Naiset kaipaa

tuhmaa poikaa

koolla ei ole niinkään väliä... kunhan vain on ilkeä tatuoitu jätkä niinkuin minä...
Aivan tavallinen pari naisen kämmentä... ja jytää aamuun asti ja kunto riittää. Moottoripyörä mies oon... ja takaan että tänne vaan niin kyytiä saatte... perskeles. Turhat ininät unohtuu kun laitetaan ranttaliksi.
Tulin tuolta prätkä palstalta... ja kitara pysyy käsissä... kyrpä vaan ei kun se kuuluu jonnekkin muualle.
Turhaa nössyköintiä. Vaikka jätkät teillä olis tuuman tappi ja karpalot palleina, niin ujostelut sikseen ja antaa tuloksen ratkaista... kele!! Itseä ei voi kuule munata... vain jos nyhvöttelee kotona koneen kimpussa eikä käy avaamassa kääröjä..

6

1622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sex, drugs and rock'n roll :D

    • kirjoitat

      ainakin tänne. Ehkä pitää ottaa mallia...meilaa, tarvin neuvoja, kun tyttö näyttää haluavan kovempia otteita...ehkä vierastakin...
      [email protected]

      Pekka

      • Ja samaa latausta

        En tiedä olenko niin ilkeä mies... mutta vitut välitän naisten haluista. Siinä se taitaa juju olla... kyllä se nainenki tuntee saavansa kun pistetään mylly pyörimään. Eikä tuohon ole näköjään jättikullissilla insinööreillä mitään sanottavaa. On tainnut jo paskat valahtaa housuihin. Kun pistää miehistä hikeä ilmaan.. niin suut menee suppuun.
        Aina lujaotteiselle kaverille löytyy näköjään käyttöä, aina kun vaan aikaa muulta riittää.
        Taitaa kotirouvat ja tyttöset aavistaa... jos aletaan liikaa kikkailemaan mieliksi... voiskos tuolta tai tuolta... ei muutako sieltä täältä ja kunnon asenteella. Ei turhaa puhuta ja pussata... sieltä kotoahan nuo kaikki on karannu... pullanhöyryistä.


      • naisimmeinen
        Ja samaa latausta kirjoitti:

        En tiedä olenko niin ilkeä mies... mutta vitut välitän naisten haluista. Siinä se taitaa juju olla... kyllä se nainenki tuntee saavansa kun pistetään mylly pyörimään. Eikä tuohon ole näköjään jättikullissilla insinööreillä mitään sanottavaa. On tainnut jo paskat valahtaa housuihin. Kun pistää miehistä hikeä ilmaan.. niin suut menee suppuun.
        Aina lujaotteiselle kaverille löytyy näköjään käyttöä, aina kun vaan aikaa muulta riittää.
        Taitaa kotirouvat ja tyttöset aavistaa... jos aletaan liikaa kikkailemaan mieliksi... voiskos tuolta tai tuolta... ei muutako sieltä täältä ja kunnon asenteella. Ei turhaa puhuta ja pussata... sieltä kotoahan nuo kaikki on karannu... pullanhöyryistä.

        Kuulostatte kaikki tosi idareilta.Miksihän vaivauduin edes kirjoittamaan,haukotus...


      • kirjoittelee
        naisimmeinen kirjoitti:

        Kuulostatte kaikki tosi idareilta.Miksihän vaivauduin edes kirjoittamaan,haukotus...

        Idareita tai ei... mutta kyllä se siitä lähtee... en tiedä nuista viivotin miehistä mitään... mutta toimintaa tarjoan... se on varma... ensin paiskotaan sänkyyn ja revitään parsellit pois. Kyllä se kuule kotirouvillekkin pahis kyyti maistuu. turhet kyselyt sikseen ja rajusti sisään. Eikä tässä ulkonäössäkään ole kehumista... vaikka komeaksi raamikkaaksi motskarikarjuksi ovat sanoneet.


      • haukotus
        kirjoittelee kirjoitti:

        Idareita tai ei... mutta kyllä se siitä lähtee... en tiedä nuista viivotin miehistä mitään... mutta toimintaa tarjoan... se on varma... ensin paiskotaan sänkyyn ja revitään parsellit pois. Kyllä se kuule kotirouvillekkin pahis kyyti maistuu. turhet kyselyt sikseen ja rajusti sisään. Eikä tässä ulkonäössäkään ole kehumista... vaikka komeaksi raamikkaaksi motskarikarjuksi ovat sanoneet.

        Et ole mun makuuni,mutta kyllä kai sun kaltaisillekkin jotain pikkufingerrooseja löytyy...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe