Montako Niinistön...

"duunari-ari"

...vaalityöntekijää tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?
- Kaikki,ja silti jää vaihtamatta.Palkkaavat TYÖLÄISEN sen tekemään!

5

1670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heka

Ei se tarkoita että jos äänestää kokoomusta on iso herra. Minä äänestän kokoomusta koska he ovat järkevimpiä.

Demarit eivät halua laskea veroja koska eivät ymmärrä että se voisi vahvistaa taloutta. Lisäksi mitä teet jos työpaikkoja ei ala syntyyn kohta porukkaa alkaa menemään eläkkeelle ja suuria menoja syntyy.

voi voi täytyy sanoa ei se meno voi tälläisenä jatkua. muutoksia täytyy tehdä jotta työpaikkoja alkaa syntyä. Eivätkä työpaikat lisänny entisellä menolla.

• Lordi lardi

Äänestä kokoomusta, mitäs täällä esittelet muille poliittista vakaumustas

• sinäpä sen sanoit

"Palkkaavat TYÖLÄISEN sen tekemään!"

Aivan! Taas yksi työpaikka.

Montako halosen kannattajaa tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?
      -ei yhtään, ei tartte vaihtaa kun sossusta tulevat vaihtamaan ja eikä kannata vaihtaa vaikka maksettais kun sossusta saa rahaa.

• kiitos

Ei ole valitettavasti vitsi, vaan vuosien takainen tositapaus: Äitini kuoli, eikä minulla ollut rahaa hautajaisiin. Kunnan sosiaalitoimisto auttoi. Olen ikuisesti kiitollinen. Nyt saan kansaneläkkeen ja pärjään. Olen 100% invalidi. Ne jotka pitävät sosiaalihuoltoa naurunalaisena, eivät varmaan ole tosi tilanteessa olleetkaan. Silloin on helppoa vinoilla. Sivistysvaltion tuntee siitä että se pitää huolta asukkaistaan, myös meistä heikommista. Uusliberalismi sopii, jos on rikas ja terve.

• oikeudenmukaisuus
        kiitos kirjoitti:

Ei ole valitettavasti vitsi, vaan vuosien takainen tositapaus: Äitini kuoli, eikä minulla ollut rahaa hautajaisiin. Kunnan sosiaalitoimisto auttoi. Olen ikuisesti kiitollinen. Nyt saan kansaneläkkeen ja pärjään. Olen 100% invalidi. Ne jotka pitävät sosiaalihuoltoa naurunalaisena, eivät varmaan ole tosi tilanteessa olleetkaan. Silloin on helppoa vinoilla. Sivistysvaltion tuntee siitä että se pitää huolta asukkaistaan, myös meistä heikommista. Uusliberalismi sopii, jos on rikas ja terve.

Ei voi olla oikein että jotkut rikastuu ja että keskituloiset voivat paremmin kuin koskaan, kun yli satatuhatta palkansaajaa on pantu niin ahtaalle, ettei ilman sossua ja leipäjonoja elä,jakun eläkkeet on pantu naurunalaiseksi vitosen korotuksillaan. Maassa tuulee nyt oikealta, ja e on itsekä kokoomuksen tuuli. Suurpääoman renkejä ovat hyväuskoiset palkansaajat jotka sitä äänestää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      396
      4716
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      149
      2662
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      84
      2255
    4. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      33
      1407
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      43
      1369
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      45
      1356
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      79
      1221
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      147
      1060
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      947
    10. MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."

Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim
      Tv-sarjat
      14
      912
    Aihe