audi 80 avant

audimies 80

Kokemuksia tuosta farmari audista vm 91-95? Perheen lisäystä tulossa ja tarvisi farmaria,onko se kahden litran koneella liian tehoton? Nykyinen auto audi 80 2.0E vm-90. Sitä liikuttaa ihan hyvin,farmarille isompi kone? Köyhän ei varaa ostaa uudenpaa ja merkkiä en vaihda,sen verran hyvin vanha audi pelannut vaikka kohta 400 tkm mittarissa. Vastauksista kiitän jo etukäteen.

4

1112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jamppa1

minä tiedä onko se liian tehoton. Osta RS2 jos tuntuu ettei 115 hp riitä. Mulle piisaa toi 1.8s ihan hyvin. 180 kmh riittää arkiajossa ja aina voi ottaa lenkin tolla V8:lla jos kaipaa adrenaliinia.

Mikäs muuten toi sun auto on, eikös kaksilitrainen tullut vasta siihen seuraavaan B4 -malliin?

• ,,,,

auto on audi 80 vuosimalli 90 ja kahden litran ruisku koneella! Ei se mikään harvinainen ole,tai olet väärin käsittänyt?

• Jamppa1
        ,,,, kirjoitti:

auto on audi 80 vuosimalli 90 ja kahden litran ruisku koneella! Ei se mikään harvinainen ole,tai olet väärin käsittänyt?

kun muistelin vähän väärin. Olihan sitä kaksilitraista nelosta jo B3:ssakin loppuvaiheessa.

• audimies08
        Jamppa1 kirjoitti:

kun muistelin vähän väärin. Olihan sitä kaksilitraista nelosta jo B3:ssakin loppuvaiheessa.

TERE!

minulla on 80 2,0E avant -93 ja 215tkm. ajettu. Audissa kyllä minulle potkua riittää, mut taitaa johtua siitä, että ajoin aikaisemmin 1,6 80:llä. Sitä ennen 1,8:lla. ja näiden jälkeen tämä 2.0 tuntuu kyllä ihan pirtsakalta. Jos auto ei ole kunnossa voi se tuntua tehottomalta. kasikymppinen on kyllä niin hyvä auto, että kun tuli kolmannen kerran autonvaihto niin en voinut muuta ajatellakaan! katselin kyllä a4:sia mutta niissähän se etupään jatkuva nivelongelma, ei sovi hermoilleni..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      77
      3164
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2107
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2092
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1859
    6. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1735
    7. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      29
      1661
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      9
      1526
    9. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1234
    10. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      44
      1222
    Aihe