Gone With The Sin-Video

shadow

Videosta,että kenen haudale Ville vie kukkia??
Sen verran sain selvää,että siinä lukee jotain 'joku runo kai,en enää muista sitä,ja sit siinä on:22.11.-76 ja:22.11.-81.
Syntymäpäivähän-ja vuosi on sama ku villellä,ja kuolemapäivä on kans sama ku V.Valon synttärit......

11

2220

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fan

En nyt lyö lukkoon, mutta katsoisin et siinä lukee jotaikuinkin: From the pool of life, into the sings of peace. tjtn. En sen "tarinaa" tiedä..

• -Ska-

Siinä taitaa lukea: From the pool of life, into the ponds of peace. "Tarina" löytyy ehkä Synnin viemästä..ainakin oon sen joskus kuullut, vaikka en kunnolla muista..

• shadow
        -Ska- kirjoitti:

Siinä taitaa lukea: From the pool of life, into the ponds of peace. "Tarina" löytyy ehkä Synnin viemästä..ainakin oon sen joskus kuullut, vaikka en kunnolla muista..

Et siin lukee:From the pool of life, into the ponds of peace,tai jotain sinneppäin,muttietääkö joku et kenen hauta se on???

• Fan

Tos piti lukee songs, ja sekin oli väärin XD

• jepulis

Gone with the sin on eritiäin kaunis biisi. Videoa en koskaan ole nähnyt ja olisin erittäin kiitollinen jos joku tietäisi ja viitsisi kertoa onko tuota mahdollista katsoa jossain netissä? mahdollisesti HIMin sivuilla?

• Poisongirl666

www.youtube.com ja hakusanaksi gone with the sin. Sieltä tulee livejä (

• lily

Hautakivessähän on heartagram ja Villen synttärit ja kaikkea muuta, niin mielestäni se ei kyllä ole kenenkään oikea hauta, vaan ihan pelkkä "lavaste".

• shadow

Se tuli kyllä itsellekki mieleen,mut tuol him666,(tai joku sellane)Kohdassa videot,oli jotai:Ville kävelee ja ennen loppua sinä voit nähda pienen heartagramin minne 'Jack Daniels' on haudattu....
        Mut jos se oli vaan lavaste...,Eihän sitä tiedä...!:)

• Nemi
        shadow kirjoitti:

Se tuli kyllä itsellekki mieleen,mut tuol him666,(tai joku sellane)Kohdassa videot,oli jotai:Ville kävelee ja ennen loppua sinä voit nähda pienen heartagramin minne 'Jack Daniels' on haudattu....
        Mut jos se oli vaan lavaste...,Eihän sitä tiedä...!:)

Minä olen joskus useampi kuukausi sitten lukenut tuon Juho Juntusen kirjoittaman "HIM-Synnin viemää" ihan kannesta kanteen, ja muistaakseni se hautakivi on pelkkä lavaste, ja minä tiedän myös minkä takia siihen on laitettu se teksti, tai siis tiedän mistä se on peräisin.=)

• Selvä.
        Nemi kirjoitti:

Minä olen joskus useampi kuukausi sitten lukenut tuon Juho Juntusen kirjoittaman "HIM-Synnin viemää" ihan kannesta kanteen, ja muistaakseni se hautakivi on pelkkä lavaste, ja minä tiedän myös minkä takia siihen on laitettu se teksti, tai siis tiedän mistä se on peräisin.=)

sitten vois kertoo?

• Kullimaistuusinapille

Ken tietää mitä merkitsee. Hän on sinetöinyt kohtalonsa. Tai sit vv kuoli oikeest 81- ja tuo on joku huijari! xDDDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 122
      1266
    2. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      141
      1199
    3. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      233
      1101
    4. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      61
      1052
    5. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      57
      936
    6. Minä vuonna olet syntynyt?

😊
      Ikävä
      63
      861
    7. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      83
      851
    8. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      63
      633
    9. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      30
      600
    10. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      39
      555
    11. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      530
    12. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      32
      509
    13. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
      Ikävä
      28
      509
    14. Taidan luopua

Sinusta.
      Ikävä
      28
      480
    15. Et siis halua

Kansssani mitään
      Ikävä
      29
      459
    16. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      39
      455
    17. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      24
      427
    18. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      52
      418
    19. Olet komea ja kaikkea

En uskonut kuitenkaan miten laajasti olet kaikkien naisten ihannoinnin kohde. Jälleen kerran. Palsta on hiljainen kun o
      Ikävä
      19
      409
    20. Onko kipuraja

Jo ylitetty?
      Ikävä
      45
      400
    Aihe