Isoisäni oli töissä postissa kauan sitten ja löi tahallaan leimoja merkkeihin väärin lähes kilon(mukana paperia merkkien pohjana). Nyt merkit vielä meillä tallessa odottamassa arvonnousua. Minä olen se joka ne myy todennäköisesti noin 10v kuluttua. Myyn samalla kertaa suuren osan samaa lajia ja niin, että ostajat eivät tiedä niitä muidenkin saavan. Siinäpähän keräilette.
HARVINAINEN POSTIMERKKI
4
1807
Vastaukset
- reppana
Tulet kokemaan suuren pettymyksen!
- ....
...sinua onnetonta. Tulet kokeman pettymyksen, luuletko, että ihmisillä ei ole asiantuntemusta.
Ei kun oikeasti tulet miljonääriksi.- pojanpoika
En halua miljonääriksi. Tykkään vain nenästä vetämisestä. Kiva taskuraha kelpaa.
siihen aikaan olisi mennyt rahaa paljon niihin merkkeihin, joista uutena ei silloin vielä edes ehtinyt,tiennyt olevan vielä arvokkaita!ja uutena ne olivat leimattuina yhtä luetteloarvoisia kun p.tuoreena.eli touhu olisi vastannut ideana kuin obligaatiosijoitusta,riski jota pitäisi odottaa kauan,tod.näk.jos näin teki,olisi realisoinut itse.eikä ne ilman kuorta,korttia pelkällä leimalla niin arvokkaita ole,että kunnon tilin tekisit..jolloin homma olisi ollut normaalia postileimausta ja sitenkin verrattavissa normaaliin luett.arvoon,siis mikä niistä tekee erityisiä poikkeuksia?jos hän olisi pimittänyt merkit maksamatta,se huomattiin myöh.kirjanpidossa ja työpaikalla..Oikea tapa hyötyä bisneksestä on pitää salaisuus itsellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184