140kg

163cm

Mitäs sanotte moisesta? Olisiko oikea paikka ns.kiikku, vai saanko elää tässä täydellisyyttä tavoittelamassa maailmassa? Ja mistä tiedätte, etten ole ihan mukava ja kiva ihminen?

Tätä palstaa lukiessa, olen saanut sen kuvan, että meikäläinen ei sovi katuvkuvaan. Antakaa nyt tulla täyslaidalinen tyhmälle, läskille, joka on laiska ja vain makaa ja syö rasvaisia möyssejä, kuten pizaa, hampurilaisia, makkaraa, mutta ei koske vihanneksiin. Myös suklaa, makeat suklaakeksit, karkit ym. mousset menevät kuin tyhää vain sisuksiin.

Pistäkäkää ivailulukoneenne käyntiin!

15

3173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi voi

se on ihan sun oma valintas mihin elämasi käytät

• Luucika

Vastenmielinen ihminen painosi takia, mutta olisin huolissani terveydestäsi.

Käy ottamassa lääkärissä kokeet, ettei painosi ole tuollainen minkään sairauden takia. Ja jos olet niin sanotusti perusterve, kannattaisi sinun ihan oman terveytesi vuoksi tehdä jotain, koska sydämesi ja verisuonesi eivät kestä painoasi pitkään.

Eli ulkonäön vuoksi laihduttaminen on tapauksessasi toissijaista ja sinuna kiinnittäisin huomiota omaan hyvään oloon ja jaksamiseen.
      Painoa sinulla on sen verran reippaasti, että älä sorru mihinkään ihmedieetteihin, vaan neuvottele lääkärin ja ravitsemusterapeutin kanssa asiasta.

Itse olen 159 cm pitkä ja painan 66 kiloa tällä hetkellä. Minullakin on jo tässä painossa ongelmia kolesterolin ja tukielinten, muun muassa selän kanssa, eli voin vain kuvitella sinun kipusi, mikäli selkäsi ei ole teräksestä tehty.

En missään nimessä tarkoittanut kirjoitusta loukkaavaksi ja toivon sinulle kaikkea hyvää.

• sfdgfds

Laihduta, niin ei tarvitse porata täällä...niin minä teen vaikka painoa on enää *vain* 110 kg ja pituutta 181cm. Neljässä viikossa olen laihtunut 5 kiloa.

• samoissa mitoissa oleva

Itse olen myös hiukan reilut 140kg.

Viidessä vuodessa olen lihonut 75kg!!!!!!

Lopetin masennuslääkkeiden syönnin, jotta voisin aloittaa Reductilin tukena laihdutukseen.

Terveyskeskus lääkäri kannusti Reductiliin ja muutenkin oli hyvin, kannustava ja huolehtivainen, että tulisin jatkossa käymään säännöllisesti hänen vastaanotollaan (n.puolentoista kuukauden välein) ja sen lisäksi kävisin terveydenhoitajalla ja ravitsemusneuvojalla.

Mielenterveystoimiston lääkäri ei sitten ollutkaan yhtä ymmärtäväinen vaan olisi halunnut, että jatkan masennuslääkkeiden syöntiä, mutta lopulta hänkin taipui ja sanoi, että katsotaan nyt miten lähtee käyntiin.

Viikon kuluttua alan tuon redun, jäänittää kyllä hirveesti.
      Olen koittanut syödä nyt monipuolisesti ja säännöllin ajoin, mutta masennuslääkkeiden lopettamisen myötä olo on ollut niin heikko, itkuinen, masentunut ja yli herkkä, että olen jo monesti repsahtanut lohduttamaan itseäni herkuilla.

Säälittäväähän tämä on ja aivan sairasta, mut olen vasta 25.v enkä varmasti halua lihoa reilut 15 kilon vuosivauhdilla loppuelämääni.

Mielestäni ihmiset joilla on joku näkyvä "vika" esim. ylipaino ovat paljon enemmän ihmisiä ja inhimillisempiä kuin pakkelikasvoiset muotinuken kopiot joiden ainoa päämäärä on sulautua massaan eikä siedä poikkeavuuksia joukossaan.

• pullukoita ........

Hei,

Olette UPEITA pullukoita , joita ihailen.....en vain "uskalla" lähestyä...
      Kirjoitatteko :) ?
      >[email protected]

• nalle

mä haluisin lihoo kun oon 162cm ja 39kg nyt mä oon langan laiha jolla näkyy luut ja nahka 14wee
        niin mä oon aina halunnut olla sellainen lihava pulee läski niin te voisite varmaan kertoa miten saa selaisen pienen puleen pömpö mahan tai sopivan kokosen pulskan vatsan?

lihotus reseptejä voitte lähetää minulle
        osoiteeseen [email protected]

• kiloja mullakin on aivan li...

Minusta on aivan sama kuka mua vastaan tulee kunhan vain pitää suun kiinni mun ulko muodoistani.
      Tierän että olen iso,ei tarvi muistuttaa.

Ja siksi toiseksi musta hieman tuntuu että jokainen tietää painonsa.
      Ja mitä jos ison kokoinen nainen tai voi olla mieskin ja no juuri tullut vaa.sata ja on saanut väli tavoiteen rikki,ja sinä täydellien tuut siihen aukomaan päätäs.
      Se vasta on todellakin tyhmää.
      Joten jos annetais ihmisten liikkua oli se sit minkä kokoinen vain.
      No juu tämä kirjoitukseni tuli hieman väärään kohtaan,mutta mua risoo kun aina saa kuulla kiloista.
      En mäkään huutele "laihoille"että voi kun oot laiha yms...............

• Lihavasta tykkääväM

Hei!
      Mulle oisit aivan ihannenainen, koska tykkään tosi lihavasta, ihan oikeesti. Hyvää jatkoa, jos kiinnostaa niin kirjoita, vaihdetaanko sp-osoitteita ? Kai

• kirjoittamaan

No mun mielestä sä oot kyllä tosi tyhmä ku et osaa edes kirjottaa.
      "katuvkuvaan, täyslaidalinen,pizaa,tyhää,pistäkäkää ivailulukoneenne".
      Miten sä et osaa edes kirjottaa? Ja sitten ihmetellään miksi ihmiset yhdistää lihavuuden ja tyhmyyden...
      Etkö sä ymmärrä, (no et varmaankaan) että just tollaset viestit pilaa lihavien maineen? (jos sitä nyt on edes joskus ollut olemassa).
      Katotaan kuinkakohan kauan tää viesti saa olla tässä ennen ku te taas vedätte herneen nenään -)

• mutta sinä

kyllä paljastit oman tyhmyytes tuolla kirjoituksella:)

• minähhh

Kökköä puhekieltä, välimerkit (mm. pilkut puuttuvat) jne.

;>

• vastaa

Joopa joo! Huomasin itsekin, että olin kirjoittanut tosi paljon virheellisesti. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettenkö osaisi kirjoittaa. Silloin, kun kirjoitin tuon ensimmäisen viestin, olin niin vihainen itselleni, koko maailmalle, etten todellakaan siinä mielentilassa kerinnyt tarkastamaan oikeinkirjoitussääntöjä.

Ehkä nyt huomaat, että osaan kirjoittaa ja osaan paljon muutakin, mutta se ei ollut pääasia tuossa kirjoituksessani. Sinä ilmeiseisti luulet olevasi myös kirjoitustaidon osalta niitä "parrempia ihmisiä". Onnea siitä sinulle.

OPETTAJA: "Montako virhettä tässä kirjoituksessa on"

• vastaa
        vastaa kirjoitti:

Joopa joo! Huomasin itsekin, että olin kirjoittanut tosi paljon virheellisesti. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettenkö osaisi kirjoittaa. Silloin, kun kirjoitin tuon ensimmäisen viestin, olin niin vihainen itselleni, koko maailmalle, etten todellakaan siinä mielentilassa kerinnyt tarkastamaan oikeinkirjoitussääntöjä.

Ehkä nyt huomaat, että osaan kirjoittaa ja osaan paljon muutakin, mutta se ei ollut pääasia tuossa kirjoituksessani. Sinä ilmeiseisti luulet olevasi myös kirjoitustaidon osalta niitä "parrempia ihmisiä". Onnea siitä sinulle.

OPETTAJA: "Montako virhettä tässä kirjoituksessa on"

no ainakin kysymysmerkki puuttuu tosta viimesestä lauseesta. Ja parrempia pitäs kirjottaa yhdellä ärrällä, ellei se sitten ollu jotain murretta.

• MENKÄÄ NENÄÄN!
        vastaa kirjoitti:

no ainakin kysymysmerkki puuttuu tosta viimesestä lauseesta. Ja parrempia pitäs kirjottaa yhdellä ärrällä, ellei se sitten ollu jotain murretta.

HAUKOTUS

• pelleriina
        vastaa kirjoitti:

Virkkeet alkavat isolla kirjaimella.Kyllä sinun opettajana pitäisi se tietää! Ja oletko kuullut lukihäiriiöstä? Saavatko tänne kirjoittaa, jos on vaikeuksia lukemisen ja kirjoittamisen alueella?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      247
      4639
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      77
      3086
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2473
    4. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1813
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1777
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      81
      1470
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1295
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      958
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe