Kiinnostaako naisia pojat?

näin..

Miespedofiileja ja aikuisia miesraiskaajia löytynee.

Mutta miten on aikuisten naisten osalta? Kiinnostaako naisia nuoret pojat? Olisiko niin, että naisilla kiinnostus vastakkaiseen sukupuolen nuoriin on yhtä korkea kuin miehillä nuoriin tyttöihin, mutta aikuiset naiset osaa pitää järjen kuitenkin mukana..

Kyllähän murrosikäisenkin pojan ruumiinosat alkavat olla jo siinä vaiheessa, että ns. "nainen raiskaa nuoren pojan" onnistuu myös fyysisessä mielessä.

Vai johtuuko kaikki vain siitä, että 13 vuotias poika voi vetää turpaan aikuista naista?

74

28232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      ..tarvitse raiskata. Todennäköisesti naisen ei tarvitse muuta kuin ehdottaa 13-vuotiaalle pojalle seksiä, kun tämä jo suostuu.

      Tyttöjen kohdalla eri juttu.

    • heidi.

      niin en minä ainakaan siitä kiihottuisi. Toki murrosiässä eli 13v -> alkaa tytöt jo kiinnostamaan, mutta naisen voi olla vähän vaikea pakotttaa miespuolista henkilöä reikäänsä.

      • Jake

        jos murrosikäisellä pojalla ei jäykisty, niin jotain vikaahan pojassa on. Sen ikäsenä ollaan lähes jatkuvassa kiimassa.


      • itkevä iita oppi

        Heidi kirjoittaa :
        naisen voi olla vähän vaikea pakotttaa miespuolista henkilöä reikäänsä.
        -------------------------------------------------------------------------------------------------
        Kun se asia on niin että sukuelimen koskeminen on jo rikos.
        Jos nainen koskeen tarpeettomasti pojan pippeliä
        Jos nainen laittaa pillunsa pojan pippeliin kiinni, sen ei tarvi seistä.
        Tai pakottaa jotain esim vaikka pakottaa pojan koskee kädellään naisen pilluun.
        Nainen voi myös pakottaa pojan nuolee pilluunsa ja vaikka sinne osuis vaan nenä
        niin olen käsittänyt että se on raiskaus.

        Eli yks selitteisesti mikä tahansa mikä kosketta sukuelintä väkisin ja tarpeettomasti on raiskaus.

        Käsittääkseni vanhemmat kuitenkin saisi pestä lapsensa sukuelimen, kun lapsi on niin nuori ettei kykene siihen itse. Ja jos lääkäri tutkii lapsen alapään, esim raiskaus-epäilyn yhteydessä.

        Esim minä itkin saunassa kun pilluni kirveli. Sinne oli mennyt saippuaa. Sanoin äidilleni ota se kipu pois.
        Äitini sanoi : sun pitää itse se pestä, minä itkin etten osaa. Äiti istutti minut pesuvatiin, että nyt laitat kätesi sinne ja peset sen saippuan pois. Olin n 5v.
        Äitini teki ihan oikein, itkuistani huolimatta.
        Silloin minä inhosin äitiäni, kun se ei ottanut kipua pois vaan pakotti minut tollaseen tyhmään juttuun.
        Mutta siitä oppi, että sinne ei saa mennä saippuaa ja jos menee niin sitten paljon vettä.


      • Anonyymi
        Jake kirjoitti:

        jos murrosikäisellä pojalla ei jäykisty, niin jotain vikaahan pojassa on. Sen ikäsenä ollaan lähes jatkuvassa kiimassa.

        Kyllä kyllä.
        Olisi nuorena kyllä kelvannut esim. koulun terveydenhoitaja, ei hassumman näköinen muija.
        Nyt olen jo kohta eläkeikäinen vanha mies.


    • kiinnosta.

      Olen nelikymppinen nainen ja kyllä ne ovat miehet jotka kiinnostavat, lapset ovat lapsia ja niitä paijataan mutta ei siihen tosiaankaan seksi kuulu.

      Hyvävartaloinen miehennäköinen mies se on jotain, ikähaitari 25 vuodesta ylöspäin. ;)

    • N36.

      Olen aina ollut kiinnostunut hieman itseäni nuoremmista miehistä, mutta kun 27-vuotiaana seurustelin 22-vuotiaan miehen kanssa, kyllästyin totaalisesti siihen lapsellisuuteen mitä toisessa oli.

      Sen jälkeen ei ole jaksanut kiinnostaa tyypit jotka ovat merkittävästi itseäni nuorempia, vaikka eihän tuo 5 v erokaan mikä järin merkittävä ollut.

      Mutta että pitäisi jotain finninaamaista, hikistä haisevaa murrosikäistä naida, jolla mälli lentää sekunnissa ja sekin jo kynnyksellä? Yäk, yäk ja vielä kerran yäk.

      Armeijaikäisetkin ovat niin persoonattoman ja pullaposkisen äidinpojun näköisiä että ei kiitos.

      Alle 25-vuotiaat miehet ovat kaikki tyynni pikkupentuja.

      • gtaxga

        empä nyt tiedä mitä kiihottavaa alle 18v tytöissä on. Rinnat olemattomia ym..


      • One Dude
        gtaxga kirjoitti:

        empä nyt tiedä mitä kiihottavaa alle 18v tytöissä on. Rinnat olemattomia ym..

        Kyllähän monella tytöllä on 16-vuotiaana niin mahtavan kiinteät ja isot tisut että yli 30-vuotiaat riippurinnat jää toisesksi mennen tullen. Ja niillä on kroppa muutenkin niin pirun naitava!:P Sellaisen kanssa on tosi kivaa muhinoida ;)


      • Poliisi
        One Dude kirjoitti:

        Kyllähän monella tytöllä on 16-vuotiaana niin mahtavan kiinteät ja isot tisut että yli 30-vuotiaat riippurinnat jää toisesksi mennen tullen. Ja niillä on kroppa muutenkin niin pirun naitava!:P Sellaisen kanssa on tosi kivaa muhinoida ;)

        IP:si on jo otettu selville ja kohta tullaan kotiisi.


      • rikollinen sielu
        Poliisi kirjoitti:

        IP:si on jo otettu selville ja kohta tullaan kotiisi.

        tulen ja tungen ip:n sun persereikään ja syvälle!!


      • Poliisi
        rikollinen sielu kirjoitti:

        tulen ja tungen ip:n sun persereikään ja syvälle!!

        Mutta me ollaan jo sun ovellasi. Kohta ryteikkö ryskyy kun sinä paskahousu kirmaat karkuun meidän partiota ja susihurttaa.


      • Hopefull
        One Dude kirjoitti:

        Kyllähän monella tytöllä on 16-vuotiaana niin mahtavan kiinteät ja isot tisut että yli 30-vuotiaat riippurinnat jää toisesksi mennen tullen. Ja niillä on kroppa muutenkin niin pirun naitava!:P Sellaisen kanssa on tosi kivaa muhinoida ;)

        ...Kun siekin vähän rapistut, niin mitäs leidit tykkää. Aina -ko tarvii olla kiinteetä lihaa. Elä tarpeeks kauaks, niin ymmärrät totuuden.


      • gr5sdf
        Poliisi kirjoitti:

        Mutta me ollaan jo sun ovellasi. Kohta ryteikkö ryskyy kun sinä paskahousu kirmaat karkuun meidän partiota ja susihurttaa.

        takia poliisi olisi tämän kirjoittajan ovella? 16-vuotias on suojaikärajan ylittänyt ja vapaa naitavaksi vaikka porukalla jos itse siihen suostuu.


      • JaakkoMulta

        Provo tai muuten vain idiootti olet. Turhaa yleistämistä sinulla N36. Olet lapsellinen


      • Anonyymi

        Ai on lapsellisisa??? Oon ite 17 vuotias ja mussa ei oo mitään eroo aikuisen kanssa, yhtä lailla vanhalta vaikutan ku oon kokenu elämässäni enemmän ku muut mun ikäset, ja helppoahan tollasen on ikärasistinen olla, eivät kaikki samanlaisia ole, vaikka en kyl itekään nuorempiani panis, mutta se on kehosyistä ja naiset on vähemmän kokeneita ja kärsineitä kun miehet, eli tyhmempiä. Miehethän on lapsellisia vaan koska kaipaa aikaan jollon oli lapsi, mut muuten on ihan aikunen, toivottavasti tää murrekirjotus teki jotain sun käsityksestä miehistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai on lapsellisisa??? Oon ite 17 vuotias ja mussa ei oo mitään eroo aikuisen kanssa, yhtä lailla vanhalta vaikutan ku oon kokenu elämässäni enemmän ku muut mun ikäset, ja helppoahan tollasen on ikärasistinen olla, eivät kaikki samanlaisia ole, vaikka en kyl itekään nuorempiani panis, mutta se on kehosyistä ja naiset on vähemmän kokeneita ja kärsineitä kun miehet, eli tyhmempiä. Miehethän on lapsellisia vaan koska kaipaa aikaan jollon oli lapsi, mut muuten on ihan aikunen, toivottavasti tää murrekirjotus teki jotain sun käsityksestä miehistä.

        No ihan tällai esimerkkinä kerron ettei sun aivot ole vielä täysin kehittyneet ja että ne jatkaa vielä vuosia "kasvuaan".
        Sä voit tuntea itsesi aikuiseksi, se ei kuitenkaan poista sitä faktaa ettet sä ole aikuinen. Moni keski-ikäinen mieskin tuntee itsensä nuoreksi klopiksi, sekään ei poista sitä faktaa että hän ei ole nuori kloppi.


    • mummeli

      Näin 50 v naisen mielestä 40 kymppinen mies on poikanen, toisaalta joku voi olla kuitenkin kokenut yhtä jos toista elämässään paljon nuorempanakin. Kokemus ei ehkä ihmistä vanhenna sinällään, se muokkaa vain ajatusmaailmaa. Oikeitten ihmisten tavatessa suurikaan ikäero ei ole este suhteelle. Tietysti vanhat naiset haluavat paijata ja halia nuoria miehiä ja se taas johtaa ihaniin seksileikkeihin. Kanattaa kokeilla, ei kaiken tarvitse kestää ikuisesti. Lapset on eri juttu.

      • mr somesome

        hienosti sanottu... olen itse 23-v ja en tiedä onko jonkin pakko mielle kokeilla aina kaikkea uutta ja erilaista, mutta olen kiinostunut vanhemmasta naisesta seksikumppanina. vanhempaa naista kun ei taas baarissa uskalla kehtaa mennä "iskemään" joten on hankala toteuttaa...


    • kuin tytöillä.

      Jotenkin tuntuu että pojat olisivat vain innoissaan päästessään pukille.

      • Anonyymi

        Entä homo pojat itse olen ja ahdistun helposti jos vaikka sikuinen mies tekisi jotain epä miellyttävää


    • 30vnainen**

      Ehdottomasti ei kiinnosta nuoret pojat. Murrosikäisellä pojalla on vielä ihan lapsen vartalo ja jutut niin lapsellisia ettei tulisi mieleenkään sekaantua sen ikäisiin. Ihanne on itseäni hieman vanhempi mies, jolla on oma elämä kunnossa, joka tuntee itsensä, omaa kokemusta ja osaa ottaa naisen tarpeet monipuolisesti huomioon.

    • janskuX

      Lapset eivät viehätä seksuaalisesti ketään tervettä ja henkisesti tasapainoista aikuista, oli hän sitten mies tai nainen.

    • Man

      Kiinnostaako naisia jos nuori poika/mies olisi 16v? 16-vuotiaitten kroppa on usein aika kehittyny jo.

      • kiinnosta

        ...alle 25-vuotiaat pojat.

        Mitä joku 16-vuotias muka osaa? Ulkoinen olemus ei siinä paljoa auta, vaikka kuinka olisi jo vehkeellä kokoa tai lihasta hankittu salilta.

        Ei, ei, ei. Kyllä MIES on paras tekemään miesten töitä!

        T. Nainen 29 v.


      • kiusan henki
        kiinnosta kirjoitti:

        ...alle 25-vuotiaat pojat.

        Mitä joku 16-vuotias muka osaa? Ulkoinen olemus ei siinä paljoa auta, vaikka kuinka olisi jo vehkeellä kokoa tai lihasta hankittu salilta.

        Ei, ei, ei. Kyllä MIES on paras tekemään miesten töitä!

        T. Nainen 29 v.

        Niin, miehenhen funktiohan on tyydyttää nainen. Jos mies ei suoriudu tyydyttävästi, niin ei kiinnosta.

        Mutta kyllähän tuo naisten ylenkatse tiedetään. 20-vuotiaat miehetkin joutuvat tyytymään alaikäisiin pikkutyttöihin, koska ovat omanikäisten naisten mielestä niin "lapsellisia", koska naiset ovat niin päättäneet.

        Minua oksettaa tuollainen suorituskeskeisyys.


      • Nainen 29v.
        kiusan henki kirjoitti:

        Niin, miehenhen funktiohan on tyydyttää nainen. Jos mies ei suoriudu tyydyttävästi, niin ei kiinnosta.

        Mutta kyllähän tuo naisten ylenkatse tiedetään. 20-vuotiaat miehetkin joutuvat tyytymään alaikäisiin pikkutyttöihin, koska ovat omanikäisten naisten mielestä niin "lapsellisia", koska naiset ovat niin päättäneet.

        Minua oksettaa tuollainen suorituskeskeisyys.

        Jos sinua kerran oksettaa että naiset eivät kiinnostu lapsista, niin ole ihan vapaasti ilman naista kunnes kasvat isoksi!


      • mies20
        Nainen 29v. kirjoitti:

        Jos sinua kerran oksettaa että naiset eivät kiinnostu lapsista, niin ole ihan vapaasti ilman naista kunnes kasvat isoksi!

        Kirjoittaja varmaankin tarkoitti että 20 vuotiaille naisille ei kelpaa saman ikäiset tai pari vuotta nuoremmat miehet. Ovat varmaan liian lapsellisia, joo ja itse ovat saman ikäisiä..


      • Kiusan henki
        Nainen 29v. kirjoitti:

        Jos sinua kerran oksettaa että naiset eivät kiinnostu lapsista, niin ole ihan vapaasti ilman naista kunnes kasvat isoksi!

        mies20 sanoikin jo kaiken oleellisen. Ei minua se haittaa, ettei 29-vuotiasta naista kiinnosta 16-vuotias kakara, olkoonkin että sen ikäisenä itse haaveilin oleellisesti vanhemmasta naisesta. Perustelut ja varsinkin niiden takaa kumpuava asenne minua sen sijaan häiritsee. "Mitä joku 16-vuotias muka osaa?". Eli kyse on siitä, mitä mies osaa tehdä ja siitä, että miehen oltava kokenut kelvatakseen. Toisinsanoen seksissä ei olekaan kyse kahden ihmisen välisen suhteen täyttymyksestä, vaan kylmästä, teknisestä suorituksesta ja toisen on suoriduttava hyvin, että neiti on tyydyttynyt.


      • Nainen 29 v.
        Kiusan henki kirjoitti:

        mies20 sanoikin jo kaiken oleellisen. Ei minua se haittaa, ettei 29-vuotiasta naista kiinnosta 16-vuotias kakara, olkoonkin että sen ikäisenä itse haaveilin oleellisesti vanhemmasta naisesta. Perustelut ja varsinkin niiden takaa kumpuava asenne minua sen sijaan häiritsee. "Mitä joku 16-vuotias muka osaa?". Eli kyse on siitä, mitä mies osaa tehdä ja siitä, että miehen oltava kokenut kelvatakseen. Toisinsanoen seksissä ei olekaan kyse kahden ihmisen välisen suhteen täyttymyksestä, vaan kylmästä, teknisestä suorituksesta ja toisen on suoriduttava hyvin, että neiti on tyydyttynyt.

        "Toisinsanoen seksissä ei olekaan kyse kahden ihmisen välisen suhteen täyttymyksestä, vaan kylmästä, teknisestä suorituksesta ja toisen on suoriduttava hyvin, että neiti on tyydyttynyt."

        Hmm, SEKSISSÄ asia tosiaan on näin. Sitten vasta jos rakastutaan, tai edes kiinnytään ja seurustellaan, aletaan puhua "kahden ihmisen välisen suhteen täyttymyksestä". Tai näin minä sen ajattelen.

        Mutta eihän vain neidin tarvitse olla tyydyttynyt, toki molempien osapuolien tulee saada nautintonsa. ;)


      • bmad-29
        Nainen 29 v. kirjoitti:

        "Toisinsanoen seksissä ei olekaan kyse kahden ihmisen välisen suhteen täyttymyksestä, vaan kylmästä, teknisestä suorituksesta ja toisen on suoriduttava hyvin, että neiti on tyydyttynyt."

        Hmm, SEKSISSÄ asia tosiaan on näin. Sitten vasta jos rakastutaan, tai edes kiinnytään ja seurustellaan, aletaan puhua "kahden ihmisen välisen suhteen täyttymyksestä". Tai näin minä sen ajattelen.

        Mutta eihän vain neidin tarvitse olla tyydyttynyt, toki molempien osapuolien tulee saada nautintonsa. ;)

        Hyvässä seksissä ei ole kysymys pelkästä tekniikasta. Itse olet kliininen ja tunnekylmä. Kokemattomuus ei ole este, ei edes elämälle, saati seksille.


      • Eewuli
        mies20 kirjoitti:

        Kirjoittaja varmaankin tarkoitti että 20 vuotiaille naisille ei kelpaa saman ikäiset tai pari vuotta nuoremmat miehet. Ovat varmaan liian lapsellisia, joo ja itse ovat saman ikäisiä..

        No siis, miehethän on kehitykseltään aina vähä jälessä naisiin verrattuna. Naiset kypsyy nopeammin kuin miehet. Se on ollut vuosia kaikkien tiedossa. On toki miehissä poikkeuksia ja naisissa myös.
        Mutta jokaisen miehen sisällä asuu se pieni poika, lapsellisuus on lähes aina osa miehen elämää.

        Itseäni ei haittaisi seurustella oman ikäisen kanssa. Rajana onkin oman ikäisestä ylöspäin.
        Omasta ikävuodesta alaspäin mentäessä ei kelpaisi. Tällä hetkellä seurustelenkin vain vuotta vanhemman kanssa, lapsellinen on toisinaan mutta saa ollakkin, sehän on vaan piristävää :)
        Olenhan joskus itsekkin lapsenmielinen,siksipä kemiat pelaavatki hyvin yhteen.


      • Lapsi 23v
        Eewuli kirjoitti:

        No siis, miehethän on kehitykseltään aina vähä jälessä naisiin verrattuna. Naiset kypsyy nopeammin kuin miehet. Se on ollut vuosia kaikkien tiedossa. On toki miehissä poikkeuksia ja naisissa myös.
        Mutta jokaisen miehen sisällä asuu se pieni poika, lapsellisuus on lähes aina osa miehen elämää.

        Itseäni ei haittaisi seurustella oman ikäisen kanssa. Rajana onkin oman ikäisestä ylöspäin.
        Omasta ikävuodesta alaspäin mentäessä ei kelpaisi. Tällä hetkellä seurustelenkin vain vuotta vanhemman kanssa, lapsellinen on toisinaan mutta saa ollakkin, sehän on vaan piristävää :)
        Olenhan joskus itsekkin lapsenmielinen,siksipä kemiat pelaavatki hyvin yhteen.

        "Naiset kypsyy nopeammin kuin miehet. Se on ollut vuosia kaikkien tiedossa" ???

        Tähän on nyt pakko puuttua, tiedetään että tyttöjen murrosikä alkaa keskimäärin n.1½ vuotta aiemmin ja että fyysinen kehitys on poikia sen verran edellä. Henkisestä kehityksestä ei taas ole tietääkseni mitään varmuutta, mielestäni se on vain myytti niinkuin monessa tilanteessa vääräksi todistettut ns. "miesten putkiaivot".

        Monesti se mitä pidetään poikien/ miesten kohdalla lapsellisena voi hyvinkin olla lapsellista vain naisen näkökulmasta. Esimerkkinä muistan kuinka yläasteella tytöt haukkuivat minua ja kavereitani lapsellisiksi koska meillä oli tapana tapella/ painia välitunnilla. Naisen näkökulmasta se voi vaikuttaa lapselliselta, mutta tosiasiassa se johtuu sukupuolten välisestä erosta, Historiassa miehet ovat aina mitelleet voimiaan eritavoilla mm. painien ja miesten keskuudessa "kovin" on yleensä fyysisesti tehokkain henkilö ns. laumanjohtaja. Se ei ole lapsellista se on vaan miehille ominainen käyttäytyismalli ja niitä on muitakin.

        Jos taas tarkastellaan asiaa toisinpäin, siis miehen näkökulmasta se näyttää erilaiselta. Mielestäni monet naiselle ominaiset käyttäytymismallit ovat lapsellisia. Esimerkkinä voisin pitää sitä että tiedän monien naispuolisten tuttujeni vieläkin näin päälle 20 vuotiaina "aikusina" ja siitä ylöspäin viihtyvän omien vanhempiensa kainalossa halaillen ja hakien hellyyttä. Tämä on ihmiselle täysin normaalia käytöstä ,mutta rehellisesti sanottuna mielestäni se on lapsellista. En siltikään tuomitse ketään sen perusteella koska tiedostan, että ajatusmaailmani ja käsitykseni eroaa asiasta keskusteltaessa lähes kaikista naisista, ja se että onko se lapsellista ei ole minun päätettävissä. Mielestäni asia on vain niin että aikuinen aikuismainen ihminen ei tarvi lohdutusta ja hellyyttä vanhemmiltaan eikä ns. ystävän olkapäätä ja itkemistä vaan osaa käsitellä omat ongelmasa itse, tämä on siis vaan allekirjoittaneen mielipide. Täytyy silti todeta että se on keskimäärin naisille luontaisempaa käytöstä kuin miehille, eli en tarkoita etteikö jotkut miehekin voisi sitä tehdä.

        Mielestäni naiset kehittyvät hitaammin kuin miehet ja olen aina ollut sitä mieltä. Minulle on ollut vaikeaa ymmärtää miksi koulussa oli lapsellisempa kiusata jotain ihmistä fyysisesti, kuin se että puhuu paskaa seläntakana, tytöillä ja pojilla oli vain tapana hoitaa sama asia erilailla siis itselleen ominaisella tavalla.

        Mielestäni naisissa on paljon lapsellsia asioita, mutta usein joudun vain myöntämään että se on vain naiselle ominaisempaa käytöstä kuin miehelle. Mikseivät siis useat naiset riisu välillä omia lasejaan silmiltä ja ajattele asiaa välillä jonkun toisen näkökulmasta. No ei hätää sillä ihminen on sellainen, Jos sulle opetetaan joku tietty "totuus" niin tuut helposti sokeaksi muille totuuksille"

        Eikähän tässä ollut kaikki. Anteeksi kirjallinen ulosantini ja kirjoitusvirheeni, joskus vaan on vaikeeta kylmiltään saada omiajatuksia "paperille".


      • Leidi 50

        Kyllä hyvä kokemus kun nuori käy kylässä. Kyllä ainakin jaksaa monta kertaa peräkkäin että hengästyy välillä. Joskus kun en jaksa runkkaan oikein kunnolla että pussit tyhjenee. Onko yleistä että nuorella seisoo kymmeniä kertoja illassa? Ensimmäinen kokemus tässä iässä nuoren jatkuvasta erektiosta.


      • reydtwsej
        Lapsi 23v kirjoitti:

        "Naiset kypsyy nopeammin kuin miehet. Se on ollut vuosia kaikkien tiedossa" ???

        Tähän on nyt pakko puuttua, tiedetään että tyttöjen murrosikä alkaa keskimäärin n.1½ vuotta aiemmin ja että fyysinen kehitys on poikia sen verran edellä. Henkisestä kehityksestä ei taas ole tietääkseni mitään varmuutta, mielestäni se on vain myytti niinkuin monessa tilanteessa vääräksi todistettut ns. "miesten putkiaivot".

        Monesti se mitä pidetään poikien/ miesten kohdalla lapsellisena voi hyvinkin olla lapsellista vain naisen näkökulmasta. Esimerkkinä muistan kuinka yläasteella tytöt haukkuivat minua ja kavereitani lapsellisiksi koska meillä oli tapana tapella/ painia välitunnilla. Naisen näkökulmasta se voi vaikuttaa lapselliselta, mutta tosiasiassa se johtuu sukupuolten välisestä erosta, Historiassa miehet ovat aina mitelleet voimiaan eritavoilla mm. painien ja miesten keskuudessa "kovin" on yleensä fyysisesti tehokkain henkilö ns. laumanjohtaja. Se ei ole lapsellista se on vaan miehille ominainen käyttäytyismalli ja niitä on muitakin.

        Jos taas tarkastellaan asiaa toisinpäin, siis miehen näkökulmasta se näyttää erilaiselta. Mielestäni monet naiselle ominaiset käyttäytymismallit ovat lapsellisia. Esimerkkinä voisin pitää sitä että tiedän monien naispuolisten tuttujeni vieläkin näin päälle 20 vuotiaina "aikusina" ja siitä ylöspäin viihtyvän omien vanhempiensa kainalossa halaillen ja hakien hellyyttä. Tämä on ihmiselle täysin normaalia käytöstä ,mutta rehellisesti sanottuna mielestäni se on lapsellista. En siltikään tuomitse ketään sen perusteella koska tiedostan, että ajatusmaailmani ja käsitykseni eroaa asiasta keskusteltaessa lähes kaikista naisista, ja se että onko se lapsellista ei ole minun päätettävissä. Mielestäni asia on vain niin että aikuinen aikuismainen ihminen ei tarvi lohdutusta ja hellyyttä vanhemmiltaan eikä ns. ystävän olkapäätä ja itkemistä vaan osaa käsitellä omat ongelmasa itse, tämä on siis vaan allekirjoittaneen mielipide. Täytyy silti todeta että se on keskimäärin naisille luontaisempaa käytöstä kuin miehille, eli en tarkoita etteikö jotkut miehekin voisi sitä tehdä.

        Mielestäni naiset kehittyvät hitaammin kuin miehet ja olen aina ollut sitä mieltä. Minulle on ollut vaikeaa ymmärtää miksi koulussa oli lapsellisempa kiusata jotain ihmistä fyysisesti, kuin se että puhuu paskaa seläntakana, tytöillä ja pojilla oli vain tapana hoitaa sama asia erilailla siis itselleen ominaisella tavalla.

        Mielestäni naisissa on paljon lapsellsia asioita, mutta usein joudun vain myöntämään että se on vain naiselle ominaisempaa käytöstä kuin miehelle. Mikseivät siis useat naiset riisu välillä omia lasejaan silmiltä ja ajattele asiaa välillä jonkun toisen näkökulmasta. No ei hätää sillä ihminen on sellainen, Jos sulle opetetaan joku tietty "totuus" niin tuut helposti sokeaksi muille totuuksille"

        Eikähän tässä ollut kaikki. Anteeksi kirjallinen ulosantini ja kirjoitusvirheeni, joskus vaan on vaikeeta kylmiltään saada omiajatuksia "paperille".

        Mulle on aivan sama kuka kehittyy nopeammin. Mutta sanotaan näin, että kyllä silloin kun pojat ei vielä tajunnukkaan monia henkisiä asioita, ne oli jo tyttöjen keskuuteen ilmestynyt. Esimerkiksi kyky satuttaa henkisesti todella pahasti, tarkoittaa myös ymmärrystä ihmisen psyykkeeseen. Ja tätähän monet tytöt sadistisesti harrastavat ylä-asteella. Siis ei todellakaan vaan mikään ylipaino haukkuminen vaan henkinen latistaminen, tietävät miten saavat otteen toisista tytöistä jos uskaltavat. Tytöt alkavat tappelemaan henkisistä asioista aikaisemmin kuin pojat, tarkoittaa myös psyykkeen kehittymistä. Ala-asteella poikiin kohdistuva väkivalta on yleensä aina tönimistä tms. fyysistä, tytöillä juuri henkistä.
        Henkisellä kypsymisellä ei mielestäni ole osuutta asiaan kovinkaan paljon, mutta siinä nähdään esim aivojen kehittyminen naisilla mahdollisesti aikaisemmin kuin miehillä. Ja mitäs väliä sillä on, ei siitä niinkään näytä olevan paljon hyötyäkään.

        Mutta sitten ku ajattelee ni kyllä tyttö monen kaverisuhteen ja vaikeuden takia saattaa henkisesti alkaa kypsymään ja tajuamaan paremmin henkisiä asioita, ja tuntemaan sympatiaa.

        En siis väitä mitään absoluuttiseksi totuudeksi, vaan avaan myös tämän ´´yleisemmän´´ näkökulman antimia tarkemmin, omia ajatuksiani asiaan


    • Tottakai kiinnostaa!

      Tottakai aikuiset naiset voivat katsella teinipoikia. Itse ainakin katselen ja fantasioinkin välillä, ja sehän ei ketään satuta. Ei tulisi mieleenikään kyllä oikeasti koskea alle 20- eikä oikeastaan alle 25-vuotiaaseenkaan. Neitsyydenviemisfantasiat juu, mutta käytännössä ei!

      Nainen 30, sinkku

    • Hopefull

      Kuule kyllä kiinnostaa. Onneksi työssä saa katsella ja kokeilla nuorta lihaa. Se tekee vanhalle mammalle hyvää....

      • sairasta!

        Surullista lukea, että sinunlaisiakin on olemassa. Annetaan lasten olla lapsia ja eletään aikuiset omaa elämäämme lapsia kunnioittaen. Toivottavasti olet vain surullinen, säälittävä ja sairas poikkeus. Hae apua ja kasva aikuiseksi ! Säälittävä olet!


      • Taidat olla tiukkapipo
        sairasta! kirjoitti:

        Surullista lukea, että sinunlaisiakin on olemassa. Annetaan lasten olla lapsia ja eletään aikuiset omaa elämäämme lapsia kunnioittaen. Toivottavasti olet vain surullinen, säälittävä ja sairas poikkeus. Hae apua ja kasva aikuiseksi ! Säälittävä olet!

        Oletko konservatiivi tiukkapipo? Eihän silmiään voi mihinkään pistää. Ja jos työn luontaisetuihin kuulluu silmänilo, niin onko se paha asia? Toki tunnen ammatillisuustermin.


    • bmad-29

      Naisiahan nyt ennenkaikkea pelottaa nuoret kokemattomat miehet. Kyllä seksuaalihommia voi virittää eri kypsyyasteisten ihmisten välille ja tiedän monta naistakin, jotka ajattelevat juuri näin. Ei seksi ole pyhää, eikä siihen tarvita raavaita merikarhuja...

    • neitihän on iiis

      13-vuotias poika ei voi vetää turpaan edes 16-vuotiasta tyttöä, ellei satu harrastamaan vakavissaan nyrkkeilyä.

    • niinkin on käynny

      Mitä jos sillä 16v pojalla on ollu useita kymmeniä seksikumppaneita?

      • Hemmo 40 v

        Itse aloitin "panohommelit" n. 13 vuotiaana. !6-vuotiaana oli kokemusta jo kymmenistä naisista. Suurin osa itseäni vanhempia. Ei ole tullut traumoja niistä hommista. Ei pojille tule traumoja, jos pukille pääsevät, se on ihan puppua.


      • Nainen34vvv
        Hemmo 40 v kirjoitti:

        Itse aloitin "panohommelit" n. 13 vuotiaana. !6-vuotiaana oli kokemusta jo kymmenistä naisista. Suurin osa itseäni vanhempia. Ei ole tullut traumoja niistä hommista. Ei pojille tule traumoja, jos pukille pääsevät, se on ihan puppua.

        Kyllä itseä kiinnostaa jossain määrin nuoret kundit, siis ei alle 16v. Timmi vartalo, söpöt kasvot ja muutenkin niin söpöliinejä. ;) Kerran sekstailin yhden 18-vuotiaan komistuksen kanssa baarin vessassa. Annoin lähinnä hänelle suuseksiä yms. Mutta joo ei sen nuoremmat. Se olisi sairasta jo!


      • MarkusA
        Nainen34vvv kirjoitti:

        Kyllä itseä kiinnostaa jossain määrin nuoret kundit, siis ei alle 16v. Timmi vartalo, söpöt kasvot ja muutenkin niin söpöliinejä. ;) Kerran sekstailin yhden 18-vuotiaan komistuksen kanssa baarin vessassa. Annoin lähinnä hänelle suuseksiä yms. Mutta joo ei sen nuoremmat. Se olisi sairasta jo!

        "Kyllä itseä kiinnostaa jossain määrin nuoret kundit, siis ei alle 16v. ...Mutta joo ei sen nuoremmat"

        Sanoisitko noin, jos lain suojaikäraja olisi 14v? Pojatkin kehittyvät eri tahtiin, ja jos tykkää 16-vuotiaasta, saattaisi tykätä nopeasti kypsyneestä 14-vuotiaastakin. Suojaikäraja on keinotekoinen viritelmä, mutta tottakai raja täytyy johonkin laittaa. Esim. Virossa se taitaa olla 14v, joissakin Euroopan maissa vain 12v. Pojille nuo iät ovat kohtalaisen matalia, koska tytöt kypsyvät nopeammin.

        Väittäisin, että useimpia miehiä kiihottaa tyttö jo siinä vaiheessa, kun tällä on vähän tisuja ja pimpissä karvoja. Eri asia sitten, mitä nämä miehet ovat valmiita tunnustamaan keskustelussa. Pimpinkarvat, tisut ja hieman levennyt lantio ovat luonnon tapa ilmoittaa, että "valmista on, fysiikan puolelta". Omasta mielestäni pedofiilejä ovat lähinnä ne, jotka kiihottuvat _pelkästään_ hyvin nuorista.


      • Lain rajoissa
        MarkusA kirjoitti:

        "Kyllä itseä kiinnostaa jossain määrin nuoret kundit, siis ei alle 16v. ...Mutta joo ei sen nuoremmat"

        Sanoisitko noin, jos lain suojaikäraja olisi 14v? Pojatkin kehittyvät eri tahtiin, ja jos tykkää 16-vuotiaasta, saattaisi tykätä nopeasti kypsyneestä 14-vuotiaastakin. Suojaikäraja on keinotekoinen viritelmä, mutta tottakai raja täytyy johonkin laittaa. Esim. Virossa se taitaa olla 14v, joissakin Euroopan maissa vain 12v. Pojille nuo iät ovat kohtalaisen matalia, koska tytöt kypsyvät nopeammin.

        Väittäisin, että useimpia miehiä kiihottaa tyttö jo siinä vaiheessa, kun tällä on vähän tisuja ja pimpissä karvoja. Eri asia sitten, mitä nämä miehet ovat valmiita tunnustamaan keskustelussa. Pimpinkarvat, tisut ja hieman levennyt lantio ovat luonnon tapa ilmoittaa, että "valmista on, fysiikan puolelta". Omasta mielestäni pedofiilejä ovat lähinnä ne, jotka kiihottuvat _pelkästään_ hyvin nuorista.

        Olen käynyt maissa missä poikien ikäraja on alhainen, olen kokeillut kun olen ihastunut nuoriin. Suomessa pojat sanoo että ovat 16v vaikka ei kasva kun muutama karva, muuten ovat erittäin hyvin kehittyneitä. Mistä sitä tietää kun ei ole pojalla papeteita. Liian nuoret ovat ihan toisten heiniä. Jos 16v itse suostuu niin mikäs estää vanhempaakin nauttimasta laillisesta hedelmästä.


      • Santtulaatikko
        Lain rajoissa kirjoitti:

        Olen käynyt maissa missä poikien ikäraja on alhainen, olen kokeillut kun olen ihastunut nuoriin. Suomessa pojat sanoo että ovat 16v vaikka ei kasva kun muutama karva, muuten ovat erittäin hyvin kehittyneitä. Mistä sitä tietää kun ei ole pojalla papeteita. Liian nuoret ovat ihan toisten heiniä. Jos 16v itse suostuu niin mikäs estää vanhempaakin nauttimasta laillisesta hedelmästä.

        Millaisissa tilanteissa ja paikoissa olet noihin 16-vuotiaisiin törmännyt? Eivätkö sen ikäiset ujostele vanhempaa naista? Itsekin olen viehättynyt nuoriin poikiin, mutta ei liian nuoriin. Kynnys lähestyä on vain aika korkea.


    • Ei kiinnosta

      Mutta yhtä naista näytti kiinnostavan muo ja olen tyttö, se ei ollut kivaa kun joutui raiskatuksi, olin vasta pieni enkä ole toipunut siitä ollenkaan. Vieläkin yritän miettiä miksi muo käytettiin hyväksi,mutta vastaus- ta ei ole tullut. Joten olen sitä mieltä että alle 18-vuotiaan olisi vielä hyvä pysytellä pitkään äidin ja isän helmassa. En hyväksy lasten edes nuorten alta 18-21 hyväksikäyttöä. Mä kyllä olen kiinnostunut itseäni vanhemmista miehistä.

    • mestästäjätär

      Kyllähän sitä kaunisvartaloisia poikia tulee katseltua ja olen jopa muutaman lukiolaispojan kanssa ollut sillain. Vaikka olen jo 30-kymppinen on valtaloni säilynyt hyvänä eikä lukioikäisiä poikia tarvitse paljoa houkutella että saisi. Voisi sitä nuorempienki kanssa olla, mutta laki on mitä on. eihän ehdollinen vankeus ja parin tonnia henkisistä kärsimyksistä missään tuntuisi, mutta sen ilmi tulo olisi sen verran nöyryyttävätä ettei ole tullut kokeiltua turhan nuorta.

    • :zf

      "Lapset eivät viehätä seksuaalisesti ketään tervettä ja henkisesti tasapainoista aikuista, oli hän sitten mies tai nainen. "

      Tohon ei tarvitse edes mitään lisätä.

      • MWM

        "Tohon ei tarvitse edes mitään lisätä."

        No lisätään nyt edes sen verran, että lapsi määritellään eri maissa eri tavoin. Laillinen ikä alkaa Suomessa 16 ikävuodesta, mutta useimmissa Euroopan maissa ikä on tuota alempi, esim. Virossa 14v. Miehenä olen sitä mieltä, että osa nuorista teinitypyistä on nättejä. Ihmisten käyttäytymistä seuraamalla olen päätellyt, että suuri osa aikuisista miehistä ajattelee samalla tavalla. Uskoisin, että löytyy myös vastaavalla ajattelevia naisia. Ei aina tarvitse olla sutta huutamassa, ja maailmaan mahtuu muitakin värejä kuin musta ja valkoinen.


      • hgxuyiklk
        MWM kirjoitti:

        "Tohon ei tarvitse edes mitään lisätä."

        No lisätään nyt edes sen verran, että lapsi määritellään eri maissa eri tavoin. Laillinen ikä alkaa Suomessa 16 ikävuodesta, mutta useimmissa Euroopan maissa ikä on tuota alempi, esim. Virossa 14v. Miehenä olen sitä mieltä, että osa nuorista teinitypyistä on nättejä. Ihmisten käyttäytymistä seuraamalla olen päätellyt, että suuri osa aikuisista miehistä ajattelee samalla tavalla. Uskoisin, että löytyy myös vastaavalla ajattelevia naisia. Ei aina tarvitse olla sutta huutamassa, ja maailmaan mahtuu muitakin värejä kuin musta ja valkoinen.

        Ehkä se vain on niin että naiset vaan on kaikessa fiksumpia.

        Ei kiinnosta pikkupojat ei. Hyi!


      • keskivertonainen

        Samaa mieltä !

        Minulle ne jotka ovat kiinnostuneita lapsista ja nuorista seksuaalisesti ovat olleet vastenmielisiä joka suhteessa, varsinkin seksuaalisesti. Uskoisin että olen tässä asiassa varsin keskiverto nainen.

        Muistan, että teininä saattoi joku hikinen setä joskus katsoa minua "sillä silmällä" ja ne olivat kyllä erittäin vastenmielisiä kokemuksia. Katsekin oli pakoon juoksuttavaa!

        Tulihan taannoin TV:stä tiededokkari, jossa kerrottiin, että naisilla pedofilia on erittäin harvinaista. Pedofilia on harvinaista myös miehillä, jotka osallistuvat aktiivisesti lasten hoitoon.


    • Kohta kolmekymppinen

      silloin kuin olin teinipoika? Kyllä minulle olisi kelvannut oppitunti seksin saloista kokeneen aikuisen naisen kanssa jossain piilossa salaa :P

    • _ei_kiinnosta_

      Aloittajalle:

      Aikuisia naisia eivät kiinnosta teinipojat. Itse olen 40v nainen enkä voisi kuvitellakaan minkäänlaista "sutinaa" alle 35v:n kanssa. Miehen pitää olla mies eikä poika. Pikkupoikien tuherrus ei kiinnosta, sen voi huolettaa jättää ikätovereidensa kanssa tuherreltavaksi.

      Että voit lopettaa sen ihmettelyn ja fantasioinnin...

      • Anonyymi

        Sanot ton vaan koska oot keski ikänen, kyl tyttöjä pojat kiinnostaa kunnes ne viisastuu toisin kuin miehet jotka tietää kaiken teinistä asti, oon 22v nainen ja tiedän suurimman osan miehistä olevan kypsiä jo 15 vuotiaana ainakin, vaikka ei siltä näytä. Ja sitä paitsi biologisesti 13 vuotiaat on jo täysin sukukypsiä eli valmiita yhdyntään.


    • Turpiin tuli

      Miehet pitää nuoresta pitäen valtaa, naiset tuntee halua mieheensä; ulkonäköön liittyviä seikkoja...näyttää ikäistään nuoremmalta tai vanhemmalta?

    • nammm (:

      miksei joku kysy nuortilta että kiinnostaako vanhemmat?
      ite oon tyttö ja täytän kohta vasta 15 ja poikien kanssa on paljonki harrasteltu, mutta enemmän noi vanhemmat miehet kiinnostaa. ei siis tietenkään mitkää sellaset kaljamahaset paparaiset, vaa siinä 25-30 ois täydellinen. Lihaksikas, ehkä joku brasilialainen komistus.. GRRR (;

      • Pena1939

        Olen 39 v mies ja kyllä minua ainakin kiinnostaa opettaa nuori tyttönen seksin saloihin...

        Enkä varmaan ole yksin.Mutta kyllä se ikäraja olisi 16v vaikka nuorempikin kelpaisi,edellyttäen,että tytttö
        on kehittynyt(rinnat karvoitus).No laki on laki ja siihen vedän rajani.

        Eli kaikki miehet haaveleivat moisesta ja jotka eivät näin tee, niin ovat impotensseja tai yrittävät valehdella.

        Olen kokenut yhden parhaimmista seksistä 16v tytön kanssa........Oli vaan niin hemmetin kiihottavaa..

        Tosin tästä on jo aikaa n.5vuotta ja olen varattu mies ollut jo 20v(eli oli syrjähyppy).No ei siitä sen enempää.En tosiaan ajatellut seurustelua näin nuoren kanssa,vaan se oli pelkkä pano.


      • Pena1939
        Pena1939 kirjoitti:

        Olen 39 v mies ja kyllä minua ainakin kiinnostaa opettaa nuori tyttönen seksin saloihin...

        Enkä varmaan ole yksin.Mutta kyllä se ikäraja olisi 16v vaikka nuorempikin kelpaisi,edellyttäen,että tytttö
        on kehittynyt(rinnat karvoitus).No laki on laki ja siihen vedän rajani.

        Eli kaikki miehet haaveleivat moisesta ja jotka eivät näin tee, niin ovat impotensseja tai yrittävät valehdella.

        Olen kokenut yhden parhaimmista seksistä 16v tytön kanssa........Oli vaan niin hemmetin kiihottavaa..

        Tosin tästä on jo aikaa n.5vuotta ja olen varattu mies ollut jo 20v(eli oli syrjähyppy).No ei siitä sen enempää.En tosiaan ajatellut seurustelua näin nuoren kanssa,vaan se oli pelkkä pano.

        Mitäs ajattelette tästä?

        Meidän naapurissa asui 12v tyttö ja kun mentiin uimaan hänen kanssaan,niin yritti vetää minulta uimahousut
        kinttuihin väkisin???Hän oli hyvin kehittynyt(isommat rinnat kuin vaimollani),ja pyysi jos hän saisi jäädä yöksi meille??No vaimoni sanoi ettei onnistu.Enkä tosiaan olisi häneen koskenut.Mutta aika peto jo tuonikäisenä.

        Enpä olisi moista uskonut,ellen omin silmin vaimoni olisi nähnyt......

        Vaatii aikamoista itsehillintää mieheltä ,kun tyttö tekee tällaista.Sitten toisella uinti kerralla,kun oltiin kahdestaan,niin esitteli rintojaan ja hymyili että eikö kiinnosta??Ei helvata en voi muuta sanoa.Pidin kuitenkin järjen päässäni,ja sanoin vaan tyttöselle,niiden olevan terhakat hyvän-näköiset......Ja hän
        pettyi,kun en koskenut niihin.

        Ei muuten uskoisi tätä todeksi,mutta näin se vaan meni ja linnaan en lähde hetken hurmion vuoksi.
        Aikuisen täytyy asettaa rajat,vaikka alapää sanoisi muuta......


    • urheilullinen mies

      olen 16 vuotias mies, kyl jos mulle joku 30-50 vuotias nainen ehdottaisi seksiä niin ryhtysin. olisi ihanaa nuolla pillua aikuiselta, 60 vuotiaskin käy, ei tarvitse edes olla hyvännäköinen, pillu on aina hyvänmakuinen, itse olen nuollut muilta sama ikäisiltä, mutta haluaisin todella kokea miltä seksi tuntuu paljon vanhemman kanssa...50 vuotias olisi hyvä;)

    • Kyllä maar

      Kyllä laivalla vein hyttiin pojan ja sillä oli aikuisten vehkeet, kumpikin tykkäs vaikka olinkin vanhempi eukko. Aamulla sain vasta tietää myöhemmin että oli 14 v . Vähän hävetti mut ei kaduttanut sen...äkään.

      • angel 1

        Olipa varmaan aikamoinen kokemus.Niin hän oli alaikäinen. Itse olen noin 50 v ja seksikokemuksia vaikka kuinka paljon mutta vain 20v ylöspäin.Viimeisin rakastaja oli 26 v, olin tosi onnellinen hänen kanssa.Nuoret miehet osaa seksin jopa paremmin kuin vanhemmat, ei aina kokemus ratkaise siinä asiassa.Ja varmasti yleensä vie asian päätökseen jota vanhempi mies ei aina jaksa tai pysty.Puhun kokemuksesta.Itse en lapsiin koske. Myös toiset nuoret ovat henkisesti erittäin kehittyneitä.Nuoruus rulettaaaaaaaa........


    • 14-vuotias

      no kuulkaa kyll mulle ainakii joku 20 vuotias nainen tuli tyrkyttämään pimpaansa virossa...

    • 34v nainen

      Tämä on kyllä ihan sairasta. Miten kukaan voi haluta ketään lasta? Järkyttävää!

    • ArjaFuckinghomo

      EI KIINNOSTA!!!!!!!!
      JOKA VÄITTÄÄ MINUN OLEVAN PEDIKYYRI ON ITSE SELLAINEN SAATANA MINUAEIKIINNOSTAKUINHAISEVALEMMIKKIPUKKINIVOIPIKKUVIATTOMATENKELITYHYYY NYYH TAPPAKAA KAIKKI PEDOFIILARIT

    • Pizza

      Oon 12v poika ja haaveilen 20v naisista ja niitten pitää olla hoikkia ja kauniita.

      • Anonyymi

        Sun tarttee vanhenea vielä


    • Mature kiinnostaa

      Jopa HärryPotter eli Daniel Radcliffe myöntää kiihottuvansa vanhemmista naisista.

      Hän jopa menetti teininä poikuutensa huomattavasti vanhemmalle naiselle.

      Nyt 24-vuotiaana, hän tunnustaa seurustelevansa vanhemman naisen kanssa.

      Englannissa on tyypillistä vanhempi nainen, nuorempi mies parisuhteet.

    • Kokemusta

      Uskoisin, että aika monen nuoren miehen ensimmäiset seksifantasiat kohdistuvat vanhempiin kehittyneempiin ja muodokkaampiin naisiin, niin omalla kohdallanikin oli. Sitä paitsi heitä näki ensimmäisenä esimerkiksi rinnat paljaana. Heidät kokee myös turvallisina, ehkäisyn ym. osalta. Joskus he ehkä tarkoituksellisesti kiusoittelivatkin olemalla vähissä vaatteissa tai vaihtamalla vaatteita nuoren miehen katsellessa. Myöhemmin tuli kokemustakin vanhempien naisten kanssa ja se tuntui hyvältä. He kohtelivat nuorempaa miestä hyvin.

    • Anonyymi

      Ei kyllä kiinnosta, täysin koominen ajatus. Toisaalta aloin seurustella mieheni kanssa, kun olimme molemmat yläasteella, joten minun silmissäni hän on nuori poika vieläkin. Mutta nämä nykyajan nuoret tuntuvat jotenkin niin paljon lapsellisemmilta ja siksi se on eri asia.

    • Anonyymi

      Monta kertaa tullut mieleen että Suomessakin täytyy olla todella paljon naispedofiileja. Tavallinen suomalainen mies on niin epäkypsä henkisesti lapsen kaltainen olento ettei sitä muuten voi selittää miten nainen voi kiinnostua seksuaalisesti näistä meidän mattinykäsistä? Perheitä on perustettu ja lapsia tehty vaikka aikuisia ei näy missään.

      Suomi on lapsiaikuisten maa. Käytös ja olemus on kuin hiekkalaatikkoikäisellä.

    • Anonyymi

      En yhtään tykännyt pahaa 14 vuotiaana kun parikymppinen tuli kerrostalossa saunaan samaan aikaan. Sitä vaan usein mietin, mistä tiesi että olen yksin saunassa ja muu perhe ei ollut kotosalla.

      vasta vanhempana tajusin että se oli kiellettyä.

    • Anonyymi

      Nyt jälestä olen miettinyt kumpi oikein halusi. Autoin medän kerrostalossa yhtä naista monesti kiinnosti sen rinnat jotka usein näkyi aika hyvin ja paidan alta pitkät nännit.
      Nostelin hänen varatoon uudelle tavaraa järjesteltiin kun ei oikein kaikki sopineet oli aika ahdasta ja useaan kertaan ohitettiin nin että rinnat painoi minun rintaan kun katsoin rintoja nännit sojotti pitkänä.
      Oli kuuma ja sain luvan tulla huoneeseen juomaan mehua olin 13v. Anni istu vastapäätä tuolilla kun kyykisteli näkyi pitkälle rintoihin. Lopulta anni sanoi tule viereen kuiskasi haluat nähdä rinnat kun olet niin seuraillut, kokeile pyöreät isot rinnat olin onneni huipulla, Anni sanoi ethän rehvastele pojille sanoin en varmaan nosti helmaa haluatko kokeilla ihoa pitkät nänninpäät tuliheti vastaan huokasi on ihanat sormet hyväilin kumpaakin rintaa Anni nosti paidan pois kehui olen iso poika käski imeä niitä ensi kerran lämmin rinta suussa alkoi olla ahdasta housuissa imin tovi aikaa Anni sanoi voinko auttaa sinua,
      Muistan kun aukoi nopeaan housuja pieni kaluni ponnahti esiin Anni katseli ja vähän hyväili sanoi iso kalu noin nuoreksi sanoi pyöritä noin nännejä aloin pyörittämään Anni laskeutu otti kalun suuhun se upposi lämpimään kokonaan työnsin vähän päästä kun unsin tulee mumisi vain jotain ja jatkoi en sikerran lensi muiden avustamana Anni nousi sanoi ethän kerro niin teen toistekkin.
      Anni käveli rinnat paljaana ja kalu nousi tuli heti viereen taasko se kasvaa laski hameensa ja oli alasti vei makuuhuoneeseen veti päälleen sanoi saat ja vain sinä kalu solahti kuumaan reikään kuiskas saat laskea minuun vaikka sata kertaa jos haluat sain sinä päivänä kaksi kertaa.
      Kun olin pihalla joskus mennessään sanoi tule menin vähäajan päästä opin nuolemaan naista ja panemaan missä asennossa vaan usein silitteli ja sanoi minun pikku poika. Joskus illalla menin jollakin tekosyyllä kylään aina naitiin. Alkoi kuulua huhuja hänestä ja muutti pois. Nyt tiedän miksi ei halunnut että tutkitaan.
      Olin kyllä alaikäinen mutta mulle ei tullut raumoja päin vastoin olin tyttöjen piirissä haluttu sillä osasin ja skallin tehdä mitä vaan. KIITOS ANNI .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1782
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      121
      1226
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1140
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      74
      915
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      240
      891
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      105
      862
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe