Nauttikaa elämästä tässsä ja nyt!!!

Rakastan!!!!

Miksi olla katkera, kade, kireä,näitähän löytyy laatusanoja negatiiviseen katsomukseen. Mut mitallilla on aina se toinenkin puoli! Rakastava, iloinen, sosiaalinen, ystävälinen....Onneksi tähän luetteloon ei mahdu kaikkia positiivisia sanoja. Siis eletään tässä ja nyt. Rakastetaan, pidetään hyvänä, kuiskitaan hellyyksiä, pidetään kädestä, jaetaan kaikki asiat: ANNETAAN ANTEEKSI.
Kaikki teemme virheitä. Onneksi kun ei täydellistä ihmistä ole syntynytkään. Mutta ollaan ja eletään tänään, niin ei tatvitse huomenna sanoa,,että meni se eilinenkin joten kuten. Vaan oli ihan eilinen naurettiin ja pidettiin hauskaa, tehtiin ruokaa ja juotiin,,,rakasteltiin ja nautitiin yhdessäolosta. Eletään!!!!

16

990

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehdään

, rakastellaan vaan.

• Näin teemme

aloitamme keskenämme?

• vaan
        Näin teemme kirjoitti:

aloitamme keskenämme?

, vaikka heti.

• täällä
        vaan kirjoitti:

, vaikka heti.

oikein irstaillaan!:))))

• ei ole
        täällä kirjoitti:

oikein irstaillaan!:))))

kivaa..:)

• variksensaappaat

nyt tuli oikeaa puhetta rakastetaan ensin itseämme siten pystymme rakastamaan muitakin puoliskoa lapsia ystäviä työtä elämää tänään huomenna joka päivä rakastan vaikka kaikki kaatuisi päälle on huolia murheita mutta vain yksi elämä ja se on nyt

• entinen VN

sen taidon. Olen kadottanut kaiken kauniin.
      Minäkin rakastin joskus ja se riistettiin pois.
      Minäkin nauroin ennen, nyt on tilalla vain kyyneleet.
      Olin elämää ja uskoa täynnä joskus, nyt on vain tyhjyys.
      Elämä on liian monesti pettänyt minut.
      En luota enää elämään, ihmisiin enkä itseeni.
      Jäljelle jäi vain epäluulo.
      Päivä kerrallaan odotan................
      Joskus yritin valaa teihin muihinkin uskoa.
      Olen kadottanut uskoni.
      Etsikää te niitä kultareunaisia pilviä, minä
      en enää jaksa.

• Pirre*

opetella olemaan itseriittoisempi, l. ajatella niin ettei sinun onnesi ole vain niistä toisista/sesta riippuvainen..
        Olisikohan se liian vaikeaa opeteltavaksi..:)??

• yrittänyt
        Pirre* kirjoitti:

opetella olemaan itseriittoisempi, l. ajatella niin ettei sinun onnesi ole vain niistä toisista/sesta riippuvainen..
        Olisikohan se liian vaikeaa opeteltavaksi..:)??

mutta ei ole energiaa enää iloita.
        Kun ottaa yhden askeleen eteen, se viekin kaksi askelta taaksepäin.

• yrittänyt kirjoitti:

mutta ei ole energiaa enää iloita.
        Kun ottaa yhden askeleen eteen, se viekin kaksi askelta taaksepäin.

ihan noin toivottomaksi heittäyvvy, yritä vielä löytää uusi ihminen, jos sinä nimittäin sitä toista ihmistä ja rakkautta haluat siihen elämääsi..ei se kuule suremalla mikskkää muutu, pahemmaksi vain..usko minnuu.

Rupea ulkoilemaan, se on hyvä lääke syvänsurruihekkii ja yleensä liikunta; on kuin pääkin kirkastuisi, vai liekö minulla vain niin tuulettuva mallinen pää..:))

Liikunta autta stressiin ja sitäkautta ajatuksetkin muuttuvat myönteisemmiksi..ei heti, mutta anna itsellesi aikaa parantua...mitenkä mie sinnuu lohuttasin..ja auttasin.

Vieläkö sie kirjotat niitä runojasi, ne olivat hyviä.

• paremman puutteessa
        Pirrejuupas kirjoitti:

ihan noin toivottomaksi heittäyvvy, yritä vielä löytää uusi ihminen, jos sinä nimittäin sitä toista ihmistä ja rakkautta haluat siihen elämääsi..ei se kuule suremalla mikskkää muutu, pahemmaksi vain..usko minnuu.

Rupea ulkoilemaan, se on hyvä lääke syvänsurruihekkii ja yleensä liikunta; on kuin pääkin kirkastuisi, vai liekö minulla vain niin tuulettuva mallinen pää..:))

Liikunta autta stressiin ja sitäkautta ajatuksetkin muuttuvat myönteisemmiksi..ei heti, mutta anna itsellesi aikaa parantua...mitenkä mie sinnuu lohuttasin..ja auttasin.

Vieläkö sie kirjotat niitä runojasi, ne olivat hyviä.

vaikka sooloseksiä! Se kuulemma pitää nuorekkaana. En muista kuka filmistarakin sanoin niin. Siis täytyy varmaan uskoa. Itselle on niin helppo olla hyvä!! Mitäs sitä hyvyyttä muilta odottelee.

• seksin ympärille
        paremman puutteessa kirjoitti:

vaikka sooloseksiä! Se kuulemma pitää nuorekkaana. En muista kuka filmistarakin sanoin niin. Siis täytyy varmaan uskoa. Itselle on niin helppo olla hyvä!! Mitäs sitä hyvyyttä muilta odottelee.

kietoudu.
        Elämä on muutakin ja nimenomaan sitä muuta.

• silti sitä ei välttämättä kohtaa.

Ei varmankaan ole(montakaan)henkilöä,joka tahtoisi olla katkera tai muuten pahansuopa ja ainakaan iloton tai vailla nautintoa elämässään.

Silti mieliala ja muu oireilu elämän arjen elämisessä on luisumassa vuosi vuodelta epäsuotuisanpaan suuntaan.

Yhteiskunta on monelle jäsenelleen kasvoton koneisto,joka ei pysty mukautumaan eikä myöskään mukauttamaan asukkaitaan,kuin parhaimillaankin keskivertoja/-arvoja tavoitellen.

Ei myös ole näköpiirissä,että sillä puolen olisi tulossa mitään inhimillisempää tarjolle.

Ehkä tämä tulevaisuuden aina koveneva ja huonompi ennustettavuus ja erilaiset oman elämän koettelemukset saavat ihmiset katkeroitumaan ja puolustautumaan kovin keinoin, jolloin se on juuri kuvauksesi mukaista kanssakäymistä? Kasvottomana anonyymisyyden suojassa annetaan palaa,koska live-elämässä pitää elää kuitenkin enemmän ympäristön mukaan ja olla persoonallaan ottamassa vastaan seuraamukset ja kritiikki,minkä toimillaan saa aikaan.

Olen kyllä tässä pikkuhiljaa kallistumassa siihen suuntaan,että netti on se nykyihmisen purkautumiskeino,varoventtiili, jossa pahaa oloa puretaan niin voimakkaasti,kun kulloinkin tuntee,ja siksi jotenkin "ymmärrän" sen keinona keventää sisintään.

Muuten olen kirjoittajan kanssa elämän ohjeen suhteen aivan yhtä mieltä,mutta halusin silti tuoda'lieventävän' selityksen,miksi juuri näillä palstoilla on kovin paljon kirjoittajia,jotka tahtovat saada pahalle mielelleen hyvitystä, vaikka se on erittäin epämiellyttävää kohteelle,joka saa sen tuntea.

Elämänsä suhteen voi aina tehdä muutoksia,myöskin nautinnollisempaan ja sisältörikkaanpaan suuntaan,oli sitten taloudellinen tai muut olosuhteet ympärillä mitä tahansa.
      Paras tapa saada itselleen hyviä hetkiä,on silloin,kun antaa jollekin toiselle 'hyviä hetkiä', oli hän,'hän' tai vaikkapa 'se'(eläin esim.)kuka tahansa.
      Tietysti jos on rakastava omainen,niin silloin on paljon mahdollista saada,mutta menetyskin on silloin suuri,jos jättää suhteen hoitamatta saati päästää sen vielä syvemmälle, vihaksi,jolloin onkin tehtävä kipeitä henkilökohtaisia muutoksia ja aloitettava ei pelkästään tyhjältä pöydältä,vaan rikotuista palasista korjaamalla.

Sekin on silti mahdollisuus,joka kannatta omalta puolen pyrkiä saattamaan pois mieltä vaivaamasta.

Suvaitsevaisuus ja korrekti käyttäytyminen on niitä ominaisuuksia,joihin kunkin kannattaa panostaa,"silloin on mahdollisimman monen hyvä olla,eikä suotta rasitu kenenkään polla".

Hyvää yötä 'kukkujille'.Tänä yönä alamme uuden päivän hyviä puolia toisille suoden ja kas kummaa saammekin itse paljon sellaista,jota kukin kaipaa;vastakaikua,rakkautta,sekä arvonantoa ihmisenä?

• `kukkuja`

Mitähän taas tuollakin muka olit sanovinasi....

• maailma rakastaa rakastuneita, ja onneksi siihen omaan kumppaniinkin voi rakastua aina välillä ihan uudelleen - jos oikein hyvin käy ja eikä itse heittäydy vaan odottelemaan valmista.

Kaikilla ei vaan ole sitä ihan omaa rakasta aina vieressä. Ohjeesi kelpaa kuitenkin aina.

"Rakastaminen ei edellytä rakastettuna olemista.
      Kun oppii itse rakastamaan, rakkauden mahdollisuudet moninkertaistuvat."

Muistan myös joskus kirjoittaneeni lapseni ystävä-kirjan viimeiselle aukeamalle, että haluan isona tulla "vanhaksi, kiltiksi mummoksi, joka poimii onnenpipanoita". - Tavoitteeni alkaa luultavasti pikkuhiljaa lähestyä, vaikka varsinaisesta mummoksi tulosta en tiedä.

• Ei muuksi muuttunut ajatus.
      Kun kerran sen lausuin!
      Lausun myös nyt!
      Voiko olla ihanampaa?
      Rakastaa ja vain saada rakastaa!
      Teitä kaikkia ja koko maailmaa!
      Syleilyllä suloisella!
      Sanoilla, ilmeillä ja kaikilla noilla!
      Rakastakaa!
      Margitta edelleenkin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      80
      1542
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      14
      1014
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      912
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      95
      912
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      724
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      140
      680
    7. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      664
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      48
      651
    9. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      641
    10. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      76
      639
    Aihe