Olemme perhe, joka telttailee milloin missäkin. Yleensä läntisen Uudenmaan rannikolla tai saarissa, mutta myös muualla Suomessa. Emme tupakoi tai ryyppää, eikä meillä ole lemmikkieläimiä. Luonnossa oleilemme vain siksi, että se rauhoittaa mieltä ja pääsemme irti kaupungin keinotekoisuudesta.
Perheen kesken on mukavaa oleilla, mutta joskus olisi kiva tehdä retkiä tai pystyttää pidempiaikainenkin leiri pienellä porukalla. Mukaan sopii niin perheet, parit kuin yksinkulkijatkin.
Telttailevia perheitä
kaaret hukassa
1
403
Vastaukset
- oossoo
Mukavaa, jos ilmoitat mulle milloinko ja missä niin voi olla että mekon tulemme. Meillä on vene ja olemme 5 henk perhe jolla on pikkulapsia.
Kyllä juodaan vähän silloin tällöin.Muuten olemme tavallinen perhe jolla villit lapset:)
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379