ota näistä siteistä nyt selvää

hiihtelijä99

mä ostaisin sukset koska vanha on hävinneet. mulla on salomonin monot joissa on sellainen
"koukku" sanoisko puolikas suorakulmio kärjessä
jolla mono tulee kiinni siteeseen? mihinkä siteisiin tuo mono käy? nnn, sns ...?????

en haluisi ostaa uusia monoja suksia kun on ihan hyvät kengät tallella

5

1005

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simasov

Tuo side oli oikeastaan ensimmäinen ns. kärkiside. On jo oikeastaan jäänyt pois käytöstä. Tiedän kyllä, että monet niillä edelleen hiihtävät. En tiedä, että onko niitä vielä myynnissä.

Kun kerran olet uusimassa suksiakin, niin uusi samalla koko setti. Saat melkein samalla hintaa ns. paketissa.

• Hepsu

Ei taida kyseistä sidettä löytyä ,kuin käytettynä tai tosi hyvällä tuurilla. Siteen valmistus on lopetettu jo monia vuosia sitten ,samoin kuin mononkin.

Edellinen kirjoittaja on aivan oikeassa siinä ,että jos uusit sukset niin uusi koko paketti. Suksipakettien hinnat on nyt todella edulliset.

Ja suosittelenkin nyt ,että suuntaat ASIANTUNTEVAAN urheilukiikkeeseen ja keskustelet siellä ASIANTUNTEVAN myyjän kanssa kyseisistä ongelmista.

Huom! Asiantunteva ei ole aina sama kuin valtakunnallinen ketju.

• hiihtelijä99

mä aionkin ostaa uudet sukset/siteet käytettyinä
        hiihtelen pari kertaa vuodessa...

• Anonyymi

NYT olisi TORILLA myynnissä SUKSET luisteluun, Mutta MYYJÄLLÄ on myös perintesiet sukset samanmoisella KÄRKISITEELLÄ
      Katso TORIN ilmoitus jätetty 29.12.2023

• Anonyymi

Aloittajalla on jo hiilikuitu aikakausi päällä ja etenemisnopeus muuttunut 8 km/h -> 18 km/h

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      26
      3438
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      77
      1680
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      82
      1188
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      156
      1132
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      971
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      52
      947
    7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      179
      906
    8. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      902
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      856
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      139
      795
    Aihe