Gone With The Sin-Video

shadow

Videosta,että kenen haudale Ville vie kukkia??
Sen verran sain selvää,että siinä lukee jotain 'joku runo kai,en enää muista sitä,ja sit siinä on:22.11.-76 ja:22.11.-81.
Syntymäpäivähän-ja vuosi on sama ku villellä,ja kuolemapäivä on kans sama ku V.Valon synttärit......

11

2058

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fan

En nyt lyö lukkoon, mutta katsoisin et siinä lukee jotaikuinkin: From the pool of life, into the sings of peace. tjtn. En sen "tarinaa" tiedä..

• -Ska-

Siinä taitaa lukea: From the pool of life, into the ponds of peace. "Tarina" löytyy ehkä Synnin viemästä..ainakin oon sen joskus kuullut, vaikka en kunnolla muista..

• shadow
        -Ska- kirjoitti:

Siinä taitaa lukea: From the pool of life, into the ponds of peace. "Tarina" löytyy ehkä Synnin viemästä..ainakin oon sen joskus kuullut, vaikka en kunnolla muista..

Et siin lukee:From the pool of life, into the ponds of peace,tai jotain sinneppäin,muttietääkö joku et kenen hauta se on???

• Fan

Tos piti lukee songs, ja sekin oli väärin XD

• jepulis

Gone with the sin on eritiäin kaunis biisi. Videoa en koskaan ole nähnyt ja olisin erittäin kiitollinen jos joku tietäisi ja viitsisi kertoa onko tuota mahdollista katsoa jossain netissä? mahdollisesti HIMin sivuilla?

• Poisongirl666

www.youtube.com ja hakusanaksi gone with the sin. Sieltä tulee livejä (

• lily

Hautakivessähän on heartagram ja Villen synttärit ja kaikkea muuta, niin mielestäni se ei kyllä ole kenenkään oikea hauta, vaan ihan pelkkä "lavaste".

• shadow

Se tuli kyllä itsellekki mieleen,mut tuol him666,(tai joku sellane)Kohdassa videot,oli jotai:Ville kävelee ja ennen loppua sinä voit nähda pienen heartagramin minne 'Jack Daniels' on haudattu....
        Mut jos se oli vaan lavaste...,Eihän sitä tiedä...!:)

• Nemi
        shadow kirjoitti:

Se tuli kyllä itsellekki mieleen,mut tuol him666,(tai joku sellane)Kohdassa videot,oli jotai:Ville kävelee ja ennen loppua sinä voit nähda pienen heartagramin minne 'Jack Daniels' on haudattu....
        Mut jos se oli vaan lavaste...,Eihän sitä tiedä...!:)

Minä olen joskus useampi kuukausi sitten lukenut tuon Juho Juntusen kirjoittaman "HIM-Synnin viemää" ihan kannesta kanteen, ja muistaakseni se hautakivi on pelkkä lavaste, ja minä tiedän myös minkä takia siihen on laitettu se teksti, tai siis tiedän mistä se on peräisin.=)

• Selvä.
        Nemi kirjoitti:

Minä olen joskus useampi kuukausi sitten lukenut tuon Juho Juntusen kirjoittaman "HIM-Synnin viemää" ihan kannesta kanteen, ja muistaakseni se hautakivi on pelkkä lavaste, ja minä tiedän myös minkä takia siihen on laitettu se teksti, tai siis tiedän mistä se on peräisin.=)

sitten vois kertoo?

• Kullimaistuusinapille

Ken tietää mitä merkitsee. Hän on sinetöinyt kohtalonsa. Tai sit vv kuoli oikeest 81- ja tuo on joku huijari! xDDDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7229
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3821
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3420
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2562
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2366
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2352
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2246
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2149
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1878
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1809
    Aihe