minkälaisen tietokoneen graafinen suunnittelija tarvitsee työssään? Onko jotain hyvää esimerkkiä?
graafisen suunnittelijan tietokone??
9
2239
Vastaukset
- paras...
MikroMikko II
Kysele alan liikkeistä. Juuri tullut markkinoille ja on oikea graafikon unelma! - mahdollista
playstation 2.
- mäkintos
JOKO Atari 64 tai:
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=26279411
ja siihen ohjelmat 3000 erkkiä ja
hiukka fontteja 2000 erkkiä ja kouolutusta 300 erkkiä
niin etköhän osaa jo sen postikortin mummolles suunnitella...- pelleillä
näin ostoskeskuksessa pojalla pienen laitteen nimeltä Gameboy... kikupoika. Sillä luulisi onnistuvan myös graafilllinen suunnittelutyö?
- graaf
kiitoksia vaan vinkeistä. :) Teen kouluprojektina liiketoimintasuunnitelmaa graafisen suunnittelun toimistosta, ja kannattavuuslaskelmaan olisin hieman koneiden hintoja kaipaillut. Kerron kuitenkin mummolleni terveisiä!
- tarvii
graaf kirjoitti:
kiitoksia vaan vinkeistä. :) Teen kouluprojektina liiketoimintasuunnitelmaa graafisen suunnittelun toimistosta, ja kannattavuuslaskelmaan olisin hieman koneiden hintoja kaipaillut. Kerron kuitenkin mummolleni terveisiä!
ni ilman muuta sitte PoverMäcci!
- Töpsel
Graafisen suunnittelijan ammattityökalu on Macintosh.
Konttorikoneet ja nörttien pelikoneet on sitten eri asia. - j-b
PowerMac G5 30" Cinema HD Display
Piirtolevy ja skanneri on kans ihan kivat olla olemassa.
Kyllähän tollanen kokonaisuus maksaa, etenkin piirtolevyt on kalliita, varsinkin isommat. Tosin saahan rahoilleen vastinetta. - Puuceetä ja Mäkkiä
jossa Powerpoint, Word ja kaikki muut Microsoftin romppeet. Näin tulee tosi hienoja töitä. Sitten PDF vedosasetuksilla. Eli siis kaikki koneet käy, kunhan nuo mainitsemani hienot kirjapaino ohjelmat vain pyörii.
Sitten syytät kirjapainoa kaikessa että ne ei osaa mitään kun sulla on noin hienot vehkeetkin ja täys RGB tuki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374