Kertoisitteko te, joilla kokemusta alkuraskauden menkoista
...että alkoiko vuoto teillä menkkojen alkamispäivänä???
...kuinka pitkään kesti???
...millaista vuotoa???
...oliko menkkakipuja???
Kiitokset kovasti jo etukäteen!!!! =)
Alkuraskaus ja menkat????
7
39815
Vastaukset
- tyttö
"Menkat" alkoivat kutakuinkin normaaliin aikaan, kestivät hädin tuskin kolme päivää (normaalisti 5).
Mitään tavanomaisia menkkakipuja ei ollut, ovat yleensä hirvittävät. Jos ihan oikein muistan, ei ollut minkäänlaisia kipuja, ehkä vähän jomotusta. Vuoto ei ollut menkkamaisen limaista vaan juoksevaa ja ohutta.
Yksilöllistähän varmasti tämäkin on :) Näin kuitenkin minulla kahdessa raskaudessa. Kummallakin kerralla kuvittelin valemenkat oikeiksi ja kun tajusin olevani raskaana, mentiinkin jo viikkoa 12.- mami05
...sinulle vastauksesta!!
Lisääkin kokemuksia mielellään kuulisin =)
Minulla nimittäin alkoivat kuukautiset eilen, vaikka luulin olevani raskaana oireista päätellen, samat kuin ensimmäisessä raskaudessa.
Mutta menkat siis alkoivat ja eilen oli ihan vetistä vuotoa, punaista kyllä, mutta vetisen väristä. Ei mitään hyytymiä eikä muuta. Tänään sitten muuttui kunnolla punaiseksi vuodoksi, mutta edelleenkään ei hyytymiä...kummastuttaa, kun yleensä kaksi ensimmäistä vuotopäivää ovat rankimmat!
Mutta minulla oli kyllä eilen kovia kipuja, kuten yleensäkin menkkojen aikaan...siitä tämä epävarmuus nyt sitten johtuukin, kun en viitsisi heti testiäkään tehdä! Kiinnostaisikin tietää, että onko kivut yleensä poissa jos menkat alkuraskaudessa...???
Ja ensimmäistä kiertoahan tässä "kakkosvauva"-projektissa =D vasta mennään, mutta niinpä se esikoinenkin tärppäs ekasta kierrosta...haluaisin vain jollain tavalla varmuuden, että kummasta kyse, kuukautisista vai raskaudesta. Tiedän, että se selviää viimeistään testillä, mutta mielenkiinnosta kuitenkin kokemuksia kuulisin! =)
Ja paljonhan tietty tuon vuodon pituus kertoo, kun minulla aina ollut 5pv vuoto, että jos lyhyempi, niin ei muuta ku testiä tekemään...ja tietty voisihan sen tehdä ehkä ihan vain mielenrauhan saamiseksi joka tapauksessa menkkojen päätyttyä. - nanni1986
siis jos on valemenkat tuleeko hyytymiä? meinaan mulla alkoi menkat 11pvää myöhässä ja oli aika pientä vuotoa ja kesti sellasen 3 päivää (normaalisti on älyttömän kivuliaat, hirveet vuodot ja kestää 4-5 päivää)kuinka mahollista on olla raskaana vaikka olisi menkat tullut...meinaan joitain oireita on ollu ja vaikka testin on tehnyt ei ole näyttänyt, olisiko se niin alussa että se ei.... *ihmettelee...*
- "samassa tilanteessa...
Hei!
Minun tilanteeni siis on tämä:
Menkat alkoivat tänään, ihan ajallaan. Pientä jomotusta oli eilen aamulla ja luulinkin niiden jo alkavan. Mutta se minua kummastuttaa, että nyt on alaselkä kipeä! Ei minulla ennen ole alaselkää näin jomotellut kun menkat alkaneet!! En ymmärrä miksi koskee selän puolelle, kun normaalistihan sen pitäisi koskea alavatsaan (ainakin siis minulla!)
Outoa! Ja sekin oli outoa kun menkkani alkaa, niin ne on ekan päivän semmoista rusehtavan punertavaa enimmäkseen ja vuoto ei ole kovin runsasta. No, nyt menkat on ihan kirkkaan pun. ja todella vetistä. En todellakaan tiedä miksi. Testeillähän saisi selville, mutta odotan kyllä vielä muutaman päivän ja katselen mihin suuntaan tämä tästä menee!
kertokaahan muutkin millaisia kokemuksia tämän kaltaisista asioista!- nanny
Eli minulla alkoi menkat juuri sinä päivänä kun kun niiden "pitikin" alkaa, aluksi tuli aivan kirkkaanpunaista "vettä" vain pissalla käydessä. Nyt edelleen tulee (toinen päivä) verta vain pissatessa, mutta väri muuttunut mustan punaiseksi ja joukossa ihan pienen pieniä hyytymiä..
Lähinnä sitä mietin, että voisiko keskenmeno olla kyseessä, vaikka vuoto alkoikin "menkkapäivänä"..
Kun eikös keskenmeno "ala" vasta muutama päivää myöhässä oletetuista kuukautisista??
- mami05
Mulla loppuivat menkat eilen ja tein testin niin nega tuli.
Ihan kyllä hyvä näin. Eipähän tarvitse huolia, että onko kaikki ok, kun mulla ei ekassa raskaudessa mitään tuollaista vuotoa ollut...
Nyt ei muuta ku uutta kiertoa peliin!! =D Eiköhän se kohta tärppää...- mami05
Menkat alkoivat tänään, vaikka olin aivan varma, että tästä kierrosta tärppää =(
Kyllä on taas mieli maassa =/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t643950- 332301
- 402174
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171731Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401572Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251502- 801467
- 1411206
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221153Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901125