...vaalityöntekijää tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?
- Kaikki,ja silti jää vaihtamatta.Palkkaavat TYÖLÄISEN sen tekemään!
Montako Niinistön...
5
1655
Vastaukset
- heka
Ei se tarkoita että jos äänestää kokoomusta on iso herra. Minä äänestän kokoomusta koska he ovat järkevimpiä.
Demarit eivät halua laskea veroja koska eivät ymmärrä että se voisi vahvistaa taloutta. Lisäksi mitä teet jos työpaikkoja ei ala syntyyn kohta porukkaa alkaa menemään eläkkeelle ja suuria menoja syntyy.
voi voi täytyy sanoa ei se meno voi tälläisenä jatkua. muutoksia täytyy tehdä jotta työpaikkoja alkaa syntyä. Eivätkä työpaikat lisänny entisellä menolla.- Lordi lardi
Äänestä kokoomusta, mitäs täällä esittelet muille poliittista vakaumustas
- sinäpä sen sanoit
"Palkkaavat TYÖLÄISEN sen tekemään!"
Aivan! Taas yksi työpaikka.
Montako halosen kannattajaa tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?
-ei yhtään, ei tartte vaihtaa kun sossusta tulevat vaihtamaan ja eikä kannata vaihtaa vaikka maksettais kun sossusta saa rahaa.- kiitos
Ei ole valitettavasti vitsi, vaan vuosien takainen tositapaus: Äitini kuoli, eikä minulla ollut rahaa hautajaisiin. Kunnan sosiaalitoimisto auttoi. Olen ikuisesti kiitollinen. Nyt saan kansaneläkkeen ja pärjään. Olen 100% invalidi. Ne jotka pitävät sosiaalihuoltoa naurunalaisena, eivät varmaan ole tosi tilanteessa olleetkaan. Silloin on helppoa vinoilla. Sivistysvaltion tuntee siitä että se pitää huolta asukkaistaan, myös meistä heikommista. Uusliberalismi sopii, jos on rikas ja terve.
- oikeudenmukaisuus
kiitos kirjoitti:
Ei ole valitettavasti vitsi, vaan vuosien takainen tositapaus: Äitini kuoli, eikä minulla ollut rahaa hautajaisiin. Kunnan sosiaalitoimisto auttoi. Olen ikuisesti kiitollinen. Nyt saan kansaneläkkeen ja pärjään. Olen 100% invalidi. Ne jotka pitävät sosiaalihuoltoa naurunalaisena, eivät varmaan ole tosi tilanteessa olleetkaan. Silloin on helppoa vinoilla. Sivistysvaltion tuntee siitä että se pitää huolta asukkaistaan, myös meistä heikommista. Uusliberalismi sopii, jos on rikas ja terve.
Ei voi olla oikein että jotkut rikastuu ja että keskituloiset voivat paremmin kuin koskaan, kun yli satatuhatta palkansaajaa on pantu niin ahtaalle, ettei ilman sossua ja leipäjonoja elä,jakun eläkkeet on pantu naurunalaiseksi vitosen korotuksillaan. Maassa tuulee nyt oikealta, ja e on itsekä kokoomuksen tuuli. Suurpääoman renkejä ovat hyväuskoiset palkansaajat jotka sitä äänestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku315079Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova701961HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1131837Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291814Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v61759- 1111700
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p235984- 71921
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.44907Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54853