Gone With The Sin-Video

shadow

Videosta,että kenen haudale Ville vie kukkia??
Sen verran sain selvää,että siinä lukee jotain 'joku runo kai,en enää muista sitä,ja sit siinä on:22.11.-76 ja:22.11.-81.
Syntymäpäivähän-ja vuosi on sama ku villellä,ja kuolemapäivä on kans sama ku V.Valon synttärit......

11

2090

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fan

En nyt lyö lukkoon, mutta katsoisin et siinä lukee jotaikuinkin: From the pool of life, into the sings of peace. tjtn. En sen "tarinaa" tiedä..

• -Ska-

Siinä taitaa lukea: From the pool of life, into the ponds of peace. "Tarina" löytyy ehkä Synnin viemästä..ainakin oon sen joskus kuullut, vaikka en kunnolla muista..

• shadow
        -Ska- kirjoitti:

Siinä taitaa lukea: From the pool of life, into the ponds of peace. "Tarina" löytyy ehkä Synnin viemästä..ainakin oon sen joskus kuullut, vaikka en kunnolla muista..

Et siin lukee:From the pool of life, into the ponds of peace,tai jotain sinneppäin,muttietääkö joku et kenen hauta se on???

• Fan

Tos piti lukee songs, ja sekin oli väärin XD

• jepulis

Gone with the sin on eritiäin kaunis biisi. Videoa en koskaan ole nähnyt ja olisin erittäin kiitollinen jos joku tietäisi ja viitsisi kertoa onko tuota mahdollista katsoa jossain netissä? mahdollisesti HIMin sivuilla?

• Poisongirl666

www.youtube.com ja hakusanaksi gone with the sin. Sieltä tulee livejä (

• lily

Hautakivessähän on heartagram ja Villen synttärit ja kaikkea muuta, niin mielestäni se ei kyllä ole kenenkään oikea hauta, vaan ihan pelkkä "lavaste".

• shadow

Se tuli kyllä itsellekki mieleen,mut tuol him666,(tai joku sellane)Kohdassa videot,oli jotai:Ville kävelee ja ennen loppua sinä voit nähda pienen heartagramin minne 'Jack Daniels' on haudattu....
        Mut jos se oli vaan lavaste...,Eihän sitä tiedä...!:)

• Nemi
        shadow kirjoitti:

Se tuli kyllä itsellekki mieleen,mut tuol him666,(tai joku sellane)Kohdassa videot,oli jotai:Ville kävelee ja ennen loppua sinä voit nähda pienen heartagramin minne 'Jack Daniels' on haudattu....
        Mut jos se oli vaan lavaste...,Eihän sitä tiedä...!:)

Minä olen joskus useampi kuukausi sitten lukenut tuon Juho Juntusen kirjoittaman "HIM-Synnin viemää" ihan kannesta kanteen, ja muistaakseni se hautakivi on pelkkä lavaste, ja minä tiedän myös minkä takia siihen on laitettu se teksti, tai siis tiedän mistä se on peräisin.=)

• Selvä.
        Nemi kirjoitti:

Minä olen joskus useampi kuukausi sitten lukenut tuon Juho Juntusen kirjoittaman "HIM-Synnin viemää" ihan kannesta kanteen, ja muistaakseni se hautakivi on pelkkä lavaste, ja minä tiedän myös minkä takia siihen on laitettu se teksti, tai siis tiedän mistä se on peräisin.=)

sitten vois kertoo?

• Kullimaistuusinapille

Ken tietää mitä merkitsee. Hän on sinetöinyt kohtalonsa. Tai sit vv kuoli oikeest 81- ja tuo on joku huijari! xDDDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      83
      7121
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      27
      7079
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      117
      6205
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5414
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5248
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5225
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5118
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4605
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      19
      3485
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3400
    Aihe