ota näistä siteistä nyt selvää

hiihtelijä99

mä ostaisin sukset koska vanha on hävinneet. mulla on salomonin monot joissa on sellainen
"koukku" sanoisko puolikas suorakulmio kärjessä
jolla mono tulee kiinni siteeseen? mihinkä siteisiin tuo mono käy? nnn, sns ...?????

en haluisi ostaa uusia monoja suksia kun on ihan hyvät kengät tallella

5

1016

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simasov

Tuo side oli oikeastaan ensimmäinen ns. kärkiside. On jo oikeastaan jäänyt pois käytöstä. Tiedän kyllä, että monet niillä edelleen hiihtävät. En tiedä, että onko niitä vielä myynnissä.

Kun kerran olet uusimassa suksiakin, niin uusi samalla koko setti. Saat melkein samalla hintaa ns. paketissa.

• Hepsu

Ei taida kyseistä sidettä löytyä ,kuin käytettynä tai tosi hyvällä tuurilla. Siteen valmistus on lopetettu jo monia vuosia sitten ,samoin kuin mononkin.

Edellinen kirjoittaja on aivan oikeassa siinä ,että jos uusit sukset niin uusi koko paketti. Suksipakettien hinnat on nyt todella edulliset.

Ja suosittelenkin nyt ,että suuntaat ASIANTUNTEVAAN urheilukiikkeeseen ja keskustelet siellä ASIANTUNTEVAN myyjän kanssa kyseisistä ongelmista.

Huom! Asiantunteva ei ole aina sama kuin valtakunnallinen ketju.

• hiihtelijä99

mä aionkin ostaa uudet sukset/siteet käytettyinä
        hiihtelen pari kertaa vuodessa...

• Anonyymi

NYT olisi TORILLA myynnissä SUKSET luisteluun, Mutta MYYJÄLLÄ on myös perintesiet sukset samanmoisella KÄRKISITEELLÄ
      Katso TORIN ilmoitus jätetty 29.12.2023

• Anonyymi

Aloittajalla on jo hiilikuitu aikakausi päällä ja etenemisnopeus muuttunut 8 km/h -> 18 km/h

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1737
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      40
      910
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      792
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe