Aloittelija.

Christoff

Meni Äsken väärälle palstalle.

Mikä lauta aloittelijalle ja muut tarvittavat.
En marssi suoraan kauppaan koska olen vihreä tässä jutussa.
Kokeilin viime talvena lajia ja ihmeekseni pysyin pystössä erittäin hyvin.
Kannattaako käytettyä ostaa?

Kiitollinen vastauksista.
PS. Osaan googlettaa mutta tulee miljoona sivua. Ei ehdi kahlaamaan niitä läpi.

2

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noh..

      Minäkin aloitin lajin viime talvena, ostin rossignol scan merkkisen laudan, minulla toiminut hyvin ja ulkonäkökin ihan jees. suosittelen :>

    • burton hyvä mutta kallis

      Tää on nyt vaan MUN mielipide, mut ilmeisesti et ole kovin paljoa laskenut ja ei välttämättä taidotkaan ole vielä parhaat, niin aloittaa laskemin vuokralaudalla. Vuokraamossa asiantuntiat antavat sopivan laudan ja säätävät sen oikeanlaiseksi. Onhanse tietysti aika hinnakasta, mutta sitten on mukavampi ostaa kunnon lauta, kun tietää että osaa homman. Hyviä lautoja ovat mm. Burtonit. Tietysti aika hinnakkaita (pelkkä merkki jo maksaa ) mutta on ainakin mielestäni todella hyv ä laskea.

      Käytetty lauta tietysti voi olla ihan hyvä. Kannattaa kierellä urheiluliikkeitä, sille useissa on myös käytettyjä. Katsoo vain, että lauta ei kamalassa kunnossa ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe