Niihän siinä kävi, että muutto on edessä, mutta muutama huonekalu pitäisi saada jossain tilavammassa kuljetusvälineessä kyydittyä Oulusta Turkuun; sohva ja tuolit ja muutama muu kaluste. Ei kuitenkaan viitsisi muutofirmaa tilata sen takia; sillä rahalla ostaa jo suunnilleen uudet kalusteet. Tietääkö kukaan mitään edullista kuljetustapaa noille muutamalle romulle? Neuvoja, ideoita ja ehdotuksia vastaanotetaan...
Muutto Turkuun, apua?
5
1436
Vastaukset
- Palvelijatar
Hei!
Olen 25-vuotias tällä hetkellä ammatinvalinnanohjauksessa käyvä nainen, jolla on suuri sydän ja kaksi welsh corgia mielialapillereinä. ; )naimisissa oleva runoilija.
Itsekin muutin Turkuun Oulusta asuttuani siellä 4 vuotta.Sitten huhtikuussa viime vuonna sai mies töitä täältä. Hän kysyi mielipidettäni, että mitä tehdään ,eikä minulla silloin ole ollut mitään sitä vastaan. Ei ollut töitä itsellä Oulussa eikä mitään juuri mikä sinne sitoisi paitsi hyvät ystävämme ja veljeni. Sekä Kuusamossa asuvat vanhempani.
Toisaalta pohjoisen ihmisenä oli alkuun vähän vaikeuksia sopeutua. Vieläkin kaipaan Ouluun, varsinkin talvisin.
Mutta olet rohkea ja avoin, niin kukaan ei voi murtaa sinua. Ota minuun yhteyttä, jo tulee sopeutumisvaikeuksia, niin muistellaan yhdessä Oulua. Ja etsitään Turun valoisimpia puolia.
Meillä oli Grundellin muuttoauto ja koko homma oli 1100 euroa ja todella hyvä palvelu.
Silloin pystyimme ottamaan, kun laskimme asuntolainaamme sen verran yli, että ne kulut sai kuitattua. Eri asia sinänsä, jos muutatte vuokra-asuntoon.
Mihin muuten muutatte, jos saa kysyä?
Me asumme Itäharjussa.
Minun sähköpostiosoitteeni on
[email protected] - Tiina007
Heippa!
Kun itse muutin aikoinani espooseen, soitin kuljetusfirmoihin, jotka rekoillaan kuljettavat päivittäin ruokaa yms. etelään, mm. swan line, kesko ja transpoint sekä kiitolinja. niiden kyytiin vihannesten sekaan mahtui mun kaksion kaikki kamppeet eikä tullu edes kalliiksi, sanotaanko että noin 60% halvemmaksi kuin jos olisin muuttofirman tilannut, soitin nimittäin niihinkin...- Nimetön
Mulla ois kans pian kaukomuutto edessä. Viime kerralla maksoin itteni kipeäksi muuttofirmalle. Kiinnostuin tuosta sun vinkistä. Miten se käytännössä meni, auttoiko ne esim. kantamisessa vai otitko kantajat mukaan sinne toiseen päähän?
- Anonyymi
Tilaa muuttopalvelu hoitamaan muutto tai vuokraa vain muuttolaatikot ja -välineet. Turun Muuttopalvelu https://turunmuuttopalvelu.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2032790Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1652496Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait256904Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies107902Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka307874Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k453778Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748