Millaisia ovia suosittelisitte kodinhoitohuoneen ja pesuhuoneen väliin sekä pesuhuoneen ja allashuoneen väliin? Saunan ovi on kuparinvärinen lasiovi.
Tuntuu että kostean tilan ovissa vaihtoehtoina on ainoastaan lasiovi (painava) tai puuovi (puunvärinen) - onko näin vai löytyisikö vielä muita vaihtoehtoja? voisiko puuoven vaikka maalata?
Kostean tilan ovet?
7
17643
Vastaukset
- kateellinen
rosterista ovi kun on oikein allashuonekin! Onko siellä uima-allas, poreallas vai lintujen juottoallas? Vai kenties tiskiallas.
Asiaan... vakio-ovi kestää oman aikansa (usein aika kauan) jos sen maalaa kunnon maalilla ala-ja yläreunasta (sieltä joka ei näy) tai sitten on olemassa sellainen paikka kun "www.erikoispuutyo.com" soitappa heille ja kysy myykö joku sinun lähellä tuota kostean tilan ovea! Saa ainakin sileänä ja peiliovena.- Oveton
... vinkistä - täytyy kilauttaa. Niin ja siellä allashuoneessahan on tietenkin se tiskiallas...
- väliovet
ja tehdas suosittelee ainakin alaosan maalaamista.
- laakaovi
Mulla on kodinhoitohuoneen ja pesuhuoneen välillä tavallinen laakaovi.Olen liimannut alaosaan(ja alle) n.40cn kork.valkoisen muovifleksilevyn ja tiivistänyt reunoista saumasilikonilla.Oven maalasin kosteutta kestävällä(?)maalilla.Ei varmaan kestävin mahdollinen ratkaisu mutta en sillä hetkellä raatsinut maksaa uudesta ovesta.On kestänyt jo n.6v.ja näyttää ihan siedettävän siistiltä.Olen ajatellut joskus ostaa vaikka lasioven.
- on..
kodinhoitohuoneen ja suihkun välinen ovi käsitelty venelakalla.("mäntypeiliovi"...peilit ovat kyllä vaneria)
Kesti hieman kauan kuivaa ja on kiiltäväkin, mutta loppujen lopuksi aivan mukava..- Rami
kestää lähes ikuisesti, on kokemusta.Kannattaa
käyttää myös lasiovien karmeissa ja listoissa. - on vähän isompi
Rami kirjoitti:
kestää lähes ikuisesti, on kokemusta.Kannattaa
käyttää myös lasiovien karmeissa ja listoissa.eli siinä voi uida niin laita sellainen altaansuoja siihen päälle. Siis suoja veivataan tietenkin pois kun mennään uimaan.
Kosteutta ja lämpöä ei suojan läpi pääse turhaan ilmaan ja valo ei taas pääse vettä turhaan rasittamaan;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59814Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723