Montako Niinistön...

"duunari-ari"

...vaalityöntekijää tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?
- Kaikki,ja silti jää vaihtamatta.Palkkaavat TYÖLÄISEN sen tekemään!

5

1664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heka

Ei se tarkoita että jos äänestää kokoomusta on iso herra. Minä äänestän kokoomusta koska he ovat järkevimpiä.

Demarit eivät halua laskea veroja koska eivät ymmärrä että se voisi vahvistaa taloutta. Lisäksi mitä teet jos työpaikkoja ei ala syntyyn kohta porukkaa alkaa menemään eläkkeelle ja suuria menoja syntyy.

voi voi täytyy sanoa ei se meno voi tälläisenä jatkua. muutoksia täytyy tehdä jotta työpaikkoja alkaa syntyä. Eivätkä työpaikat lisänny entisellä menolla.

• Lordi lardi

Äänestä kokoomusta, mitäs täällä esittelet muille poliittista vakaumustas

• sinäpä sen sanoit

"Palkkaavat TYÖLÄISEN sen tekemään!"

Aivan! Taas yksi työpaikka.

Montako halosen kannattajaa tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?
      -ei yhtään, ei tartte vaihtaa kun sossusta tulevat vaihtamaan ja eikä kannata vaihtaa vaikka maksettais kun sossusta saa rahaa.

• kiitos

Ei ole valitettavasti vitsi, vaan vuosien takainen tositapaus: Äitini kuoli, eikä minulla ollut rahaa hautajaisiin. Kunnan sosiaalitoimisto auttoi. Olen ikuisesti kiitollinen. Nyt saan kansaneläkkeen ja pärjään. Olen 100% invalidi. Ne jotka pitävät sosiaalihuoltoa naurunalaisena, eivät varmaan ole tosi tilanteessa olleetkaan. Silloin on helppoa vinoilla. Sivistysvaltion tuntee siitä että se pitää huolta asukkaistaan, myös meistä heikommista. Uusliberalismi sopii, jos on rikas ja terve.

• oikeudenmukaisuus
        kiitos kirjoitti:

Ei ole valitettavasti vitsi, vaan vuosien takainen tositapaus: Äitini kuoli, eikä minulla ollut rahaa hautajaisiin. Kunnan sosiaalitoimisto auttoi. Olen ikuisesti kiitollinen. Nyt saan kansaneläkkeen ja pärjään. Olen 100% invalidi. Ne jotka pitävät sosiaalihuoltoa naurunalaisena, eivät varmaan ole tosi tilanteessa olleetkaan. Silloin on helppoa vinoilla. Sivistysvaltion tuntee siitä että se pitää huolta asukkaistaan, myös meistä heikommista. Uusliberalismi sopii, jos on rikas ja terve.

Ei voi olla oikein että jotkut rikastuu ja että keskituloiset voivat paremmin kuin koskaan, kun yli satatuhatta palkansaajaa on pantu niin ahtaalle, ettei ilman sossua ja leipäjonoja elä,jakun eläkkeet on pantu naurunalaiseksi vitosen korotuksillaan. Maassa tuulee nyt oikealta, ja e on itsekä kokoomuksen tuuli. Suurpääoman renkejä ovat hyväuskoiset palkansaajat jotka sitä äänestää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      139
      7648
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      423
      7091
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3623
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      138
      3256
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2784
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      44
      2318
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1926
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1793
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      26
      1566
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1457
    Aihe