HANKI ELÄMÄ, OOT OKSETTAVA LEHMÄ! MEE ITTEES JA HANKI SE ELÄMÄ! T.sössöttäjä
T:lle (n.)
9
1490
Vastaukset
- tarkoitit minua
Välillä olisi mukavaa, jos joku vihaisi.. Kiitos.
- kyllä
siellä uhotaan!eiks kannattais puhua suoraan hänelle eikä sönköttää täällä! ei se asia täällä etene.......
- minä
tämä on tarkoitettu? Mutta minulla kun on jo elämä, kiitos! Sinun se elämä pitää hankkia!
- hah
Sä olet luuseri, mene hoitoon.
- menepäs
hoitoon nyt mitä pikimmiten, pyydä oikein tosissaan vahva lääkitys. Rauhotut pikkasen sinäki, mielenvikanen idiootti. Mene sä peilin eteen kattelemaan surkee.
T:T(n) - dfghytrew
just niin.
- pois
Joku on jaksanut kaivaa noin vanhoja viestejä.Onneksi en tiennyt tuolloin koko palstasta.Pelottavaa onko
ketjun kaivaja roikkunut jo tuolloin
täällä:) - raiskattu
pois kirjoitti:
Joku on jaksanut kaivaa noin vanhoja viestejä.Onneksi en tiennyt tuolloin koko palstasta.Pelottavaa onko
ketjun kaivaja roikkunut jo tuolloin
täällä:)niin ja musta maalannut sitten jotakin oikein olan takaa.
Mitenkähän asiat ovat oikeasti.
- ite sie.
sie ite.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337