...vaalityöntekijää tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?
- Kaikki,ja silti jää vaihtamatta.Palkkaavat TYÖLÄISEN sen tekemään!
Montako Niinistön...
5
1622
Vastaukset
- heka
Ei se tarkoita että jos äänestää kokoomusta on iso herra. Minä äänestän kokoomusta koska he ovat järkevimpiä.
Demarit eivät halua laskea veroja koska eivät ymmärrä että se voisi vahvistaa taloutta. Lisäksi mitä teet jos työpaikkoja ei ala syntyyn kohta porukkaa alkaa menemään eläkkeelle ja suuria menoja syntyy.
voi voi täytyy sanoa ei se meno voi tälläisenä jatkua. muutoksia täytyy tehdä jotta työpaikkoja alkaa syntyä. Eivätkä työpaikat lisänny entisellä menolla.- Lordi lardi
Äänestä kokoomusta, mitäs täällä esittelet muille poliittista vakaumustas
- sinäpä sen sanoit
"Palkkaavat TYÖLÄISEN sen tekemään!"
Aivan! Taas yksi työpaikka.
Montako halosen kannattajaa tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?
-ei yhtään, ei tartte vaihtaa kun sossusta tulevat vaihtamaan ja eikä kannata vaihtaa vaikka maksettais kun sossusta saa rahaa.- kiitos
Ei ole valitettavasti vitsi, vaan vuosien takainen tositapaus: Äitini kuoli, eikä minulla ollut rahaa hautajaisiin. Kunnan sosiaalitoimisto auttoi. Olen ikuisesti kiitollinen. Nyt saan kansaneläkkeen ja pärjään. Olen 100% invalidi. Ne jotka pitävät sosiaalihuoltoa naurunalaisena, eivät varmaan ole tosi tilanteessa olleetkaan. Silloin on helppoa vinoilla. Sivistysvaltion tuntee siitä että se pitää huolta asukkaistaan, myös meistä heikommista. Uusliberalismi sopii, jos on rikas ja terve.
- oikeudenmukaisuus
kiitos kirjoitti:
Ei ole valitettavasti vitsi, vaan vuosien takainen tositapaus: Äitini kuoli, eikä minulla ollut rahaa hautajaisiin. Kunnan sosiaalitoimisto auttoi. Olen ikuisesti kiitollinen. Nyt saan kansaneläkkeen ja pärjään. Olen 100% invalidi. Ne jotka pitävät sosiaalihuoltoa naurunalaisena, eivät varmaan ole tosi tilanteessa olleetkaan. Silloin on helppoa vinoilla. Sivistysvaltion tuntee siitä että se pitää huolta asukkaistaan, myös meistä heikommista. Uusliberalismi sopii, jos on rikas ja terve.
Ei voi olla oikein että jotkut rikastuu ja että keskituloiset voivat paremmin kuin koskaan, kun yli satatuhatta palkansaajaa on pantu niin ahtaalle, ettei ilman sossua ja leipäjonoja elä,jakun eläkkeet on pantu naurunalaiseksi vitosen korotuksillaan. Maassa tuulee nyt oikealta, ja e on itsekä kokoomuksen tuuli. Suurpääoman renkejä ovat hyväuskoiset palkansaajat jotka sitä äänestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1373737
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e212090Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk851657- 371395
Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3591210Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263161123- 2491119
Hei T.......
Tekisi mieli kovasti laittaa sinulle viestiä, ja pyyttää anteeksi. Tiedät kyllä mistä. Mutta en uskalla, en tiedä Oli72924- 275917
Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k116913