Nyt kerron teille lapsen suusta kuultu...

Annelie* * *

Perheen kuopus tuli koulusta kotiin tuohtuneena ja hivenen kateellisena ehkä. Häntä kun harmitti ettei heillä ollut yhtään ainoaa eläintä ja jollakin on kaikki mahdolliset elukat.

Hän sanoi äidilleen hiukan masentuneessa sävyssä kuinka Maija oli saanut jälleen uuden kotieläimen..)) Voi surkeus aiattele nyt äiti Maijalla on koira,kissa,kani, marsu ja papukaija. Nyt hän on vielä kaiken tämän eläin maarän lisäksi saanut "lapamadonkin"..?

9

537

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nenu

katseli taivaalle näki siellä helikopterin ja huusi äidille sormipystyssä. Äiti, äiti )) auto on menny rikki!!

• mummon luona

harjasi hiuksia peilin edessä ja totesi:voi,voi kyllä jo alkaa harmaata näkymään hiuksissani!

• pikkuvanha
        mummon luona kirjoitti:

harjasi hiuksia peilin edessä ja totesi:voi,voi kyllä jo alkaa harmaata näkymään hiuksissani!

Keskustelimme mieheni kanssa kannattaisko värjätä hiukset,kun on harmaita,johon otti Jussi 4v osaa sanomalla,että ole mummo harmaa,kun meijän äiti on plomsi.

• hymysuu

Tosi tarina muuten tämäkin, perheessä oli paljon omia kotieläimiä myös,
      isä tuli tallinnasta kotiin ja sanoi muutaman päivän kuluttua vaimolleen
      *toin uusia kotieläimiä*..mutta hankaliapa kotieläimiä isä oli tuonut(satiaisia) sillä lääkekuurin lisäksi alkoi suursiivous..lakanat pesuun.Ja kun kaikki kotieläimet hetkellisesti laskettiin oli niitä 25 näkyvillä:-)

• Muistatteko vielä Uncle Ben's riisimainoksen 70-luvulta. Lapsenhoitajamme oli pudottanut riisipaketin ja riisit levisivät ympäri lattiaa, jolloin 3-vuotiaamme tokaisi: "Onpa pahuksen irtonaista riisiä!"

Pestessäni pihalle nostamaani tuulikaapin kumimattoa Andyllä seiso samainen mainosten uhri hämmästyttävän tarkkaavaisena vieressäni ja kysyi hetken kuluttua pettyneellä äänellä: "Äiti, koska se räjähtää?"

• Annelie* * *

Että on mukavia noi lapset.

• Pirre*

laittanut aikoinaan ylös lasteni mukavia lausahduksia...en muista enää läheskään kaikkia..

Vanhempi tyttäremme opetteli lukemaan itsekseen viisivuotiaana ja tavasi sitten minulle ylpeänä: tee ee, te - äm oo, mo (te-mo) on televisio..ja gröö ön gröön (gröö - öngröön) on Ghrön..(oli pihalla olleen leikkikaverin sukunimi) :))

Jonkun ajan päästä hän tuli, aikuisten kirjan kanssa ja kysyi minulta että lukeeko tässä niin ja niin.. hän oli oppinut lukemaan ilman sen kummempaa opetusta..:))

• Annelie* * *

silmin kuinka tärkeänä pikkuisesi luki sinulle.
        Se on totta, minuakin harmittaa toi, ettei tullut laitettua kaikkia hauskoja kommentteja muistiin.

• Annelie* * *

Kristian 3vuotta söi ruokaansa rauhallisena ajatuksissaan. Yhtäkkiä hänen Iso sisko hyppäsi ylös tuoliltaan kun ampiainen hyrräsi ympärillä. Tytöltä pääsi muutama kirosana siinä riehuessaan ja ajaessaan ampiaista tiehensä. Kristian istui ja katseli siskoaan ja yhtäkkiä sanoi totisella naamalla ei kirota "bammia" ....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1520
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      88
      708
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      578
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      516
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe