Skinoren?

Anni

Lääkäri määräsi minulle Skinoren-emulsiovoidetta, ja nyt olisi pari kysymystä sitä käyttäneille...

Tietysti, että toimiiko aine? Lääkärin mukaan Skinoren on tarkoitettu enemmänkin mustapää-aknetyypille kuin märkäpaiseiselle aknelle, eli sen pitäisi ehkäistä komedojen sekä aknebakteereiden syntyä iholla. Minulla on ihossani paljon juuri mustapäitä, jotka sitten joskus tulehtuvat ja muuttuvat finneiksi.

Toinen juttu, että kai sen kanssa voi käyttää tavallista kosteusvoidetta? Ja laitetaanko sitä kosteusvoidetta Skinorenin alle vai päälle? Käyttöohjeista se ei selviä.

Kiitoksia kovasti jos joku vastaa!

11

30642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aknea kaiken ikää...

      Heips,

      Skinoren on mulla käytössä melkein aina. Aurinkoaikana käytössä pitää olla taukoa, mutta muulloin aina iltaisin laitan sitä kasvoihin ja kaulaan. Ne ovat paikat, joihin mulla muodostuu pientä näppyä, johon tulee märkäinen keskusta muutamassa päivässä ilman Skinorenia.
      Sen päälle voi laittaa yövoidetta tai koskeusvoidetta. Eli tehokas voide finneille....iho pysyy sileän kauniina.

      Käyttöön vaan...

      Terveisin

      Aikuinen Nainen

      • yuklö

        Skinorenhan (atselaiinihappo) on antioksidantti eli juurikin hyväksi aurinkoaikana..?


    • hubaaaa

      niih käytin varmaa 1/2 vuotta ,mutta eipä ne mokomat finnit lähtenny kokonaa....paransi kyllä tilannetta.kuivattaa kovasti iho, joten tavallista kosteusvoidetta voi käyttää=)itse laitoin ensin vähän kosteusvoidetta sitten skinoren ja sen jälkeen taas kosteus voidetta...eikä ollu yhtään liikaa nimittäin kuivattaa ihan sairaast....alussa voi esiintya voimakasta kutinaa ,mutta menee ohi ajan kanssa ...onneks =)

      • =[[

        Käytittekö aamuisin ja iltaisin, vai vaan iltaisin? Voiko sen päälle laittaa meikkiä? (meikkivoide jne)



    • Muitakin on

      Itselläni Skinorenista ei juurikaan ollut apua. Lähinnä vain poltteli kasvoilla niin pirusti. Muutaman viikon yritin käyttää. Toisilla voi toimia paremminkin.

      Olen kokenut Avitcidin ja Differinin tehokkaammaksi. Näillä olen vuorotellut. Jos tuntuu, että toisesta menee teho pitkän käytön seurauksena, on toinen saattanut auttaa vähän aikaa paremmin. Tai sitten vain kuvittelen.

      • Mutta tehoaa todella!

        Ei ihme jos et nähnyt tuloksia vielä muutaman viikon käytöllä. Mulle ihotautilääkäri sanoi, että skinorenia pitää käyttää jopa muutama kuukausi ennenkuin tuloksia alkaa näkyä. Itse huomasin parannusta jo kuukauden sisällä, poskipäiden laajentuneet ja tukkeutuneet huokoset ´puhdistui ja pieneni todella nopeasti.

        Nyt olen käyttänyt voidetta kolme kuukautta (ja korkkasin just vasta tokan tuubin), ja vaikutus on nähtävillä koko kasvojen alueella. Huokoset tukkiutuu paljon, paljon vähemmän kuin ennen.

        Alussa voide kirveli tosi paljon ja veti naaman ihan punaiseksi, minkä takia olin aika epäileväinen koko homman suhteen. Sitkeesti vaan käytin sitä kuitenkin joka ilta, ja parissa päivässä iho tottui sen verran ettei enää ärtynyt yhtään. Alkuhankaluutta ei siis pidä säikähtää! Jos voidetta jaksaa käyttää koko tuubin loppuun, näkee varmasti tuloksia. Mulle lääkäri määräsi yhteensä neljä tuubia, saa nähdä miten kauan ihon paraneminen vielä jatkuu =)


    • Anni

      Juu, kiitos kokemuksistansa kertoneille, kannustavia juttuja kerroitte!

      Lääkäri sanoikin tosiaan, että muutama kuukausi voi mennä ennen tulosten näkymistä, joten eipä tässä siis aihetta hätäilyyn. Tökötti aiheuttaa minullekin pientä kirvelyä, mutta se menee nopeasti ohi, eikä punoitustakaan tule onneksi. Aineen kuivuttua jää muuten todella mattapintainen ja sileä iho!

      Kiitos siis, ja jaksamista kaikille ongelmaihonsa kanssa taisteleville!

      • perkele

        Toihan kuullostaa hyvältä. Pitää lähtee käymään apteekissa. =)


      • no jaa
        perkele kirjoitti:

        Toihan kuullostaa hyvältä. Pitää lähtee käymään apteekissa. =)

        Itse käytin skinoreenia lääkehoidon aikana (apocyclin 500 mg). Melkein heti kun lääkehoito loppu (söin puol vuotta) finnit palas vaikka käytin voidetta lähes joka ilta, en aina jaksanu laittaa kun tuntu et ei se auta. Mutta käytin kyllä lääkehoidon aikana sen puol vuotta säännöllisesti. Mulla ei oo juurikaan yhtään kuivattanut (eíkä oo missään vaiheessa tuntunut mitään kirvelyä) Itselle tuo ei ole ehkä ollut mikään paras lääke..Ajattelin nyt kokeilla basironia kun siskolle se oli tehokas joskus aikoinaan selän finneihin. Mulla oli sitten 200 mg se voide..en tiiä olisko kannattanu olla tehokkaampaa.


    • että näin....

      Ketju on vanha......

      Skinoren-voidetta ei ole vahvempaa kuin 200 mg/g....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      58
      2342
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1970
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      175
      1766
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1747
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1651
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1629
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1524
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe