Moi olen 11-v tyttö paino:35kg ja pituus: 151cm
ja harrastan karatea teen kotona usein kataa ja käyn juoksulenkillä. mutta olisiko mitään muita harjottelu ehotuksii?????
::::::::::::::::::::::::::::T:Karateka
Treeneistä
4
888
Vastaukset
- kenttis
Et sie tuossa iässä juuri muuta tarvitse. Punnerruksia, vatsoja ja kyykkyjä voisit ehkä sopivia määriä tehdä. Mutta katan tekeminen "kunnolla" riittänee tuossa vaiheessa.
- Jack.T.R
Voimistelu on aina erittäin tehokasta kuten uintikin mutta kannattaa pysytellä sellaisissa asioissa mistä tykkää. Voithan sinä alkaa pelaamaan ringetteä tai vaikka jalkapalloakin...
- -notkeusontärkeää-
joo, ihan hyviä neuvoja olet saanut. Lisäisin vielä, että venyttele paljon ja monipuolisesti, koska tuossa iässä notkistuu helposti. Harjoittele myös tasapainoa esim. tekemällä hitaita korkeita potkuja.
Muista myös tehdä läksyt hyvin =) - hyötyä myöhemmin
Jos verkosta löytyy ohjeita koordinaatiota kehittäviin harjoituksiin, niitä kannattaa tehdä. Ne ovat yleensä soveliaita harjoituksia pienessä tilassa tehtäväksi, joten kotona harjoittelu onnistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52866
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 4818