Kyhmy kainalossa rv25

Kiia

Suihkussa löytyi yllätys, pikkuriikkinen kyhmy, sormenpään kokoinen ja kainalossa.
Se ei ole kipeä eikä arka, voisiko se olla tavallinen rasvapatti /kuinka tavallisia ne ovat tässä vaiheessa raskautta?
Aion joka tapauksessa kysyä neuvolasta huomenna josko sitä voisi joku katsoa.

9

12438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sijaitsee?

Hei! Olen hoitoalan ihmisiä. Onko patti rasvakudoksessa? Jos on, niin on luultavasti harmiton rasvapatti. Niitä kyllä tulee ja menee. Rauhaset on sit asia erikseen...

• Kiia

Missä se rauhanen sijaitsee?
        tämä kyhny on ihan kainalokuopassa., ehkä 0,5cm ylöspäin

• ihan varma
        Kiia kirjoitti:

Missä se rauhanen sijaitsee?
        tämä kyhny on ihan kainalokuopassa., ehkä 0,5cm ylöspäin

Älä hätäänny mun sanoista, kun en ole edes sitä nähnyt. Mutta jos se on ikäänkuin siinä nahkassa, niin se on silloin rasvakudoksessa. Jos liikutat nahkaa, sen pitäisi tulla mukana. Mutta en ole silti varma. Kyllä oikeat kasvaimet silti kipeätä tekee. Ja kainaloon tulee aika usein rasvapatteja. Kun olet käynyt näyttämässä sitä, niin kirjoitathan tänne mitä sanottiin, joohan?

• .........

Ettei olisi vain imusolmuke?

• sisurii

Voi olla pelkkä finnikin...

Itselläni joskus oli ja pelästyin todella paljon (että onko kasvain), mut se lähti parissa päivässä pois, kun pidin puhtaana.

Muistappa näyttää sitä siellä neuvolassa tänään.

Muillekin, jos löydätte jotain epätavallisen tuntuisia kyhmyjä, niin käykääs vaikka sairaanhoitajalla ensalkuun, älkääkä jääkö päivä/viikko tolkuksi murehtimaan asiaa.

• Mä vaan

Sen olevan joko tali/-tai hikirauhanen,jos kerta ei ole kipeä!
      Itselläni tässä raskaudessa, nyt rv 36, on ollut ja mennyt kainaloissa noita, luullakseni hikirauhasia,kun välillä ei ole ja sitten taas on tullut...Juuri sen kokosia,kun kuvailit.

• Kev82

ekassa raskaudessa kuvailemasi patti kainalossa, se ei ollut kipeä enkä pitänyt sitä hälyyttävänä. Kun sitten poika syntyi ja maito nousi kunnolla rintoihin, huomasin samalla kainalo rauhasen suurentuneen. Kummastuksekseni siitä tuli puristaessa maitoa, eli minun kainalossani olikin maitorauhanen:) Neuvolassa sanoivat, olevan ihan yleistä, että maitorauhasia on myös muualla kuin rinnoissa. Mutta ota ihmeessä puheeksi neuvolassa:) Kysyvä ei tieltä eksy! ;)

• Kiia

Sairaanhoitajan mielestä kyseessä oli normaali imurauhasen "turvotus", mikä liittyy joko flunssaan (jota ei ole ollut viimeaikoina) tai raskaushormoneihin.
      Se sanoi, että kyhmy on niin syvällä, että sitä se luultavimmin on.
      Jos se ei parin viikon päästä katoa, niin sitten lähdetään tutkimaan enemmän.

• Jaanamo

Huomasin kanssa kipeän patin kainalossani pari kolme päivää sitten, ja rinnat ovat myös erittäin kipeät. Hyvä jos sinullakin selvisi, taidankin tästä kipittää terveydenhoitajan luo :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3208
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2791
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1790
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe