Symikka eli System on paras bändi!!
Mä haluisin niiden levyn, mut Nina ei suostu ostaa. Mut onnkes niiden videoita näkee telkkarista!!
Symikka rules ok?
7
1254
Vastaukset
- Jazka15
"Nina ei suostu ostaa" minkäs ikäinen olitkaan?!
Jos aiot jonkun levyn ostaa suosittelen lämpimästi Toxicityä ellet ole joku perkeleen teini IHQ DAA paska sitten et saa ostaa mitään levyä ja sinun täytyy unohtaa koko yhtye!!! ONKS SELVÄ!!! HÄ!!!- Jazka15
Unohda tuo symikka jookos, kuulostaa nääs melko hölmöltä?! sano vaan SOAD!!!
- ihQ daa
ja minkäs ikäinen itse oletkaan jaska 15v? teini vielä monta vuotta!
- Jazka15
ihQ daa kirjoitti:
ja minkäs ikäinen itse oletkaan jaska 15v? teini vielä monta vuotta!
Ansaitsin ton mut, tarkoitin lähinnä IhQDaa teinexejä tajuux hä- tyylin ;D
- Jazka15
Jazka15 kirjoitti:
Ansaitsin ton mut, tarkoitin lähinnä IhQDaa teinexejä tajuux hä- tyylin ;D
nimi ei muuten ole jaska...
- girlcalledkill
'symikka' x]
että sillä tavalla...
sit sun täytyy vaan tuijottaa teevee ruutua päivät pitkät, ei voi mitään. onnee sulle ja kaikkee muuta hyvää.- wtf ihan oikeesti
kannattais kattoo juutuupista tai warettaa viisuja netistä.. sano sille ninalle et haist vittu sit.. jossei kerran laatu musaa pikku pojalleen osta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222191Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi992191- 482033
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131462Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361376- 301356
- 951141
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201056- 261006