Nallen kaava?

mimmi

Tarvitsisin 60cm - 90cm korkean nallen kaavan. Onko kenelläkään vinkkejä, mistä sen löytäisin. Eurokankaasta ja Suuresta Käsityölehdestä löytyi 45 cm:n nalle, mutta se on liian pieni.

8

7864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi suurentaa?

      Tuli mieleen, että eikä esim. sitä 45cm:n nallen kaavoja voi suurentaa kopiokoneella. Kun kaikkia suurentaa tietyllä prosenttimäärällä niin nallen koko kasvaa ja kaavat ovat kuitenkin toimivat..

    • liian pieniä?
    • voisi olla

      suurempiakin nalletarvikepaketteja. Se firma, mitä itse käytän, myy suurimmillaan 55 cm nallen kaavoja.

      • nallen tekijä

        itse tein viime vuonna koulussa noin 90cm istualtaan korkean nallen. kaavat löysin vuoden jostakin vuosien 1991-1992 suuri käsityö lehdestä. katsele vanhoja käsityö lehtiä niissä on paljon enemmän pehmolelujen kaavoja.


      • katzki
        nallen tekijä kirjoitti:

        itse tein viime vuonna koulussa noin 90cm istualtaan korkean nallen. kaavat löysin vuoden jostakin vuosien 1991-1992 suuri käsityö lehdestä. katsele vanhoja käsityö lehtiä niissä on paljon enemmän pehmolelujen kaavoja.

        mistä sä siis ne sait?? olisin tekemässä nallea mutta en löydä mistään kaavoja....
        apuaa...


      • katzki
        nallen tekijä kirjoitti:

        itse tein viime vuonna koulussa noin 90cm istualtaan korkean nallen. kaavat löysin vuoden jostakin vuosien 1991-1992 suuri käsityö lehdestä. katsele vanhoja käsityö lehtiä niissä on paljon enemmän pehmolelujen kaavoja.

        mistä sä siis ne sait?? olisin tekemässä nallea mutta en löydä mistään kaavoja....
        apuaa...


    • Mimmi8999

      niin niitä kaavoja voi suhteessa suurentaa niin tulee hyvä :)

    • Nallekurssilainen

      Hei !
      En tiedä mutta minä etsin kaavoja josta tehdä villakoira "nalle" ??
      APUA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      31
      2110
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1846
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1321
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1210
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1195
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      12
      1117
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1061
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe