Mulla oli noin vuosi sitten kaveri joka halusi hallita minua... Komenteli, yritti epä toivoisesti käyttää hyväkseen (huonolla menestyksellä). Tein kuin teinkin lopun ja aikas selvin elein. Vielä tänäkin päivänä tuo katkera läski vainoaa ja puhuu paskaa selän takana. Hän ei huomaa kuinka sille sen kaverit nauraa. Se kuvittelee olevansa maailman paras, kaikkien silmissä. Todellisuushan on aivan jotain muuta...Olen tullut siihen tulokseen että riikka saa puhua...se on sairasta ja sen kyllä on tuonut esiinkin varsin hyvin. On se hyvä kun ämmän elämässä ei ole muutta kun minun elämä millä yrittää pönkittää huonoa omaa tuntoaan. Jos arvaatte kenestä kirjoitin niin kannattaa olla varovainen, teistäkin on varmasti "yksityis asioita" liikkeellä. se on sen tapa!!! ja kokemuksesta tiedän että kaikki ei ole totta! se ämmä kun ei tule kenenkään kanssa toimeen ja se on muuten tosi.
meitä on monee junaan....
2
731
Vastaukset
- sen kanssa,
vai mitä. :(
T. The real Playmate of the Yeaaaaaar... :P - kuitenkin sen verran
että oikein tekstiä raapustat papaerille -screenille- hänestä.Mikä sinussa olisi hyväksikäytettävää, oletko erityisen rikas, kaunis, suosittu sosiaalisesti? Nimittäin, itse juuri syyllistyit mollaamiseen.Ehkä riikan kavereita eivät ole ne nauravat henkilöt, mutta hän on silti ystävällinen kaikkia, myös niitä, kohtaan, ja tästä syntynyt väärinkäsitys kaveruudesta.
"Läski" voi merkitä monta asiaa naisen anatomiassa.Jotenkin sun kannattaa unohtaa kadehtia jotain "playmate"ä vaan koska se on vähän isokokoisempi (?) kuin sä.Kuka hyötyy jostain nettimollaamisesta? Mä en ainakaan VÄLITÄ kenestä joku täällä kirjoittaa, itse asiassa voisi kiinnostaa tavata "Riikka"!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962082Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121919Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2471394Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.811041Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402928Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39808- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70724