Ongelma ois se ,et Volvo(440 1.8 -94) rupee temppuileen talvisin ,jos on ns. nollakeli et vettä vähän tihkuttaa. Ni volvalla voi kyllä hetken ajaa ,mut se rupee nykiin ja sit vaan sammuu ja ei käyntiin kirveelläkään, mut kun se o siinä about pari tuntii ni sit taas käyntiin. Epäilen et jonnekin pääsee sillon kosteutta koska vikaa ei esiinny kesällä vaikka satais kaatamalla tai talvi pakksella. Onko kellään mitä neuvoo?
Volvo ei toimi nollakelillä
3
1029
Vastaukset
- .......................
niin ainakin kaasutinmoottorit rupee helposti jäätämään...("1.8" -ilman iitä).
- luulen
virran jakaja!
- 460SE
välillä saattoi olla ettei auto inahtanutkaan vaikka startti pyöritti konetta minuuttitolkulla mutta kun jätti puoleksikin tunniksi seisomaan hyrähti laakista tosin melkoisen bensanhajun kera.
mielestäni tuo tapahtui yleensä kostealla kelillä mutta ongelman aiheuttajaksi paljastui lopulta ihan tavallinen bensapumpun rele (kyseessä siis monipisteruisku) joka on käsittääkseni tyyppivika 400-sarjan ruiskuissa.
Täsmälleen samanlainen rele löytyi Motonetin hyllystä (ihan yleisosa siis) ja maksoi vajaat 5€. Tuohon hintaan kannattaa vaihtaa vaikka ihan kokeeksi, kulahtavat ilmeisesti kaikista vanhoista ennemmin tai myöhemmin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976