"Habbo on paska"-tyylisistä mielipiteistä

Viveka, habbossa Wiweca :)

Hei kaikki!

Täällä näkee jatkuvasti vistejä tyyliin "Habbo on ihan paska" yms.
Onhan jokaisella oma henkilökohtainen mielipide, mutta onko sitä pakko ilmaista näin?

Jos ette pidä Habbosta, voitte toki kertoa mielipiteenne perusteluin sekä keskustella ja väitellä muiden kanssa asiasta, mutta minä en ainakaan hyvällä katso tämäntyylistä ilmaisua ("Habbo on perseestä tms.), mitä on esiintynyt melko paljon Habbo Hotel-keskustelussa.

Ja mielestäni jokaisesta negatiivisestä (tai miksei positiivisestäkin) mielipiteestä ei tarvitse tehdä uutta keskustelua.




Habboilemisiin!

Terveisin Wiweca

79

3245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pritnii

          Olen kanssasi täysin samaa mieltä.

      Mainitsemasi ongelma on jälleen havaittavissa täällä, ja laskee forumin tasoa huomattavasti.

      Itsekkin edellisellä kerralla (kun tätä ilmeni) yritin asiasta huomauttaa, -no se ei auttanut, mutta toivottavasti nyt tajuaisitte, että tuo on todella typerää!

      Emme mekään kiertele vaikkapa teidän lemppari pelinne keskustelupalstalla mollaamassa sitä ILMAN PERUSTELUA, emmehän?

    • jaahas.

      No minä ole ainakin kantani PERUSTELLUT jo niin monta kertaa, että alkaa tympiä.

    • Tachmida

      Siis olen juuri samaa mieltä kanssasi.
      Täällä melkein joka toinen viesti on jotain habbo vastaista.

      Sen siis voi pitää itsensä sisällä nämä "habbo on huono" "habossa olijat on perseestä" jutut.

      Terveisin
      Ehdottomasti samaa mieltä
      Habbohahmo: Tachmida

      • joku kakka

        kyllä se ihan on oikein mitä te jauhatte....


    • joku kakka

      Mitä!!!!!Ai on habbo hyvä mitä hitsiä sehän on ihan paska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • (ei kuulu teille)

        Habbo on paska koska se lypsää rahat niilt jotka ostaa sinne rahaa esim. runescape(en väitä että se on parempi) siin ei tarvi muutakau tappaa kana ja saa jo rahaa(ei tarvi suuttuu vaikkei siin saiskaa kanoilta mitää.Mut se ärsyttää eniten ku KAIKKI MAKSAA SIIN PERSEESTÄ KAIVETUS APINAN REIKÄ PERSE PELISSÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!JA TURHA SUUTTUU SIITÄKÄÄ JO PUHUN APINAN REIJISTÄ!!!!!!!!!!!


      • PERSEEST
        (ei kuulu teille) kirjoitti:

        Habbo on paska koska se lypsää rahat niilt jotka ostaa sinne rahaa esim. runescape(en väitä että se on parempi) siin ei tarvi muutakau tappaa kana ja saa jo rahaa(ei tarvi suuttuu vaikkei siin saiskaa kanoilta mitää.Mut se ärsyttää eniten ku KAIKKI MAKSAA SIIN PERSEESTÄ KAIVETUS APINAN REIKÄ PERSE PELISSÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!JA TURHA SUUTTUU SIITÄKÄÄ JO PUHUN APINAN REIJISTÄ!!!!!!!!!!!

        HABBO ON IHAN SYVÄLTÄ. KÄVIJÄT ON PENTUJA. KAIKKI JUTUT SIEL NYKYÄÄN IHA PASKOJA. KÄVIJÄT ON IHAN PERSEESTÄ. HAISTAKAA KAIKKI PASKA.


      • 124
        (ei kuulu teille) kirjoitti:

        Habbo on paska koska se lypsää rahat niilt jotka ostaa sinne rahaa esim. runescape(en väitä että se on parempi) siin ei tarvi muutakau tappaa kana ja saa jo rahaa(ei tarvi suuttuu vaikkei siin saiskaa kanoilta mitää.Mut se ärsyttää eniten ku KAIKKI MAKSAA SIIN PERSEESTÄ KAIVETUS APINAN REIKÄ PERSE PELISSÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!JA TURHA SUUTTUU SIITÄKÄÄ JO PUHUN APINAN REIJISTÄ!!!!!!!!!!!

        PELASIN 1TUNTISITTEN VIÄ HABBOA! MUTTA KUN SAIN TEHTYY HC (JOHON UMMOTIN SEMMOSET 80KOLEE KUN TILASIN 8KK) = NIIN HELVETT* SAIN YHTÄ-'ÄKKIÄ PORTTIKIELLON ´TASAN 100 PÄIVÄÄ = SIIS=(VOI JUMALAUTA!)
        LOPPASIN KAIKKI ON JÄRKEVII JOKKA LOPPAA(EIPAHALLA) RUNESCAPESSA KUN LÖYDÄT LUITA (BONEI) NIIN NIISTÄKIN SAA JO 110COINSSIA! SIIS VITTU RUNE ON HALPA JOS MEMBUN TEKEE NIIN SE MAKSAA 6E(MUTTA FREE/TAVIS) EI MAKSA!


      • CopCar
        124 kirjoitti:

        PELASIN 1TUNTISITTEN VIÄ HABBOA! MUTTA KUN SAIN TEHTYY HC (JOHON UMMOTIN SEMMOSET 80KOLEE KUN TILASIN 8KK) = NIIN HELVETT* SAIN YHTÄ-'ÄKKIÄ PORTTIKIELLON ´TASAN 100 PÄIVÄÄ = SIIS=(VOI JUMALAUTA!)
        LOPPASIN KAIKKI ON JÄRKEVII JOKKA LOPPAA(EIPAHALLA) RUNESCAPESSA KUN LÖYDÄT LUITA (BONEI) NIIN NIISTÄKIN SAA JO 110COINSSIA! SIIS VITTU RUNE ON HALPA JOS MEMBUN TEKEE NIIN SE MAKSAA 6E(MUTTA FREE/TAVIS) EI MAKSA!

        Must rune o paras ei maksa nii paljo ku habbo!!!!!!!Habbo o perseest!!!Ei kukaa jaksa olla habos upottamas rahojaa johokki virtuaali kamoihi!!!

        Rune ukkoni nimi:Puskajussi31


      • Out of my life.
        124 kirjoitti:

        PELASIN 1TUNTISITTEN VIÄ HABBOA! MUTTA KUN SAIN TEHTYY HC (JOHON UMMOTIN SEMMOSET 80KOLEE KUN TILASIN 8KK) = NIIN HELVETT* SAIN YHTÄ-'ÄKKIÄ PORTTIKIELLON ´TASAN 100 PÄIVÄÄ = SIIS=(VOI JUMALAUTA!)
        LOPPASIN KAIKKI ON JÄRKEVII JOKKA LOPPAA(EIPAHALLA) RUNESCAPESSA KUN LÖYDÄT LUITA (BONEI) NIIN NIISTÄKIN SAA JO 110COINSSIA! SIIS VITTU RUNE ON HALPA JOS MEMBUN TEKEE NIIN SE MAKSAA 6E(MUTTA FREE/TAVIS) EI MAKSA!

        "SIIS VITTU RUNE ON HALPA JOS MEMBUN TEKEE NIIN SE MAKSAA 6E(MUTTA FREE/TAVIS) EI MAKSA! " Ei maksa habbokaan jos et mene ostamaan HC:ta. Habbossa on muutenkin ihmisiä jotka tekevät kisoja joista voit voittaa kamaa jota voit mennä vaihtamaan jne. Muutenkin Habbo on tarkoitettu vain chatalueeksi minne kyllä saa käyttää omat viikkorahansa. Ja se on teineille mikä itse en kyllä ole. Vielä.


      • Tuntematon potilas
        (ei kuulu teille) kirjoitti:

        Habbo on paska koska se lypsää rahat niilt jotka ostaa sinne rahaa esim. runescape(en väitä että se on parempi) siin ei tarvi muutakau tappaa kana ja saa jo rahaa(ei tarvi suuttuu vaikkei siin saiskaa kanoilta mitää.Mut se ärsyttää eniten ku KAIKKI MAKSAA SIIN PERSEESTÄ KAIVETUS APINAN REIKÄ PERSE PELISSÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!JA TURHA SUUTTUU SIITÄKÄÄ JO PUHUN APINAN REIJISTÄ!!!!!!!!!!!

        Habbo =/= Runescape

        Ja molemmat on syvältä nykyään.


      • eii kuulusulle
        124 kirjoitti:

        PELASIN 1TUNTISITTEN VIÄ HABBOA! MUTTA KUN SAIN TEHTYY HC (JOHON UMMOTIN SEMMOSET 80KOLEE KUN TILASIN 8KK) = NIIN HELVETT* SAIN YHTÄ-'ÄKKIÄ PORTTIKIELLON ´TASAN 100 PÄIVÄÄ = SIIS=(VOI JUMALAUTA!)
        LOPPASIN KAIKKI ON JÄRKEVII JOKKA LOPPAA(EIPAHALLA) RUNESCAPESSA KUN LÖYDÄT LUITA (BONEI) NIIN NIISTÄKIN SAA JO 110COINSSIA! SIIS VITTU RUNE ON HALPA JOS MEMBUN TEKEE NIIN SE MAKSAA 6E(MUTTA FREE/TAVIS) EI MAKSA!

        öö...rune on iha peestä kyllä kon mun isoveli osti membun se makso 20e :o karsee hinta


      • mieoonmanne

        No v*ttu ku pännii ku kaikki mun luokkalaiset käy jossai vitu habossa niiku 7 tuntii päiväs !! ja mua ei vois vähempää kiinnostaa joku huonekalujen osto sadoilla euroilla !!


      • Sama CopCar
        CopCar kirjoitti:

        Must rune o paras ei maksa nii paljo ku habbo!!!!!!!Habbo o perseest!!!Ei kukaa jaksa olla habos upottamas rahojaa johokki virtuaali kamoihi!!!

        Rune ukkoni nimi:Puskajussi31

        Olipas kiva lukea melkein 5 vuotta vanha viestini... On habbo ja renu muuttunu tän jälkee :P


    • rahastajat

      habbo on mielestäni PASKA koska siinä rahastetaan että saisi ´´koleja´´ ja tavaroita. Olen jopa törmännyt lapsiin jotka ostavat ´´koleja´´ äitinsä, isänsä puhelimella 200e edestä kuukaudessa

    • MrValiar

      Habbo oli ennen hyvä. Tai no, se oli silloin myös pas*a kun olin siellä. Ne mu*lkut hihittää selän takana, kun lapset laittaa habboon rahaa. Habbon rikkain on ostanut jo yli TONNILLA

      • Aids kalle

        asiassa Habbo ei ole koskaan ollut hyvä, vaan kusetusta ja pedofiilien lapsen jahtaus - ja raiskaus - peli. Siis siinä ei ole järkeä, joten HAISTAKAA VITTU!!!


    • MIÄ.

      onhanse hyvä mutta kallis

      • EI KUULU SULLE

        habbo on PASKA PIKKU PENNUT TUHLAA SIIHEN 1000 EUROA KYSY MÄTTÄ LUPAA


      • joku hullu
        EI KUULU SULLE kirjoitti:

        habbo on PASKA PIKKU PENNUT TUHLAA SIIHEN 1000 EUROA KYSY MÄTTÄ LUPAA

        Aivan paska peli kuka sellasta paskaa jaksaa pelata en ainakaan minä eikä varmaan kukaan muukan siihen uppo vaa rahaa.


      • Minä se vaan olen xD
        joku hullu kirjoitti:

        Aivan paska peli kuka sellasta paskaa jaksaa pelata en ainakaan minä eikä varmaan kukaan muukan siihen uppo vaa rahaa.

        On siis tullut aivan selväksi, että kritisoivien mielessä liikkuu vain lapsien rahankäyttö. Olen kyllä asiassa samaa mieltä, mutta kyllä minäkin habboa pelaan kohtuudella. Eihän habbo oikeastaan maksa mitään, jos sitä vain osaa käyttää oikein. Itseäni kaduttaa kyllä hirvästi, miten itse ostelin habbokolikoita, mutta sehän on vain omaa tyhmyyttä. Habbossa pärjää ihan hyvin ilman rahaakin :)


      • ssddsdssd
        Minä se vaan olen xD kirjoitti:

        On siis tullut aivan selväksi, että kritisoivien mielessä liikkuu vain lapsien rahankäyttö. Olen kyllä asiassa samaa mieltä, mutta kyllä minäkin habboa pelaan kohtuudella. Eihän habbo oikeastaan maksa mitään, jos sitä vain osaa käyttää oikein. Itseäni kaduttaa kyllä hirvästi, miten itse ostelin habbokolikoita, mutta sehän on vain omaa tyhmyyttä. Habbossa pärjää ihan hyvin ilman rahaakin :)

        Omasta mielestäni se oli ennen ihan hyvä, joskus vuonna 2006 kun aloitin siellä oli ihan hauskaakin, mutta nyt se on pilattu uudistuksilla, ja kakaroilla.


        Habbonhan piti olla paikka nuorille, mutta nyt siellä käy jtn 8-10v kakaroita jotka eivät todellakaan ole teinejä, vielä jokunen aika sitten etusivullakin oli teksti "hangout for teens" mutta nyt se on poistettu uudistuksissa, jotka ovat muutenkin pilanneet koko paikan... Siellä on valtavasti asiattomia pellejä ja kakaroita. Se ei ole enään hangout for teens vaan hangout for kids... :/ Taidan olla jo liian vanha habboon, lasten leikkipaikkaan.


      • kolet
        ssddsdssd kirjoitti:

        Omasta mielestäni se oli ennen ihan hyvä, joskus vuonna 2006 kun aloitin siellä oli ihan hauskaakin, mutta nyt se on pilattu uudistuksilla, ja kakaroilla.


        Habbonhan piti olla paikka nuorille, mutta nyt siellä käy jtn 8-10v kakaroita jotka eivät todellakaan ole teinejä, vielä jokunen aika sitten etusivullakin oli teksti "hangout for teens" mutta nyt se on poistettu uudistuksissa, jotka ovat muutenkin pilanneet koko paikan... Siellä on valtavasti asiattomia pellejä ja kakaroita. Se ei ole enään hangout for teens vaan hangout for kids... :/ Taidan olla jo liian vanha habboon, lasten leikkipaikkaan.

        maksaa rahastusta!!!!!!!!!!! iha paska perseestääääääääääääää!!!! esim. runescapessa ei pidä ostaa rahaa. apinat lolol0ololol HABBO ON NORSUN PERSEESTÄ!!!!!!!! lololop.öoplololoololololoollloolloollolo HABBO ON PASKA!!!!!!!!!!! KUSIPÄÄÄTTTTTTTTT tajutkaa habbo on paska paska paska!!!!!!!!! siinä mun mieli piteeni!!!!! habbo apinat se siis on perseest


      • Akiba
        kolet kirjoitti:

        maksaa rahastusta!!!!!!!!!!! iha paska perseestääääääääääääää!!!! esim. runescapessa ei pidä ostaa rahaa. apinat lolol0ololol HABBO ON NORSUN PERSEESTÄ!!!!!!!! lololop.öoplololoololololoollloolloollolo HABBO ON PASKA!!!!!!!!!!! KUSIPÄÄÄTTTTTTTTT tajutkaa habbo on paska paska paska!!!!!!!!! siinä mun mieli piteeni!!!!! habbo apinat se siis on perseest

        Päänne kii vitun valittajat, habbo on paska ja piste, rune paskempi ja sille joka sano et legosivu paska niin vitut SEHÄ ON PARAS !! :)

        Pelakkaa jtn luovemaa, hakkeroikaa koneita, pistäkää viiruksia liikkeelle, eläkää omaa elämää älkääkä virtuaalikolikoilla sillä niillä ei varmaan saa isompana aikuisten elämää alkuun ja runen dragon scimmeil ynnä muilla ei varmaan jaksa mennä töihin


      • ASFDAFDS
        kolet kirjoitti:

        maksaa rahastusta!!!!!!!!!!! iha paska perseestääääääääääääää!!!! esim. runescapessa ei pidä ostaa rahaa. apinat lolol0ololol HABBO ON NORSUN PERSEESTÄ!!!!!!!! lololop.öoplololoololololoollloolloollolo HABBO ON PASKA!!!!!!!!!!! KUSIPÄÄÄTTTTTTTTT tajutkaa habbo on paska paska paska!!!!!!!!! siinä mun mieli piteeni!!!!! habbo apinat se siis on perseest

        no voi helvetti, rune on _seikkailupeli_ jonne täytyy ostaa kaikki kamat yms, että pärjää. Habbossa ei ole mikään pakko ostaa, kuten te saatanan luupäät niin luulette.
        Ihan oikeasti _HABBOA EI VOI VERRATA RUNEEN_.
        Ettekö te vitun aivokuolleet runenpelaajat sitä tajua?


      • NII!
        EI KUULU SULLE kirjoitti:

        habbo on PASKA PIKKU PENNUT TUHLAA SIIHEN 1000 EUROA KYSY MÄTTÄ LUPAA

        Mä pyydän äitilt et ostais ja jos se ei osta ni en väitä vastaa enkä osta ilman lupaa! se ostaa n. kerran vuodes mulle kolei.


      • nuubedf
        ASFDAFDS kirjoitti:

        no voi helvetti, rune on _seikkailupeli_ jonne täytyy ostaa kaikki kamat yms, että pärjää. Habbossa ei ole mikään pakko ostaa, kuten te saatanan luupäät niin luulette.
        Ihan oikeasti _HABBOA EI VOI VERRATA RUNEEN_.
        Ettekö te vitun aivokuolleet runenpelaajat sitä tajua?

        ei runessa mitään kamoja tarvi ostaa..paitsi rahoilla jotka tienataan pelissä ilmaseks voi vitun idiootti. habbo on paskin kaikista.


      • jussinpeura
        ssddsdssd kirjoitti:

        Omasta mielestäni se oli ennen ihan hyvä, joskus vuonna 2006 kun aloitin siellä oli ihan hauskaakin, mutta nyt se on pilattu uudistuksilla, ja kakaroilla.


        Habbonhan piti olla paikka nuorille, mutta nyt siellä käy jtn 8-10v kakaroita jotka eivät todellakaan ole teinejä, vielä jokunen aika sitten etusivullakin oli teksti "hangout for teens" mutta nyt se on poistettu uudistuksissa, jotka ovat muutenkin pilanneet koko paikan... Siellä on valtavasti asiattomia pellejä ja kakaroita. Se ei ole enään hangout for teens vaan hangout for kids... :/ Taidan olla jo liian vanha habboon, lasten leikkipaikkaan.

        Samaa mieltä, itse aloitin about joskus n.4 vuotta sitten ja iän keskiarvo on laskenut aika roimasti siitä, mitä se joskus oli. Omasta mielestäni olis hyvä niin, että saisi valita, kuinka uuteen/vanhaan versioon menisi. Mutta kaipa se sitten kuormittaisi koneita liikaa, itse en jostain syystä pääse enää habboon, ilmeisesti uudistuksien takia pitäis ladata joku ohjelma/päivittää...

        Btw, habosta ei ole PAKKO maksaa mitään, ellei halua lisäystä vaatetukseen, huonepohjia, yms. muuta turhaa : D


    • karateman12

      Retroissa pitää ostaa pikseli kamaa koleilla lol lol lol lol lol!!!

    • Pellet ;)

      Ja jos on perustelut- ni aika surkeet onki.

      Habboa _ei_ voi verrata Runescapeen, koska niissä on eri maailma.
      Ymmärtäkää lapsukaiset, ettei sinne Habboon ole mikään pakko ostaa kamaa tai koleja. Ei se perustu pelkkään huonekalujen ostamiseen?

      Itse olen 15, ja kyllä, käyn Habbossa. Oon ihan oikeasti saanut sieltä kavereita. Ei siellä pyöri pelkkiä kakaroita, niinku jotkut kovasti siitä itkevät. Kyl siellä pyörii vanhempaa ja fiksumpaaki porukkaa, pitää vaan ettiä.

      Habboakin lapsellisempaa on tuo jatkuva haukkuminen pennuiksi, tyhmä vertailu ja yleistys.

      Kasvakaa vähän (:

      • vezcu

        vit*u on habbo ainakin parempi kun joku " Runescape" runescapehan on ihan paska paikka eikä habboon OO MITÄÄN PAKKO OSTAA koittakaa nyt ymmärtää


      • Wiweca Habbossa!

        Ketäs viisaita siellä enää käy?

        Average
        Avalanche
        Animul.
        Erik55
        java
        Zeikou
        Pertti
        Pulla
        Pupple
        Doppleherz
        ManteliC
        Levysoitin
        Vanhanen

        Jatka listaa.


    • ;ooo Habbo on rahastusta

      Totta se on: Habbo on tosiaankin rahastusta!
      Tällähetkellä vaan kakarat siellä käy! ;oo
      Alotin joskus vuonna 2004, sillon habbo oli parhaillaan, ku ei tehty mitään uudistuksia, ja siellä kävi 13-17 vuotiaat. Mut nyt kaikki on muuttunu: On tullu joitaki pikseleitä, vaan jotku 7-10 vuotiaat kakarat käy siellä, koko ajan uudistuksia... ;oo
      MITÄ VIELÄ!?!??!?!
      Sais lopettaa koko höskän!
      Onneks lopetin joskus kolme vuotta sitte!-.- Tuhlasin rahojani joittenki virtuaalikamojen takia, millä ei tee oikeessa elämässä yhtikäs mitään!!!-.-

      • edfaaewf

        no oma on vikas, en mäkään tuhlaa rahojani sinne, vaikka siellä käynkin?

        ja btw, siellä käy edelleen 13-17 vuotiaita. harvemmin näkee 7-10 vuotiaita.

        lapsi.


      • Akiba
        edfaaewf kirjoitti:

        no oma on vikas, en mäkään tuhlaa rahojani sinne, vaikka siellä käynkin?

        ja btw, siellä käy edelleen 13-17 vuotiaita. harvemmin näkee 7-10 vuotiaita.

        lapsi.

        Nykyää siel käy todellakin vaa 8-11v porukkaa, ainaki jokainen jonka nään niin on


      • dsdsdsdsdsd
        Akiba kirjoitti:

        Nykyää siel käy todellakin vaa 8-11v porukkaa, ainaki jokainen jonka nään niin on

        "Nykyää siel käy todellakin vaa 8-11v porukkaa, ainaki jokainen jonka nään niin on"

        Samaa mieltä, käyttäjien keski-ikä laskee kuin hienostoautojen osto lama-aikana.


      • PerCRinkel1
        dsdsdsdsdsd kirjoitti:

        "Nykyää siel käy todellakin vaa 8-11v porukkaa, ainaki jokainen jonka nään niin on"

        Samaa mieltä, käyttäjien keski-ikä laskee kuin hienostoautojen osto lama-aikana.

        EI SITÄ PELAA KU VITTU ALLE 10v.


      • Entinen Mc.Mari
        PerCRinkel1 kirjoitti:

        EI SITÄ PELAA KU VITTU ALLE 10v.

        Mun mielestä habbo on vaan perseestä. Mulla on ihan syytki. Ennen habossa kävi ihan about 15-19 vuotiaita. Habossa luki myös ennen: "Hangout for teens", mutta ihme ja kumma: EI ENÄÄN, KOSKA KAKARAT OVAT VALLANNEET SEN (eli 8-12 vuotiaat)!!
        Mää kävin siellä ennen, oli paljon hauskempaa, sillä ei ollu näitä mitää uudistuksia, tai jotain vammasia PIKSELEITÄ. Ja sitte pian tulee uusi hotelli... VOI ELÄMÄ, MITÄ VIELÄ!?!?
        Kolikot myös maksaa aivan hemmetin paljon! Habon rikkain on käyttäny sinne jo 1000 EUROA! Kuvittele nyt, mitä sää saisit sillä rahalla! Tosi paljon kaikkee!! ;O Ja joku on käyttäny nii ison summan virtuaalitavaroihin, mitä ei voi ees ite käyttää oikeessä elämässä!
        Mää kadun sitä, et mää ees kävin siellä. Itse tuhlasin habboon suunnillee 30e jos kaikki habbo setelit lasketaan yhteen... Ja sitte mun hahmo pöllittiin jollaki vammasella hakkerilla, sillä salasanaani en antanu KELLEKKÄÄN! -.-´
        Sain mun kaverin pään käännettyä tällä kirjotuksella, toivottavasti teidänki, jotka on koukussa siihen!


      • Oldschool Kultakala
        Entinen Mc.Mari kirjoitti:

        Mun mielestä habbo on vaan perseestä. Mulla on ihan syytki. Ennen habossa kävi ihan about 15-19 vuotiaita. Habossa luki myös ennen: "Hangout for teens", mutta ihme ja kumma: EI ENÄÄN, KOSKA KAKARAT OVAT VALLANNEET SEN (eli 8-12 vuotiaat)!!
        Mää kävin siellä ennen, oli paljon hauskempaa, sillä ei ollu näitä mitää uudistuksia, tai jotain vammasia PIKSELEITÄ. Ja sitte pian tulee uusi hotelli... VOI ELÄMÄ, MITÄ VIELÄ!?!?
        Kolikot myös maksaa aivan hemmetin paljon! Habon rikkain on käyttäny sinne jo 1000 EUROA! Kuvittele nyt, mitä sää saisit sillä rahalla! Tosi paljon kaikkee!! ;O Ja joku on käyttäny nii ison summan virtuaalitavaroihin, mitä ei voi ees ite käyttää oikeessä elämässä!
        Mää kadun sitä, et mää ees kävin siellä. Itse tuhlasin habboon suunnillee 30e jos kaikki habbo setelit lasketaan yhteen... Ja sitte mun hahmo pöllittiin jollaki vammasella hakkerilla, sillä salasanaani en antanu KELLEKKÄÄN! -.-´
        Sain mun kaverin pään käännettyä tällä kirjotuksella, toivottavasti teidänki, jotka on koukussa siihen!

        Olen täysin samaa mieltä MC.Marin kanssa.

        Kultakalan aikaan kävivät aikuiset 18 - ?
        Vanhan Habbo Hotellin aikaan kävivät 15v-19v, satunnaisesti vanhempiakin.
        Nykyään 8-12 vuotiaat pellet.


      • Masentunut luuseri
        Entinen Mc.Mari kirjoitti:

        Mun mielestä habbo on vaan perseestä. Mulla on ihan syytki. Ennen habossa kävi ihan about 15-19 vuotiaita. Habossa luki myös ennen: "Hangout for teens", mutta ihme ja kumma: EI ENÄÄN, KOSKA KAKARAT OVAT VALLANNEET SEN (eli 8-12 vuotiaat)!!
        Mää kävin siellä ennen, oli paljon hauskempaa, sillä ei ollu näitä mitää uudistuksia, tai jotain vammasia PIKSELEITÄ. Ja sitte pian tulee uusi hotelli... VOI ELÄMÄ, MITÄ VIELÄ!?!?
        Kolikot myös maksaa aivan hemmetin paljon! Habon rikkain on käyttäny sinne jo 1000 EUROA! Kuvittele nyt, mitä sää saisit sillä rahalla! Tosi paljon kaikkee!! ;O Ja joku on käyttäny nii ison summan virtuaalitavaroihin, mitä ei voi ees ite käyttää oikeessä elämässä!
        Mää kadun sitä, et mää ees kävin siellä. Itse tuhlasin habboon suunnillee 30e jos kaikki habbo setelit lasketaan yhteen... Ja sitte mun hahmo pöllittiin jollaki vammasella hakkerilla, sillä salasanaani en antanu KELLEKKÄÄN! -.-´
        Sain mun kaverin pään käännettyä tällä kirjotuksella, toivottavasti teidänki, jotka on koukussa siihen!

        12-vuotiaita ei kyllä mun mielestä enää voi sanoa kakaroiksi mutta siitä alaspäin on...


    • vhdfj

      ei kaikki habot oo paskoi mee osoitteesee www.habbo.servebeer.com

      • 99999999 kolikkoa

        www.habbo.servebeer.com sielt saa 9999999999 kolikkoa


      • joku random

        VITTU KAIKKI PISSIKSET HABOS PITÄIS TAPPAA SAATANA PERKelE VITUN ELÄIMIIN SEKAANTUVAT PEDOFIILI INSESTI NÖRTIT IMEKÄÄ OMAA JALKAANNE JA TUNKEKAA SE PERSEESEENNE: VITTU:


      • Rikaspoika
        joku random kirjoitti:

        VITTU KAIKKI PISSIKSET HABOS PITÄIS TAPPAA SAATANA PERKelE VITUN ELÄIMIIN SEKAANTUVAT PEDOFIILI INSESTI NÖRTIT IMEKÄÄ OMAA JALKAANNE JA TUNKEKAA SE PERSEESEENNE: VITTU:

        Te jaksatte valittaa ei ole kamalalaa jos ostaa Habboon koleja. Valitatte muutamista euroista noin vitusti. Voin ostaa mitä haluan ja kuinka paljon haluan. Ketä haittaa vittu? Eläkää vielä kun voitte, älkää itkekö muutamista euroista vittu!


      • Cats.fani
        Rikaspoika kirjoitti:

        Te jaksatte valittaa ei ole kamalalaa jos ostaa Habboon koleja. Valitatte muutamista euroista noin vitusti. Voin ostaa mitä haluan ja kuinka paljon haluan. Ketä haittaa vittu? Eläkää vielä kun voitte, älkää itkekö muutamista euroista vittu!

        Et se paikka on khyllä surke, kuin mikä. Mutta eroon siintä en ole viellä täysin päässyt (käyn jtn 1 kuussa).
        Mielestäni paikasta huonon tekee, turha uudistus, joka tekee habosta vain lapsellisen ja sydämettömän ja tunteettoman paika. Se koko paikka on nykyään ilmapiiriltään kylmä (u know). Lukuiset pennut (siine suuntaan '02) tekee paikasta vain lapsellisemman ja lapsellisemman. Ja tietysti se, että paikasta tulee vain kaupallisempi ja kaupallisempi mm. mainoskamppanjoiden, mainoksien, uusien (rumien) kamasarjojen jne ansiosta. Ilmaiskolikoitakaan ei ole tullut vuoteen ja ennen niitä tuli n. 4-5 kertaa vuodessa. Kyllä sen siintä jo näkee, että paikka alkaa vaan nolostua.
        Toki ihmiset saavat käydä missä haluavat ja jokaisella omat mielipiteet, joista ei pidä kiistellä.


      • mulkvista
        Cats.fani kirjoitti:

        Et se paikka on khyllä surke, kuin mikä. Mutta eroon siintä en ole viellä täysin päässyt (käyn jtn 1 kuussa).
        Mielestäni paikasta huonon tekee, turha uudistus, joka tekee habosta vain lapsellisen ja sydämettömän ja tunteettoman paika. Se koko paikka on nykyään ilmapiiriltään kylmä (u know). Lukuiset pennut (siine suuntaan '02) tekee paikasta vain lapsellisemman ja lapsellisemman. Ja tietysti se, että paikasta tulee vain kaupallisempi ja kaupallisempi mm. mainoskamppanjoiden, mainoksien, uusien (rumien) kamasarjojen jne ansiosta. Ilmaiskolikoitakaan ei ole tullut vuoteen ja ennen niitä tuli n. 4-5 kertaa vuodessa. Kyllä sen siintä jo näkee, että paikka alkaa vaan nolostua.
        Toki ihmiset saavat käydä missä haluavat ja jokaisella omat mielipiteet, joista ei pidä kiistellä.

        No munkin mielest toi homo habbo on sellasta paskaa jossa jotkut pässit vaa kinuu rahaa.
        Kävin siel itekki ja siellä joku pyytä muilta käyttäjiltä rahaa habboon .
        Ja se virtuaalimaailmoihin rahan käyttö on kuin vessanpönttöön rahaa heittäs.
        ET TERVE!


      • th
        mulkvista kirjoitti:

        No munkin mielest toi homo habbo on sellasta paskaa jossa jotkut pässit vaa kinuu rahaa.
        Kävin siel itekki ja siellä joku pyytä muilta käyttäjiltä rahaa habboon .
        Ja se virtuaalimaailmoihin rahan käyttö on kuin vessanpönttöön rahaa heittäs.
        ET TERVE!

        HAISTAKAA=P


      • adsdddddddd
        Rikaspoika kirjoitti:

        Te jaksatte valittaa ei ole kamalalaa jos ostaa Habboon koleja. Valitatte muutamista euroista noin vitusti. Voin ostaa mitä haluan ja kuinka paljon haluan. Ketä haittaa vittu? Eläkää vielä kun voitte, älkää itkekö muutamista euroista vittu!

        Isä ja äiti maksaa. Nolo.


    • Järjen ääni

      Juuri näin tää pitääkin mennä. Jos ei haula haboilla niin ei oo pakko. Jos joku haulaa niin ei voi mitään. Ei habbo ole vaaraksi, minä olen ainakin saanut paljon tosi hyviä kavereita sieltä. Habboilkaa kaikki ihan rauhassa, ei pari paskapäätä maailmaa kaada.

      • habboilija,entinen

        Habbo on ihan perseO oN SAATANA PERSEEESTÄ


    • F U Wiweca

      "positiivisestäkin", heh. Opettele ensin kirjottamaan ennen kuin tulet tänne valittamaan.

      Miksi Habbo on perseestä?
      1. Se on silkkaa rahastusta, Sulake hankkii miljoonia vuodessa.
      2. Se on chat, mutta nykyään kun 10-15v pennut käyvät siellä niin ne luulevat että se on peli.
      3. Siellä ei käy enää aikuisia, niin kuin ennen, joskus tulee vastaa niitä jotka väittävät olevansa aikuisia.
      4. Se on nykyään Habbo Hotel. Ihan eri asia kuin alkuperäinen Kultakala.
      5. Wiweca koittaa olla jotain. Tämä on myös nykyisten Habbossa kävijöiden nolo juttu. Koitetaan olla jotain mitä ei olla.
      6. Monia muitakin syitä löytyy. Habbo vaan on perseestä.

      Tajuatte vuoden tai parin päästä.

    • kerron totuuden

      rune on surkee, ku se on SE lasten paikka....
      siellä pyörii 5-10 v kakaroita. kyllä tiiän ku melkein kaikki 1-4 luokkalaiset pojat tykittää sitä -.-
      mitä järkee on koko ajan vaa mättää toisii tyyppejä ja suorittaa paskoja tehtäviä.
      ja muutenki runessa on paskat grafiikat.
      habossa kyllä liikkuu paljon 7-11 v porukkaa ( ite oon 13 )
      kumpikaa ei oo hyvä, mutta habbo vie voiton järkevyydessä.
      Kuka haluu mättää toisia hemmoja jossai surkee graffasessa nettipelissä 24/7.
      mieluummin teen ite omat pelini ja lähetän ne vaikka pelikoneeseen. terveisiä G-ja-V.
      elikkä lopettakaa toi tyhjän päivänen kinastelu kumpi on parempi, koska siinä ei oo järkee.
      ja habboon ei oo pakko ostaa koleja. sain itekki kinuumalla pari krääsää, joita vaihdoin ja vaihdoin.
      nyt mulla on päälle 250 kolee ( nimi on hulk09@ )

      • lkjhjkl

        Itse en pelaa kumpaakaan (ennen pelasin) ja voin sanoa että jos pelaa runea membuna niin keski-ikä on jtn 12-18, ja jos taas freenä niin 7-12. Habossa taas keski-ikä pyörii siinä 9-10v paikkeilla.


    • :S

      kaikki nää ex-habbohullu habbo on vaarallinen peli se imasee aivot peliin lol mitä puhetta habbo on kaikkien mieli pide habbossa on vaan niin kiva olla chattailla ostaa koleja ja jtn kamaa onko niin aina sanottava habbo on esterin perseestä ja muuta miun mielipide eli sama mielipide

    • Mr.kassu

      rune on liian paska mut habbo on paskempi nörtit pelaa runee ja pikku penskat habboo. elämä menee ohitse ja tilalle tulee tietokone ajatelkaas nyt vähä mihin tuhlaatte elämänne!!.

      • 26dfdfdfdf

        Habbo on paska.


    • totuus selviää! öö..

      No habbo on kyllä tosi paska paikka ,mutta jos tuhlaatte rahojanne habossa se ei ole habon vika ,jos joku huijaa sinulta ne tai ostat vahingossa jonkun tyhmän tavaran nii se on teidän oma vika VITTU mitäs ostatte virtuaalipaskaa!


      Rune on PASKA ,mutta miksi? Mietippä sitä.Odotan vastausta.

      • totuus selviää! öö..

        vuhuu mun viesti


    • Kyrsiintynyt paskaan

      Itse kävin molemmissa, mutta lopetin. Habossa sitten kun on alkuun saanut kamaa niin siitä sitten se eteni parempaan, mutta rahastukseksi voisin minä kyllä sitä sanoa :'D Rune taas, en muista siitä paljoa, mut sen muistan, et siellä heilu semmosia pikkupenskoja ja kaikki tappo vaan jotaki örvänöitä ja heilu siellä, jotta levu nousee ja saa rahaa -.-'' Kummatkaan pelit ei ime aivoja sisää, se on oma vika jos jää koukkuu eikä lue kokeisiin ku on mieluummin habos tai runes. Voi voi.

    • Habbovihaaja

      Kaduttaa vitusti kun pelasin habboa pienempänä, joskus 2006 aloitin.
      Vituttaa ihan vitusti kun siihen käytin rahaa ( onneks en paljoo). Se on pelkkä rahastuspaska jolla pennut jää siihen koukkuun ja vanhemmilta menee rahaa.
      Mulla on kyllä hyviä muistoja kavereiden kanssa sieltä :) mutta kun he lopettivat minäkin tympiinnyin siihen.


      HABBO YKS ASIA ....KUUNTELE TARKKAAN... HAISTA PASKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      OSTAKAA KUNNON PELEJÄ (kuten KIngdom Hearts). TAI MENKÄÄ PELAAMAAN SALIBANDYA.

    • rgsfdxdfc

      habboss on keskimäärin 8-12vuotiaita pelaajia, jotka eivät ymmärrä oikein vielä mitään. Eli aika huono peli mun mielestä ku se on vaa nii paska peli!

    • !JERE!

      habbo on paska

      • ps

        paska


    • HabboOnParas

      HABBO ON IHAN P*SKA !!!!! SITÄ PELAA VAAN LELLIPENNUT JOIDEN VANHEMMAT OSTELEE NIILLE KAIKEN PASKAN MITÄ NE TAHTOO!!! LISÄKSI HABBO VIE VIIMESETKI AIVOSOLUT NIIDEN LASTEN PÄÄSTÄ.

    • pöö:D

      joo se on tosi paska pitäs muka oikeeta rahaa tuhlata..pro hotellissa saa paljon paremmin koleja ja kaikkee..

    • Se on se perus :D

      Sinulla on porttikielto. Porttikiellon syy: "Olet saanut porttikiellon. Se päättyy 26-02-2012 23:35:46. Toisten käyttäjien kiusaaminen on kiellettyä. Tarkista Habbon säännöistä ja käyttöehdoista, mitä palvelussamme saa tehdä.". Porttikielto päättyy: 26.2.2012 23:35 (GMT 0200)

    • XD-hemmo

      Minusta Habbo on ihan hyvä siinä mielessä että siellä voi jutella kavereiden kanssa, ja ei siellä tarvi aina olla ostamassa jotain :) Habbosta voi myös hyötyä ilmaiseksi, muistakaa se ;)

      Habbossa nimi XD-hemmo, pyydä kaveriksi!

    • joo ei kannata

      moi oon samaa mieltä ei oo järkee tapella asiasta

    • Sivustakatsoja

      kaikki teidän rähinät näyttää tältä: "vittupersehomopaskakusipersekakkakikkeli"... :d

    • -

      Minun mielestä nyt ollaan eksytty vähän siitä alkuperäisestä aiheesta...

    • proohomenkää

      habbo = paskankallis prohotelli = maailman paras uuden päivityksen ansiosta
      habbo.fi www.prohotelli.net

    • Habbo kopioi ankkaa!

      Mä menetän siinä ainakin 100 euroa habon takii! VITTU SE N00B PAIKKA EI OSAA EDES LAITTAA MITÄÄN HUOMAUTUSTA!!!!!!!!!! VITTU VITUN VITTU!!! VITTU, HABBO ON NAISEN PILLUSTA KEHITTYNYT PERSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! N00B PAIKKA ON N00B!

    • HABON VIHAAJA!

      Ankanmaa on suljettu habon takii! Sais paskoo koko paikan!!! Ei vittu! Mä tuun ajelee huijarit, jotka pistivät koko retron paskaks!!! >:O

    • Vanhassa varaparempi

      Habbo on joskus monta vuotta sitten ollut hyvät. Vanha hotellin aula lähti, joka oli tietenkin perseestä. Sitten alkoi tulla taas lisää ihmeuudistuksia kuten pikselit. Oon joskus tylsyydelläni käynyt seuraamassa että minkälaista Habbossa nykyään on. Nykyään siellä pyörii pikku lapsia.

    • Anonyymi

      Nykyinen Habbo on tosi tylsä ja oonhan mä jo 31.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe