Hääpäivänä

Rouva X

Olin menossa naimisiin poikaystäväni kanssa ja häitä edeltävänä viikonloppuna vietimme aikaa hyvien ystäviemme kanssa juoden.Mukana menossa oli myös isosiskoni ja tämän mahdottoman komea ja rikollinen avopuoliso, Mika.Mika on...hieman petollista ja manipuloivaa tyyppiä ja sisareni sen myös tietää jossakin määrin.Hän on siis todellinen pelimies, hän saa tuntemaan naisen kuin naisen, että tämä on ehdottoman kiinnostunut juuri siitä, mistä SINÄ puhut.Hänellä on myös pahana tapana kaivella ihmisiltä heidän salaisuuksiaan ja käyttää näitä tietoja sitten hyväkseen, eli ihmisenä Mika ei taatusti ole kaikkein moraalisin.Minusta hänellä ei ollut tietenkään mitään salaisuutta, koska mitään häntä hyödyttävää tietoa minulla ei edes ollut.Illalla ajauduin keskusteluun Mikan kanssa siitä, kuinka minua hirvitti ajatus sitoutua harrastamaan seksiä loppuelämä saman ihmisen kanssa.Olin todella humalassa, muuten en olisi tällaista keskustelua käynyt ainakaan Mikan kanssa...Jossakin vaiheessa huomasin, että välillemme oli syntynyt jännite,olimme siirtyneet puhumaan ihan liian henkilökohtaisista asioista.Mitä ihmettä minä kerroin hänelle kuinka pidän sängyssä rajummista otteista ja kiihotun siitä että niskaani suudellaan ja näykitään?? Mika oli samaa mieltä ja kertoi kuinka tahtoi harrastaa seksiä enemmän takaapäin, jonka minä taas tunnustin olevan lempiasentoni.Naureskellen Mika sanoi, että mehän olisimme täydellinen pari ja kietoi kätensä hiuksiini ja nykäisi pääni rajusti taaksepäin ja antoi huulilleni pienen viattoman suukon.Tiedättehän tunteen, kun huulia alkaa kihelmöidä ja koko vartalo jännittyy ja tuntee sen vierellä olevan 100%...Mikan vielä hymyillessä oma hengitykseni takelteli ja päässäni kohisi himo saada naida tätä miestä.Nostin käteni tämän käsivarren iholle ja aika tuntui seisovan.Pian Mika huomasi kuinka kiihoittunut olin eikä aika ollut enää ainoa joka seisoi...Silloin vasta ymmärsin mitä olin tekemässä.Hermostuneesti naurahdin ja keksin tekosyyn jolla poistua tästä omituisesta ja silti niin kiihottavasta tilanteesta.Loppuillan vietin tiiviisti mieheni kyljessä täysin ajatuksissani ja aina katseeni kohdatessa Mikan tämä hymyili minulle pirullisen tietävästi.Nyt hänellä oli minun salaisuuteni.

Hääpäivän koittaessa olin todella hermostunut.Olin juonut jo monta lasia shamppanjaa kun valmistauduin tulevaan.Olin pukenut päälleni jo ostamani valkoisen silkkisen korsetin, joka nosti suuria rintojani ja pienensi entisestään tiukkaa vatsaani.Katselin itseäni peilistä tyytyväisenä, ihoni oli ruskettunut ja kimmoisa, pakarani näyttivät stringeissä ja sukkanauhoissa todella hyviltä.Näytin todella pantavalta morsiamelta! Hiukseni oltiin jo laitettu upealle nutturalle ja huntuni oli kiinnitetty siihen.Oveen koputettiin ja nykäisin päälleni aamutakin juuri ennen kuin siskoni ja Mika tuli huoneeseen.Sisareni kertoi heti, että hänen täytyi lähteä hakemaan unohtunutta pukuani kotoaan, mutta en saisi hätäillä, hän ehtisi ajoissa takaisin.Helvetti mikä tuuri, tuntui että saan kohtauksen ja hörppäsin pitkän kulauksen suoraan pullosta.Sisareni komensi Mikan jäämään seuraani ja tekemään mitä vaan, että olisin tyytyväinen.Istuin peilipöydän edessä tuolilla ja join kovaa vauhtia suoraan pullosta.Kirosin mielessäni ja pidättelin kyyneleitä, enkä ajatellut Mikaa lainkaan.Tämä kaikessa hiljaisuudessa siirtyi taakseni ja laski kätensä jännittyneille hartioille ja alkoi hieromaan niskojani.En jaksanut välittää tästä lainkaan vaan halusin vain murjottaa puvun unohdusta.Join aina vaan kovenevaan tahtiin ja tunsin kuinka juoma alkoi jo vaikuttaa päässäni ja rentouduin hieman.Olin sulkenut silmäni pidätellessäni kyyneleitä ja kun avasin silmäni, huomasin katsovani peilin kautta Mikan tummiin silmiin.Hänen katse oli omituinen, kunnes tajusin että kylpytakkini paljasti kovin anteliaasti rintani ja Mikan kädet työskentelivät kovin lähellä niitä.Tuijotimme toisiamme ja yhdessä näytimme hyvältä, hän mustassa puvussaan, minä huntu päässä laitettuna.Mikä lie napsahti päässäni, kun häntä silmiin tuijottaen avasin kylpytakkini levälleen paljastaen ohuen silkin peittämät rintani.Mika alkoi hieromaan rintojani ja tuijotin tämän käsien työskentelyä lumoutuneesti peilin kautta.Mika laskeutui suutelemaan niskaani ja näykkimään sitä, jolloin henkäisin nautinnosta.Kallistin päätäni samalla kun tunsin Mikan toisen käden laskeutuvan alaspäin.Pian käsi saavutti lämpimän silkin peittämän pilluni jota Mika hellästi kosketteli kankaan läpi.Tunsin kuinka aloin kostumaan ja nännini töröttivät korsetissani kovina.Päässäni humisi alkoholi ja himo ja nautin tilanteesta täysin siemauksin.Pian Mika suoristautui ja meni laittamaan oven lukkoon.Sinä pienenä hetkenä tulin ajatelleeksi kuinka kamala ihminen olin, hääpäivänäni siskoni miehen kanssa! Oli aika lopettaa tilanne ja sanoinkin tämän Mikalle, mutta Mika vain käveli suoraan paikalleni,repäisi minut pystyyn ja suuteli rajusti suulle.Hän kovakouraisesti puserteli rintojani ja pakaroitani ja tunsin kuinka kastuin edelleen.Tilanne oli kamala ja silti niin äärimmäisen kiihottava.Hän taivutti minut pienelle sohvalle kontilleen eikä välittänyt vastaväitteistäni.Nyt tunsin jo olevani täysin hullu enkä halunnut tilanteen menevän näin pitkälle.Sanoin kertoni kaikille, jos hän koskisi enää minuun, mutta Mika vain nauroi ilkeästi." Tätähän sinä olet aina halunnut ja nyt saat kullia oikein kunnolla.Kenenkään ei koskaan tarvi tietää millainen pikku lumppu sinä olet, kun viettelet minut hääpäivänäsi."Olin sanaton, miten tässä näin kävi? Mika vain avasi housunsa ja kaivoi esiin täysillä seisovan kyrpänsä. Se oli paljon isompi kuin mieheni kyrpä ja vatsassani kouraisi himo tai pelko.Kontillani sohvalla yritin päästä pois tilanteesta, mutta Mika piti tiukasti lanteitani kiinni ja tunsin kuinka tämä venytti alushousujen silkkistä kaistaletta pois tieltään ja pian tämä survaisikin kyrpänsä syvälle sisääni.Henkäisin lujaan ja silmäni tuntuivat pullistuvan päästäni, niin syvälle hän tuli.Se tuntui niin hyvälle, että en voinut sille mitään että uikutin.Mika repäisi hiuksistani päätäni taaksepäin ja käski olemaan hiljaa."Vitun narttu, tiesinhän minä, että tätä sä vaan haluat" hän sanoi ja painoi menemään.Tunsin kuinka kulli liukui sisääni silkkisen kaistaleen kiristäessä klitoristani.Hän läiski minua pakaroilleni ja hoki kuinka hyvältä perseeni näyttikään.Käännyin katsomaan sivulleni ja näin meidät molemmat peilin kautta häätamineissa, Mikan panemassa minua täysillä takaapäin kamerakännykkä kädessään, käsi perseelläni.Tunsin omituisen säväyksen tajutessani, että minusta otetaan valokuvia ja yht´äkkiä tunsin orgasmin räjähtävän sisälläni.Kiljahdin hämmästyneenä siitä kuinka raju se oli ollut ja kuulin hämärästi Mikan sanovan "kohta mä saan sun tiukkaan lämpimään pilluus".Pian tämän kulli alkoikin nytkähdellä ja tämä laski lämpimän spermansa sisääni.Tunsin oloni omituisella tavalla onnelliseksi mutta myös häväistyksi kun Mika veti housut jalkaansa ja sujautti kännykänsä povitaskuunsa.Tajusin miten kamala petokseni oli tulevaa miestäni ja sisartani kohtaan enkä pystynyt nousemaan sohvalta, vaan annoin Mikan katsella minua hääalusvaatteissani perse pystyssä, hänen spermat pillussani."Häämatkalta sä voisitkin tulla käymään mun luona, niin voitaisiin tehdä tää vähän paremmalla ajalla", Mika sanoi hymyillen ja samalla poistuen huoneesta.Ajattelin, että mikä kusipää hullu ja kieltäydyin.Tämä virnisti minulle ovelta ja jatkoi matkaansa.Tunsin oloni nyt yksin jäätyäni ihan kamalaksi, pääni alkoi selvitä shamppanjasta ja himo alkoi väistyä.Mitä vittua olin tehnyt?Päätin etten kertoisi asiasta kenellekkään koskaan, enkä tekisi sitä toiste.Mieleni muuttui häämatkalla kun sain viestin Mikalta, jossa luki : Hauskaa häämatkaa teille molemmille ja nähdään kun tulette takaisin."Viestissä oli mukana kuva minusta ja hänestä naimassa hääpäivänäni.Nyt ymmärsin, että minulla ei ollut varaa kieltäytyä, nyt hänellä todella oli salaisuuteni.

7

21849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulle,

      tyttö/nainen/mies/rouva x, meiliossaan acer.arouh@
      Haluisin kuulla lisää mitä tuo mies on tehnyt sinulle. Kiinnostaa...

      • fafaaa

        Mielettömän hyvä...Jatka tarinaas tänne.


      • fonzie

        Kerro mitä sen jälkeen tapahtui . Tänne mieluiten kaikille eikä kenenkään mailiosoitteeseen. Mielenkiinnolla odotan.


      • Rouva X
        fonzie kirjoitti:

        Kerro mitä sen jälkeen tapahtui . Tänne mieluiten kaikille eikä kenenkään mailiosoitteeseen. Mielenkiinnolla odotan.

        Jatkoin tota tarinaa, joten se jatko löytyy tältä samalta palstalta, jos kiinnostaa lukea=)


    • hurja!

      Kerro lisää!

    • edfrtghy

      Kirjoita ihmeessä lisää...

    • Mkjgdois

      Just tälläsiä tarinoita täällä pitäiskin olla, kiitos siitä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1868
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1808
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1791
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1125
    Aihe