tuli kakkoselta muistaakseni. näin kaks kertaa.
ekalla kerralla siinä oli siili joka oli puhtaus intoilija, sillä tarttu lehti piikkeihin jne. lopulta se poisti lehdet kaktuksella.
toisella kerralla siinä oli kirahvi joka pudotti kuun taivaalta ja yritti laittaa sitä takaisin. oli ihan sairaan hyvä. äsken pulpahti mieleeni nimi viidakko jytä mutta ei se tainnu se olla. tietääkö joku?
ohjelmassa ei ollut puhetta ja se oli lyhyt ehkä 10 min.
mikä?siili ja kirahvi. ei puhetta!
6
941
Vastaukset
- icy trix
jos se oli tehty kokonaan tietsikalla ja kirahvi tiputti kuun taivaalta se on viidakkojytä
- Kratti
Jungle Beat on alkuperäinen nimi. Osia on kai tehty 13 tai ainakin DVD:llä on. En tiedä montako Yle esitti, mutta itse näin muistaakseni neljä.
Itselle oli yllätys, että se on Zimbabwelainen animaatio. Yhtään TV-ohjelmaa Afrikasta en ole nähnyt aikaisemmin ja tämä oli positiivinen yllätys. Kratti kirjoitti:
Jungle Beat on alkuperäinen nimi. Osia on kai tehty 13 tai ainakin DVD:llä on. En tiedä montako Yle esitti, mutta itse näin muistaakseni neljä.
Itselle oli yllätys, että se on Zimbabwelainen animaatio. Yhtään TV-ohjelmaa Afrikasta en ole nähnyt aikaisemmin ja tämä oli positiivinen yllätys.En kyllä nauranu.... Mutta näytti ihan kivalta....
- pikku-likka
half-mouse kirjoitti:
En kyllä nauranu.... Mutta näytti ihan kivalta....
joo olen samaa mieltä ei ne oikee naurata mutta onhan siinä ainakin ajan vietettä eikä helposti tylsisty niihin on ne joskus sellasia ne jaksot että vähän väliä kikattelenkin oikeen on se silti todella huvittava ohjelma ainakin minun mielestäni
- muuh
en tiennytkään että se on zimbabwelainen! mielenkiintoista. kiitos kiitos :)
- Mjvl
Mistä noita vois saada?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871633
- 771273
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1761217Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55952Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46901- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9823- 46822
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35789