Huhuja on, että ville valo ja jonna nygren olisivat menossa naimisiin. Pitääkö paikkansa?
Valo naimisiin?!
12
1911
Vastaukset
- him_goddess
..oli juttu iltasanomissa tai iltalehdessä. Otsikkona jotain naimisiin tänä vuonna?! Eli kai se sitten on totta..
- -Ska-
Mahtaa tulla upeet häät :)
- bonnieh
-Ska- kirjoitti:
Mahtaa tulla upeet häät :)
EIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- lily
bonnieh kirjoitti:
EIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Onnellista avioelämää.. Saisi hieman Villen elämä rauhoittua. ;)
- bonnieh
lily kirjoitti:
Onnellista avioelämää.. Saisi hieman Villen elämä rauhoittua. ;)
emmä tiiä.. ei vaa
- bonnieh
bonnieh kirjoitti:
emmä tiiä.. ei vaa
ei ne kumminkaa mee naimisii
- ...
bonnieh kirjoitti:
ei ne kumminkaa mee naimisii
voit pikkutyttö joutua pettymään,koska Ville on varattu luultavasti aika pysyvästi. Tyhmää olla mustasukkainen Jonnan takia.
- potato
... kirjoitti:
voit pikkutyttö joutua pettymään,koska Ville on varattu luultavasti aika pysyvästi. Tyhmää olla mustasukkainen Jonnan takia.
Eikä oo! Jonna on ihan paska! Ps. Oon toientinen bonnieh
- ...
potato kirjoitti:
Tosiaan, todella typerää olla mustasukkainen. Ei meillä "nuoremmilla" ainakaan oo edes mitään mahdollisuuksia Ville suhteen. nauraisi vaan. (ei poisonille vaan bonniehille!)
- lilylazer
potato kirjoitti:
Tai sitten olet vain harvinaisen vajaa. Ihan niin kuin kuuluisi pahkaakaan meille, että millainen Jonna on. Mikäli elättelet ihan tosissasi joitain "Ville rakastaa vain mua" -kuvitelmia, niin kannattanee pikkasen rauhoittua.
- lauruskah
lilylazer kirjoitti:
Tai sitten olet vain harvinaisen vajaa. Ihan niin kuin kuuluisi pahkaakaan meille, että millainen Jonna on. Mikäli elättelet ihan tosissasi joitain "Ville rakastaa vain mua" -kuvitelmia, niin kannattanee pikkasen rauhoittua.
Jeps, faneilla on välillä outojakin kuvitelmia itsestään..^o)
Näitäkin on todella tavattu..
- hipps
onnea vaan heille. kyllä käy jonnaa kateeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418