei ole sinne päinkään. Mutta silti jotkut valitettavasti voivat asian näinkin nähdä.

        Eli kertomista kannattaa miettiä siltä pohjalta miten olettaa siskon ja muiden suhtautuvan, muuten olo on vielä ikävämpi kun läheiset eivät usko eivätkä välitä.

        Jaksamista täältäkin.


      • kirjoitus

        Aika pahoja kielioppimokia.

        Munapää ja rikosilmoitus ovat yhdyssanoja.

        ADHD vaivaa?


        Keskustelun aloittaja kirjoittaa ns. draamaa. eihän täällä noin hulluja ihmisiä ole?


      • Hypnotoad
        kirjoitus kirjoitti:

        Aika pahoja kielioppimokia.

        Munapää ja rikosilmoitus ovat yhdyssanoja.

        ADHD vaivaa?


        Keskustelun aloittaja kirjoittaa ns. draamaa. eihän täällä noin hulluja ihmisiä ole?

        Joopa! On noin hulluja ihmisiä, muttei kovin taajassa. Mutta melko useassa taajamassa. Tarina vaikuttaa keksityltä. Saattaa olla "siskon miehen" fantasia.


      • n21
        nuori_tyttö kirjoitti:

        tosiaanki kiva kun vastasit! tuntuu heti paremmalta kun puhuu jonkun kanssa. Mä en vaa tiiä pystynkö kertomaa siitä mun siskolle.. ja kuitenkin siit tulis kauhee riita. ja mä en tiiä mitä mä tekisin jos mä joutuisin riitoihin mun siskon kans. vaik se ei mun syy ookaa nii olisinhan mä voinu kertoo siitä aikasemminki sille. täytyy yrittää miettiä asiaa ja kattoo mihin päädyn..

        mä pystyn hyvin kuvitteleen sun tilanteen. mun siskon mies käytti mua hyväks yli viis vuotta. eli 5vuotiaasta kymmenen vuotiaaseen asti. en uskaltanu kertoo asiasta kellekkään koska mies uhkaili mua. yks yö kun valvoin mun toisen siskon kans päätin kertoa sille tästä, hän meni heti herättään äitin vaikka olin kieltäny ja kertoi kaiken. äiti onneks usko mua. asia otettiin puheeks kunnolla. toinen sisko ei tietenkään voinu uskoo miehestään sellasta, mutta vuosien kuluessa mies on tunnustanu tekonsa ja käy hoidossa. (en ollut ainoo uhri)he on edelleen naimisissa ja heillä on kaks lasta. onneks mies haki apua! sun kannattaa ihmeessä kertoo sun siskolle tosta! ota vaikka poikakaveris mukaan että sulla on joku tukemassa sua. toi on tosi kamalaa! tuli kaikki vanhat jutut mieleen kun luin sun tekstiä


      • ihmettelee.
        nuori_tyttö kirjoitti:

        tosiaanki kiva kun vastasit! tuntuu heti paremmalta kun puhuu jonkun kanssa. Mä en vaa tiiä pystynkö kertomaa siitä mun siskolle.. ja kuitenkin siit tulis kauhee riita. ja mä en tiiä mitä mä tekisin jos mä joutuisin riitoihin mun siskon kans. vaik se ei mun syy ookaa nii olisinhan mä voinu kertoo siitä aikasemminki sille. täytyy yrittää miettiä asiaa ja kattoo mihin päädyn..

        Siis tuo "olin humalassa" -juttu ja "mies tuli hiplaamaan" toistui aika monta kertaa...!

        Miksi ihmeessa teilla on naita "juomailtoja", joista ei selvastikaan seuraa mitaan hyvaa??


    • realisti

      Muutama asia alkoi vaivaamaan tuossa:

      - Miksi sinä hyväksyit seksuaalista koskettelua sillä perusteella että se oli mielestäsi tekijälle"normaalia"? vrt. väkivaltaiselle ihmiselle voi olla"normaalia" lyödä sinua, hyväksytkö sen?

      - Miksi menit aina uudelleen miehen kotiin(aivan siskosi myös,mutta....)vaikka olit jatkuvan ahdistelun kohteena?

      -Miksi menit/olit kännissä em. paikkaan? Ei tarvitse mielikuvitusta ymmärtää miten se vaikuttaa riskiin että jotain tapahtuu.
      - Miksi menit kertomasi raiskauksenkin jälkeen yöksi ko. asuntoon...?!!

      - Miksi seksuaalinen ahdistelu ja lopulta raiskaus oli vähemmän epämiellyttävää sinulle kuin kertominen siskollesi ja mahdollinen(outoa)riita sisksi kanssa?

      En tiedä tapahtuiko ja mitä. Tuollaisia mietteitä tuli kuitenkin mieleen heti lukiessa kertomaasi. Jotain pientä olen elämästä nähnyt, ja ihmiset kyllä toimii loppupeleissä hyvinkin loogisesti. Tarkoitus ei ole sanoa mikä on totta ja mikä ei. Enkä niin voisikaan tehdä.

      Kuitenkin, jos esim koulu-/työmatkalla sama hullumies tulisi meitä vastaan ja yrittäisi lyödä nyrkillä, niin jokainen normaaliin ajatteluun kykenevä ihminen kulkisi kadun toista puolta/vaihtaisi katua/vaihtaisi kadun puolta miehen kohdatessaan JA soittaisi poliisit.

      Passiivisen alistumisen ja aina uudelleen uhkatilanteeseen vapaaehtoisesti menon voisi jotenkin ymmärtää mikäli olisit pieni lapsi ja ei muutenkaan voisi vapaasti valita missä ja missä kunnossa yösi nukut.

      Joku voi/suuttuukin tästä. Mutta out there tapahtuu oikeasti paljon paskaa, sellaista mitä ei voi aina ihminen ennakoida ja välttää, puhumattakaan että olisi itse mennyt tietentahtoen tilanteisiin joissa todennäköisyys on helvetinsuuri.

      • Samankokenut

        Millainen ihminen sanoisi tällä lailla. Voin jo arvata. Semmoinen nelikymppinen mies joka tykkää raiskata naisia. Kun kokee semmoisen asian, niin ei ajattele loogisesti vaan koko maailma menee pirstaleiksi. Ja mitä jos sen sisko ei uskoisi sitä? Parempi vaan yrittää ajan kanssa unohtaa mitä tapahtui.


    • tyyppi

      Ihan oikeesti! Tällaisilla jutuilla ei kannata ees leikkiä. Ajattele jos oikeesti tapahtuisi jotain? JOS on totta että mies koski sinuun jne jne, niin itse sitä halusit ihan varmasti, koska muuten olisit huutanut apua ja herättänyt siskosi. Jos et olisi siitä oikeasti tykännyt, niin olisit lopettanut siellä vierailut. Lopetas nyt, lapsi, nuo tarinat ja kasva aikuiseksi.

    • Dr Phil

      Ota lisää viinaa!!!

    • lopettaa

      jos oot noin perso viinalle, niin jätä se pois ja oo selvin päin. Sillon sul kontrolli pelaa satasella.

      Mut jos viinaa haluut, niin sun on aivan turha tulla tänne kirjottaan jostain systerin ukosta, joka lähentelee.. Unohda se ukko, jos se ei sulle mitään merkkaa ja vaiha kevyempään

    • kirjoittajat

      ovat julmia, mutta tavallaan oikeassa. Olisit voinut laittaa pelin poikki monessa kohtaa, mutta aina uudelleen olit kännissä ja annoit miehen jatkaa.

      Siskolle kertominen nyt enää ei välttämättä auta mitään, sillä siskojakin on monenlaisia. Voi olla, että systerisi syyttää sinua tapahtuneesta, väittää että olet vietellyt miehen tms.
      Siskolle olisi pitänyt kertoa heti ja huutamalla silloin kun mies lähenteli sinua, nyt on tosiaan ehkä myöhäistä.

      Jonnekin mielenterveystoimistoon, auttavaan puhelimeen, kouluterkkarille tms. voisit mennä juttelemaan tapahtuneesta, niin saat asiaa purettua mielestäsi.

      Jatkossa jätä viina äläkä enää asetu sen miehen saataville, pidä puolesi myös muiden miesten kanssa jotka saattavat lähennellä niin ettet halua sitä.

      Hyvä kun kirjoitit asiasta edes tänne, myös siten pystyt miettimään asian eri puolia.
      Tsemppiä ja pidä itsestäsi jatkossa parempaa huolta!

    • thinkyou
    • Karaallinen !

      On sulla ihana siskonmiäs. Mää oon yrittäny monta kertaa saada mun ison siskon miähen nussiin mua, mutta ei se vaan tajuu mitään, vaikka keimailen ja vilauttelen pilluani sille. Jonkun kerran oon kourinu sen munaakin, mutta ei se vaan innostu nusii mua. Onkohan se sittenki hintti? Pitäs kai kysyy siskolta nussiiko se edes sitä? Vittu että on kumma äijä, ei nussi vaikka olin nuorta pillua tarjolla. Oon sentään melkein 20 vuotta siskoo nuorempi, eli 12 ja sisko jo yli 30!

    • Psyk.sairaanhoitaja

      Olet ollut varmasti todella järkyttynyt ja ahdistunut asian vuoksi. Muista ennen kaikkea se, että mikään mikä tapahtui EI OLLUT SINUN SYYSI. Ei humala, ei ystävällisyys, ei pukeutuminen ei mikään!!! Siskosi mies on tehnyt väärin ja jostain syystä olettanut olevansa oikeutettu tekemään sinua kohtaan väärin vastustelustasi huolimatta.

      Sinun olisi ehkä hyvä mennä juttelemaan ammattilaisen kanssa, sillä tuollaiset tapahtumat tulevat säilymään mielessä kauan ja käsittelemättöminä saattavat aiheuttaa pidemmällä aikavälillä haittaa.

      Jotta samanlaista ei enää koskaan tapahtuisi, kannattaa ainakin toistaiseksi lopettaa alkoholin nauttiminen sen miehen seurassa. Muutenkaan kovien kännien juominen ei ole terveellistä, joten sen asian huolehtiminen olisi suotavaa. Lisäksi, suosittelisin asian esilleottamista suoraan miehen kanssa, selvinpäin. Huomautus siitä, että käytöksellään hän todella loukkasi sinua ja aiheutti sinulle todella paljon pahaa, olisi aiheellista. Myös se, että hän tajuaisi tehneensä rikoksen, olisi mielestäni oikein, sillä niinhän hän on tehnyt! Älä anna hänen päästä kuin koira veräjästä!

      Ymmärrän, ettet haluaisi siskollesi pahaa mieltä aiheuttaa, mutta mieti, haluatko todella siskosi olevan miehen kanssa, joka on raiskannut ja useaan kertaan yrittänyt raiskata hänelle varmasti rakkaan pikkusiskon, joka on alaikäinen ja neitsyt? Tuskin. Voimia paljon sinulle!

    • annan

      Menet siskosi luokse ja sanot meneväsi poliisille tekemään rikosilmoituksen.hän kysyy miksi,sanot että miehesi on raiskannut sinut.kerrot tilanteen.joka on varmasti järkytys siskollesi,mutta jos hän välittää sinusta,hän uskoo.ja katkoo munat pusseineen siltä raiskarilta.tai minäkin voisin sen tehdä.raiskaus on rikos josta täytyy joutua edesvastuuseen.jos sinulla riittäisi rohkeutta,paras olisi kun sanoisit sen useamman ihmisen läsnäollessa .myös se raiskari.ilme paljastaa totuuden.mutta rikosilmoitus sinun täytyisi tehdä.mutta itse teet ratkaisusi.

    • upi

      LISÄÄ VIINAA JA TOILAILUJA

      • Kusipäitä vihaava

        Tiedän kyllä tuollaiset tyypit. Linnaan joutaisi, joten tee se rikosilmoitus. Et ole itse syypää. Miehellä olisi ollut jo moraalinenkin vastuu asiasta ja hän yritti selvästi käyttää epäilyttävällä tavalla hyväksi tilannetta että huomasi hämmennyksesi ja sen ettet halunnut siskosi tietävän. Älä välitä silmänsä sulkevien omaan napaansa tuijottavien ihmisten kommenteista. Luulevat olevansa itse niin h----tin täydellisiä, että oikein oksettaa. Kun oikein toista moralisoi, on hyvä katsoa, mistä itse itsensä vielä löytää...


    • ei mee jakeluun

      Ei voi tuomita ketää tietämättä asian oikeaa laitaa enkä voi väittää että sä valehtelit tämmösellä vakavalla jutulla mutta en voi toisaalta uskoakkaan että joku antais jonku koskea itseensä yhä uudestaan ja uudestaan vaikkei yhtään siitä kosketuksesta tykkää.

      Ja et ole kenellekkään muulle siitä kertonu niin sekää ei oikein selvinny, mikset? Mutta tosi kurjaa jos näin on ja vielä kurjempaa on että te nuoret tytöt ette laita niitä pahoja ukkoja maksamaan teoistaan vaan annatte niitten tehä mitä haluaa ja sitte loppujen lopuksi asia jää siihen.
      Kyllä siinä tulee varmaa jonkilainen nautinto itellekki ku antaa sen jatkua vaikka ite vois sen lopettaa vaikka pelkästään sillä ettei mee siellä käymään humallassa/täysissä järjissä.

      Valinta on sun. jos haluut että se jatkaa niin mee ihmeessä vaikka joka viikonloppu sinne humalassa pyörii ja jos haluut että se tapahtuu joskus vielä jollekki muulle(esim.omat lapset) niin älä ihmeessä mee kertoo kenellekkään.. mieti vähä!!!!!

      • ... vai niin ...

        puhutaanpa tähän väliin ihan tosielämän kohtaloista vouhotuksien sijaan.... faktahan on feministilässytysaivopesuluulottelujen sijaan ihan oikeasti.. ikävä kyllä sellainen... että kyllä ne tytöt ihan oikeasti uudestaan ja uudestaan ja taas tuhannesti uudestaan menevät sinne äijien sekaan kännäämään... luultavasti saadakseen mitä itse haluavat... ja menevät vaikka kuinka pahaa tekisi.... näin on.... ja nämä tytöt antavat mitä vaan saadakseen jonkun toisen sekaantumaan asioihinsa ja pistämään nämä "raiskaajat" kuriin.... ettei vahingossakaan heitä epäillä väärintekijöiksi.... heillä täytyy olla viattoman uhrin rooli... jonka takia he kiduttavat itseään niin kauan kunnes saavat muut asialle puolestaan tappelemaan.... ja lusimaan... ja omaan pikkumieleen ei vahingossakaan tule hankkia elämää ja lopettaa sekaantumista vieraisiin äijiin perskännien merkeissä... päinvastoin... USEIN vaan vittuillaan niille, joita tollanen sekoilu ei vähempää voisi kiinnostaa.... kun yritetään järkeä puhua...

        ... tällaista se ihan oikeasti on.... kaikki tytöt joilla on taipumusta kännätä epämääräisten äijien kanssa ovat enemmän tai vähemmän tällaisia... eriasia ne, jotka pitävät hauskaa jätkien kustannuksella ja huvikseen kehittävät riitoja ja oikeusjuttuja äijien päänmenoksi....

        mutta milloin täällä suomessa ketään kiinnostaa, miten asiat oikeasti on?... siksipä onkin turhaa kirjoitella mitään.... tarpeeksi todellisuutta nähneet tietävät kyllä hyvin mistä on kysymys.... nainen ei voi olla väärässä, tai syyllinen vaikka päitä irtoilisi hänen takiaan.....

        se suomalaisen viikonlopunvieton arkipäivästä...

        nyt voin minäkin vetäytyä sovittujen sääntöjen mukaiseen kielenkäyttöön ja vaikka ruveta luennoimaan siitä, miksi kuitenkin on pelkästään ja ainoastaan miehen vika, ettei se kaverikuvioihin osunut muija tee kymmenennelläkään kerralla ensimmäistäkään elettä lopettaakseen kyseisen sekoilun moiselta kusipäältä...



        ja kyllähän kyllä se jätkäkin pitäisi viedä pois ihmisten keskeltä joksikin aikaa.. mieluiten sellaiseen hoitoon, ettei pysty enään sekoilemaan kenenkään kanssa.... eikä elinkautinenkaan linnatuomiokaan ilman palleja pahaa tekisi, kun väkisin sekoaa toiseen.. päinvastoin....

        ja muuten: miksi nämä muijat sitten eniten skitsoavat kun aletaan puhua pitkästä vankeudesta??... ei taida olla omatkaan jauhot puhtaimmasta päästä... ei sekään vähennä väkisinsekaantuvien kusipäiden syyllisyyttä tai tuomioiden oikeellisuutta.. kunhan ihmettelen ääneen...


      • ... vai niin ...

        niin samaa asiaa... no katotaan jos ei ole trolli... vois ehkä tehdä järkevän poikkeuksen.... jos sitäkään ny sopii muijalta odottaa


    • riksu

      jättäsit sen viinan juonnin vähemmälle niin et ainakaan provosois ketään "vahingossa"...ja mikä pakko siskon luo on aina mennä juomaan?

    • todellakin

      Mennä vähän itseensä....herrajumala, nko näistäkin asioista tullu huomionkeräys juttuja nykyään???
      Ja huomaa ton typerän epäkypsyyden siihen että aina pitää ryyppäämään mennä siskonsa luokse??? käyt ilmeisesti vieläkin siellä?

      Katsos asia on niin että miehet on heikkoja. Vanhat äijät ei voi vastustaa nuoria typeriä tyttöjä.

      Älä mee sinne enää kiusaamaan siskos poikaystävää jos se sua himoaa.

      ja soita poliisille ja käytä omaa järkeäs.

    • juttu.

      kirjoitin tämän uhallani.oli mielenkiintoiset kommentit.kiitos.

      • juust..

        oot kyllä jotenki sairas..hoitoon kannattaisi mennä! Jollekkin on oikeasti tapahtunut tuollaista..Ei se oo leikin asia! Grow up kid.


      • uuddestaan ja uudestaan
        juust.. kirjoitti:

        oot kyllä jotenki sairas..hoitoon kannattaisi mennä! Jollekkin on oikeasti tapahtunut tuollaista..Ei se oo leikin asia! Grow up kid.

        Jollekki voi noin eka kerralla tapahtua mutta kyllä mulla ainaki jäis menemättä sinne uudestaan ja uudestaan jos aina noin kävis. ette voi väittäää etteikö toi tyttö itse siitä tykkäis tai muuten vaan oo kokeilun haluinen.
        huomiota se hakee, kyllä se vois olla menemättä sinne tai jos menee niin pakkoko se on juoda itseään sikakänniin ettei asperiini pysy haarojen välissä...
        miettikää oikeesti omalle kohdalle.
        antaisitteko jonku kapisen äijän teitä lääppiä? menisittekö semmoseeen paikkaan missä se äijä on? Joisitteko ittenne semmoseen kuntoon ettei ei sanaa osaa enää sanoa jos tietäisitte sen äijän käden lääppivän ammuyöstä???
        EI EI EI...kukaan ei ole niin idiootti, eri se olis jos se ois oma isä ja sen kans olis pakko asua saman katon alla eikä siitä uskaltais kertoa mutta ei tuommonen joka asuu jossain muualla jonne sun pitää ite kävellä vaikka sun ei oo sinne pakko mennä... en usko sanon minä! tai jos totta on niin tää tyttö vaan nauttii siitä...
        on noita juttuja joihin oikeestikki pitäs puuttua...


      • raiskaaja123
        uuddestaan ja uudestaan kirjoitti:

        Jollekki voi noin eka kerralla tapahtua mutta kyllä mulla ainaki jäis menemättä sinne uudestaan ja uudestaan jos aina noin kävis. ette voi väittäää etteikö toi tyttö itse siitä tykkäis tai muuten vaan oo kokeilun haluinen.
        huomiota se hakee, kyllä se vois olla menemättä sinne tai jos menee niin pakkoko se on juoda itseään sikakänniin ettei asperiini pysy haarojen välissä...
        miettikää oikeesti omalle kohdalle.
        antaisitteko jonku kapisen äijän teitä lääppiä? menisittekö semmoseeen paikkaan missä se äijä on? Joisitteko ittenne semmoseen kuntoon ettei ei sanaa osaa enää sanoa jos tietäisitte sen äijän käden lääppivän ammuyöstä???
        EI EI EI...kukaan ei ole niin idiootti, eri se olis jos se ois oma isä ja sen kans olis pakko asua saman katon alla eikä siitä uskaltais kertoa mutta ei tuommonen joka asuu jossain muualla jonne sun pitää ite kävellä vaikka sun ei oo sinne pakko mennä... en usko sanon minä! tai jos totta on niin tää tyttö vaan nauttii siitä...
        on noita juttuja joihin oikeestikki pitäs puuttua...

        sairaita mutta niitä ei pidä sääliä. Kukaan ei lopeta ennekuin oikea stoppi tulee kohdalle. Tuntuu nimittäin niin saatanan hyvälle. jos olet oikea niin ilmoita jos olet pelkuri niin luole haavasi jos olet feikki niin ime munaa!


    • Sami79

      Kerro sun siskolles siitä, jos et ole vielä kertonu niin kerrot tänään!!!!!

    • nuori_tyttö

      En oo kerennyt vastailemaa tänne pitkään aikaan mutta nyt sitte ajattelin keretä. Tää ei todellakaa oo mikää provo! mä en tiedä miten sen pystyisin vakuuttamaa mut yrittäkää edes vaikka aika uskomattomalta tuntuuki. Kysymyksiä en nyt muista mitä ootte kysyneet mut jotain yritän vastailla. Ensinäki nyt olen vähentäny siskollani käyntiä mutta ei sitäkään voinut lopettaa ihan seinään. se vasta olis herättäny ihmetystä. Oon meinannut muutaman kerran kertoa siskolleni mutta en vain uskalla. vaikka eihän se minun syytä ees ole. miehen seurassa oleminen on ruvennut tosiaan pelottamaa ja ahistamaa. nyt näitä kaikkia asioita on vasta ruvennut miettimään ja tuntuu et nyt sen vasta on kunnolla tajunnut. Ja siihen vielä että en aina ollutkaan kännissä mutta ahdistelu jatkui silti.
      Tuntuu vaan että olis kiva puhua jonku kanssa ihan naamatusten mut en tiedä kenen. poikaystävänkään kanssa en oikein tykkää puhua kyseisestä asiasta. Ja edelleen mä yritän vakuutella että tämä ei ole provo. ei todellakaan.

      • tarvitse...

        todistella mitään tällaisilla foorumeilla (vaikka kyllä tämäkin on alku). Jos opiskelet/olet jossakin koulussa, eiköhän niistä jotakin terveydenhoitajaa tms. löydy, voisitko ajatella puhuvasi sellaiselle? Psykiatriset poliklinikat? Tukinainen??

        http://www.tukinainen.fi/


      • marie

        Mut itseni on raiskattu 16-vuotiaana, ja se oli myös ensimmäinen kertani. Se ei onneksi ollut mikään väkivaltainen tapahtuma, enkä ole onneksi ikinä enää joutunut sitä ihmistä näkemään!

        Osaan kuitenkin samaistua tunteisiisi, vaikka tapauksemme olivat aika erilaiset. Muistan ainakin etten itsekään missään tapauksessa pystynyt siitä puhumaan kellekään, ennen kuin parin vuoden päästä silloiselle poikaystävälleni. Pian sen jälkeen sairastuin anoreksiaan, kärsin unettomuudesta, näin harhoja(kärsinyt siis psykoosista)ja olen vuosien aikana sairastanut on/off vakavaa masennusta.(olen nyt siis 22)

        Kuitenkin tämän kaiken nyt kokeneena olen sitä mieltä, että sinun ehdottomasti olisi hyvä puhua tästä jollekin, vaikka terapeutille jos ei muuta. Uskon että tämän mielenterveyteni kriisiytymisen olisi voinut mielestäni estää, puhumalla asioista aikaisemmin. Mutta annoin painavien asioiden ja tunteiden patoutua sisälläni, koska en halunnut niillä olevan merkitystä minulle, enkä halunnut niiden olevan tosia.

        En nyt tarkoita että kaikille raiskatuille kävisi näin, ehkä mielenterveyteni on ollut hataralla pohjalla muutenkin, mutta tämä on yksi esimerkki. Seksuaalinen väkivalta aiheuttaa vakavia traumpoja vaikkei sitä itse haluaisi myöntää, siksi sen käsitteleminenkin on ehdottoman tärkeää.

        Onnea sinulle, ja toivottavasti saat/olet saanut asioitasi järjestykseen tässä parin kuukauden aikana.


    • terapeutti...

      oletko ajatellut meneväsi terapiaan? Saisit siellä purkaa kaiken pahan olosi pois ja saisit apua... Tuollainen on erittäin ikävä asia, jos se jää painamaan sua loppuelämksesi...

    • fenkoliini

      itellä oli kans vähän samanen tilanne elämässä. olin pirun mustasukkanen mies suhteissa ja pelkäsin että muija pettää mua mutta siitä huolimatta järkkäsin tilanteita missä niin olis voinut käydä ja sit niin kävikin. olin pirun rikki monta vuotta asiasta mut sit jossain kohtaa tajusin että mähän nautin siitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe