Mistä saa vuokrattua asunnon ilman tuloja?
Saako kaupungilta, saako yksityisiltä?
Säästöjä on kertynyt sen verran että niillä maksaa vuokran pitkäksi aikaa.
Mutta vuokraako kukaan minulle asuntoa kun viralliset tulot ovat tällähetkellä 0euroa?
Vuokra-asunto ilman tuloja?
5
4807
Vastaukset
- thjo
Tjaa.aaa...Voihan sitä yrittää, yl.kunnan kämpät on "varattomille ja pienituloisille" eli miten on sinun laitasi? onko säästösi varallisuutena esim osakkeina vai käteisenä piilossa tallelokerossa? (=virallisesti mukamas köyhä) jolloin voisit rahoittaa asumisesi asumistuella, "sillä kuka sitä nyt omia säästöja polttaan jos yhteiskunnalta saa ilmaista rahaa" ja nyhtää kelasta päivärahat jos ei huvita olla duunissa. Viimeiset verotustiedot tietysti vaikuttaa asiassa.
No yksityiset on kiinostununeet ekax sun maksukyvystä, ja tässä tapuksessa se on myös pärstäkertoimesta riippuvainen,mutta jos uskottavsti pystyt sanoon maksukyvystä että "nao problema" ja jos olet valmis maksaan itte välityspalkkion, ja vaikka 2-3kk takuun ja vielä hieman vuokraa etukäteen, niin vaihda välittäjää jos ei ala tapahtuun. - Gicelle
Kyllä olen saanut vuokrattua ilman tuloja. Vuokratäti (vuokratoimistossa) kyselee hakemusta jättäessä että miten aikoo vuokran maksaa ja laittaa sitten muistiinpanoja hakemuksen liitteksi jos on tarpeen. Vts:ltä sain ilman tuloja ja Yh-rakennuttajilta "tulevilla" tuloilla.
- keltanokka
Kyllä onnistuu yksityisiltäkin vuokraaminen, kuhan vaan esittää asiansa kunnolla ja vakuuttaa että on ottanut selvää maksujen hoitamisesta muilla kuin omilla tuloilla. Eli sossun ja kelan rahoilla, kun omia tuloja ei ole.
- Gicelle
keltanokka kirjoitti:
Kyllä onnistuu yksityisiltäkin vuokraaminen, kuhan vaan esittää asiansa kunnolla ja vakuuttaa että on ottanut selvää maksujen hoitamisesta muilla kuin omilla tuloilla. Eli sossun ja kelan rahoilla, kun omia tuloja ei ole.
Niin ja ilman niitäkin olen siis vuokrannut. (Kaikki eivät saa rahaa EDES sossusta tai kelasta.)
- maksaminen?
Gicelle kirjoitti:
Niin ja ilman niitäkin olen siis vuokrannut. (Kaikki eivät saa rahaa EDES sossusta tai kelasta.)
Vaikka vuokraaminen onnistuisikin ilman tuloja, niin onnistuuko vuokran maksaminen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042935Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391550Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921412- 881322
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401246Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481176Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121138Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze117957Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89892Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44773