Kärsin kutinasta jonka luulen johtuvan pyykinpesu aineesta.Nyt kuulin pesuaineesta nimeltä allergo,jota voi netistä tilata.Onko kyseisestä aineesta kellään käyttö kokemusta?Sen pitäisi olla allergisille tarkoitettua.
Pesuaine
3
633
Vastaukset
- Allerginen...
Allergosta ei ole kokemuksia, mutta Miniriskistä on ja voin suositella sitä lämpimästi allergisille pyykinpesuun.
- auttoi
kun vaihdettiin pyykkiaineet Erisanin nestemmäisiin tuotteisiin. Saa sekä pesu-, että huuhteluainetta. Ei hajusteita. Kokeilin monenlaisia ennenkuin päädyin tähän.Tuttavani kehui kerran tuota mainitsemaasi ainetta, varmaan hyvää. Olikohan niin, että sitä on aika isoissa pakkauksissa.Kiinnitäppä huomiota myös miten usein peset itseäsi, ja millä? Vartalosaippuana mulla on Dove sensitive, joka on hajuton ja sisältää jotain kosteuttavaa rasvaa.
- Allerginen myös
Hei,
Kyseistä pesuainetta voi kokeilla sitoumuksetta. Toisille sopii ja toisille ei. Kommentteja voit lukea esim. www.kestovaippainfo.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463202Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 442553
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199