CLICK SHOES...................................

Ohitse usein

Pakko mennä, ei voi mennä ko. kauppaan kun muijat seisoo kädet puuskassa, "älkää vaan tänne tulko, mul on vähän muita juttuja" kynnet sojollaan!, voi jiisus!

9

7871

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

No ei kai sinne pakko kenenkään ole mennä. Kävele ohi vaan ni säästyy rahaskin!

• tuhkimo

jep jep! kiva kuulla et jotain muutakin ottaa aivoon se kauppa! kaverini kanssa joskus katselimme kenkiä ja myyjä totesi happamasti tiskin takaa että ne ovat sitten aika pientä kokoa... emme ole standardikokoa mutta se ei välttämättä tarkoita että kengännumero olisi iso...jäi kengät ostamatta!

• tessa
        tuhkimo kirjoitti:

jep jep! kiva kuulla et jotain muutakin ottaa aivoon se kauppa! kaverini kanssa joskus katselimme kenkiä ja myyjä totesi happamasti tiskin takaa että ne ovat sitten aika pientä kokoa... emme ole standardikokoa mutta se ei välttämättä tarkoita että kengännumero olisi iso...jäi kengät ostamatta!

kyllä aikamoinen kenkäfriikki, mutta potkurin kenkäkauppaan en mene, sillä siellä ei asiakaspalvelu toimi. :(

• asiakaspalvelutyössä itsekkin

jos kenkäkaupassa sanotaan että kengät on pientä kokoa niin se tarkottaa yleensä että kattokaa numeroa isompaa mitä yleensä käytätte! se nyt ehkä on sitä asiakaspalvelua. ja sitäpaitsi moni asiakas kokee tunkeilevana sen kun myyjä huohottaa kokoajan niskaan. on ehkä vaikea erottaa sitä kuka haluaa rauhassa kattella ja ketä mennä neuvomaan kädestä pitäen. itse olen click shoesta ostanut n.20 paria kenkiä ja olen tyytyväinen sekä valikoimaan, palveluun että omiin kenkiini.

• omalta selittelyltä...

Vähän vaikuttaa toi edellinen viesti kys. myyjän omalta selittelyltä...

• asiakaspalvelutyössä itsekkin
        omalta selittelyltä... kirjoitti:

Vähän vaikuttaa toi edellinen viesti kys. myyjän omalta selittelyltä...

myyjä olen itsekkin omassa yrityksessä mutta en kyseisessä kenkäkaupassa.
        .

• Opiskelija

No varmasti olet saanut hyvää palvelua, jos olet yli 20 paria kenkiä sieltä ostanut! Mutta entäs me köyhät opiskelijat jotka ostavat parit kengät vuodessa. Eikö se palvelu pitäis olla kaikille samanlaista?

• Anonyymi
        asiakaspalvelutyössä itsekkin kirjoitti:

myyjä olen itsekkin omassa yrityksessä mutta en kyseisessä kenkäkaupassa.
        .

Juu ,ihan samaan törmäsin.kävin karisman Click showssa.vaalea myyjätär nuori pitkä hiuksien.ja keino ruskea iho.seisoi kassan takana.lisäsi huulipunaa ja räpläsi kännykkää.ei tervehtinyt asiakkaita.asiakkaat aikoivat itse laatikoita ja yrittivät etsiä kokoja.joku kävi kysymässä myyjältä apua mutta ei saanut.pönötti vaan kassan takana.jäi mulla kenkät ostamatta ja niin monella muullakin.😙 ihmettelen miten yrittäjällä on varaa moiseen??näin Lahdessa erikois- kenkä kaupassa

• Anonyymi

Eikös Tokmanni ostanut Click Shoes -ketjun sekä Shoe House -ketjun? Nyt sitten Tokmanni meinaa pelehtiä hollantilaisen Spar-ketjun kanssa niin saadaan uusivanha kauppaketjuun Suomeen takaisin! Mielenkiintoista ainakin vaihtelevuuden ja nostalgian kannalta!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3671
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1738
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1503
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      1358
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      1039
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      923
    7. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      918
    8. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      243
      915
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      71
      909
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      859
    Aihe