Vanhojen autojen hinnasto

mielenkiinnosta

Onko kellään tietoa onko netissä tai muualla saatavilla vanhoista autoista (noin 60-70 luvulta) hinnastoa, jossa olis niiden silloisia ovh hintoja?

4

3940

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Burb

Mene kirjastoon kattelee vanhoja autoklubin tai autoliiton Moottori-lehtiä. Niissä on jokaisen vuoden eka n:ossa listattu kaikki Suomessa myytävät autot hintoineen.

• kapelli

Etsippäs käteesi saksalainen Klassik Autos lehti.
      Niisä on saksan hintoja ja onhan ne sellasia suuntaa-antavia tänne härmäänkin.
      Itse yllätyin että saksassakin jotkut 70 lukuset ns. käyttöautot on melko hinnoissaan...

• .................
    • p-päätös

EN, Tiedä muutakuin että, osa näistä vanhojen autojen pyynti hinnoista on, sanonko mistä,
      esim. samankuntoisesta 1970 vuoden autosta voidaan pyytää 2000 - 7000 euroa. Joten
      katsokaa ostajat että ette maksa liikaa, Esim. peruskunnossa olevasta ford 20m 2.0l v6 4 ov.
      maksaa voisi korkeintaan 3000e, eli siis että auto on katsastettu ja täysin kunnossa, pellit ym.
      Tämä ei siis tarkoita museokatsastettua huippu kunnossa olevaa autoa. Ja taunus 1972 4.ov.
      2.0l v6 koneella olevasta vastaassa kunnossa voisi maksaa n. 2800e. Kun osa myyjistä
      pyytää näistä edellä olevista 4 - 5 tonnia, ja silti saattavat olla romuja, sama pätee muihin
      auto merkkeihin, jenkki autot on poikkeus, mutta niistäkin ovat pyynnit osassa taivaissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      386
      939
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      209
      749
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      696
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      70
      659
    6. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      68
      655
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      645
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      630
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      581
    Aihe