Puerto del Carmen

Lomakuume

Moro,

ollaan lähdössä 10.3. ko paikkaan. Onko kukaan käynyt ja mitä mieltä ootte paikasta? Entä mitä mieltä Blue Couples Lanzarote apartomentoksesta?

6

862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • me mennään

mutta mekin mennään 24.03. samaan mestaan.

• Lomakuume

sitä viikon sinnittelee sit ihan vaik surkeessakin mestassa. Vetää varmaan vertoja Bulgarian kahden tähden hotelleille... :)

• calle anzuelo
        Lomakuume kirjoitti:

sitä viikon sinnittelee sit ihan vaik surkeessakin mestassa. Vetää varmaan vertoja Bulgarian kahden tähden hotelleille... :)

kyseisestä apartamentoksesta. Eli Apt. Lanzarote.
        Mitähän aikasempi vastaus tarkotti tolla surkeudella??
        Mesta on erittäin rauhallinen ja siisti. Huoneistot ovat tilavia kaksioita, isolla terassilla tai partsilla. Ainoa miinus, (jos ei läskiperseet jaksa kävellä) on muutaman sadan metrin kävely alas rantsukadulle.
        Hinta/laatusuhde on tosiaankin mielestäni kohdallaan ko. hotellissa.

• Lomakuume
        calle anzuelo kirjoitti:

kyseisestä apartamentoksesta. Eli Apt. Lanzarote.
        Mitähän aikasempi vastaus tarkotti tolla surkeudella??
        Mesta on erittäin rauhallinen ja siisti. Huoneistot ovat tilavia kaksioita, isolla terassilla tai partsilla. Ainoa miinus, (jos ei läskiperseet jaksa kävellä) on muutaman sadan metrin kävely alas rantsukadulle.
        Hinta/laatusuhde on tosiaankin mielestäni kohdallaan ko. hotellissa.

kuulla sitten vähä muunlaistakin mielipidettä ko. paikasta. Että kiiti sulle :)

• Ansku

Heippa!
      Täältä löytyy 11.3 lanzarotelle lähtijä. Minkäs ikäistä väkeä sieltä suunnalta on lähdössä, jos vaikka löytyisi sopivaa seuraa..

• seseonpaikka

Tuulinen paikka.pdg parempi.lämmintä ja vehreää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      78
      5266
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      125
      3624
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      41
      3486
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      51
      3104
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2778
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2329
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      24
      2111
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      199
      2000
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      425
      1654
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1588
    Aihe