Kiero kauris

Montymole

Tunnen muutaman kauriin ja kaikilla heillä on tuo kumma kateuden pilke silmissään.
Kauriit ovat varsin arkisia ja lahjattomia tyyppejä ja siksi he kadehtivat lahjakkaampia ja menestyneitä. Oon huomannut monet kerrat, että kaurisihminen suorastaan muuttuu vihreäksi jos joku hänen kaveristaan pärjää, ei sen tarvitse olla kuin korttipeli, häntä paremmin.
Kauris vakuuttelee koko ajan olevansa rehellinen ja reilu ihminen, ja se jo todistaa hänet suureksi valhtelijaksi. Kun sitten joku hänen tuttavistaan menestyy, alkaa armoton selkäänpuukotus ja valehtelu. Muut ihmiset voivat kertoa valkoisia ja harmittomia valheita, mutta katkera kauris osaa todella juoruta ja vääristellä totuutta toisen ihmisen vahingoksi. Kauris on aika kiero tyyppi.

44

6690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kau-ris

      sorttia Kauris nyt mielestäsi oikein on: Kiero vai aika kiero? :))

      • perää

        eioo perää moiseen väitteeseen, mieluummin toisinpäin., ei kadehdi ketään, mahdollisimman suora, ei selkäänpuukottaja nyt ainaskaan. ja tosi ihana outo huumorintaju, sellainen olen myös itsekin, koska olen kauris., riittikö?


      • Korkkiruuvi-kauris
        perää kirjoitti:

        eioo perää moiseen väitteeseen, mieluummin toisinpäin., ei kadehdi ketään, mahdollisimman suora, ei selkäänpuukottaja nyt ainaskaan. ja tosi ihana outo huumorintaju, sellainen olen myös itsekin, koska olen kauris., riittikö?

        nyt lapskulta käyttänyt/hyödyntänyt (niinkuin edellinen) meidän "outoa" huumorintajua, etkä lähtenyt kättä vääntämään. ;)


      • Kauris M

        ...kyllä minä ainakin oon niin kiero,
        että pipokin pitää kiertää joka kerta päähän ;))


      • Minä perskuta
        Kauris M kirjoitti:

        ...kyllä minä ainakin oon niin kiero,
        että pipokin pitää kiertää joka kerta päähän ;))

        .. nukuin koko viime vuoden kulmasohvassa. Siinä tuli vähän selkä kipeeksi, joten otin nokkaunia työpaikan kierreportaissa. Siellä oli kiva aina välillä herätä ja kadehtia kokokieroja ihmisiä. Toivottavasti musta tulisi pian 156- vuotias, ne ovat kuulema aika käyria ja!

        Ja korvat. Minä en korviani millään pumpulipuikoilla kaivele! Korkkiruuvi on parasta siihen, kun korvakäytävät ovat niin kierot!


      • Nimetön
        perää kirjoitti:

        eioo perää moiseen väitteeseen, mieluummin toisinpäin., ei kadehdi ketään, mahdollisimman suora, ei selkäänpuukottaja nyt ainaskaan. ja tosi ihana outo huumorintaju, sellainen olen myös itsekin, koska olen kauris., riittikö?

        Korkeintaan Kauriin huumorintaju on kiero ja se on vain hyvä asia. Niin että on ihan turha väittää Kaurista lahjattomaksi ja arkiseksi.


      • Alasdair
        Kauris M kirjoitti:

        ...kyllä minä ainakin oon niin kiero,
        että pipokin pitää kiertää joka kerta päähän ;))

        Hattukin pitää ottaa päästä ruuvoomalla. Ollaan sen verran kieroja.


    • Kauris-nainen

      Kierous ei pidä paikkaansa ainakaan minun kohdallani enkä todellakaan ole kateellinen, jos joku lähipiirissäni menestyy, olen iloinen ja aidosti onnellinen hänen puolestaan. Eikä luonteeseeni kuulu valehteleminen tai selkään puukottaminen. Halveksin sellaista!

    • peruskauris

      voin vakuuttaa, että varmaankin sydämen kyllyydestä pursunut vuodatuksesi sai minut huvittuneeksi. Teksti muistuttaa niin paljon jotain poliittista liturgiaa. :)

      Anna nyt hyvä ihminen moisille kauriin ketkaleille kenkää, niin elämäsi kirkastuu.

      • Tai-Pan

        En kyllä tunnista/tunnusta, että Kauriin peruspiirteisiin kuuluisi kateus - tuo myrkyistä pahimpia. Uskon, että olet siis kohdannut moisia "ketaleita" kuten edellinen kirjoittaja niin hyvin ilmaisi ja voin helposti yhtyä myös hänen mielipiteeseensä siitä, että kenkää vaan "persuuksille" moisille kateellisille lurjuksille. Kehtaavat pilata vielä Kauriin hyvän maineen!


      • aiemminkin
        Tai-Pan kirjoitti:

        En kyllä tunnista/tunnusta, että Kauriin peruspiirteisiin kuuluisi kateus - tuo myrkyistä pahimpia. Uskon, että olet siis kohdannut moisia "ketaleita" kuten edellinen kirjoittaja niin hyvin ilmaisi ja voin helposti yhtyä myös hänen mielipiteeseensä siitä, että kenkää vaan "persuuksille" moisille kateellisille lurjuksille. Kehtaavat pilata vielä Kauriin hyvän maineen!

        kirjoitellut,toisessa ketjussa ja huomasin,että enpäs hoksannut sitä kauriista myöskin että tilannekomiikka on luonnostaan hallussa,jopa niin hersyvästi,että vois vallan ammatiksi ajatella,jos vain uskallusta riittää.Huumorin kohdalla voi vain sanoa,että sukkelasti tulee ja joutuin välähtää ja takaa varmat naurut,ainakin tällä joulukauriilla ja taitaa siinä olla vähän "sukuvikaakin".Kauris ei esitä,se tulee ihan luonnostaan.Itseironia myös hersyy ja imitointi onnistuu.Kauris ei ketkuile,jos sille ei ole ketkuiltu ensin.Luotan kauriisiini.


      • panematta
        aiemminkin kirjoitti:

        kirjoitellut,toisessa ketjussa ja huomasin,että enpäs hoksannut sitä kauriista myöskin että tilannekomiikka on luonnostaan hallussa,jopa niin hersyvästi,että vois vallan ammatiksi ajatella,jos vain uskallusta riittää.Huumorin kohdalla voi vain sanoa,että sukkelasti tulee ja joutuin välähtää ja takaa varmat naurut,ainakin tällä joulukauriilla ja taitaa siinä olla vähän "sukuvikaakin".Kauris ei esitä,se tulee ihan luonnostaan.Itseironia myös hersyy ja imitointi onnistuu.Kauris ei ketkuile,jos sille ei ole ketkuiltu ensin.Luotan kauriisiini.

        olen aivan samaa mieltä, vaikka olenkin tammikuun kauris, harmittaa kyllä sellainen, ettei kaverit aina ymmärrä, ainakaan heti meikäläisen tilannekomiikkaa. nyt käytävissä presidentinvaalikeskusteluissa olen ihaillut tarja halosen loistavaa tilannetajua ja huumorinletkautuksia, vaikka toiset sanovat, että halonen oli taas itsevarma-itsekäs jne.


      • panematta kirjoitti:

        olen aivan samaa mieltä, vaikka olenkin tammikuun kauris, harmittaa kyllä sellainen, ettei kaverit aina ymmärrä, ainakaan heti meikäläisen tilannekomiikkaa. nyt käytävissä presidentinvaalikeskusteluissa olen ihaillut tarja halosen loistavaa tilannetajua ja huumorinletkautuksia, vaikka toiset sanovat, että halonen oli taas itsevarma-itsekäs jne.

        ihminen joka "kusettaa" toista ihmistä, luulee että muutkin "kusettaa" sitä...huomannu tässä elämän aikana ja itse olen liian rehellinen tai "sinisilmäinen" tietyissä asioissa ja kiltti...ja allekirjoitan tuon että kauris ei ole ketku ellei sille olla ensin oltu ;)


      • Kauris_28v.
        aiemminkin kirjoitti:

        kirjoitellut,toisessa ketjussa ja huomasin,että enpäs hoksannut sitä kauriista myöskin että tilannekomiikka on luonnostaan hallussa,jopa niin hersyvästi,että vois vallan ammatiksi ajatella,jos vain uskallusta riittää.Huumorin kohdalla voi vain sanoa,että sukkelasti tulee ja joutuin välähtää ja takaa varmat naurut,ainakin tällä joulukauriilla ja taitaa siinä olla vähän "sukuvikaakin".Kauris ei esitä,se tulee ihan luonnostaan.Itseironia myös hersyy ja imitointi onnistuu.Kauris ei ketkuile,jos sille ei ole ketkuiltu ensin.Luotan kauriisiini.

        Itsessäni ja veljessäni on vahvasti esillä nämä koomikon kyvyt. Sitä tilannekomiikkaa, letkautusten ja herjojen lentelyä, kun on sellaisessa porukassa joka jutuillaan ruokkii näitä. Ei kukko käskien laula, totesin kun joku pyysi heittämään jonkun hyvän sananparren.

        Kaikille meidän huumori ei aukene, ei aina edes toisillemme!


      • Kauris_28v.
        aiemminkin kirjoitti:

        kirjoitellut,toisessa ketjussa ja huomasin,että enpäs hoksannut sitä kauriista myöskin että tilannekomiikka on luonnostaan hallussa,jopa niin hersyvästi,että vois vallan ammatiksi ajatella,jos vain uskallusta riittää.Huumorin kohdalla voi vain sanoa,että sukkelasti tulee ja joutuin välähtää ja takaa varmat naurut,ainakin tällä joulukauriilla ja taitaa siinä olla vähän "sukuvikaakin".Kauris ei esitä,se tulee ihan luonnostaan.Itseironia myös hersyy ja imitointi onnistuu.Kauris ei ketkuile,jos sille ei ole ketkuiltu ensin.Luotan kauriisiini.

        Unohdin mainita äsken että myös kaksimieliset heitot ovat kauriin ominta alaa! Kyseenalaista tai ei ;)


      • nessu
        Kauris_28v. kirjoitti:

        Itsessäni ja veljessäni on vahvasti esillä nämä koomikon kyvyt. Sitä tilannekomiikkaa, letkautusten ja herjojen lentelyä, kun on sellaisessa porukassa joka jutuillaan ruokkii näitä. Ei kukko käskien laula, totesin kun joku pyysi heittämään jonkun hyvän sananparren.

        Kaikille meidän huumori ei aukene, ei aina edes toisillemme!

        ollaan kaikki kuultu juttunne useempaankin kertaan, sori ny jos ei jaksa enää naurattaa


      • kauris poikanen
        Kauris_28v. kirjoitti:

        Unohdin mainita äsken että myös kaksimieliset heitot ovat kauriin ominta alaa! Kyseenalaista tai ei ;)

        En minä -tammikuun kauriina- mielestäni kaksimielisesti vitsaile. Kaksimielisyydestä kyllä tiedän huomauttelevani. Muuten kyllä kaikenmoiset letkautukset kuuluu meidän iloisten humoristien luonteeseen, kuin nenä naamaan.


    • korkkiruuvi kauris

      arkinen kai - ei niin kovin paljon glampuria hae. Klassikko- perustyyppi kerrassaan. Kateus...hmmm ihailua toisten taidoista toki , ilmeneeköhän se sitten kateutena. Tai niinkö tulkitset ?
      Riippuu asiasta`mitä kadehtia edes kannattaa. Kyllä pystyy tunnustamaan toiselle, että on toinen parempi. Kannustaakin osaa - eihän silloin kade ole. Ei minua häiritse toisten onni ja pärjääminen. pärjännyt olen itsekin, en ihan lahjaton.

    • tunturisopulointia

      Kauris viis veisaa muiden menestymisestä.
      Paitsi että muiden menestys tuo ympärilleen
      pelkkää hyvää ja kauris nauttii ollessaan onnistujan kaveri, sillä onnistuja on onnellinen, itsevarma, hymyilevä ja voimakas. Sellaisia arvoja kauris arvostaa! Se siis kateudesta.

      Sulla on joku yksittäinen patouma. Kauris näyttää halveksuntansa ihmiselle joka on sen ansainnut - oletko saanut maistaa kauriin vihaa? Se ei todellakaan jää mihinkään selän taakse supatteluun. Tämä sarvipää pitää totaalituhoamisesta ja nauttii avoimesta piikittelystäsi. Jos yrität laittaa hanttiin, toivo, että olet skorppioni, muut eivät pärjää.
      - Mutta jos on kauriin saanut tähän tilaan voi kelata... mitä on tullut tehtyä ansaitakseen tämä ei niin miellyttävä erikoishuomio.

      Toivon ettet itse ole tekomairea kellekään kauriille näiden katkerien sanojesi suojaamiseksi. Silloin toivon kieroa kaurista läheiseksesi. Oikeus voittaa aina.

      • kateellinen

        toisen menestymisestä.


      • Kauris M

        ..kauriista tai sopii kuin nyrkki silmään,
        tuo sinun kirjoituksesi ainakin itselleni.;)


    • timantti

      ehkä tuntemasi kauriit ovat "kolhiintuneita" tai saaneet elämästä ja ystävistä väärän kuvan. ei kaikki kauriitkaan tälläisiä ole kuin mitä sinun teoriasi antaa ymmärtää, en ainakaan minä ole sitä mitä kirjoitat...

    • hermionexD

      ..että kauriilla ei ole erityisiä lahjoja!! minulla ainakin on urheilussa!! harrastan uintia ja pari sm-mitallia tullut... joten minulla täytyy olla lahjoja edes hiukan!!


      -Kauris- (2.1.)

      • tuntemani

        kauriit on kaikki lahjakkaita,joko musiikissa,puhujana tai käsistään taitavia.


    • Kauris N

      Kaurisko kiero?? Mielestäni Kauris ei ole kiero,paitsi ellei hänen elämänsä ole ollut todellakin vaikeaa ja myrskyistä ja pettymyksiä täynnä. Silloin kauris voi todellakin kieroutua ja menettää toivonsa elämän suhteen. Uskon että näin voi tapahtua kenelle tahansa tähtimerkin edustajalle.
      Paras neuvo tälläisille tapauksille.....On annettava hännelle uusi mahdollisuus uskoa elämään, niin hän saa uskonsa takaisin ja voi jatkaa elämäänsä hyvillä mielin.....jos vaan se on enää mahdollista.

    • kateellinen kainuulainen

      Olen kuullut , että kainuulaiset ovat Suomen kateellisinta kansaa. Voi voi olen siis tuplat- kateellinen kainuulainen kauris.
      Kiero en kyl ole- kiero ja kade ei ole samoja asioita. Rehellinen ja rehti

    • katkerampi..

      Montymole.
      : D

      Ja katkera maistuu pahalta.

      • tammikauris

        Voi, kauris ei ole ilkeä, katkera tai kateellinen luonnostaan, jollet ole hänen silmissään sitä jotenkin ansainnut. Eli tässä on nyt sulla peiliinkatsomisen paikka.

        Oletko ollut ihan rehellinen tuolle kauris-ystävällesi? Kauris kyllä huomaa nopeasti vilpillisyyden toisissa, vaikket sitä ehkä tajuakkaan. Kauris ei ole tyhmä.

        Kauris on vilpitön, rehellinen ja rehti niin kauan, kuin olet luottamuksen ja ystävyyden arvoinen. Ei tod. ole selkäänpuukottajatyyppiä, tai ole huvikseen katkera. Näitä ovat mielestäni kaksoset, vaa át, ja leijonanaiset.

        Nuo merkit nauttivat juoruamisesta, asioiden vääristelemisestä ja toisen mustamaalaamisesta. Edessäpäin sitten saattavat esittää hyvääkin ystävää! Minä ainakin halveksin tuollaisia.

        T. tammikuun kauris


    • Onkohan sulla mennyt merkit sekaisin.Kauris on rehellinen jopa liiankin rehellinen.Yleensä aina johtavassa asemassa.Enpä usko että Tarja Halonen Kauriina olisi sieltä tyhmimmästä päästä ym nimiä mainitsematta.Tiesitkö muuten että Jeesuskin oli Kauris.Oma merkkisi unohtui,joten en voi enkä tahdokkaan vastata minkälainen sinun luonne analyysisi olisi.Toivotan kaikkea hyvää sinulle!

      • koska olen besserwisser

        Se on tunturisopuli.
        (Kademus vihretys)


      • olla itte
        koska olen besserwisser kirjoitti:

        Se on tunturisopuli.
        (Kademus vihretys)

        Ootsie itseasiassa itse vähän kade jollekkin kauriille?
        Katkeran kitkerältäpä tekstisi kuulostaa :)


      • emmä
        olla itte kirjoitti:

        Ootsie itseasiassa itse vähän kade jollekkin kauriille?
        Katkeran kitkerältäpä tekstisi kuulostaa :)

        ainakaan o. Kun besserwisser kauris. Montymole on tunturisopuli. Sellainen joka hyppää jonkkaan ja hukkuu, kun ei tajua ettei osaa uida.- tiedäthän..

        Kauris saa helposti auktoriteettia lahjomattomuudellaan ja PAREMMUUDELLAAN. Mä ymmärrän että moni p¤¤nuoleva sopuli on aika vihertävä kun toinen on niin HYVÄ ja itsellä maistuu paska suussa aivan turhaan. (Hehhee. Mautonta, mutta niin on meitin huumorikin! )


    • näin on

      Kauris on itsekäs, omaannapaan tuijottava. Miehenä vanhanaikainen sovinisti. Suorastaan vaikea, toiset ihmiset jättää oman egonsa alle- joka kertoo kauriin huonosta itsetunnosta. Raskaita tyyppejä.

      • olen niin raskas

        Että jyräisin sut alleni koko raskaalla elopainollani ja kun siihen raskauteen yhdistetään mun matala mieli - voi pojat olet lätty. Mun navassa on kaunis koru, niin kaunis että jos sulla olisi navassa koru se olisi kuin tomua timantin rinnalla. Koska mulla on niin huono itsetunto ja en ajattele susta muuta kuin sitä että kuinka paljon viet kallista hengitystilaa maailmasta, hiljenen ja mietin jotain mukavampaa... niitä kunnon miehiä, jotka käyvät pellolla kääntäämässä maata ja lyövät mukavalla päällä ollessaan vain hiljaa.
        Huokaisu. Joillakin vaan on ahdas näköaisti.
        Ymmärrettäköön se. Heikot kiljuu kovimmin.
        ps. Omaannapaan kirjoitetaan erikseen. Parhaiten voisi sanoa: "omaan napaansa." Näin on.


      • Kapricorn

        Tämän tekstin eteen sanan "kauris" tilalle voi aivan hyvin laittaa minkä tahansa muun horoskooppimerkin, niin luulen, että löytyy joka merkistä yllämainittuja luonteenpiirteitä.
        Mutta pysyäksemme kauriissa niin kaikkien positiivisten laatusanojen eli adjektiivien superlatiivimuotoa voi käyttää kuvatessa kauriin luonteen laatua, katsotaanpa eli: laadukas - laadukkain, sisukas - sisukkain, ahkera - ahkerin, kärsivällinen - kärsivällisin, älykäs - älykkäin, kaunis - kaunein, viisas - viisain, hyvä - paras, jne..


      • on ei-superlatiivi
        Kapricorn kirjoitti:

        Tämän tekstin eteen sanan "kauris" tilalle voi aivan hyvin laittaa minkä tahansa muun horoskooppimerkin, niin luulen, että löytyy joka merkistä yllämainittuja luonteenpiirteitä.
        Mutta pysyäksemme kauriissa niin kaikkien positiivisten laatusanojen eli adjektiivien superlatiivimuotoa voi käyttää kuvatessa kauriin luonteen laatua, katsotaanpa eli: laadukas - laadukkain, sisukas - sisukkain, ahkera - ahkerin, kärsivällinen - kärsivällisin, älykäs - älykkäin, kaunis - kaunein, viisas - viisain, hyvä - paras, jne..

        Eli PARAS. Hiuhiu. Parhaita m´oomme! : D


      • Härkäne
        Kapricorn kirjoitti:

        Tämän tekstin eteen sanan "kauris" tilalle voi aivan hyvin laittaa minkä tahansa muun horoskooppimerkin, niin luulen, että löytyy joka merkistä yllämainittuja luonteenpiirteitä.
        Mutta pysyäksemme kauriissa niin kaikkien positiivisten laatusanojen eli adjektiivien superlatiivimuotoa voi käyttää kuvatessa kauriin luonteen laatua, katsotaanpa eli: laadukas - laadukkain, sisukas - sisukkain, ahkera - ahkerin, kärsivällinen - kärsivällisin, älykäs - älykkäin, kaunis - kaunein, viisas - viisain, hyvä - paras, jne..

        Voisin sanoa että härkä on kyllä se kärsivällisin, osaan jopa voimakkaita tunteenpurkauksia siirtää eteenpäin. Osaan odottaa hermostumatta hyvinkin kauan.


    • 18kauris

      Voin sanoa että kauris ei todellakaan tuhlaa aikaansa muiden kadehtimiseen..ja on todella lahjakas omalla alueellaan. kauris vihaa kateellisia ihmisiä! vertailu on NIIN ärsyttävää...että sun tuntemat kauriit on kyllä aika pohjasakkia!

      • kaurista tunne

        Sen enon päälle vaan astui viime vuonna yksi bambi ja sillä on traumoja.. : D


    • 19th-January

      Olen Tammikuun Kauris, ja tavattoman kiero. Ajan asiat sellaiseen tilaan kuin haluan, olen kuin tyranni, koska olen kauris. En jätä asioita siihen seisoskelemaan, ja kostan jos joku on tehnyt minulle vääryyttä. Olen hyvin monimutkainen ihminen, mutta olen tyytyväinen että olen kauris. Olen vielä kaiken kukkuraksi hyvin ylpeä, haluan pukeutua ylväästi ja kävelen nokkapystyssä kaikkialla, mutta arvostan elämän perusarvoja ja en voi olla läpeensä paha. Rakastan puolisoani olen uskollinen, enkä todellakaan ole kateellinen, muut ovat minulle kateellisia. :D

    • vihreä ja lahjaton

      olen muuten syntymävihreä ja -kiero ja välillä liero sävynä myrkky en kuitenkaan tyrkky. Oma napakin on, tutkittu ja jätetty rauhaan.

    • Olen monilahjakkuus, mutta häviän jo tottuneesti ja tyylillä. En puukota ketään selkään, mutta minua kyllä on selkäänpuukotettu aina tilaisuuden tullen. Ainoastaan, jos joku todella törkeästi käyttäytymällä ansaitsee vastaavan kohtalon, alan kieroilemaan, missä leikissä paras ase ei suinkaan ole kierous, vaan kärsivällisyys ja ajoitus. Kieroilla on taipumus kompastua omaan kierouteensa, kun taas kärsivällinen voittaa jopa täysin rehellisillä keinoilla, kunhan vain malttaa odottaa oikeaa hetkeä. Useimmat kauriit ovat myös riittävän älykkäitä tajutakseen, että paras vale on totuus. Olet luultavasti ollut tekemisissä todella alemman luokan kauriiden kanssa. Jos olisit joutunut nokikkain oikeasti vähän fiksumman kauriin kanssa, et luultavasti edes olisi huomannut mitään tapahtuneen, saati osannut yhdistää sitä oikeaan henkilöön. Todennäköisesti joku oma töppäyksesi olisi palannut kummittelemaan odottamattomassa yhteydessä tai ehkä munaisit itsesi julkisesti tilanteessa, joka olisi ollut vältettävissä, kunhan vain joku olisi varoittanut. Ai niin, kaurishan varoitti kyllä, muttet uskonut häntä, koska hän on tyhmä, arkinen ja lahjaton. Mistä hän olisikaan voinut arvata, ettet usko kun sanotaan, vaan teet täsmälleen päinvastoin? Lopuksi voit syyttää vain itseäsi. Niin kaikki muutkin tekevät.
      Suoraan sanottuna, olen havaitsevinani sanavalinnoistasi lähinnä ylimielisyyttä ja halveksuntaa, jotka kauris haistaa yhtä helposti kuin labradorinnoutaja huumekätkön. Kaikki kauriit vihaavat kumpaakin asennetta ja reagoivat varmasti tavalla tai toisella. Älä ihmettele, jos sinulle näytetään vain tylsää ulkokuorta tai kostonhimoa. Se on luontainen reaktio sinun asenteeseesi. Kauriilla kiinnostavat asiat tapahtuvat sisälläpäin eikä niitä selitellä vihamielisille ihmisille. Tylsyys on tosiasiassa maastokuvio, kuten tiikerillä raidat. Mitä tapahtuu, kun alat nylkemään elävää tiikeriä? Sinä näet tiikerissä kivan maton, tiikeri näkee sinussa kivan aterian. Jos taas annat tiikerin nukkua rauhassa, hengität varmaan huomennakin.

    • Elvis, tosi surkee. David Bowie, haisee. Humphrey Bogart, siis kuka? Mel Gibson, Hollywoodin köyhin epäonnistuja. Loiri, täys turhapuro koko mies eikä edes hauska, saati musikaalinen. Jeesus, hullu kauris, joka kuvitteli olevansa Jumalan poika pelastamassa maailmaa. Yäktyyppi, netin säälittävin sepustelija, joka selvin päin saattaa kirjoittaa kuin ekaluokkalainen, mutta känniteksteistä ei pirukaan ota selvää.

    • Kauris.

      En yleistäisi..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8534
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe