26.01.06

aahoohoo

Se siitä nukkumisesta - lyhyeks jäi mut kerkeehän sitä haudassa sitte maata.
Mikähän helekatin hinku mulla on olla hereillä. Silmä ku raottuu yöllä niin mä singahdan ylös niinku vieteripelle laatikosta.

No, ei isompaa hätää. Rupeen suunnittelemaan sutimisia.

Kahvi oli aika hyvää - pitänee ryystää toinen kupillinen.

27

1517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mennä tässä kohtapuolin nukkuun ko pitää herätä jo 12 aikaan, raittiina meinaan tämänkin vuorokauden viettää vaikka on lapsilisä päivä.

    • åpoi

      tasapuolisesti ja nimpparia joonatanille
      yks päivä lisää tipatonna

      • aahoohoo

        Joonatanin päivät, onnea nimimerkille.
        Siinä nimessä on jotaki jyhkeen salaperästä ja mulle tulee siitä nimestä mieleen joku kylän viisas jolta käydään kysymässä neuvoo kiperissä jutuissa. Joonatanilla vois olla harmahtavat pitkät hiukset ja kyömy nenä ja pellavaiset vaatteet. Se tuntee luonnon merkit ja enteet ja mutisee mennessään ku keräilee rohtoja talven varalle.


      • Cettuz!
        aahoohoo kirjoitti:

        Joonatanin päivät, onnea nimimerkille.
        Siinä nimessä on jotaki jyhkeen salaperästä ja mulle tulee siitä nimestä mieleen joku kylän viisas jolta käydään kysymässä neuvoo kiperissä jutuissa. Joonatanilla vois olla harmahtavat pitkät hiukset ja kyömy nenä ja pellavaiset vaatteet. Se tuntee luonnon merkit ja enteet ja mutisee mennessään ku keräilee rohtoja talven varalle.

        jaahas. Mutta minä olen raittiina.


      • aahoohoo
        Cettuz! kirjoitti:

        jaahas. Mutta minä olen raittiina.

        oon raittiina, höh!
        Luuliks et sikana, röh?


    • papio

      Huomenta! Hyvät oli unet. Nyt espressoa kuulaan ja taas puutöihin verstaalle.

      • aahoohoo

        se reikäprojekti kesken?

        Mä oon talvilomalla parasta-aikaa. Sen loman piti olla vasta helmikuussa mut onnistuin laittautumaan hullunkirjoihin pomonki silmissä. Menin nääs yhtenä yönä puol yheks töihin. Muuta ei tarvinnu - se sano et oiskohan viisainta pitää nyt se sun lomas.


      • papio
        aahoohoo kirjoitti:

        se reikäprojekti kesken?

        Mä oon talvilomalla parasta-aikaa. Sen loman piti olla vasta helmikuussa mut onnistuin laittautumaan hullunkirjoihin pomonki silmissä. Menin nääs yhtenä yönä puol yheks töihin. Muuta ei tarvinnu - se sano et oiskohan viisainta pitää nyt se sun lomas.

        Käyn kaveria jeesamassa silloin tällöin. Se reikien poraaaminen on ajan mittaan aika tylsää. Nyt oli sellaista rimojen päihin reikien porailua. Kaksi reikää yhdellä(?) kertaa. Siis stereofoninen pora?


      • Maija

        Voihan suojatyön tekemistä sanoa myös "kaverin auttamiseksi". Viimeksikin "kaveri" tarvitsi 10.000 reikää? Eikö sinusta enää muuhun ole, olethan vasta 51 v. ja ei-alkoholisti, parhaassa työiässä oleva mies? En ole koskaan huomannutkaan että olisit mennyt töihin!!


      • aahoohoo
        papio kirjoitti:

        Käyn kaveria jeesamassa silloin tällöin. Se reikien poraaaminen on ajan mittaan aika tylsää. Nyt oli sellaista rimojen päihin reikien porailua. Kaksi reikää yhdellä(?) kertaa. Siis stereofoninen pora?

        jo tuohon työselostukseen siinä mitassa et olen pakotettu menemään päikkäreille.

        Mullaki on töissä sellanen monitoimi-reijäntekijä. Ekaks se tekee reijän kankaaseen ja samalla tuikkauksella sormenpäähän - äänitehosteet tulee mukaan sillon jos ei oo asiakkaita paikalla.


      • aahoohoo
        Maija kirjoitti:

        Voihan suojatyön tekemistä sanoa myös "kaverin auttamiseksi". Viimeksikin "kaveri" tarvitsi 10.000 reikää? Eikö sinusta enää muuhun ole, olethan vasta 51 v. ja ei-alkoholisti, parhaassa työiässä oleva mies? En ole koskaan huomannutkaan että olisit mennyt töihin!!

        sinua riepoo? Kerro tädille niin yritetään yhessä poistaa sinusta se henkinen kipupiste. Jos se on päässä, niin ongelma on helposti ratkaistavissa:)


      • Maija
        aahoohoo kirjoitti:

        sinua riepoo? Kerro tädille niin yritetään yhessä poistaa sinusta se henkinen kipupiste. Jos se on päässä, niin ongelma on helposti ratkaistavissa:)

        Arja-täti pysyy nyt vaan tästä asiasta erossa, ole kiltti.


      • aahoohoo
        Maija kirjoitti:

        Arja-täti pysyy nyt vaan tästä asiasta erossa, ole kiltti.

        vielä mun kengännumero ja syntymämerkki niin mä tuun käymään kylässä.


      • aahoohoo
        aahoohoo kirjoitti:

        jo tuohon työselostukseen siinä mitassa et olen pakotettu menemään päikkäreille.

        Mullaki on töissä sellanen monitoimi-reijäntekijä. Ekaks se tekee reijän kankaaseen ja samalla tuikkauksella sormenpäähän - äänitehosteet tulee mukaan sillon jos ei oo asiakkaita paikalla.

        millasen painajaispäikkärin näin nii ehän ois menny nukkumaan.
        Kaikki kuitenki on hiivatin uteliaita ja kyseleee nyt , et mitä-mitä-kerro, niin puhelinpainajainen oli taas. Nyt osa puhelinnumeroista oli hieroglyfin näkösiä ja eihän mun puhelimessa semmosia löydy. Tärkee puhelu piti soittaa mut soita nyt ku ei oo kaikkia näppäimiä. Onkohan uudessa nokialaisessakaa.
        Ilo oli herätä.


      • aahoohoo
        Maija kirjoitti:

        Arja-täti pysyy nyt vaan tästä asiasta erossa, ole kiltti.

        kun kerran kiltiks sanoit. Mut mieti nyt, minusta sais joskus hyvän sanaharkkakaverin:)


      • papio
        aahoohoo kirjoitti:

        jo tuohon työselostukseen siinä mitassa et olen pakotettu menemään päikkäreille.

        Mullaki on töissä sellanen monitoimi-reijäntekijä. Ekaks se tekee reijän kankaaseen ja samalla tuikkauksella sormenpäähän - äänitehosteet tulee mukaan sillon jos ei oo asiakkaita paikalla.

        Niin minäkin uuvuin aika nopeasti. Kyllä istumatyö aina tuollaisen paineilmaporan kanssa touhuilun voittaa.


    • "Nimmareitani" en aio alkoholilla pilata.Tänään on tipaton päivä.!

      Lähdenkin tästä harrastamaan jotain pientä tuonne verstaalleni,siellä vierätikin viimme yönä aamu neljään.!Tänään aion lopettaa aiemmin,vaikka samahan mulle on milloin nukun.!

      aahoohoo-lle,enemmänkin vois kyläläiset käydä kyseleen minulta asioita,niin kyläyhteisömme ois varmaakin yhtenäisempi kokonaisuus.!

      Hiiskutti taas tulee lunta ja vaimokin menee iltaan töihin,kukahan nyt kolaa meillä pihan??

      Hauskaa päivänjatkoa kaikille.!!Nyt menen.

      • aahoohoo

        sitä koko pihaa tarvii kolata. Jos tekee vaan sellasen pienen kinttupolun - kapean tien, jolta ei voi vahingossakaa livetä.

        Lavea tiehän me tunnetaan.


      • aahoohoo kirjoitti:

        sitä koko pihaa tarvii kolata. Jos tekee vaan sellasen pienen kinttupolun - kapean tien, jolta ei voi vahingossakaa livetä.

        Lavea tiehän me tunnetaan.

        Vaimosta ku tuntuu että autot täytys saada omalle pihalle,luuliskohan et ku tielle jättäis, niin ohikulkijat uskois niiden olevan naapurein autoja.? Otappa noista naisista selvää.!Varsinkaan noista lappilaisista.

        Seku sano mulleki,et saat olla jus niiku hän sanoo.Eikä oo kuulemma hänkään täyellinen,uupuu kuulemma kaikki heikkouet.!


    • paranoidi

      Tipatta pienenä merkki päivänä. Onnea Joonatan. Kahvia on juotu tänäänkin, tuli myös 7 kk. tipattomuutta tänä päivänä täyteen.

      • Se on hienohomma, kun saa 7 kk raittiutta , ei muutako lisää viinattomia päiviä. Tämäkin päivä taitaa mennä ilman Alkon tuotteita.


      • paranoidi
        Lema kirjoitti:

        Se on hienohomma, kun saa 7 kk raittiutta , ei muutako lisää viinattomia päiviä. Tämäkin päivä taitaa mennä ilman Alkon tuotteita.

        Niin se aika kuluu. Tämä päivä on ollut hyvä päivä, tipattomuuden lisäksi.


      • Multakin, 7 kuukaudesta T:Mika.


    • Mimmuli1

      Pistitpä paremmaksi. Ja minä kun luulin herääväni aikaisin, nimittäin puoli kuudelta.
      Selvänä ollaan edelleen.

    • Systerillä

      piisannut tällekin päivälle. Kuulin äsken niin karmean krapulan kuvauksen, että ei kyllä käy kateeksi - hirvittää.

    • A.Lidl.

      Raiistellaan.

    • Dr. Torvinen.

      Singahtaa 02.26 yöllä pystyyn ja kahvia juomaan. Hmm.. Ymmärtäisihän tuon, jos olisi vuorotyössä, mutta tietääkseni Arja Helena on töissä ompelimossa, vai oliko se räätälissä, joten ei kai niissä ammateissa toimita öisin? Arvelen, että Arja Helenalla on kohtuutonta hermojännitystä, joka ilmenee myös kireytenä, ja ajoin agressiivisuutena hänen kirjoituksissaan.
      Tuon kaltainen olotila on itseään ruokkiva sressikierre, jonka ennuste on huono ilman apua.
      Suosittelenkin Arja Helenalle kääntymistä lääkärin puoleen. Nykyisin on hyviä täsmä-mielialalääkkeitä, jotka osaltaan auttavat alkoholistia hänen elinikäisessä kamppailussaan riippuvuuttaan vastaan. Paras hoitotulos saavutetaan psykoterapialla, jota myös uskon Arja Helenan tarvitsevan ajoittaisten agressiopurkausten hillitsemiseen.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe