Valmistalo-osoitteet

esa

16

30180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää

Designtalo rakennetaan "paikan päällä" eli valmistumiseen menee enemmän aikaa. Ei siis rakenneta tehtaassa valmiiksi.

Ainakaan Oravais-taloon ei kuulu perustukset lainkaan mukaan pakettiin, joten ne on ostajan tehtävä tai teetettävä itse. Ja perustustapakin on sitten valittavissa sen mukaan, millaiset tontille parhaiten sopivat.

Muita valmistaloja on sitten vielä ainakin Vaajatalot, Teijotalot ja Muurametalot.

• osoite!!!

• mm. Jukka- ja Kannustalot

• puhelimessa luvattu
        mm. Jukka- ja Kannustalot kirjoitti:

Kummaltakaan ei ole saatavissa valmistaloja. Kyllpä onkin asiantuntevat ja perehtyneet sivustot.

toimittajan toimesta valmiiksi taloa tehdä.

• kautta
        mm. Jukka- ja Kannustalot kirjoitti:

Kummaltakaan ei ole saatavissa valmistaloja. Kyllpä onkin asiantuntevat ja perehtyneet sivustot.

saa tekijät vaikka valmiiksi asti!

• edes heidän nimellään
        kautta kirjoitti:

saa tekijät vaikka valmiiksi asti!

olevan tarjouksen talon valmiiksi tekemisestä. Vai meneekö normaalin kaavan mukaan että antavat numeron johon voi soittaa ja tehdä itse sopimuksen talon valmiiksi tekemisestä. Silloinhan kyse ei ole mistään valmistalosta - vai mitä ?

• kmr2
        edes heidän nimellään kirjoitti:

olevan tarjouksen talon valmiiksi tekemisestä. Vai meneekö normaalin kaavan mukaan että antavat numeron johon voi soittaa ja tehdä itse sopimuksen talon valmiiksi tekemisestä. Silloinhan kyse ei ole mistään valmistalosta - vai mitä ?

Avainkodit näyttävät ainakin tosi hyviltä valmiskodeilta, erityisesti olen ihastunut malliston eteisiin jotka ovat yllättävän tilavia.

• löytyynimittäin

• rouvak

Muutimme juuri viime viikolla omaan Teijotaloomme. Kaikki on mennyt vaivattomasti, ja palvelu on ehdottoman hyvää. Mitään valittamista ei ole.

• Vastaava mest.

Kannattaa tutustua noihin Helmitaloihin jos hakee tavallista perustaloa, hinta/laatusuhde paikallaan, rakentamisen laatu hyvä.

• paskahousu

Vitun vastaavat mestarit lopettakaa jo tuo oman paskatalon puffaus!

• listaan

• 12345jhk

www.roosterikoti.fi
      Toimittaa talopaketteja muuttovalmiiksi asti loppusiivouksin, tietääkseni ainoa markkinoilla jolla on kolmen vuoden takuu. Tosi yksilölliset ratkaisut, voi tehdä paketin myös omien piirrustusten pohjalta. Myy Mittava Kodin mallistoa myös.

• mkiujn

valmistalotuotantoa sielläkin on aika paljon

• juoruja on

Niin villiä legendaa liikenteessä tuosta firmasta että ei tiedä uskaltaako edes uskoa...

• asdasdasdasasdasd

Oravaistalossa ainakin on puurakenteinen rossipohja. Sen alle pitää tehdä perustukset itse tai käsittääkseni heiltä saa nykyään perustuksetkin, mutta ei välttämättä halvalla.

Mutta hyvin on meidän talo toiminut - myös se rossipohja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1576
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1413
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1279
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1259
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      972
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      177
      865
    Aihe