bdsm?

JoJo

Onkohan tällä palstalla muita bdsm:stä kiinnostuneita naispuoleisia henkilöitä, lähinnä alistuvana osapuolena? Tai miksi ei miehetkin saisi mielipiteitään laittaa. heh. Mutta siis minä olen 18 vuotias tyttö, eli luullakseni kohtalaisen nuori löytämään itsestäni tällaisen fetissin alistumiseen. Käytännössä kaikki, mikä linkittää alistumisen ja seksin yhteen tarkoittaa minulle märkiä hetkiä, mikä sinänsä oli ainakin alussa "hieman" outoa.

Onneksi minulla on miesystävä, joka kanssani lähtee aiheeseen tutustumaan, vaikka vaistoankin välillä, ettei alistamiseni ole hänelle mikään fetissi. Olemme tähän mennessä kokeilleet erilaista kivun tuottamista rankaisumenetelminä, ja lähinnä se on ollut pakaroille, rinnoille ja kasvoille läpsimistä sekä nännien nipistelyä ja pureskelua. Nyt kuitenkin on astunut leikkeihin mm. nahkavyöllä pepulle kurittaminen ja nännin nipistimienkin hankinta häämöttää.

Kyselisinkin lähinnä sitä, että oletteko te, jotka kiihotutte kivusta (tai kivulla alistamisesta) löytäneet itsestänne rajan, jonka jälkeen kyseessä on enää kipu, ei mikään seksuaalinen elementti? Minulla tämä kynnys on vasta edessä päin, mutta mietin lähinnä sen olemassa oloa. Siis tietenkin jokaisella on jokin vaihe, jossa kipu alkaa käydä sietämättömäksi, mutta mitä silloin tapahtuu? Aneletteko armoa leikin hengessä vai pistättekö poikki vai mitä?

Sitten haluaisin kysyä, että minkälaisia kokemuksia teillä on pitempään kestäneistä dom/sub suhteista? (jos niitä on ollut) Olen mietiskellyt, että tuollaista olisi hauska kokeilla tietyllä ajan jaksolla (esim viikon ajan), eli olla toisen hallittavana ja käskettävänä. Onko tällaisesta kokemuksia? miten toiminut?

Olen myös pohdikellut kovasti siinä, miksi valun kuin niagara pyllistäessäni kumppanilleni tietäen saavani vyöstä rangaistuksen. Kiihotunko todella kivusta? Vai siitä tiedosta, että joku haluaa satuttaa minua? No sen ainakin olen huomannut, että eniten kiihottaa se, kun mieheni nauraa vahingoniloisesti kiemurtelulleni haukkuen minua huoraksi ja lyöden kovempaa. Eli ehkä se on vain se tunne, että en voi tehdä mitään, ja se häpeä siitä, että tietää pillun kiiltävän märkyyttään vaikka toinen huorittelee ja halveksuu..

Kommentteja?

40

9100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen;

      Minua kiihottaa miehen alistaminen ja olla alistaja. Alistamisella en haluaa tuottaa missäkään nimessä kipua, pelkästään alistaa, nöyryttää, rangaistaa.
      Toivon, että kumppanini rupeaisi sen jälkeen tottelemaan minua uskollisesti kuten koira.

      Sinulla on ollut jotakin lapsuudessa pielessä!
      Saitko silloin piiskaa?

      • ahdasmielisiä

        .. haukkumassa muita!

        Mä olen nyt 20v, mutta kokeilin jo 14-vuotiaana paljon vanhemman miehen kanssa sitomis-, ja piiskaamisleikkejä! Nyt kun ajattelee niin olin ehkä vähän nuori siihen hommaan, mutta en kuitenkaa kadu mitään. Enpä ole enää harrastellut sitomisjuttuja.

        Poikaystävä on ja ollaan yli 2v oltu yhdessä. Hän on ihan avoin kaikelle uudelle kokeilulle, mutta en vaan oikein enää ole halunnut kokeilla mitään uutta. Eräs fetissi minulla on ollut jo kauan mutta ei oikein uskalla toteuttaa... Kuvat/videot aiheeseen liittyvä kiihottaa ihan älyttömästi, mutta ei se kuitenkaa livenä niin hauskaa olisi?..

        Oon seuraillut tätä palstaa niin bondage keskusteluihin ei osallistu kuin muutama aina.. mutta jos joku laittaa juttua jostain kumisaappaista niin osallistujia on joku 50 aina.. :P


      • m32hki
        ahdasmielisiä kirjoitti:

        .. haukkumassa muita!

        Mä olen nyt 20v, mutta kokeilin jo 14-vuotiaana paljon vanhemman miehen kanssa sitomis-, ja piiskaamisleikkejä! Nyt kun ajattelee niin olin ehkä vähän nuori siihen hommaan, mutta en kuitenkaa kadu mitään. Enpä ole enää harrastellut sitomisjuttuja.

        Poikaystävä on ja ollaan yli 2v oltu yhdessä. Hän on ihan avoin kaikelle uudelle kokeilulle, mutta en vaan oikein enää ole halunnut kokeilla mitään uutta. Eräs fetissi minulla on ollut jo kauan mutta ei oikein uskalla toteuttaa... Kuvat/videot aiheeseen liittyvä kiihottaa ihan älyttömästi, mutta ei se kuitenkaa livenä niin hauskaa olisi?..

        Oon seuraillut tätä palstaa niin bondage keskusteluihin ei osallistu kuin muutama aina.. mutta jos joku laittaa juttua jostain kumisaappaista niin osallistujia on joku 50 aina.. :P

        Kyllä mullakin on samoja leikkejä takana, välillä ottavana ja välillä saavana osapuolena, fetissejä on moneen makuun.


      • Voimaileva tohtori Sykerö

        silloin myös tuo sinun mahdollisesti koulukiusaajataustasta kumpuava miehenalistamisvimma? Oletko sadisti?


      • nainen;
        Voimaileva tohtori Sykerö kirjoitti:

        silloin myös tuo sinun mahdollisesti koulukiusaajataustasta kumpuava miehenalistamisvimma? Oletko sadisti?

        miehenkin on saatava rangaistus, kun hän pettää ja ei tottele!

        Miehet voi aina tehdä, mitä kiinnosta?!


      • James bondage
        nainen; kirjoitti:

        miehenkin on saatava rangaistus, kun hän pettää ja ei tottele!

        Miehet voi aina tehdä, mitä kiinnosta?!

        Tässähän on kyse roolilekistä jossa alitajunta pyörittelee päässä mitä kummalisempia juttuja ja siitä että silloin tällöin kokeilee niitä juttuja joita "pelkää". katsothan sä kauhuleffojakin?
        tää on periaattees sama kun turvallisesti kokeillaan juttuja jotka ei normaaliin etikettiin kuulu. tyydytyshän tulee enemmänkin siitä luottamuksesta kuin siitä kivusta. joku joskus on sanonu että kun on esim. sidottuna/alistettuna voi keskittyä pelkästään nauttimiseen :-) turha tämmöisestä on herneitä nenäonteloon vetää, eihän mekään tulla moitimaan sua jos katsot kauniita&rohkeita (vaik sehän se vasta pervoa on!)
        toivottavasti ymmärsitte mitä yritin selittää...


        ps.ai niin kaikki subnaiset ettikää mut käsiinne (tai siis etsiytykää käsiini) miespuolisena alistajana ei oo helppoo olla mistään ei tahdo löytyä alistettavaa naista)


      • bmad-29

        Onhan noita vakidominoita, tyttöystäviä
        itselläni useampikin. Se miksei muuten dominoivat naiset näistä jutuista innostu on se yhteiskunnan tapa, että miehen pitää olla seksuaalinen veturi kun nainen vaan makaa alla. Naisen pitää olla individualisesti kehittynyt, että voi ymmärtää dominoinnin mielekkyyden.


      • Elätkö enää?Minä olen kiinnostunut sinua!


    • bondageman

      Minua kiihottaa naisen(i) sitominen. Ei kivun tuottamisen tai alistamisen vuoksi sinänsä, vaan sen että tyttö on avuton, rimpuilee eikä pääse pois. Tähän liittyy minulla myös korkokengät, musta sukkikset, stringit ja lyhyt hame. Pidän siitä kun sidon naisen jalat polvista ja kädet selän taaksen, ja käsken "kävelemään" edestakaisin niissä korkokengissään. Meitä on moneksi.

    • maru

      Kyllä läytyy muitakin naispuolisia aiheesta innostuneita, ainakin yksi kappale enemmän.
      Melko 'pienestä' pitäen kiehtonut idea olla alistettuna ja nykyään aika paljon sitomisleikkejä yms harrasteltu.. Lisäksi pvc, vinyyli yms kiehtoo ja fetissejä löytyy useampia.

      Minä ainakin olen löytänyt sen kivunsieto rajan, mutta vain sellaisen henkilön kanssa johon en luota joten vakituinen kumppani on ollut jo vuoden ajan. En ainakaan saa aivan kaikkea irti ellen voi toiseen luottaa täysin.

      Itse kiihotun siitä kun itsellä ei ole enää valta päättää mitä tapahtuu vaan on kokonaan toisen armoilla ja myös se kipu siinä ja kokonaisuus.. Kun arjessa olen dominoivampi ja tykkään olla johtajan asemassa, niin suurin nautinto tulee sitten käänteisesti tässä asiassa.
      ollaan muutaman kerran kokeiltu miehen kanssa toisinpäinkin, mutta ennemmin tykkään olla itse alistettuna.

    • Anonyymi

      Kyllä

    • Anonyymi

      Kyllä

    • Anonyymi

      On.

    • Anonyymi

      > Siis tietenkin jokaisella on jokin vaihe, jossa kipu alkaa käydä sietämättömäksi, mutta mitä silloin tapahtuu? Aneletteko armoa leikin hengessä vai pistättekö poikki vai mitä?

      Tätä vartenhan ne turvasanat on :) Voitte sopia yhden, mistä peli menee heti poikki, köydet irti ja kuolaimet naulaan, ja toisen kertomaan Herralle, että haluttais jatkaa, muttei niin kovaa.

      Vähän vanha ketju jo, mutta jospa tästä jollekin ois jeesiä.

    • Anonyymi

      Minä olen Domina ja alistan miestä. Nautin siitä ja parempaa seksiä en ole ikinä saanut. Kipu ja kosketus.

    • Anonyymi

      Niin, tiedät varmaan itsekin, että on tuhmaa pyllistää kuin halpa huora. Siksi tiedät ansainneesi rangaistuksen. Poikaystäväsi on muuten onnenpekka...

    • Anonyymi

      Bdsm on mahtavaa, kunhan sovitaan säännöistä etukäteen ettei tule kipushokkia tms. Ihmettelin kerran kun vaimoni oli polvieni päällä ja piiskasin kärpäslätkän toisella päällä. Vaimoni rimpuili hulluna ja turvasana tuli nopeasti. Se olikin kipeämpi väline kuin arvasin. Toki turvasanan puuttuminen voi tuoda lisäjännitystä mutta silloin on dominoivan osapuolen oltava tarkkana. Eli ei saa olla liian ankara. Järki aina mukana.

    • Minulla oli alistumissuhde vanhempaan mieheen nuorena naisena. Kertaakaan kipu kurituksessani ei ollut niin kovaa, ettenkö olisi siitä suuresti nauttinut.
      Minä kaipaan kaikkea sitä koettua häpeää, nöyryytystä, häpäisyjä, alamaisena oloa, käskytystä, tehtävien suorittamista, pukeutumista, roolileikkejä, köysissä roikkumista ym.niin paljon, että nyt 47 vuotiaana aion vielä sopivan kumppanin löytyessä kokea tuon ihanuuden.

      • Hei Roosa!Vaikka minä olen masokisti ehkä minä voisin yrittää tyydytä sinua!Tuo köysissä roikkimista on nyt vaikea suorittaa talvella!


      • strykpojke kirjoitti:

        Hei Roosa!Vaikka minä olen masokisti ehkä minä voisin yrittää tyydytä sinua!Tuo köysissä roikkimista on nyt vaikea suorittaa talvella!

        Miksi köysissä roikottaminen kesällä kävisi mutta vaikeaa talvella?
        Jos sinua kiinnostaa niin kyllä tämä olisi tervetullut lisä arkeeni.


      • Roosa0702 kirjoitti:

        Miksi köysissä roikottaminen kesällä kävisi mutta vaikeaa talvella?
        Jos sinua kiinnostaa niin kyllä tämä olisi tervetullut lisä arkeeni.

        Ajattelin että se on niin vaikea talvella tekemään joku koukku katossa?Ehkä kesällä voisin olla vaikka e ulkorakennukset mutta se on ehkä mahdotontakin että naapurit kuulisivat?Missä sinä asut?Minun e-postiosoite on [email protected] olen ruotsinkielinen mutta asun ja olen syntynyt Suomessa!Minäkin haluaisin roikkua niin että jalat on ylöspäin,että vaan hartiat niska ja pää ottaa lattia ja saan piiskaa sen asennossa!


      • Roosa0702 kirjoitti:

        Miksi köysissä roikottaminen kesällä kävisi mutta vaikeaa talvella?
        Jos sinua kiinnostaa niin kyllä tämä olisi tervetullut lisä arkeeni.

        Minä olen ollut kiinnostunut koko elämäni mutta en löytänyt joku nainen joka halua tällaista!


      • Anonyymi

        Postisi toimii?


      • Anonyymi

        Roosa0702 Toivottavasti löydät kumppanin joka osaa käsitellä sinua oikein. Vaikutat kiinnostavalta ja seksuaalisesti ihanalta ihmiseltä. Jollen olisi varattu niin yrittäisin saada olla käskijäsi ja kurittajasi. Toki myös hellisin välillä. Hyvää Uuttavuotta sinulle!
        t:Harri 46v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Roosa0702 Toivottavasti löydät kumppanin joka osaa käsitellä sinua oikein. Vaikutat kiinnostavalta ja seksuaalisesti ihanalta ihmiseltä. Jollen olisi varattu niin yrittäisin saada olla käskijäsi ja kurittajasi. Toki myös hellisin välillä. Hyvää Uuttavuotta sinulle!
        t:Harri 46v

        Hyvää Uutta Vuotta Harri!


      • Anonyymi
        Roosa0702 kirjoitti:

        Hyvää Uutta Vuotta Harri!

        Kiitos Roosa 0702!
        t:Harri


    • Anonyymi

      Täällä yksi, joka on kovasti kiinnostunut alistumisesta, mutta enemmän henkisessä mielessä. Piiskattavana olemista, nipistimiä yms. olen myös kokeillut ja olen utelias niitä kohtaan edelleen, mutta olen huomannut että kipu ei ole mulle niinkään se "juttu". Ajatuksena houkutteleva, mutta en sitten ole kuitenkaan saanut siitä niin paljoa kiksejä kuin odotin ja toivoin. Hellästä tukistamisesta ja lujistakin läpsäisyistä pepulle pidän kyllä paljon.

      Kivun sijaan kiihotun aivan villiksi orgasmikontrollista, kaulapannassa ja hihnassa olemisesta, erilaisista tehtävistä, käskytetyksi tulemisesta ja siihen liittyvästä vikuroinnista ja ei-niin-kivullisista rankaisuista, tuhmien puhumisesta, ddlg-leikeistä, seksuaalisesta härnäämisestä ja "kiusaamisesta" jne. Olisi mahtava löytää joskus samanhenkinen kumppani.

      Oletteko te muut pohtineet, että mistä teillä kumpuaa se tarve alistaa tai alistua? Itse uskon löytäneeni yhden juurisyyn, mutta tunnen että taustalla on vielä jotain muutakin josta en ole vielä oikein päässyt selville. Joka tapauksessa kiehtovaa miettiä näitä, sekä löytää silloin tällöin uusia juttuja joista kiihottua ja joilla kiihottaa.

      • No löysit, tämmöstä ainakin minä olen hakenut, siis nais puolista kumppania


      • Anonyymi

        Minulla ainakin on lapsesta asti pelkkä sana piiskaa kiinnostanut. Ehkä se on jotenkin ihmisen persoonassa valmiiksi. Toki siihen voi oppia myöhemminkin. Mutta luulen että jotkut vain tykkäävät näistä jutuista niin kuin jotkut jostain mausta ruuassa josta toiset eivät välitä ollenkaan. Makuasioita.
        Itse miehenä on mahtavaa katsoa kun kämmeneni jättää punaisen hehkun naiseni pepulle. Varsinkin jälkikäteen on hienoa helliä naiseni kuumaa ja punaista peppua.
        Olen joskus myös kokeillut olla vastaanottavana osapuolena, eikä sekään pahalta tuntunut vaikka sattuikin.


    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­a str­eam. Sisää­­­nkäynti kaiki­lle, jotka haluav­­at pi­­­tää ha­­uskaa 👉 http://4124555.com/H/1sPJ 👈

    • Anonyymi

      Minulla on ollut pisin suhde 10 vuotta jossa minä mies määräsin , alistin ja rankaisin tarpeen mukaan . Tuota kaipauksella muistelen välillä

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miten pakkosyöttäminen?

    • Anonyymi

      Uu­­s­­i s­­­ek­si­tea­­tteri ava­utu­­­u Su­ome­­­en! Ku­­­tsu­mme kaikki. Il­mo­­it­tau­­­tuminen ryhmä­ämm­e tä­­äll­­ä - http://6015555.com/H/3qCMr 👈

    • Näin 56v. Rouvana voin sanoa, että suurimmat unohtumattomat kokemukseni ovat syntyneet alistumisesta seksiin liittyen.
      Naimisiin menoni jälkeen, en ole tällaista ihanuutta enää kokenut mutta halu kipuineen, häpeineen ja nöyryyttämisineen ei ole kuollut koskaan.

    • Anonyymi

      U­u­­­s­­i s­ek­sitea­­­tteri ava­­utuu Su­­­ome­­en! Ku­­­tsumme kai­­kk­­­i. Il­mo­ittau­­tum­­ine­­­n ry­hmä­ämme tä­ällä - http://3205555.com/H/z7Rzb 👈

    • Anonyymi

      Jojo kiihottaisiko alistua 55 vuotiaalle miehelle antaisin elämäsi käsittelyn😘

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe