Mikä laulu kuvaa sinua parhaiten ?
Mitä biisiä muistutat ?
8
487
Vastaukset
- sitten se
You are the sunshine of my life. Toivottavasti! :)
- maisematon
Okieestaan kaksi laulua on, joista voin löytää itseni: Klabbin Olen Suomalainen ( menen mutkaan katsoakseni, ettei kannattanutkaan...) ja Kilometrit, samalta laulajalta ( "vuosikymmenet ei vieri jättämättä jälkiään...")Varmasti on monia muitakin, mutta nämä allekirjoitan aina...
- ei tule
erikoisesti biisi mieleen, mutta sen olisi oltava huumoripitoinen ja pikkuriikkisen vakavakin:))
- Kurkelan
"Tahdon elää" Haluan että elämässä tapahtuu,että on jotain lapsenlapsille kerrottavaa(jos joskus saan?)Tykkään matkustella,tanssia,laulaa,hoitaa kuntoa ym....
- Rhanna
Minua kuvaava laulu taitaa ainakin olla Arja Korisevan "Yhtä anna en pois". Siinä lauletaan että "...vaikka haaveita on joista luopua vois, tää yksi on vain jota anna en pois..."
- taitaa
olla Vuorenpeikkojen tanssi...=)
- True Humppis
Reiskan: Pappa rokkaa
- 1987
Kun olen pitkäaikaisen "harrastuksen" tupakinpolton lopetettanut juuri, vahvistuu vaan käsitys, että Tulisielu sopii muhun. Sen verran kova tunnun nyt tällä hetkellä ihmisiä kohtaan olevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294