mä ostaisin sukset koska vanha on hävinneet. mulla on salomonin monot joissa on sellainen
"koukku" sanoisko puolikas suorakulmio kärjessä
jolla mono tulee kiinni siteeseen? mihinkä siteisiin tuo mono käy? nnn, sns ...?????
en haluisi ostaa uusia monoja suksia kun on ihan hyvät kengät tallella
ota näistä siteistä nyt selvää
5
1005
Vastaukset
- Simasov
Tuo side oli oikeastaan ensimmäinen ns. kärkiside. On jo oikeastaan jäänyt pois käytöstä. Tiedän kyllä, että monet niillä edelleen hiihtävät. En tiedä, että onko niitä vielä myynnissä.
Kun kerran olet uusimassa suksiakin, niin uusi samalla koko setti. Saat melkein samalla hintaa ns. paketissa. - Hepsu
Ei taida kyseistä sidettä löytyä ,kuin käytettynä tai tosi hyvällä tuurilla. Siteen valmistus on lopetettu jo monia vuosia sitten ,samoin kuin mononkin.
Edellinen kirjoittaja on aivan oikeassa siinä ,että jos uusit sukset niin uusi koko paketti. Suksipakettien hinnat on nyt todella edulliset.
Ja suosittelenkin nyt ,että suuntaat ASIANTUNTEVAAN urheilukiikkeeseen ja keskustelet siellä ASIANTUNTEVAN myyjän kanssa kyseisistä ongelmista.
Huom! Asiantunteva ei ole aina sama kuin valtakunnallinen ketju.- hiihtelijä99
mä aionkin ostaa uudet sukset/siteet käytettyinä
hiihtelen pari kertaa vuodessa...
- Anonyymi
NYT olisi TORILLA myynnissä SUKSET luisteluun, Mutta MYYJÄLLÄ on myös perintesiet sukset samanmoisella KÄRKISITEELLÄ
Katso TORIN ilmoitus jätetty 29.12.2023- Anonyymi
Aloittajalla on jo hiilikuitu aikakausi päällä ja etenemisnopeus muuttunut 8 km/h -> 18 km/h
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263438
- 771680
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa821188Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1561132- 45971
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52947Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe179906- 61902
- 42856
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139795