kerro lisää epätietoiselle....
kaksonen(n) + oinas(m)
5
1517
Vastaukset
Sain joskus horoskooppikortin, jossa kerrottiin parhaimmat kumppanit kaksoselle..joka siis ite oon:) Mieleen jäi parhaiten maininta "vanhemmasta oinaasta", sillä seurustelin sillon ja seurustelen yhä (5v) mua 7 vuotta vanhemman oinas uroksen kanssa;)
- Oinas puolisona
Minun oinas on minua 4 vuotta nuorempi. Suhde toimii oikein hyvin. Olemme olleet 2,5 vuotta yhdessä. Oinasmies on ehdoton, hiukan mustasukkainen ja tekee kaikkensa oman kumppanin hyvinvoinnin eteen !
Tsemppiä eteenpäin sinulle !
- nuppu
minäkin seurustelen oinas uroon kanssa ja intohimoa on. olen monesti jostain astrologia jutuista lukenut että oinas ja kaksonen on hyvä yhdistelmä. en kyllä oikein usko näihin juttuihin, mutta kai se on ruvettava uskomaan pikkuhiljaa.. :)
- Eveliina
Reilut 5,5 vuotta yhdessä ja erittäin hyvin menee oinasmiehen kanssa. Oinasmieheni ei ole mikään yltiöromanttinen, millaista miestä alunperin hain, mutta näin vuosien varrella olen huomannut, etten sellaista kyllä kaipaisikaan. Rakkauden osoitukset ovat lähinnä molemminpuolisesti toistemme kiusoittelua huumorimielellä, mutta tottakai myös läheisyyttä ja suukottelua. Arjen teoillaan oinasmies myös pyrkii osoittamaan rakkautensa, ei kukkakimpuilla ja lahjoilla.
Miehessäni rakastettavia piirteitä on myös luotettavuus ja suorapuheinen rehellisyys. Suhteemme alkuvaiheessa olin vielä aika herkkä loukkaantumaan noista suorista kommenteista, mutta nyt jo osaan arvostaa sitä, ettei mies turhaan mielistele. Itseluottamus hänellä on myös vahva. On ihanaa, että mieheni osaa arvostaa herkkyyttäni ja muutenkin minua kaksostyttöä omana itsenäni.
- twin77
mulla oli lyhyt ja kiihkeä suhde oinasmieheen... haluan häntä vieläkin... mahdoton unohtaa... eilen se oli samassa ravintolassa! Mitä ihmettä mä teen???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658