Valmistalo-osoitteet

esa

16

30183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää

Designtalo rakennetaan "paikan päällä" eli valmistumiseen menee enemmän aikaa. Ei siis rakenneta tehtaassa valmiiksi.

Ainakaan Oravais-taloon ei kuulu perustukset lainkaan mukaan pakettiin, joten ne on ostajan tehtävä tai teetettävä itse. Ja perustustapakin on sitten valittavissa sen mukaan, millaiset tontille parhaiten sopivat.

Muita valmistaloja on sitten vielä ainakin Vaajatalot, Teijotalot ja Muurametalot.

• osoite!!!

• mm. Jukka- ja Kannustalot

• puhelimessa luvattu
        mm. Jukka- ja Kannustalot kirjoitti:

Kummaltakaan ei ole saatavissa valmistaloja. Kyllpä onkin asiantuntevat ja perehtyneet sivustot.

toimittajan toimesta valmiiksi taloa tehdä.

• kautta
        mm. Jukka- ja Kannustalot kirjoitti:

Kummaltakaan ei ole saatavissa valmistaloja. Kyllpä onkin asiantuntevat ja perehtyneet sivustot.

saa tekijät vaikka valmiiksi asti!

• edes heidän nimellään
        kautta kirjoitti:

saa tekijät vaikka valmiiksi asti!

olevan tarjouksen talon valmiiksi tekemisestä. Vai meneekö normaalin kaavan mukaan että antavat numeron johon voi soittaa ja tehdä itse sopimuksen talon valmiiksi tekemisestä. Silloinhan kyse ei ole mistään valmistalosta - vai mitä ?

• kmr2
        edes heidän nimellään kirjoitti:

olevan tarjouksen talon valmiiksi tekemisestä. Vai meneekö normaalin kaavan mukaan että antavat numeron johon voi soittaa ja tehdä itse sopimuksen talon valmiiksi tekemisestä. Silloinhan kyse ei ole mistään valmistalosta - vai mitä ?

Avainkodit näyttävät ainakin tosi hyviltä valmiskodeilta, erityisesti olen ihastunut malliston eteisiin jotka ovat yllättävän tilavia.

• löytyynimittäin

• rouvak

Muutimme juuri viime viikolla omaan Teijotaloomme. Kaikki on mennyt vaivattomasti, ja palvelu on ehdottoman hyvää. Mitään valittamista ei ole.

• Vastaava mest.

Kannattaa tutustua noihin Helmitaloihin jos hakee tavallista perustaloa, hinta/laatusuhde paikallaan, rakentamisen laatu hyvä.

• paskahousu

Vitun vastaavat mestarit lopettakaa jo tuo oman paskatalon puffaus!

• listaan

• 12345jhk

www.roosterikoti.fi
      Toimittaa talopaketteja muuttovalmiiksi asti loppusiivouksin, tietääkseni ainoa markkinoilla jolla on kolmen vuoden takuu. Tosi yksilölliset ratkaisut, voi tehdä paketin myös omien piirrustusten pohjalta. Myy Mittava Kodin mallistoa myös.

• mkiujn

valmistalotuotantoa sielläkin on aika paljon

• juoruja on

Niin villiä legendaa liikenteessä tuosta firmasta että ei tiedä uskaltaako edes uskoa...

• asdasdasdasasdasd

Oravaistalossa ainakin on puurakenteinen rossipohja. Sen alle pitää tehdä perustukset itse tai käsittääkseni heiltä saa nykyään perustuksetkin, mutta ei välttämättä halvalla.

Mutta hyvin on meidän talo toiminut - myös se rossipohja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      45
      5851
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      48
      5356
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3728
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3675
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      96
      3376
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3136
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2894
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      58